Onko 50v mielestänne
vanha? Millainen elämäntilanne tämän ikäisillä on?
Kommentit (11)
Nuori. Sielu ihmisillä on yhtä nuori kuin ennenkin, numerot vain juoksevat omia aikojaan.
Kun olin 20 vuotias, niin 50 vuotias isäni tuntui vanhalta, koska hänestä tuli muutamaa kuukautta myöhemmin isoisä kun siskoni sai esikosiensa ja gradunsa valmiiksi ja täytti 25 vuotta Kun täytin itse hiljattain 44 vuotta. niin 50 vuotta täyttävä ei enää tunnu ja vaikuta yhtä vanhalta. 53 vuotiaasta kaveristani tuli viime vuonna ensikertaa isä
Keski-ikäinen. Vaikka harva 100 vuotiaaksi elää.
Onhan se puoli vuosisataa jo melko pitkä aika, kun miettii mitä kaikkea sinä aikana on ehtinyt tapahtua.
Ikääntyvä tai vanha. Suurin osa työkyvyttömyyseläkkeellä, selkä, sydän tai pää brakannut.
Jolksik on 50 kriisi, aloituksia pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 20 vuotias, niin 50 vuotias isäni tuntui vanhalta, koska hänestä tuli muutamaa kuukautta myöhemmin isoisä kun siskoni sai esikosiensa ja gradunsa valmiiksi ja täytti 25 vuotta Kun täytin itse hiljattain 44 vuotta. niin 50 vuotta täyttävä ei enää tunnu ja vaikuta yhtä vanhalta. 53 vuotiaasta kaveristani tuli viime vuonna ensikertaa isä
Mun ex-mies täytti viime vuonna 60 ja tuli juuri isäksi pienelle vauvalle uudessa liitossaan. Toivottavasti osaa ja älyää nyt jakaa elämäänsä ja aikaansa toisen kierroksen lapsilleen ihan eri mitassa kuin meidän lapsillemme. Niistä ei nimittäin paljon piitannut ja se näkyy karulla tavalla nyt, kun lapsemme ovat aikuisia.
Ei ole vanha. Mutta mä olenkin melkein 40. Kysy 18-vuotiaalta, niin 50v on joku ikäloppu dinosaurus.
Kun mä olen 50, meidän lapset on 26 ja 27-vuotiaita. Toivon mukaan töitä voisi tehdä jo vähemmän, koska kahden keski-ikäisen kulut on ehkä pienemmät, kuin teinilapsiperheen... Jospa ehtisi matkustella enemmän. Ehkä vapaampaa se matkustelukin, kun ei ole niin sidottu koulujen loma-aikoihin. Ja mökillä ollaan varmasti paljon, sieltä kyllä käy helposti töissäkin, on niin lähellä kuitenkin kaupunkia. Ylipäätään ollaan vapaampia tekemään mitä halutaan, kun ei tarvitse ottaa huomioon kenenkään koulunkäyntejä tai muita aikatauluja.
Luomakunnan kruunu.
Mies54v