Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullapa oli vuosi sitten ihana romanttinen kohtaaminen Ralph Fiennesin kanssa! <3

Vierailija
19.05.2023 |

Heippa kaikki! Kuulin että tällä palstalla tykätään Ralph Fiennesistä joten kirjoitan nyt oman kokemukseni hänestä.

Olen reipas 51-vuotias tavallinen suomalainen nainen. Vietin noin vuosi sitten unohtumattoman loman Kaliforniassa kaverini kanssa. Tämä tapahtui meidän viimeisellä viikolla siellä, kun olimme ostoksilla Beverly Hillsissä.

Oltiin Tarjan kanssa shoppailemassa yhdessä suosituimmista ostoskeskuksista, Rodeo Drivella. Kävellessämme Guccin ja Pradan liikkeiden ohi, näin hänet. Ralph Fiennes. Hän seisoi siinä, yllään musta Hugo Bossin puku, sellainen kuin vain Ralph voisi kantaa. Hänen silmänsä kohtasivat mun katseen ja sydämeni hyppäsi kurkkuun. "Anteeksi, voinko saada tutustua sinuun?" hän kysyi brittiaksentillaan ja sanoi että harvoin hän näkee minunlaisia luonnollisia kaunottaria plastiikkakirurgian luvatussa maassa. Vastasin tietenkin kyllä, ja hän tarttui käteeni kiittäessään. Tuntui kuin olisi kävellyt pilvissä.

Ralphin ehdotuksesta me päätimme mennä yhteen hänen lempikahviloistaan, The Coffee Bean & Tea Leaf -kahvilaan. Hän tilasi meille molemmille cappuccinot ja me istuimme ulkoterassille nauttimaan iltapäivän auringosta. Juttelimme pitkään, hän oli todella kiinnostunut kuulemaan Suomesta ja jokaisesta sanasta, jonka sanoin.

Kun Ralph viimein nousi, hän ojensi kätensä auttaakseen minut ylös. Hän vei minut parkkipaikalle, jossa hänellä oli lataamassa upea punainen Tesla Roadster. "Tämä on meidän kyyti", hän sanoi ja avasi oven minulle.

Hän vei minut ajelulle pitkin Sunset Stripiä ja me pysähdyimme ihastelemaan auringonlaskua. Se oli niin romanttista! Kun hän suuteli minua, tuntui kuin olisin ollut päähenkilö romanttisessa elokuvassa. Se hetki jätti sydämeeni syvän jäljen.

Vaikka olenkin ihan tavallinen suomalainen nainen, sain kokea elämäni romanttisimman hetken Hollywood-tähden kanssa! Aina kun näen Ralphin leffassa, muistan tuon illan ja hymyilen. Uskokaa tai älkää, mutta tämä on totta!

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Kiva fiktiivinen tarina. Vähän niin kuin novelli.

Tiedän että se kuulostaa siltä ja sen takia minua ollaan syytetty valehtelijaksi. Mutta, kyllä tämä on tositarina.

Kerro tämä Seiskan tomittajalle, niin tosi moni suomalainen uskoo sinua!

Kannattaa kertoa vähän laajempi levikkeisille medioille kun Seiska. Luin että se lentoemäntä jota Fiennes paneksi yhden yön tienasi paljastuksillaan 400.000 puntaa. Ei siis kannata tyytä mihinkään Seiskan kääk juoruihin .

Linkki? Mun kaveri kuvasi salaa meitä hetken. Voisin jakaa sen videon jos joku kertoo miten saa mun kasvot peitettyä.

Miksi sun kasvot pitää peittää? Lentoemäntäkin oli niin ylpeä kokemuksestaan että meni jopa 60 minutes ohjelmaan kertomaan panemisesta Ralphin kanssa. Otti jopa isänsä mukaan haastatteluun🙈 Nyt on ap sinun 15minuutin aika parrasvaloissa. Anna mennä!

Siis mitäää??? Joku lentoemäntälutka on käynyt panemassa mun Ralphia!?!?!

Sun Ralph antoi haastattelun mukaan lentoemännälle elämänsä kyydit ainekin viiteen kertaan yhden yön aikana. Ja kerkesi vielä jossain välissä viedä illallisellekkin. Tomera kaveri..

Raplh pani toimeksi 😂

Todella. Mä olen pitänyt häntä tylsänä ukkona joka aina jauhaa Shakespearerestä ja treffailee vuositolkulla vanhempia naisia. Nyt tämän ketjun ansiosta paljastui että Ralphan onkin aikamoisen tuhma siviilissä.

Vierailija
102/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää. Minä olin New Yorkissa ja kuinkas ollakkaan hollywood- tähti ihastui minuun ensisilmäyksellä kulkiessani kadulla. Ja olen aivan tavallinen nainen. Hän kertoi ihastuneensa luonnollisuuteeni. Olen 103 kiloinen yli 50 v nainen. Se oli suurta rakkautta.

Kuka niistä Hollywoodin ylipainoisista sinuun ihastui?

Varmaankin Jason Momoa, eikö se juuri eronnut?

Tulipa muuten tässä taannoin todettua, ettäJason Momoa on monissa instavideoissaan melkein nakuna 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä nyt onkin trolli, niin olipa tavanomaisen näköinen tuo Ralphin lentoemäntähoito. Meni kyllä rispektit Ralphiin.

häh, ihan näpsäkän näköinenhän tuo lentoemo on.

Vierailija
104/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä nyt onkin trolli, niin olipa tavanomaisen näköinen tuo Ralphin lentoemäntähoito. Meni kyllä rispektit Ralphiin.

Olihan sillä lentoemännällä hyvä vartalo. Mutta aika daiju taitaa Fiennes loppujenlopuksi olla että tollaset naiset viehättää mitä youtubesta löysin. Toinen on joku "laulajatar" jota Fiennes nussinnut parikymmentä vuotta sitten mutta joka vieläkin keuhkoaa Fiennesistä.

Toi laulaja vaikuttaa ihan sekopäältä. Hän on tehnyt jo lapsia toisen miehen kanssa ja silti jauhaa pelkästään jostain nuoruuden suhteestaan Ralph Fiennesin kanssa.

Vierailija
105/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Keksitty tarina, mutta kertoo siitä mikä naisiin iskee.

Korkean statuksen paljon resursseja omaava mies valitsee juuri sinut, ja tekee sinusta ilan kuningattaren jonka asemaan muutkin naiset haluaisivat.

Tämä on yksi syy miksi raha ja status iskee naisiin. Huomatkaamme myös rahan ja statuksen halo-efekti; tuskin esimerkiksi brittiläisen toimistoapulaisen aksentti suuremmin sytyttäisi.

Kyllähän se toki kaltaistasi urosta harmittaa, kun Kyllikki ei sinua pyytänyt Jakomäen asuntoonsa selkää pesemään. Et saanut kaakaota muumimukista, etkä päässyt ihastelemaan Mariskoolia :D

Vierailija
106/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen autoa lainasitte. Ralph on itse kertonut ettei ole vuosikausiin omistanut autoa. Itse olen istunut häntä vastapäätä Lontoon metrossa. Kohteliaasti toivotti illan jatkoja postuessaan koska oltiin ainoat koko vaunussa. Suutelemaan ei sentään yltynyt.

Oliko komea siellä metrossa?

Oli todella. Vaikka oli pipo päässä ja istui vähän huonossa ryhdissä iso sateenvarjo kainalossaan ja tuijotti puhelintaan niin kyllä hän niin hyvännäköinen oli että väkisin kiinitin huomiota.

Vierailija
107/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen autoa lainasitte. Ralph on itse kertonut ettei ole vuosikausiin omistanut autoa. Itse olen istunut häntä vastapäätä Lontoon metrossa. Kohteliaasti toivotti illan jatkoja postuessaan koska oltiin ainoat koko vaunussa. Suutelemaan ei sentään yltynyt.

Oliko komea siellä metrossa?

Oli todella. Vaikka oli pipo päässä ja istui vähän huonossa ryhdissä iso sateenvarjo kainalossaan ja tuijotti puhelintaan niin kyllä hän niin hyvännäköinen oli että väkisin kiinitin huomiota.

Miten se toivotti sulle hauskaa iltaa?

Vierailija
108/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisten romaaneiden miespäähenkilöillä, erityisesti mieshahmoilla, on useita yhteisiä piirteitä. Ensinnäkin, he ovat usein komeita ja fyysisesti vahvoja. Ulkonäkö ja fyysinen voima symboloivat suojelukykyä ja voimaa, jota monissa romaaneissa ihaillaan.

Toiseksi, heillä on usein mysteeri tai salainen menneisyys, joka tekee heistä monimutkaisia ja kiehtovia. Heidän menneisyytensä tai mysteerinsä tuo tarinaan jännitystä ja syvyyttä, joka pitää lukijan otteessaan.

Kolmanneksi, he ovat usein itsepäisiä tai itsevarmoja, mutta samalla herkkiä ja omistautuneita rakkaudelle. Heidän voimakas luonteensa ja rakkaudelleen omistautuminen tekee heistä vastustamattomia.

Neljänneksi, he ovat usein varakkaita tai menestyneitä, mikä luo fantasiaa, jossa että rakkauden avulla nainen voittaa kaikki esteet, myös taloudelliset.

Nämä ominaisuudet ovat tärkeitä, koska ne luovat ideaalisen romanttisen kumppanin, joka on sekä viehättävä että saavuttamaton. Tämä yhdistelmä tekee romanttisen romaanin mieshahmoista niin kiehtovia.

Vierailija
109/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Korkean statuksen paljon resursseja omaava mies valitsee juuri sinut, ja tekee sinusta ilan kuningattaren jonka asemaan muutkin naiset haluaisivat.

Tämä on yksi syy miksi raha ja status iskee naisiin. Huomatkaamme myös rahan ja statuksen halo-efekti; tuskin esimerkiksi brittiläisen toimistoapulaisen aksentti suuremmin sytyttäisi.

Niinpä. Eipä näy ketään sirpaa 50v täällä sepittämässä fantasioitaan pikkupomo konttorirotta Seposta, 60v, joka ajaa toyota avensiksellä ja asuu ok-talossa espoossa.

Näissä tarinoissa on aina samat teemat - mies on joku rikas korkean statuksen julkkis, joka tykkää tavisnaisesta hänen virheistään (matalasta statuksestaan) huolimatta. Tarinassa on kaikki weeteen tunnistamat status signaalit (dg prada ym luksusmerkit, paikka beverly hills, westend tms). Naisella voi myös olla sivusuhde köyhän allaspojan kanssa joka on komea ja lihaksikas, ja tämä aiheuttaa draamaa ja friktiota tarinassa.

Fiennes haastattelun mukaan vuokraa Hondaa että pääsee Italian huvilalleen joten kyllä teilläkin Sepot on vielä toivoa Toyotan ratissa👍

Vierailija
110/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Niinpä. Eipä näy ketään sirpaa 50v täällä sepittämässä fantasioitaan pikkupomo konttorirotta Seposta, 60v, joka ajaa toyota avensiksellä ja asuu ok-talossa espoossa.

Näissä tarinoissa on aina samat teemat - mies on joku rikas korkean statuksen julkkis, joka tykkää tavisnaisesta hänen virheistään (matalasta statuksestaan) huolimatta. Tarinassa on kaikki weeteen tunnistamat status signaalit (dg prada ym luksusmerkit, paikka beverly hills, westend tms). Naisella voi myös olla sivusuhde köyhän allaspojan kanssa joka on komea ja lihaksikas, ja tämä aiheuttaa draamaa ja friktiota tarinassa.

Eipä näy ketään miestäkään täällä fantasioimassa 60v. siivooja-Sirpasta.

Vierailija
111/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttisten romaaneiden miespäähenkilöillä, erityisesti mieshahmoilla, on useita yhteisiä piirteitä. Ensinnäkin, he ovat usein komeita ja fyysisesti vahvoja. Ulkonäkö ja fyysinen voima symboloivat suojelukykyä ja voimaa, jota monissa romaaneissa ihaillaan.

Toiseksi, heillä on usein mysteeri tai salainen menneisyys, joka tekee heistä monimutkaisia ja kiehtovia. Heidän menneisyytensä tai mysteerinsä tuo tarinaan jännitystä ja syvyyttä, joka pitää lukijan otteessaan.

Kolmanneksi, he ovat usein itsepäisiä tai itsevarmoja, mutta samalla herkkiä ja omistautuneita rakkaudelle. Heidän voimakas luonteensa ja rakkaudelleen omistautuminen tekee heistä vastustamattomia.

Neljänneksi, he ovat usein varakkaita tai menestyneitä, mikä luo fantasiaa, jossa että rakkauden avulla nainen voittaa kaikki esteet, myös taloudelliset.

Nämä ominaisuudet ovat tärkeitä, koska ne luovat ideaalisen romanttisen kumppanin, joka on sekä viehättävä että saavuttamaton. Tämä yhdistelmä tekee romanttisen romaanin mieshahmoista niin kiehtovia.

Fiennesin parhaat roolit eivät todellakaan ole romanttisia. Schindlerin lista, Kukkoilijat. Spider, Quiz Show, The Dig, The menu ja ehkä paras kaikista The Grand Budapest hotel. Siviilissä en tiedä ketä paneksii mutta uskomattoman hyvä näyttelijä.

Vierailija
112/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumoriketju meni pilalle kun u l i tuli jankkaamaan tasoteorioitaan...

Vierailija
113/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Tarjalle tapahtui, kun menit Fienneksen kanssa kahville?

Vierailija
114/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huumoriketju meni pilalle kun u l i tuli jankkaamaan tasoteorioitaan...

Joo, se on kuin kulkusirkka. Kaikille muille on ihan päivänselvää, miksei noilla ominaisuuksilla löydy ulille seuraa mm. täysi huumorintajuttomuus ja kengänkokoakin pienempi ÄO noin esimerkkinä tyypin tasosta.

Vierailija
115/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri.

Olennaisin ero miesten ja naisten romaaneissa on se, että tarinoissa mies on kapteeni ja nainen matkustaja. Mies on tekijä, nainen kokija.

Naisiin iskee mies joka tekee, ottaa ja vie mukanaan. Miehen siivellä nainen nousee illan kuningattareksi, korkeampaan sosiaaliluokkaan jota muut naiset kahdehtivat.

Juuri tänään palstalla feministi valitti siitä kuinka nainen esitetään objektina ja mies subjektina. Mutta tämä feministi unohti mainita ettei tätä tee "patriarkaatti", vaan nimenomaan naiset itse.

Naiset vain toivoo, että edes jossain satumaailmassa mies tekisi jotain, eikä naisten tarvitsisi tehdä niitä miesten hommiakin.

Vierailija
116/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralphin kanssa on varmaan ihanan intiimiä suudella, kun ei nenäkään tule tielle!

Vierailija
117/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Ralphikaan nyt mikään mr universe ole.

Onhan se. Ihan uskomaton karisma mitä nyt googlasin. Puhuu Venäjää, italiaa ja Saksaa rooliensa takia ja ääntää kaikki kielet vielä hyvin.

Vierailija
118/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralphin kanssa on varmaan ihanan intiimiä suudella, kun ei nenäkään tule tielle!

Ralphilla on niin miehekäs nenä etten tiedä tarttuisinko ensin kiinni sen muniin vai nenään.

Vierailija
119/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralphilla on niin miehekäs nenä etten tiedä tarttuisinko ensin kiinni sen muniin vai nenään.

Puhutkohan ihan jostain eri ihmisestä. Se näyttelijä Ralph, joka esiintyy Harry Potter -elokuvissa.

Vierailija
120/182 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin Madonnan Lontoossa, kun hän tunki mun kanssa samaan luksustavaraliikkeeseen. Olin niin kuin en olisi tuntenutkaan:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi