Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan, mitä nuoruudenrakkaudellesi kuuluu?

Vierailija
18.05.2023 |

Tai oletko stalkannut jopa?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrän mietin. Sitten tunnistin kaupassa kun ohitseni valui todelal ruma ja lihava 5 lapsen yksinhuoltaja. Ei tunnisttanut minua. Siihen loppui fantasiointi. Onneksi en sekaantunut oli niin järkyttävä muutos seksipommista ryhävalaaksi.

Vierailija
82/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä poikaystävälläni näyttää olevan paljon parempi vaimo kuin mitä minä olisin ollut hänelle. Olen iloinen hänen puolestaan, mutta toisaalta tuo satuttaa. Kaikkea tällaista voi nykyään löytää ihan pelkästään googlettamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrän mietin. Sitten tunnistin kaupassa kun ohitseni valui todelal ruma ja lihava 5 lapsen yksinhuoltaja. Ei tunnisttanut minua. Siihen loppui fantasiointi. Onneksi en sekaantunut oli niin järkyttävä muutos seksipommista ryhävalaaksi.

Mistä tiedät hänen olevan yksinhuoltaja?!

Vierailija
84/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan ja viestitellään säännöllisesti, vaikka erottiin jo 30v sitten. Meillä on vahva ystävyys, yhteiset lapset ja lastenlapset.

Vierailija
85/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä poikaystävälläni näyttää olevan paljon parempi vaimo kuin mitä minä olisin ollut hänelle. Olen iloinen hänen puolestaan, mutta toisaalta tuo satuttaa. Kaikkea tällaista voi nykyään löytää ihan pelkästään googlettamalla.

Miksi satuttaa, jättikö hän siis sinut?

Vierailija
86/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä ei enää kuulunut eikä kumpikaan ottanut yhteyttä. Myöhemmin kävi yksi ikävä juttu, jonka suljin pois mielestäni. Surin asiaa vasta todella pitkän ajan kuluttua.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi satuttaa, jättikö hän siis sinut?

Vierailija
87/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Mä lopetin mun kaikki sometilit, kun exät sun muut säädöt tuntui jatkuvasti stalkkaavan.

Tiedoksi teille, hemmetin hyvin menee!

Eikö sometilit ole juuri sitä varten, että päivitellään itsestään kaikille myös niille eksille? :D Että ei se varsinaisesti ole stalkkaamista, jos itse jakaa sitä tietoa. Siinähän sitten katsovat, jos kiinnostaa niin paljon. Hyvä, kun menee hyvin!

Vierailija
88/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet sometilit ovat myös näyttäytymistä exille.

Vierailija
89/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista heistä olen löytänyt ihan riittävästi tietoa netistä, tiedän suunnilleen mitä heille kuuluu. Minusta ei löydy työasioiden lisäksi mitään yksityistä netistä tai somesta.

Vierailija
90/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen verran, että ei meillä olisi enää mitään yhteistä, ja se riittää.

Vierailija
91/91 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et tunnu kasvaneen edes henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan