VAKAVA-2023
Onko muille tullut VAKAVA-kokeen kutsua, kun viikko enää kokeeseen?
Kommentit (413)
Mitä siellä kahdessa vikassa sitten kysyttiin, jos jäi outo olo ?
Haen itse hy vakaan pienemmässä ei-enska kiintiössä jossa pääsee ei-enskojen lisäksi avoimen hakijat eli pääsen jossain 14 ihmisen kiintiössä :/
Vielä ei voi mitään kertoa kokeesta, kun muuten muut saa etumatkaa
Inkluusiosta ja moninaisuudesta kysyttiin
Ihan ok fiilis jäi soveltuvuuskokeesta. Sain kaikkeen vastattua, mutta aika näyttää mihin se riittää. Ei olut niin paha kuin olin kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Inkluusiosta ja moninaisuudesta kysyttiin
Ei mulla kyllä kysytty :D
Kait nyt kysyttiin miks hait/haluat kasvatusalalle(?) D: Ku en tiiä pitäskö tarkentaa
huomenna, että miks hain varhaiskasvatukseopeks
Helsingis moni poissa, arvioijat huuteli turhaan nimiä.
Joo, mustaki 2 viimestä pysäkkiä oli kyllä vähän haastavia. Mut kyl koe kuitenki ihan ok meni.
Ootteko huomannu, että muissaki kaupungeissa olis paljon poissaolijoita?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu, että muissaki kaupungeissa olis paljon poissaolijoita?
En tiedä, tänään soveltuvuuskoe, joten näkee onko poissa. Helsingissä näköjää ollut poissa tyyppejä.
Onko haastattelu siis ryhmässä vai yksittäin?
Vierailija kirjoitti:
Helsingis moni poissa, arvioijat huuteli turhaan nimiä.
Kiitos tästä tiedosta :) Edes vähän rentouttaa mieltäni, kun tänään alkoi jännitys. Itsellä vasta huomenna ja toooosi paljon haluaisin sisään varhaiskasvatukseen ei-enskana eli niitä paikkoja aika vähän tarjolla.
Tietääkö joku monta pistettä voi saada maksimissaan soveltuvuuskokeesta, ja monta käsityönennakkotehtävästä? Edellisten vuosien pisterajoja vähän vaikea tulkita, kun en ole tuota tietoa löytänyt mistään.
Päätyi soveltuvuuskoe eräässä haastatteluhuoneessa jännityksen takia itkuun🥲
En kerinnyt omaan kokeeseeni kun juna oli myöhässä 1,5 tuntia 😭😭😭😭😭
Vihdoin pääsin vakavasta eteenpäin ja sain kutsun 3 yrittämisen jälkeen ja nyt kävi näin. Hyppään sillalta.
Juna myöhästyi yli 1,5 tuntia. En kerinnyt. :)))))))))))))))))))
Joo mä kans en kerinnyt. Rip kaikki IC63 junalla tulleet kun myöhästyi yli tunnin ja vielä vaihtoyhteydet jollakin bussilla. :------))))))
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku monta pistettä voi saada maksimissaan soveltuvuuskokeesta, ja monta käsityönennakkotehtävästä? Edellisten vuosien pisterajoja vähän vaikea tulkita, kun en ole tuota tietoa löytänyt mistään.
Mahdollisesti väärää tietoa, mut muistelisin jostain, että jokaisesta osiosta oli mahd. saada 24 pistettä. Eli 24 x 4 olis maksimi...
Käsityöstä en tiedä.
Kenellään hajua mistä ja milloin saa tietää nuo soveltuvuuskokeen pisteet?
Mitkä fiilikset jäi sovareista? Mulla oli ne tänään Jyväskylässä. Kaksi ekaa pysäkkiä eni hyvin, mutta kahdesta vikasta jäi epävarma olo.