Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse tapailin miestä, jolla oli hyvä koulutus, hyvä työpaikka ja ihan Ok ulkonäkö. Ikää päälle 40 v, hyvä kuun... Itse tapailin miestä, jolla oli hyvä koulutus, hyvä työpaikka ja ihan Ok ulkonäkö. Ikää päälle 40 v, hyvä kuuntelija, empaattisen oloinen. Pa

Vierailija
19.05.2023 |

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju hävisi, kuten tapana on. Uskon että moni tällä palstalla kävijä on tapaillut tätä samaa yksilöä.

Sellainen moniajon mestari.

Vierailija
2/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika itsessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Vuosi sitten erottu. Aivan kamala kokemus tällaisesta valkokaulusnarsistista. Käyttää ihmisiä vain hyväkseen. Hänessä on voimakkaat narsistiset piirteet

Vierailija
4/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika itsessä?

Ei kaikki vika ole aina itsessä.

Eli tosiaan

Itse tapailin miestä, jolla oli hyvä koulutus, hyvä työpaikka ja ihan Ok ulkonäkö. Ikää päälle 40 v, hyvä kuuntelija, empaattisen oloinen. Parisuhdehistoria vain oli kovin rikkonainen. Siitä päättelin että jotain on pielessä ja oli tosiaan, se ei vain tullut alussa ilmi.

Ensin henkistä väkivaltaa, sen jälkeen fyysistä. Jatkuvaa persoonan epävakautta läheisissä ihmissuhteissa. Valehtelua, pettämistä, manipulointia..

Vierailija
5/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju hävisi, kuten tapana on. Uskon että moni tällä palstalla kävijä on tapaillut tätä samaa yksilöä.

Miksi tää ketju hävisi? Siinähän käytiin hyvää keskustelua.

Vierailija
6/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkemmin ottaen on teidän mielestä hyvä koulutus tai mikä koulutus just tällä kyseisellä tyypillä oli? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen

Vierailija
7/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarkemmin ottaen on teidän mielestä hyvä koulutus tai mikä koulutus just tällä kyseisellä tyypillä oli? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen

En halua yksilöidä tarkemmin tunnistamisen välttämiseksi, mutta minun valkokauluksella yksi maisterintutkinto ja yksi alempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
8/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään pitempää otsikkoa keksinyt?

Vierailija
9/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään pitempää otsikkoa keksinyt?

En keksinyt sitä.

Vierailija
10/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika itsessä?

Eli tosiaan

Itse tapailin miestä, jolla oli hyvä koulutus, hyvä työpaikka ja ihan Ok ulkonäkö. Ikää päälle 40 v, hyvä kuuntelija, empaattisen oloinen. Parisuhdehistoria vain oli kovin rikkonainen. Siitä päättelin että jotain on pielessä ja oli tosiaan, se ei vain tullut alussa ilmi.

Ensin henkistä väkivaltaa, sen jälkeen fyysistä. Jatkuvaa persoonan epävakautta läheisissä ihmissuhteissa. Valehtelua, pettämistä, manipulointia..

Tutulta tuntuu. Sama kokemus itsellä just tuollaisesta miehestä. Parisuhdehistoria hirveä. Mies on satuttanut ja rikkonut henkisesti monia naisia. Sitten jättänyt kylmästi kun eivät asiat ole menneet hänen haluamallaan tavalla. Selvä narsistisia piirteitä omaava mies.

Vierailija
11/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika itsessä?

Eli tosiaan

Tutulta tuntuu. Sama kokemus itsellä just tuollaisesta miehestä. Parisuhdehistoria hirveä. Mies on satuttanut ja rikkonut henkisesti monia naisia. Sitten jättänyt kylmästi kun eivät asiat ole menneet hänen haluamallaan tavalla. Selvä narsistisia piirteitä omaava mies.

Minä teinkin niin että minä jätin tämän. Ei tuollaista vammaista pelleilyä tarvi kenenkään sietää.

Vierailija
12/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se uskomaton uuteen sattuma jos sama mies olisi josta nyt kirjoitellaan.

Vierailija
13/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika itsessä?

Eli tosiaan

Joo. Tämä vielä uskottelee kaikille, että nämä naiset olisivat olleet jotenkin mieleltään sairaita tai epävakaita. Hänen jäljiltään toki monet varmasti tarvitsevatkin terapiaa.

Ihmettelen, miten kaltoinkohtelu voi pysyä vain yhdellä elämänalueella eikä kohdistu esim hänen alaisiin.

Vierailija
14/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on niin pitkä ettei näy. Otsikon tulisi olla lyhyt, itse tekstin pidempi.

Vierailija
15/15 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on niin pitkä ettei näy. Otsikon tulisi olla lyhyt, itse tekstin pidempi.

Tämä ketju on tarkoitettu niille, jotka kommentoivat erästä poistettua ketjua. Tietäjät tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme