Mitä miehen kannattaa kirjoittaa Tinderi bioon?
Mulla on kuvat kasassa ja haluaisin edes hiukan kokeilla millainen tuo Tinderi on ku en jaksa aina lähteä
yöhön ja sielläkin on aika työlästä sitä kumppania etsiä. Ti derissä sentään tietää että nainen on kiinnostunyt jos mätsi tulee mutta en tiedä mitä kirjoittaa siihen hiton bioon
Kommentit (108)
Mul on mitä sä tarviit. Mitä sä tarviit?
https://suomiredpill.wordpress.com/2022/09/20/redpill-miehen-tinder-opa…
Mitäkö kannattaa kirjoittaa? No valehdella niin maan perusteellisesti että varmasti saa pildeä. Sehän oi ainoa syy miksi miehet käyttää tinderiä. Onneksi naisia on helppo höynäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi minulta on mennyt ohi että tällainen huumorisivusto on? Vähän enemmän ylläpitäjä voisi kirjoittaa itse eikä kopioida. Tuosta huomasi että otti mallia jenkeistä, olisi ne laitemallit laittanut edes sopimaan Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö kannattaa kirjoittaa? No valehdella niin maan perusteellisesti että varmasti saa pildeä. Sehän oi ainoa syy miksi miehet käyttää tinderiä. Onneksi naisia on helppo höynäyttää.
Olet niin tyhmä että et tajua vittuiluviestisi olevan loukkaus itseäsi kohtaan. Olet niin kelvoton seksissä, että naiselle jää olo että häntä "höynäytettiin". Tosi monet betamiehet käyttävät tuota samaa loukkausta itseään kohtaan, sitä älyämättä.
Oikean miehen kanssa seksi on naiselle nautinto, ei mikään huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi minulta on mennyt ohi että tällainen huumorisivusto on? Vähän enemmän ylläpitäjä voisi kirjoittaa itse eikä kopioida. Tuosta huomasi että otti mallia jenkeistä, olisi ne laitemallit laittanut edes sopimaan Eurooppaan.
Voisi vähän selkeämmin laittaa maininnan että on huumoria. Osa porukasta on niin yksinkertaista että joku saattaa ottaa tosissaan. Vaikka kyllä tuon kirjoitusasun pitäisi paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla miehillä ja naisilla vaikuttaa olevan profiili, joka toistuu kymmenillä tai sadoilla muillakin. Kannattaisi siis kertoa, mikä sinusta tekee juuri sinut, Joku asia, mikä erottaa sinut muista ikäisistäsi tai muuten kaltaisistasi. Tosin, jos itsekin etsit ihan ns. tuikitavallista kumppania, niin on tietenkin helpompaa ja arpaonni voi suosia. Monilla ns. tavallisilla ihmisillä voi olla useita potentiaalisesti sopivia kumppaneita. Muuten lähtisin kyllä sille linjalle, että löytäisi sen yhden ainoan, joka on persoonaltaan samankaltainen kuin itse olen.
Ainut millä on väliä, on se valokuva ja kuvassa esiintyvä mies. Mallin näköiset miehet eivät tarvitse profiilitekstiä ollenkaan, tämä on kokeiltu lukuisia kertoja.
Väärin meni. Silloin saa ainoastaan tykkäyksiä ulkonäkökeskeisiltä naisilta ja ei saa tykkäyksiä luonnekeskeisiltä naisilta. Pelkkiin kuviin panostavat miehet todennäköisesti haluavatkin ulkonäkökeskeisiä naisia, joten kaikki voittavat. Et kuitenkaan tiedä niistä naisista mitään, jotka priorisoivat luonteen ulkonäön edelle. Tuollainen naisia yleistävä asenne on ainakin hyvä syy olla laittamatta tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain normaalia. Ei ainakaan seuraavia:
- pituus xxx cm, kun se tuntuu olevan niin tärkeä tieto
- ota selvää
- en osaa tähän mitään kirjottaa
- olethan x, y ja z
- ethän ole x, y ja z
- vedä vasuriin, jos xyz
- en etsi kirjekavereita
- en osaa aloittaa keskusteluja
- vanilja on hyvää vain jäätelössä
- kaikki muutkin viittaukset seksiinonko joku tällainen hyvä: lempi asioihin kuuluu matkustaminen, kavereiden kanssa ileminen ja treenaminen?
Laittaisin vaikka että monessako maassa oot käynyt tai mikä on seuraava/unelmien matkakohde (lähdetkö mukaan?). Mitä teet kavereiden kanssa ja mitä treenaat? Minkälainen olet luonteeltasi? Tykkäätkö eläimistä? Onko sua verrattu joskus johonkin julkisuuden hahmoon? Mistä haaveilet?
Olisko tällainen hyvä: Käynyt 26 eri maassa. tuutko mukaan ensi reissulle😉
Jos on etsinnässä joku jonka kanssa matkustella niin ihan hyvä alku. Tuosta saa helposti aloitettua keskustelua kysymällä missä kaikkialla olet käynyt. Vähän vielä lisää tekstiä, yksi lause on vielä aika vähän.
en kyllä oikein etsi matkustusseuraa mutta se olisi hyvä aloitus. miten suosittelisit jatkaa?
No lähdetään sitten siitä mitä sinä etsit?
rentoa kesäseuraa ja katsotaan miten etenee on mitä etsin
Mitä sinun rennot kesäaktiviteetit on? Kerro niistä.
matkustaminen, juominem, kaupungilla hilluminen ja kavereiden kanssa ole
inenMutta matkustamiseen et halunnut mukaan toista niin haluatko niihin muihinkaan?
joo muihin käy ja kyllä voi tulla mukaan matkoille mutta ne on mun vanhempien kustantamia ja vanhempien kanssa joten en usko sellaisen tapahtuvan. keksitkö mitään tapaa tuoda matksutelua esille ilman että huijaisi esittämällä haluavansa ottaa sen toisen mukaan
Olet ilmeisesti aika nuori kun vanhemmat maksavat kaikki matkasi. Ehkä tuon sijaan sitten laittaisin jotain mitä voisit tehdä yhdessä sen treffikumppanin kanssa. Tykkäätkö käydä esim festareilla?
joo festarit, yöelämä, kaupungilla hilluminen ja liikunta!
Moi! Olen Ville, 19-vuotias seikkailunhaluinen ja energinen kaveri ja olen aina valmis uusiin kokemuksiin. Kesäisin minut löytää usein musiikkifestivaaleilta, jossa voin heittäytyä täysillä musiikin vietäväksi ja nauttia hyvästä seurasta. Onko sinulla suosikkibändi, jonka haluaisit jakaa kanssani?
Kun en ole festareilla, vietän aikaa kaupungilla tutkien uusia paikkoja, ravintoloita ja baareja. Kokeillaan yhdessä uutta ruokaa tai löydetään kaupungin parhaat drinkkipaikat!
Lisäksi pidän kunnosta huolta ja rakastan liikuntaa. Lenkkeily, salilla käynti ja ulkoilu ovat osa arkeani. Olisi mahtavaa löytää kumppani, joka jakaa samanlaisen aktiivisen elämäntyylin ja voisi innostaa minua kokeilemaan uusia liikuntamuotoja.
Jos sinulla on hymy herkässä, olet positiivinen ja avoin uusille seikkailuille laita viestiä!
Ei ei ei! Antaa aivan tontun kuvan, jos kirjoittaa Tinderissä "laita viestiä", kun siellä ei voi laittaa viestiä ilman, että on tullut match. Samoin ikä ja nimi näkyvät jo, joten niiden uudelleen mainitseminen on outoa ja vie liikaa merkkejä. Lisäksi tuo romaani ylittää muutenkin reippaasti 500 merkin rajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti niin ettei saa mitään edellyttää? Haluan ehdottomasti että nainen on savuton. Eikö tätäkään saa ilmaista että olethan savuton? Jättääkö savuttomatkin naiset vastaamatta ton takia, kun esitän tuollaisen kohtuullisen toiveen?
Ilmaise tuo positiivisen kautta:
"Terveellinen, savuton elämäntyyli on minulle tärkeä."
Huomaa, että valtaosa täällä kommentoivista ei tiedä Tinderistä mitään. Siellä on valmiita "painikkeita", joilla ilmaistaan 'savuton', 'treenaan usein', 'sekasyöjä', 'yökukkuja', 'minulla on lapsia' jne.
Jopa sille mitä etsii on valmiit vastausvaihtoehdot esim. 'hetken hupia', 'parisuhdetta', 'en tiedä vielä'
Jos yhtä paljon saat mahdutettua siihen kirjoitusvirheitä kuin tuohon aloitukseenkin, niin pimpparan saaminen jää kyllä haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta pituudesta aina maristaan? Kyllä se on miehenkin etu se tieto sinne laittaa. Olen itse pitkä nainen ja en usko että lyhyet miehet hirveästi siitä ilahtuvat, kun olen heitä pitempi. Ei siitä vain tule mitään. Ei se mies tunne itseään mieheksi, jos on naista lyhyempi.
Saa laittaa, jos sen tekee neutraalisti ja profiilissa on muutakin kuin pituus. Sen sijaan seuraavat esimerkit on ihmeellistä kitinää.
Pituus 177 cm, kun se tuntuu olevan niin tärkeä tieto.
Ja loppuun se tärkein, 177 cm.
177 cm, kun se on naisille niin tärkeä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ota selvää
- olethan x, y ja z
- ethän ole x, y ja z
- vedä vasuriin, jos xyz
- en etsi kirjekavereita
- kaikki muutkin viittaukset seksiinonko joku tällainen hyvä: lempi asioihin kuuluu matkustaminen, kavereiden kanssa ileminen ja treenaminen?
Laittaisin vaikka että monessako maassa oot käynyt tai mikä on seuraava/unelmien matkakohde (lähdetkö mukaan?). Mitä teet kavereiden kanssa ja mitä treenaat? Minkälainen olet luonteeltasi? Tykkäätkö eläimistä? Onko sua verrattu joskus johonkin julkisuuden hahmoon? Mistä haaveilet?
Olisko tällainen hyvä: Käynyt 26 eri maassa. tuutko mukaan ensi reissulle😉
Jos on etsinnässä joku jonka kanssa matkustella niin ihan hyvä alku. Tuosta saa helposti aloitettua keskustelua kysymällä missä kaikkialla olet käynyt. Vähän vielä lisää tekstiä, yksi lause on vielä aika vähän.
en kyllä oikein etsi matkustusseuraa mutta se olisi hyvä aloitus. miten suosittelisit jatkaa?
No lähdetään sitten siitä mitä sinä etsit?
rentoa kesäseuraa ja katsotaan miten etenee on mitä etsin
Mitä sinun rennot kesäaktiviteetit on? Kerro niistä.
matkustaminen, juominem, kaupungilla hilluminen ja kavereiden kanssa ole
inenMutta matkustamiseen et halunnut mukaan toista niin haluatko niihin muihinkaan?
joo muihin käy ja kyllä voi tulla mukaan matkoille mutta ne on mun vanhempien kustantamia ja vanhempien kanssa joten en usko sellaisen tapahtuvan. keksitkö mitään tapaa tuoda matksutelua esille ilman että huijaisi esittämällä haluavansa ottaa sen toisen mukaan
Olet ilmeisesti aika nuori kun vanhemmat maksavat kaikki matkasi. Ehkä tuon sijaan sitten laittaisin jotain mitä voisit tehdä yhdessä sen treffikumppanin kanssa. Tykkäätkö käydä esim festareilla?
joo festarit, yöelämä, kaupungilla hilluminen ja liikunta!
Moi! Olen Ville, 19-vuotias seikkailunhaluinen ja energinen kaveri ja olen aina valmis uusiin kokemuksiin. Kesäisin minut löytää usein musiikkifestivaaleilta, jossa voin heittäytyä täysillä musiikin vietäväksi ja nauttia hyvästä seurasta. Onko sinulla suosikkibändi, jonka haluaisit jakaa kanssani?
Kun en ole festareilla, vietän aikaa kaupungilla tutkien uusia paikkoja, ravintoloita ja baareja. Kokeillaan yhdessä uutta ruokaa tai löydetään kaupungin parhaat drinkkipaikat!
Lisäksi pidän kunnosta huolta ja rakastan liikuntaa. Lenkkeily, salilla käynti ja ulkoilu ovat osa arkeani. Olisi mahtavaa löytää kumppani, joka jakaa samanlaisen aktiivisen elämäntyylin ja voisi innostaa minua kokeilemaan uusia liikuntamuotoja.
Jos sinulla on hymy herkässä, olet positiivinen ja avoin uusille seikkailuille laita viestiä!
Ei ei ei! Antaa aivan tontun kuvan, jos kirjoittaa Tinderissä "laita viestiä", kun siellä ei voi laittaa viestiä ilman, että on tullut match. Samoin ikä ja nimi näkyvät jo, joten niiden uudelleen mainitseminen on outoa ja vie liikaa merkkejä. Lisäksi tuo romaani ylittää muutenkin reippaasti 500 merkin rajan.
Laita viestin sijaan voi kirjoittaa vaikka swaippaa oikealle. Mielestäni ihan ok esitellä itsensä nimellä vaikka se jo näkyykin. Hyvältä tuo teksti mun silmään näyttää kun vaan muokkaa sen verran, että on sopivan pituinen. Minkälaisen tekstin sinä laittaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti niin ettei saa mitään edellyttää? Haluan ehdottomasti että nainen on savuton. Eikö tätäkään saa ilmaista että olethan savuton? Jättääkö savuttomatkin naiset vastaamatta ton takia, kun esitän tuollaisen kohtuullisen toiveen?
Huomaa, että valtaosa täällä kommentoivista ei tiedä Tinderistä mitään. Siellä on valmiita "painikkeita", joilla ilmaistaan 'savuton', 'treenaan usein', 'sekasyöjä', 'yökukkuja', 'minulla on lapsia' jne.
Jopa sille mitä etsii on valmiit vastausvaihtoehdot esim. 'hetken hupia', 'parisuhdetta', 'en tiedä vielä'
Tinderissä on myös kirjoittamismahdollisuus, jos mieluummin ilmaisee itseään kirjoittamalla. Jos pelkkiä painikkeita käyttää eikä viitsi kirjoittaa mitään antaa aika laiskan vaikutelman ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa hakevansa parisuhdetta ja olevansa lentäjä tai lääkäri. Mielenkiinnon kohteeksi/harrastukseksi kannattaa mainita ainakin matkustelu. Näillä ohjeilla olen saanut paljon.
Jep jep. 19-vuotias lentäjälääkäri...
Tässä tapauksessa kannattaa tietenkin laittaa iäksi 25 vuotta.
Iästä valehteleminen on iso no-no noin 99 prosenttia naisista. Eikö se ole sitä myös miehille, vai onko miehille se ja sama valehteleeko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on myös kirjoittamismahdollisuus, jos mieluummin ilmaisee itseään kirjoittamalla. Jos pelkkiä painikkeita käyttää eikä viitsi kirjoittaa mitään antaa aika laiskan vaikutelman ihmisestä.
Tottakai voi ja pitääkin kirjoittaa, mutta noi on helpot ja neutraalit keinot karsia ne tupakoijat, yh:t ja sohvaperunat ilman, että tarvitsee pahoittaa kenenkään mieltä. Sen kun vain katsoo toisen profiilista tiedot. Itselleni on turn off kaikki "olethan sitä ja tätä" silloinkin, kun täytän ne vaatimukset..
Tinderin bioon kannattaa kirjoittaa jotain, joka herättää kiinnostuksen ja antaa potentiaaliselle ottelulle käsityksen persoonallisuudestasi. Tässä on muutama vinkki:
Ole rehellinen ja positiivinen: Kerro muutama kiinnostusalueesi tai harrastuksesi, jotka kuvaavat sinua hyvin. Voit myös mainita, millainen ihminen olet luonteeltasi.
Käytä huumoria: Hyväntuulinen lähestymistapa ja kevyt huumori voivat herättää kiinnostusta. Voit kertoa jonkin hauskan tarinan tai heittää vitsin, mutta älä liioittele sitä.
Ole ainutlaatuinen: Eroa massasta korostamalla erityisiä piirteitäsi tai intohimojasi. Voit mainita erikoisen harrastuksen, jonka parissa viihdyt tai ainutlaatuisen taidon, joka sinulla on.
Pidä se lyhyenä: Bioon ei tarvitse mahtua romaania. Muutama lause riittää antamaan käsityksen itsestäsi. Pidä teksti napakkana ja helppolukuisena.
Kutsu toimintaan: Voit lopuksi kannustaa potentiaalisia otteluita ottamaan sinuun yhteyttä tai kertomaan heidän suosikkiasioistaan.
Esimerkki:
"Harrastan intohimoisesti valokuvausta ja seikkailen luonnossa aina kun mahdollista. Vapaa-ajalla minut löytää yleensä retkiltä, musiikkitapahtumista tai maistelemasta uusia ruokaelämyksiä. Olen avoin ja iloinen tyyppi, joka arvostaa hyvää huumoria. Kerro minulle lempiretkikohteesi tai parhaat vinkkisi uuden musiikin löytämiseen!"
Muista, että bio on vain yksi osa profiiliasi. Kuvat ja keskustelutaidot ovat myös tärkeitä. Ole aito ja rohkea, ja anna itsesi näkyä parhaalla mahdollisella tavalla. Onnea Tinder-seikkailuun!
Vierailija kirjoitti:
Olethan sporttinen, pullukat ei sytytä. Panen vaan paljaalla.
Noi on ainakin itselle itsestään selvyyksiä, mutta ei noita kannata kirjoittaa julkisesti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ota selvää
- olethan x, y ja z
- ethän ole x, y ja z
- vedä vasuriin, jos xyz
- en etsi kirjekavereita
Nuo on hyvä kertoa. Sitten jotain siitä, millainen olet luonteeltasi, miksi sinä olisit hyvää treffiseuraa/kumppani ja millaiseen tekemiseen tai olemiseen haluaisit seuraa ja millaista seuraa. Ole positiivinen.
Toivottavasti löytyy kivaa kesäseuraa!
Toisessa ketjussa sanottiin, ettei missään nimessä saa laittaa että on kiltti ja kohtelias, joten unohdetaan tuo luonnepuoli kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus, onko lapsia vai ei ja oikea ikä. Nuo olis jo hyvä alku!
Laittavatko naisetkin aina pituuden, vai kenties tissien koon?
Kyllä mulla on pituus mainittuna, koska yllättävän moni mies sitä kysyi. Tissien kokoa voi arvioida käsittelemättömistä kokovartalokuvista. Peniksen kokoa en ole kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että miehet ei kyllä laita tuota "minulla on lapsia" täppää. Eli laittakaa se profiiliin tavalla tai toisella kiitos! Ärsyttää kun tietoa joutuu lypsämään. Ja ei, kaikilla ei lue ikää ja osa jopa valehtelee itsensä noin neljä vuotta nuoremmaksi. Noloa kun totuus paljastuu.
Myös tuo, että mitä mies on hakemassa, on ihan hupitäppä. Nekin suhdetta hakevat etsivät lähinnä fwb säätöä siten, että naisella ei saisi olla muita, mutta mies olisi vapaa tekemään mitä vaan.
Miksi jäät vellomaan siihen että "moni" (tarkoittanee yksi nainen) odottaa sirkustemppuja? Naura tilanteelle ja siirry seuraavaan.
Olette muuten itkeneet noista sirkustempuista niin monta vuotta, että uskottavuus menee heti kun joku alkaa tuollaista juttua kertoa.