Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullapa oli vuosi sitten ihana romanttinen kohtaaminen Ralph Fiennesin kanssa! <3

Vierailija
19.05.2023 |

Heippa kaikki! Kuulin että tällä palstalla tykätään Ralph Fiennesistä joten kirjoitan nyt oman kokemukseni hänestä.

Olen reipas 51-vuotias tavallinen suomalainen nainen. Vietin noin vuosi sitten unohtumattoman loman Kaliforniassa kaverini kanssa. Tämä tapahtui meidän viimeisellä viikolla siellä, kun olimme ostoksilla Beverly Hillsissä.

Oltiin Tarjan kanssa shoppailemassa yhdessä suosituimmista ostoskeskuksista, Rodeo Drivella. Kävellessämme Guccin ja Pradan liikkeiden ohi, näin hänet. Ralph Fiennes. Hän seisoi siinä, yllään musta Hugo Bossin puku, sellainen kuin vain Ralph voisi kantaa. Hänen silmänsä kohtasivat mun katseen ja sydämeni hyppäsi kurkkuun. "Anteeksi, voinko saada tutustua sinuun?" hän kysyi brittiaksentillaan ja sanoi että harvoin hän näkee minunlaisia luonnollisia kaunottaria plastiikkakirurgian luvatussa maassa. Vastasin tietenkin kyllä, ja hän tarttui käteeni kiittäessään. Tuntui kuin olisi kävellyt pilvissä.

Ralphin ehdotuksesta me päätimme mennä yhteen hänen lempikahviloistaan, The Coffee Bean & Tea Leaf -kahvilaan. Hän tilasi meille molemmille cappuccinot ja me istuimme ulkoterassille nauttimaan iltapäivän auringosta. Juttelimme pitkään, hän oli todella kiinnostunut kuulemaan Suomesta ja jokaisesta sanasta, jonka sanoin.

Kun Ralph viimein nousi, hän ojensi kätensä auttaakseen minut ylös. Hän vei minut parkkipaikalle, jossa hänellä oli lataamassa upea punainen Tesla Roadster. "Tämä on meidän kyyti", hän sanoi ja avasi oven minulle.

Hän vei minut ajelulle pitkin Sunset Stripiä ja me pysähdyimme ihastelemaan auringonlaskua. Se oli niin romanttista! Kun hän suuteli minua, tuntui kuin olisin ollut päähenkilö romanttisessa elokuvassa. Se hetki jätti sydämeeni syvän jäljen.

Vaikka olenkin ihan tavallinen suomalainen nainen, sain kokea elämäni romanttisimman hetken Hollywood-tähden kanssa! Aina kun näen Ralphin leffassa, muistan tuon illan ja hymyilen. Uskokaa tai älkää, mutta tämä on totta!

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sentään vielä kun Ralph itse voisi lukea kertomuksesi. Hmm..

Muuten, kiitos aamun parhaista nauruista. :D

Jos olisin Ralph ja lukisin näitä juttuja niin olisin lähinnä peloissani.

Ralph on varmaan autuaan tietämätön suuresta fanilaumasta Suomen perukoilla enkä etenkään usko Ralphin tietävän kuinka kuumana paikalliset mammat häntä pitävät.

Ralph köllöttelee autaana puoliunessa tossa minun kainalossa 120cm leveällä punkallani Kouvolan yksiössäni. Hänellä ollut rankka työputki takana teatterissa niin haettiin pizzat ja punaviinipullo näin vapaapäivän kunniaksi. Nyt taitaa tulla uni silmään kun vähän rapsuttelen hänen selkää.

Autaana= autiaana. Menee jo sanat sekaisin koska Ralph ei meinaa nukahtaa millään ja joudun kirjoittamaan vasemmallakädellä kun oikealla rapsuttelen häntä.

Nyt on pakko lopettaa. Hän kävi juuri vessassa ja lähestyy minua.

Vierailija
162/182 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sentään vielä kun Ralph itse voisi lukea kertomuksesi. Hmm..

Muuten, kiitos aamun parhaista nauruista. :D

Jos olisin Ralph ja lukisin näitä juttuja niin olisin lähinnä peloissani.

Ralph on varmaan autuaan tietämätön suuresta fanilaumasta Suomen perukoilla enkä etenkään usko Ralphin tietävän kuinka kuumana paikalliset mammat häntä pitävät.

Ralph köllöttelee autaana puoliunessa tossa minun kainalossa 120cm leveällä punkallani Kouvolan yksiössäni. Hänellä ollut rankka työputki takana teatterissa niin haettiin pizzat ja punaviinipullo näin vapaapäivän kunniaksi. Nyt taitaa tulla uni silmään kun vähän rapsuttelen hänen selkää.

🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiennes oli hottis +20 vuotta sitten. Ei enää 🤷🏽

Harvinaisen hionosti säilynyt, harmi.

Vierailija
164/182 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennes oli hottis +20 vuotta sitten. Ei enää 🤷🏽

Harvinaisen hionosti säilynyt, harmi.

Hain youtubesta Tina Turnerin biisejä kun kuulin hänen kuolemastaan. Joku fani oli tehnyt tästä Ralphista filmin minkä taustalla soi Simbly the best. Komea on.

Vierailija
165/182 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää. Minä olin New Yorkissa ja kuinkas ollakkaan hollywood- tähti ihastui minuun ensisilmäyksellä kulkiessani kadulla. Ja olen aivan tavallinen nainen. Hän kertoi ihastuneensa luonnollisuuteeni. Olen 103 kiloinen yli 50 v nainen. Se oli suurta rakkautta.

Kuka niistä Hollywoodin ylipainoisista sinuun ihastui?

Varmaankin Jason Momoa, eikö se juuri eronnut?

Eikö siitä ole jo useampi vuosi?

Vierailija
166/182 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi hieman samalla lailla. Kerran eräänä päivänä seikkailin Lontoon vilkkailla kaduilla, kun huomasin erään suuren teatterin mainostavan uutta näytelmää, jonka pääosassa näyttelisi Ralph Fiennes. Olin aina ihaillut hänen lahjakkuuttaan ja roolisuorituksiaan elokuvissa, joten päätin tarttua tilaisuuteen ja ostaa lipun ensi-iltaan.

Kun koitti näytelmän päivä, astuin teatteriin innosta puhkuen. Istuin odotellen paikallani, kunnes valot himmenivät ja näytelmä alkoi. Ralph Fiennes astui lavalle ja hänen karismaattinen läsnäolonsa vei minut heti mukanaan. Hänen näyttelijäntaitonsa oli vertaansa vailla, ja tunsin sydämeni sykähtelevän jokaisen hänen sanansa ja eleensä tahdissa.

Näytelmän jälkeen päätin jäädä hetkeksi teatterin aulaan ihailemaan näyttelijäkaartia, joka poistui lavasteiden taakse. Ja siinä hetkessä tapahtui jotain yllättävää – Ralph Fiennes käveli suoraan minua kohti. Hänellä oli ilmeessään uteliaisuutta, ja hän hymyili minulle.

En voinut uskoa silmiäni. Tässä minä seisoin, tavallisena teatterin ystävänä, ja Ralph Fiennes kiinnostui minusta! Sydämeni jätti muutaman lyönnin väliin, mutta samalla tunsin pelon valtaavan mieleni. En ollut tottunut tällaiseen huomioon, enkä tiennyt, miten reagoida.

Ralph tuli lähemmäs ja tervehti minua kohteliaasti. Hän kysyi, mitä mieltä olin näytelmästä, ja minä yritin epätoivoisesti saada sanoja suustani. Hän näytti aitoa kiinnostusta ja kunnioitusta minua kohtaan, mikä vain lisäsi hermostuneisuuttani.

Keskustelumme jatkui, ja huomasin, että Ralph oli miellyttävä, älykäs ja charmikas mies. Hän kertoi minulle näytelmän valmisteluista ja paljasti, kuinka hän oli todella innostunut työstään. Kuuntelin hänen sanojaan lumoutuneena, mutta samalla tunsin sisälläni ristiriitaisia tunteita.

Vaikka olin otettu Ralphin kiinnostuksesta, tajusin myös, että minulla oli omat tavoitteeni ja unelmani. En halunnut kadottaa omaa identiteettiäni tai luopua omista haaveistani vain siksi, että Ralph Fiennes oli kiinnostunut minusta. Se ei tuntunut oikealta.

Kerroin Ralphille avoimesti ajatuksistani ja pelostani menettää itseni. Ymmärsin, että minun täytyi olla rehellinen itselleni ja seurata omaa polkuani, vaikka se tarkoittaisi kieltäytymistä tällaisesta ainutlaatuisesta mahdollisuudesta. Ralph kuunteli tarkasti ja ymmärsi lopulta, että minun oli seurattava sydäntäni.

Vaikka Ralph oli pettynyt, hän arvosti rohkeuttani ja päätöstäni olla uskollinen itselleni. Emme ehkä päättyneet romanttiseen suhteeseen, mutta säilytimme yhteyden ja pysyimme ystävinä. Ralph jatkoi menestystään näyttelijänä, ja minä jatkoin omaa matkaani kohti unelmiani.

Tämä tarina opetti minulle arvokkaan läksyn siitä, että meidän on uskallettava seurata omaa sydäntämme, vaikka vastassa olisi houkuttelevia tarjouksia tai ihailtuja henkilöitä. Aito onni ja tyytyväisyys löytyvät siitä, kun elämme omaa elämäämme rehellisesti ja uskomme itseemme.

Pistä youtubeen hakusanoiksi Ralph Fiennes naked ja saatat katua ettet ruvenut romanttiseen suhteeseen hänen kanssaan. Seksikäs kuin mikä. Tai tietysti te olette niin läheisiä ystäviä että käytte sekasaunassa etkä tarvitse mitään yotube pätkiä;)

Tuon ensitapaamisen jälkeen Ralph Fiennes lähetteli minulle innostuneita viestejä. Hän oli kuullut Suomen sekasaunakulttuurista ja oli kiinnostunut kokemaan sen itse. Viestit saapuivat odottamatta, ja joka kerta kun näin Ralphin nimen puhelimeni näytöllä, tiesin, että jotain jännittävää oli tulossa.

Ensimmäinen viesti Ralphilta oli täynnä innostusta: "Kuulehan, olen kuullut miten upeita sekasaunaelämyksiä Suomessa voi kokea. Olisiko sinulla mahdollisuutta järjestää minulle sellainen kokemus? Olisi mahtavaa tutustua Suomen kulttuuriin ja jakaa saunahetki kanssasi!"

Hymy nousi kasvoilleni lukiessani viestin. Olin iloinen siitä, että Ralph oli kiinnostunut Suomesta ja halusi kokea jotain ainutlaatuista kanssani. Saunominen oli minulle tärkeä osa elämää, ja oli hienoa ajatella, että voisin jakaa sen Ralphin kanssa.

Vastasin hänelle innostuneesti: "Totta kai voin järjestää sinulle saunakokemuksen Suomessa! Olen iloinen, että haluat kokea tämän perinteen kanssani. Tule vain tänne, niin järjestämme sinulle ikimuistoisen saunaillan!" Painotin kuitenkin sitä, että tässä tapaamisessa ei ole mitään seksuaalista.

Seuraavien viikkojen aikana suunnittelimme tarkasti saunareissua. Päätimme mennä perinteiseen sekasaunaan, jossa miehet ja naiset saunoivat yhdessä. Ralph oli avoin ja kiinnostunut uusista kokemuksista, ja hänellekin alastomuus oli luonnollinen osa saunomista.

Kun saunailta viimein koitti, tapasin Ralphin lentokentällä hymyilevänä ja innokkaana. Hän oli pukeutunut rennosti ja kantoi mukanaan pyyhettä ja saunatarvikkeita. Lähdimme yhdessä matkaan kohti saunapaikkaa.

Saapuessamme perille, Ralph oli vaikuttunut kauniista luonnosta ja rauhallisesta ympäristöstä. Suuntasimme saunan puolelle, jossa meitä odotti leppeä lämpö ja lempeä höyry. Ralphin ilme oli täynnä uteliaisuutta ja kunnioitusta.

Keskustelimme saunassa pitkään ja syvällisesti. Ralph jakoi kanssani näkemyksensä alastomuudesta ja miten se voi olla luonnollista ja vapaata. Hän kertoi, kuinka hän oli oppinut arvostamaan kehon kauneutta eri kulttuurien ja elokuvaprojektien kautta.

Saunailta kului nopeasti ja ennen kuin huomasimmekaan, olimme valmiita lähtemään. Ralph kiitti minua sydämellisesti kokemuksesta ja sanoi, että tämä oli ollut yksi hänen elämänsä merkittävimmistä kokemuksista.

Vaikka alastomuus oli ollut osa saunakokemusta, keskinäinen ystävyytemme perustui syvemmille siteille ja aitoon kiinnostukseen toistemme elämää kohtaan.

Ralphin vierailu Suomessa ja yhteinen saunakokemuksemme oli unohtumaton. Se vahvisti ystävyyttämme ja opetti meille molemmille uusia näkökulmia. Saunoessamme yhdessä tunsin, että olimme yhdistyneet Suomen perinteisen kulttuurin kautta, luoden ikimuistoisia muistoja ystävyydestä ja avoimuudesta.

Käytittekö peflettejä vai jouduitko hinkkamaan lauteet vierailun jälkeen?

Vierailija
167/182 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin Madonnan Lontoossa, kun hän tunki mun kanssa samaan luksustavaraliikkeeseen. Olin niin kuin en olisi tuntenutkaan:D

Apua, mä kuolen kohta nauruun!

Vierailija
168/182 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö romanttisia kohtaamisia on riittänyt?

Vierailija
169/182 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 Kunnon Harlekiinitarina! Lisää näitä!😅

Vierailija
170/182 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Kunnon Harlekiinitarina! Lisää näitä!😅

Kyllä! Näitä tarinoita tarvitaan lisää tähän maailmaan.

Vierailija
171/182 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten tapahtui? Miksi romanssinne ei jatkunut? Annoitko pimppaa? Vaihdoitteko yhteystietoja? Niin paljon kysymyksiä!😲

Vierailija
172/182 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Kiva fiktiivinen tarina. Vähän niin kuin novelli.

Tiedän että se kuulostaa siltä ja sen takia minua ollaan syytetty valehtelijaksi. Mutta, kyllä tämä on tositarina.

Kerro tämä Seiskan tomittajalle, niin tosi moni suomalainen uskoo sinua!

Kannattaa kertoa vähän laajempi levikkeisille medioille kun Seiska. Luin että se lentoemäntä jota Fiennes paneksi yhden yön tienasi paljastuksillaan 400.000 puntaa. Ei siis kannata tyytä mihinkään Seiskan kääk juoruihin .

Linkki? Mun kaveri kuvasi salaa meitä hetken. Voisin jakaa sen videon jos joku kertoo miten saa mun kasvot peitettyä.

🤣

Vierailija
173/182 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nauranut näille vedet silmissä. Ensimmäisestä puuttui vaan, että Fiennes olisi ajanut maailman rumimmalla autolla: Tesla Cybertruckilla :D

Joku taas menettää identiteettinsä, kun Ralph kertoo pitävänsä työstään. Tuo saunaviesti oli puolestaan, kuin joku Suomen matkailunedistämiskeskuksen huonoin mainos :D

Vauvan epäromanttisimmat ja epäeroottisimmat tarinat koottuna samaan ketjuun. Vaikuttavat ihan tekoälyn rustaamilta. Olen todella pahoillani, jos joku ihan tosissaan on laittanut näihin kykynsä ja sielunsa, eivätkä ole kieli poskessa kirjoitettuja provoja.

Täälläkin naurettu niin, että vatsaan sattuu😅

Vierailija
174/182 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi hieman samalla lailla. Kerran eräänä päivänä seikkailin Lontoon vilkkailla kaduilla, kun huomasin erään suuren teatterin mainostavan uutta näytelmää, jonka pääosassa näyttelisi Ralph Fiennes. Olin aina ihaillut hänen lahjakkuuttaan ja roolisuorituksiaan elokuvissa, joten päätin tarttua tilaisuuteen ja ostaa lipun ensi-iltaan.

Kun koitti näytelmän päivä, astuin teatteriin innosta puhkuen. Istuin odotellen paikallani, kunnes valot himmenivät ja näytelmä alkoi. Ralph Fiennes astui lavalle ja hänen karismaattinen läsnäolonsa vei minut heti mukanaan. Hänen näyttelijäntaitonsa oli vertaansa vailla, ja tunsin sydämeni sykähtelevän jokaisen hänen sanansa ja eleensä tahdissa.

Näytelmän jälkeen päätin jäädä hetkeksi teatterin aulaan ihailemaan näyttelijäkaartia,

Ihanaa!

Vierailija
175/182 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
176/182 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Olenpa kade. Hän on niin lutuinen!!

No niin on!

Vierailija
177/182 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin viime viikon Cillian Murphyn kanssa. Ensi viikonloppu on varattu Timothee Chalametille. 

Vierailija
178/182 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vietin viime viikon Cillian Murphyn kanssa. Ensi viikonloppu on varattu Timothee Chalametille. 

Kerro vaan tarkemmin.

Vierailija
179/182 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Kiva fiktiivinen tarina. Vähän niin kuin novelli.

Hel-nycin kirjoittama selvästi 🤡

Vierailija
180/182 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin Madonnan Lontoossa, kun hän tunki mun kanssa samaan luksustavaraliikkeeseen. Olin niin kuin en olisi tuntenutkaan:D

Kuulostaa, että meni melkein käsirysyksi siinä pyöröovilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme