Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullapa oli vuosi sitten ihana romanttinen kohtaaminen Ralph Fiennesin kanssa! <3

Vierailija
19.05.2023 |

Heippa kaikki! Kuulin että tällä palstalla tykätään Ralph Fiennesistä joten kirjoitan nyt oman kokemukseni hänestä.

Olen reipas 51-vuotias tavallinen suomalainen nainen. Vietin noin vuosi sitten unohtumattoman loman Kaliforniassa kaverini kanssa. Tämä tapahtui meidän viimeisellä viikolla siellä, kun olimme ostoksilla Beverly Hillsissä.

Oltiin Tarjan kanssa shoppailemassa yhdessä suosituimmista ostoskeskuksista, Rodeo Drivella. Kävellessämme Guccin ja Pradan liikkeiden ohi, näin hänet. Ralph Fiennes. Hän seisoi siinä, yllään musta Hugo Bossin puku, sellainen kuin vain Ralph voisi kantaa. Hänen silmänsä kohtasivat mun katseen ja sydämeni hyppäsi kurkkuun. "Anteeksi, voinko saada tutustua sinuun?" hän kysyi brittiaksentillaan ja sanoi että harvoin hän näkee minunlaisia luonnollisia kaunottaria plastiikkakirurgian luvatussa maassa. Vastasin tietenkin kyllä, ja hän tarttui käteeni kiittäessään. Tuntui kuin olisi kävellyt pilvissä.

Ralphin ehdotuksesta me päätimme mennä yhteen hänen lempikahviloistaan, The Coffee Bean & Tea Leaf -kahvilaan. Hän tilasi meille molemmille cappuccinot ja me istuimme ulkoterassille nauttimaan iltapäivän auringosta. Juttelimme pitkään, hän oli todella kiinnostunut kuulemaan Suomesta ja jokaisesta sanasta, jonka sanoin.

Kun Ralph viimein nousi, hän ojensi kätensä auttaakseen minut ylös. Hän vei minut parkkipaikalle, jossa hänellä oli lataamassa upea punainen Tesla Roadster. "Tämä on meidän kyyti", hän sanoi ja avasi oven minulle.

Hän vei minut ajelulle pitkin Sunset Stripiä ja me pysähdyimme ihastelemaan auringonlaskua. Se oli niin romanttista! Kun hän suuteli minua, tuntui kuin olisin ollut päähenkilö romanttisessa elokuvassa. Se hetki jätti sydämeeni syvän jäljen.

Vaikka olenkin ihan tavallinen suomalainen nainen, sain kokea elämäni romanttisimman hetken Hollywood-tähden kanssa! Aina kun näen Ralphin leffassa, muistan tuon illan ja hymyilen. Uskokaa tai älkää, mutta tämä on totta!

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää tarinoita pääsiäisen ratoksi? 

Vierailija
182/182 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän