Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lounaskahvilaan teams-työhaastatteluun?

Vierailija
19.05.2023 |

Tänään lounaalla viereisessä pöydässä oli työhaastattelu verkossa samaan aikaan. Miksi ihmeessä joku tulee julkiselle paikalle tuollaista varten? Kiva oli kuunnella hänen vahvuutensa, kokemuksensa ja haasteensa. Noloa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on vaikka remontti, ettei siellä ole rauhaa?

Vierailija
2/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisoa ei paljon kiinnosta vaikka kertovat kaikki asiansa maailmalle. Tarvitsee vain mennä instaan niin sieltä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ite kyllä ikinä menis mihinkään kahvilaan

ainakaan lounasaikaan. Onhan sitä nyt kirjastoissa työtiloja tai vaikka sellaisia kuppituoleja, joista ei ääni kanna kauas.

Ja jos kaupungissa on yliopisto tai ammattikorkeakoulu tai muu aikuisten oppilaitos, niin nekin ovat avoimia, joista löytyy joku paikka missä olla rauhassa.

Vierailija
4/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko selville mihin paikkaan hän haki?

Vierailija
5/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla sitä porukkaa jolle googlettaminen on liian vaikeeta.

Vierailija
6/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä  noin 20v työuran jälkeen. Ei ole koskaan tarvinnut mitään Teamsia käyttää työhaastatteluihin tai töissäkään. Pian eläköitymiseni jälkeen kaikki työpaikan palaverit siirrettiin Teamsiin, vaikka osallistujat olivat kaikki samassa talossa ja samassa kerroksessa töissä. Järjetöntä.

Vierailija
7/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko selville mihin paikkaan hän haki?

Opettajaksi haki, mutta en ole varma millaiseen kouluun. Saattoi olla alakoulu, yläkoulu tai lukio. Mutta ei kuulostanut ammattikoulusta.

Vierailija
8/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrain tein uimarannan parkkipaikalla 200 000 euron tilausta. Myöhemmin diili tehtiin ja olin pohjanmaalaisen hautausmaan parkkipaikalla Teamsissä. Tosin istuin molemmissa palavereissa autossani.

Vierailija
9/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen ymmärrän, että menee julkiselle paikalle. Kaikilla ei ole kotona rauhallista soppea tuollaiselle. Mutta en kyllä meluisaan kahvilaan menisi. 

Vierailija
10/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrain tein uimarannan parkkipaikalla 200 000 euron tilausta. Myöhemmin diili tehtiin ja olin pohjanmaalaisen hautausmaan parkkipaikalla Teamsissä. Tosin istuin molemmissa palavereissa autossani.

Autossa voi hyvin kokoustaa, se on yksityinen tila jos ei muita ole kyydissä. Virtuaalitaustan kanssa kukaan ei edes tiedä, että olet autossa.

Vierailija
11/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa voi hyvin kokoustaa, se on yksityinen tila jos ei muita ole kyydissä. Virtuaalitaustan kanssa kukaan ei edes tiedä, että olet autossa.

Äänestä kuulee, onko autossa vai rakennuksen sisällä. Mutta sillähän ei ole mitään väliä, jos palaveri sujuu. 

t. lukuisia etäpalavereita pitänyt

Vierailija
12/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärrän, että menee julkiselle paikalle. Kaikilla ei ole kotona rauhallista soppea tuollaiselle. Mutta en kyllä meluisaan kahvilaan menisi. 

En ymmärrä tilannetta, jossa kotona ei voisi sopia niin että saa työhaastattelun pitää rauhassa. Remontti on ehkä juuri se poikkeus.

Vierailija
13/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tilannetta, jossa kotona ei voisi sopia niin että saa työhaastattelun pitää rauhassa. Remontti on ehkä juuri se poikkeus.

Vaikea se onkaan ymmärtää, jos asuu yksin tai kahdestaan kodin ulkopuolella töissä olevan ihmisen kanssa. 

Vierailija
14/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä kuulee, onko autossa vai rakennuksen sisällä. Mutta sillähän ei ole mitään väliä, jos palaveri sujuu. 

Tuon kirjoittaja oli parkkipaikalla eli auto oli varmaankin paikoillaan. Silloin ei kyllä kuule, onko toinen autossa vai ei.

Vierailija
15/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että naapurissa musiikkia täysillä luukuttava naapuri on kiinnostunut siitä, saako joku tehtyä työhaastattelun rauhassa vai ei? Tai koira istuu kiltisti hiljaa, kun sen kanssa vain sopii, että nyt on mammalla työhaastattelu? Tai vauva nukkuu sievästi hissukseen, kun äiti pyytä nätisti? Tai mitä näitä nyt voi olla....

Vierailija
16/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeellistä tuossa nyt oli? Olit vain kateellinen, kun itse et uskalla puhua hiiskaustakaan, jos vaikka joku ulkopuolinen kuulee, mitä mieltä olet jostain merkityksettömästä asiasta.

Vierailija
17/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoittaja oli parkkipaikalla eli auto oli varmaankin paikoillaan. Silloin ei kyllä kuule, onko toinen autossa vai ei.

Kyllä sen kuulee, mutta kuten jo sanoin, ei sillä ole mitään väliä. 2020-luvulla on ihan normaalia tehdä töitä milloin missäkin. 

Vierailija
18/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se onkaan ymmärtää, jos asuu yksin tai kahdestaan kodin ulkopuolella töissä olevan ihmisen kanssa. 

Jos perheessä on useita ihmisiä niin silloin on varmaan myös enemmän kuin yksi huone. Tällöin on ehkä mahdollista sopia, että työhaastattelun saa tehdä rauhassa vaikkapa makuuhuoneessa.

Vierailija
19/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on useita ihmisiä niin silloin on varmaan myös enemmän kuin yksi huone. Tällöin on ehkä mahdollista sopia, että työhaastattelun saa tehdä rauhassa vaikkapa makuuhuoneessa.

Kiinnostaisi, miten sovit esim. 1-vuotiaan kanssa, että on hiljaa ja rauhassa työhaastattelun ajan.

Vierailija
20/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on ehkä ei. Kaikilla ei ole mahdollista ja siksi on ihan ok tehdä haastattelu muualla kuin kotona.