Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehen kannattaa kirjoittaa Tinderi bioon?

M19
19.05.2023 |

Mulla on kuvat kasassa ja haluaisin edes hiukan kokeilla millainen tuo Tinderi on ku en jaksa aina lähteä
yöhön ja sielläkin on aika työlästä sitä kumppania etsiä. Ti derissä sentään tietää että nainen on kiinnostunyt jos mätsi tulee mutta en tiedä mitä kirjoittaa siihen hiton bioon

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain normaalia. Ei ainakaan seuraavia:

- pituus xxx cm, kun se tuntuu olevan niin tärkeä tieto

- ota selvää

- en osaa tähän mitään kirjottaa

- olethan x, y ja z

- ethän ole x, y ja z

- vedä vasuriin, jos xyz

- en etsi kirjekavereita

- en osaa aloittaa keskusteluja

- vanilja on hyvää vain jäätelössä

- kaikki muutkin viittaukset seksiin

onko joku tällainen hyvä: lempi asioihin kuuluu matkustaminen, kavereiden kanssa ileminen ja treenaminen?

Nuo on hyvä kertoa. Sitten jotain siitä, millainen olet luonteeltasi, miksi sinä olisit hyvää treffiseuraa/kumppani ja millaiseen tekemiseen tai olemiseen haluaisit seuraa ja millaista seuraa. Ole positiivinen.

Toivottavasti löytyy kivaa kesäseuraa!

Toisessa ketjussa sanottiin, ettei missään nimessä saa laittaa että on kiltti ja kohtelias, joten unohdetaan tuo luonnepuoli kokonaan.

toi on vähän synonyymi, kuin nössö ja nahjus. Periaatteessa hyvässä mielessä hyvä, mutta ei saa naisen pillua kostumaan. 

Vierailija
102/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti niin ettei saa mitään edellyttää? Haluan ehdottomasti että nainen on savuton. Eikö tätäkään saa ilmaista että olethan savuton? Jättääkö savuttomatkin naiset vastaamatta ton takia, kun esitän tuollaisen kohtuullisen toiveen?

Ilmaise tuo positiivisen kautta:

"Terveellinen, savuton elämäntyyli on minulle tärkeä."

Niin no en tiedä onko mun elämäntyyli erityisen terveellinen. Tykkään syödä roskaruokaa ja käydä baarissa. En vaan tykkää röökin hajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä typeräkin vitsi on parempi kuin tyhjä bio tai luettelo siitä mitä ei halua.

Jos vitsi on hyvä, niin aina vaan parempi. Mulla menee jatkoon sellaset joilla hauska bio.

Vierailija
104/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että vain naisten jämäpalat turvautuu tinderiin.

Vierailija
105/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin bioon kannattaa kirjoittaa jotain, joka herättää kiinnostuksen ja antaa potentiaaliselle ottelulle käsityksen persoonallisuudestasi. Tässä on muutama vinkki:

Ole rehellinen ja positiivinen: Kerro muutama kiinnostusalueesi tai harrastuksesi, jotka kuvaavat sinua hyvin. Voit myös mainita, millainen ihminen olet luonteeltasi.

Käytä huumoria: Hyväntuulinen lähestymistapa ja kevyt huumori voivat herättää kiinnostusta. Voit kertoa jonkin hauskan tarinan tai heittää vitsin, mutta älä liioittele sitä.

Ole ainutlaatuinen: Eroa massasta korostamalla erityisiä piirteitäsi tai intohimojasi. Voit mainita erikoisen harrastuksen, jonka parissa viihdyt tai ainutlaatuisen taidon, joka sinulla on.

Pidä se lyhyenä: Bioon ei tarvitse mahtua romaania. Muutama lause riittää antamaan käsityksen itsestäsi. Pidä teksti napakkana ja helppolukuisena.

Kutsu toimintaan: Voit lopuksi kannustaa potentiaalisia otteluita ottamaan sinuun yhteyttä tai kertomaan heidän suosikkiasioistaan.

Esimerkki:

"Harrastan intohimoisesti valokuvausta ja seikkailen luonnossa aina kun mahdollista. Vapaa-ajalla minut löytää yleensä retkiltä, musiikkitapahtumista tai maistelemasta uusia ruokaelämyksiä. Olen avoin ja iloinen tyyppi, joka arvostaa hyvää huumoria. Kerro minulle lempiretkikohteesi tai parhaat vinkkisi uuden musiikin löytämiseen!"

Muista, että bio on vain yksi osa profiiliasi. Kuvat ja keskustelutaidot ovat myös tärkeitä. Ole aito ja rohkea, ja anna itsesi näkyä parhaalla mahdollisella tavalla. Onnea Tinder-seikkailuun!

Kiitos ChatGPT! Nyt vain odottamaan niitä otteluita.

Vierailija
106/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä se sitten kertoo miehistä, kun heitä on siellä viisinkertainen määrä naisiin nähden?

Vierailija
107/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se sitten kertoo miehistä, kun heitä on siellä viisinkertainen määrä naisiin nähden?

Jämämiehiä on lukumäärällisesti ainakin enemmän kuin naisia. Naisten taso on siis korkeampi.

Vierailija
108/108 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mainita että pitääkö huolta purukalustostaan. Ei tarvitse olla mitään valkaistua hymyä, mutta hampaiden hygienian hoito sis hml käynnit, ei tunnu olevan mikään itsestäänselvyys. Voi olla ihana tyyppi, fiksu kaikinpuolin, mutta voi uupua hammas tai hengitys haisee jne. Koskee tietty myös meitä naisia, ehkä naiset kuitenkin hoitavat itseään paremmin näissäkin asioissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme