Mietitkö koskaan, mitä nuoruudenrakkaudellesi kuuluu?
Kommentit (91)
Ensimmäisellä poikaystävälläni näyttää olevan paljon parempi vaimo kuin mitä minä olisin ollut hänelle. Olen iloinen hänen puolestaan, mutta toisaalta tuo satuttaa. Kaikkea tällaista voi nykyään löytää ihan pelkästään googlettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerrän mietin. Sitten tunnistin kaupassa kun ohitseni valui todelal ruma ja lihava 5 lapsen yksinhuoltaja. Ei tunnisttanut minua. Siihen loppui fantasiointi. Onneksi en sekaantunut oli niin järkyttävä muutos seksipommista ryhävalaaksi.
Mistä tiedät hänen olevan yksinhuoltaja?!
Soitellaan ja viestitellään säännöllisesti, vaikka erottiin jo 30v sitten. Meillä on vahva ystävyys, yhteiset lapset ja lastenlapset.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä poikaystävälläni näyttää olevan paljon parempi vaimo kuin mitä minä olisin ollut hänelle. Olen iloinen hänen puolestaan, mutta toisaalta tuo satuttaa. Kaikkea tällaista voi nykyään löytää ihan pelkästään googlettamalla.
Miksi satuttaa, jättikö hän siis sinut?
Hänestä ei enää kuulunut eikä kumpikaan ottanut yhteyttä. Myöhemmin kävi yksi ikävä juttu, jonka suljin pois mielestäni. Surin asiaa vasta todella pitkän ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi satuttaa, jättikö hän siis sinut?
Ukko40 kirjoitti:
Mä lopetin mun kaikki sometilit, kun exät sun muut säädöt tuntui jatkuvasti stalkkaavan.
Tiedoksi teille, hemmetin hyvin menee!
Eikö sometilit ole juuri sitä varten, että päivitellään itsestään kaikille myös niille eksille? :D Että ei se varsinaisesti ole stalkkaamista, jos itse jakaa sitä tietoa. Siinähän sitten katsovat, jos kiinnostaa niin paljon. Hyvä, kun menee hyvin!
Avoimet sometilit ovat myös näyttäytymistä exille.
Kaikista heistä olen löytänyt ihan riittävästi tietoa netistä, tiedän suunnilleen mitä heille kuuluu. Minusta ei löydy työasioiden lisäksi mitään yksityistä netistä tai somesta.
Tiedän sen verran, että ei meillä olisi enää mitään yhteistä, ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kerrän mietin. Sitten tunnistin kaupassa kun ohitseni valui todelal ruma ja lihava 5 lapsen yksinhuoltaja. Ei tunnisttanut minua. Siihen loppui fantasiointi. Onneksi en sekaantunut oli niin järkyttävä muutos seksipommista ryhävalaaksi.
Itse et tunnu kasvaneen edes henkisesti.