Mietin tämän mekon ostamista ns hieman siistimmäksi, mutta kuitenkin arkeen, menoksi, mitä mieltä olet, pitäisitkö itse?
https://www.prisma.fi/tuotteet/110566559/house-naisten-juhlamekko-218h1…
Juhlia ei ole tiedossa sen kummempia, mutta minusta tuo menisi ihan arjessakin kesällä ja ehkäpä illalla vaikka terassille, vai?
Miten asustaisit sen, kengät, laukku, mahdollinen takki tms jos viileämpi sää?
Kommentit (131)
No, minä hankin tuon itselleni, en saanut "rauhaa" asialta ja perustelut käynytkin jo ilmi🙂.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, minä hankin tuon itselleni, en saanut "rauhaa" asialta ja perustelut käynytkin jo ilmi🙂.
Ap
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ellet ole lihava 60-vuotias. Sellaiselle sopii.
Toi on nimenomaan hoikalle parhaiten sopiva.
Kyllä minusta hoikalle sopii vartalonmyötäinen parhaiten. Noin väljä malli, ihan sama onko hoikka vai ei.
Hautajaismekko kesäksi, ei kiitos.
Mä en ymmärrä suomalaisten mantraa että mustaa talvella, vaaleaa kesällä. Musta toimii nimenomaan paremmin kun iho on saanut vähän rusketusta. Harvoin musta näyttää tyylikkäältä kalpealla talvi-iholla. Sama pätee hiusväriin. Talveksi kannattaa laittaa vaaleita raitoja. Toki kesäksikin, mutta erityisesti talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä niitä mustia vaatteita näkyy myös kesäisin ja moni päätyy mustaan myös siksi, että se on aina tyylikäs ja varma valinta ja siihen sopii kaikki muu yhdisteltäväksi.
Aivan absurdi ajatus, että mustaa väriä ei olisi kesäisin ollenkaan kenelläkään vaan kaikki olisi kirkkaissa ja/tai kuviollisissa värikkäissä vaatteissa.
Mä en ymmärrä suomalaisten mantraa että mustaa talvella, vaaleaa kesällä. Musta toimii nimenomaan paremmin kun iho on saanut vähän rusketusta. Harvoin musta näyttää tyylikkäältä kalpealla talvi-iholla. Sama pätee hiusväriin. Talveksi kannattaa laittaa vaaleita raitoja. Toki kesäksikin, mutta erityisesti talveksi.
-Mulla sama, oon aina ihmetellyt miksi pitää vielä entisestään synkistää itseään pukeutumisen ja hiusten kautta talvisin, jollon on jo ennestään todella pimeää??!! :D Todella outo ajattelutapa ja tuntuu että kaikki lähes ajattelee noin. "Pitää värjätä kesäksi vähän vaaleampi tukka" "sitten talvella voi taas tummentaa" MIKS?!
Joillekin voi sopia. :D Jos on sellainen tyyli.. Ja muutenkin ihan kiva mekko, on niitä paljon rumempia nähty... :) Kyllä mustiakin vaatteita voi käyttää kesällä. :) Ja toi malli nimenomaan sopii monelle suomalaiselle, monella suomalaisella iso maha ja hoikat jalat ja toi peittää ne. Ja mun mielestä toi mekko on aika tyylikäs jos vertaa joihinkin iso kuviollisiin tantta mekkoihin ym.
Kuten jossain aiemmassa kommentissani mainitsin niin kokeilin mekkoa kaupassa ja voin kertoa, että ei ole kovin ison ihmisen mekko, on suht pientä mitoitusta ja koska on 100% puuvillakangasta ilman mitään elastaania niin ei siksikään anna armoa tiettyjen mittojen jälkeen.
Ap
Tykkään värikkäistä mekoista joten ei olisi oma valintani, mutta varmasti sopii myös arkiasuksi joten pistä ostoon vaan
Itselleni en ostaisi edes kertakäyttöseksi hautajaismekoksi. Ruma.
Olisin ostanut tuon eilen kaupassa käydessäni, mutta on niin pientä mitoitusta, että ei tuo suurinkaan koko mennyt rintojen kohdalta nätisti päälle varsinkaan kun siinä ei ole yhtään elastaania. Toinen mekko samaa kokoa oli sen sijaan aivan hervoton teltta.
Harmi, koska on livenä kivan näköinen ja kangas laadukasta ja tuo brodeerattu kangasosio tuo siihen myös keveyttä.
Ihan tavallinen mekko. Osta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä niitä mustia vaatteita näkyy myös kesäisin ja moni päätyy mustaan myös siksi, että se on aina tyylikäs ja varma valinta ja siihen sopii kaikki muu yhdisteltäväksi.
Aivan absurdi ajatus, että mustaa väriä ei olisi kesäisin ollenkaan kenelläkään vaan kaikki olisi kirkkaissa ja/tai kuviollisissa värikkäissä vaatteissa.
Minä käytän mustia mekkoja vuoden ympäri. Kirkkaat ja liehuvat kesämekot on tehty ihan erilaiselle vartalotyypille kuin omani ja näytän niissä 5-vuotiaiden taidekerhon keski-ikäiselle tanttaopettajalle :D Kietaisumekoissa taas Pulleat Purjeet-laivan kapteenille. Olen itse vaalea, muotoa "kummitus", joten monet kirkkaat värit saavat minut omasta mielestäni näyttämään vieläkin sairaammalle. Mustan kanssa "kummitus"-iho menee ihan OK, koska siihen tulee valkea-musta kontrasti.
Tosin itsellenihän minä ne vaatteet ostan, että niissä on minulla hyvä olo. En tuntemattomien ihmisten estetiikantajulle, jota kehtaan loukata tuolla kadulla kulkiessani :D
Ihanaa, että ap ostit tuon mekon! Sovitin sitä itsekin sammaleen vihreänä ja se oli tosi kiva ja istui ja laskeutui hyvin. Ehkä käyn testaamassa sitä mustanakin.
kevyet 3 euron pikkuhousut alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan absurdi ajatus, että mustaa väriä ei olisi kesäisin ollenkaan kenelläkään vaan kaikki olisi kirkkaissa ja/tai kuviollisissa värikkäissä vaatteissa.Minä käytän mustia mekkoja vuoden ympäri. Kirkkaat ja liehuvat kesämekot on tehty ihan erilaiselle vartalotyypille kuin omani ja näytän niissä 5-vuotiaiden taidekerhon keski-ikäiselle tanttaopettajalle :D Kietaisumekoissa taas Pulleat Purjeet-laivan kapteenille. Olen itse vaalea, muotoa "kummitus", joten monet kirkkaat värit saavat minut omasta mielestäni näyttämään vieläkin sairaammalle. Mustan kanssa "kummitus"-iho menee ihan OK, koska siihen tulee valkea-musta kontrasti.
Tosin itsellenihän minä ne vaatteet ostan, että niissä on minulla hyvä olo. En tuntemattomien ihmisten estetiikantajulle, jota kehtaan loukata tuolla kadulla kulkiessani :D
Ihanaa, että ap ostit tuon mekon! Sovitin sitä itsekin sammaleen vihreänä ja se oli tosi kiva ja istui ja laskeutui hyvin. Ehkä käyn testaamassa sitä mustanakin.
Sammaleen vihreänä?
En sitä sen värisenä kaupassa huomannutkaan eikä myöskään prisma.fi anna sellaista vaihtoehtoa, liekö puhut jostain toisesta mekosta..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on rumaa? Aika perusmallihan tuon on, mikä yleensä näyttää kivalta.
Kankaasta ei pysty kuvan perusteella sanomaan, mutta voisin kuvitella että näyttää myös ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on rumaa? Aika perusmallihan tuon on, mikä yleensä näyttää kivalta.
Kankaasta ei pysty kuvan perusteella sanomaan, mutta voisin kuvitella että näyttää myös ihan hyvältä.
Niinpä.
Mutta kun pitää vain päästä nälvimään ja aukomaan, kovin kovin tyypillistä palstalla sekä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sopii suomalaisille, täällä on muotia omenavartalot ja isovatsaiset esittelevät usein sääriään kun luulevat että niin ei kiinnitetä huomiota vatsan seutuun...huomaa hyvin kaikista tyyliihjelmista ja muutosleikeistä.Sitten kun katsoo vaikka ulkomaisia reality sarjoja huomaa että läskit ovat eri mallisia kuin Suomessa.
Varsin paksuja sääriä ja usein myös suonikohjuja.
Niin helppoa yrittää olla itsevarma tässä maailmassa jossa jatkuvasti kaikesta ihmisiä haukutaan.
Ei siihen vyö istu, kun on tuo kiristys jo olemassa, eri asia, jos olisi sellainen löysänä alas valuva kangaskaapu.