Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholi, paljon laihduitte lopetettua/vähennettyä?

Vierailija
18.05.2023 |

Olen lihottanut itseni kaljaa kittaamalla tässä vuosien varrella reilusti ylipainoiseksi. Käytyäni terveystarkastuksessa karu totuus levähti kasvoille kun verikokeiden tulokset tulivat, lisäksi kaikki vaatteet kiristää eikä normaaleista kaupoista enää löydy sopivankokoisia vaatteita. Nyt siis vihdoin heräsi halu lopettaa, niin terveyden kun ulkonäön vuoksi. Joten paljon teillä on lähtenyt kiloja jotka ennen käytitte alkoa runsaammin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa.

Itsekin sain itseni kaljalla ja siiderillä lihotettua megavauhtia. En myöskään välittänyt mitä söin ja oli masentunut väsynyt olo kaiken aikaa.

Viimeisen kerran join alkoholia 4.3 tänä vuonna.

Olen laihtunut 13 kg. Olen muuttanut myös ruokavaliota sekä liikkunut.

Alkoholia en todellakaan halua juoda enää, ajatuskin kuvottaa. Masennuksesta ei enää tietoakaan.

Tsemppiä sinne!

Täällä ihan sama. Energiat ja mieliala nousi roimasti ,kun en ota yhtään alkoholia. Mukava liikkua myös ja innostuin syömään paljon terveellisemmin ja tietysti piti syödä vähemmän. Olen laihtunut vuodessa 9 kg. Ei ollut ehtinyt kertyä kovin paljon ylipainoa 164pitkä ja painoin 82kg. Vielä saa paino laskea toiset 9 kg .

Vierailija
22/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin että viikossa juon vähintään 35 tölkkiä olutta, usein toki paljon enemmän. Tähän päälle sitten syön paljon valmisruokia, eineksiä, roskaruokaa, ravintolaruokaa, kermaisia pastoja, juustoja.. Luulen että näiden poisjättämisellä jo saan jonkinlaisia tuloksia :) Vai mitä luulette?

Vierailija
24/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vähentämisen jälkeen paino nousi normaalipainon sisällä jokusen kilon, mielestäni en tehnyt mitään muita muutoksia. Nyt kiristelen niitä hiilareita vähentämällä, en kuitenkaan alkanut uudelleen tissutella.

Vierailija
25/32 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kommentoinut tänne että paino noussut lopettamisen/vähentämisen jälkeen. Outoa. Mitä itse olen katsonut tuloksia niin kaikki ovat laihtuneet ja muutenkin tulleet freshimmän näköiseksi

Vierailija
26/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju. :) Itsellä takana pian 8 kk ilman alkoholia ja painoa lähtenyt 11 kg. Olen toki myös liikkunut, mutta se on tullut ikään kuin luonnostaan, kun on niin energinen olo. Tänäänkin kävin töiden jälkeen kävelylenkillä. :)

Vierailija
27/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino lähti nousemaan kun lopetin alkoholin käytön. 

Muutama olut lauantaisin jotenkin vaihtui syömiseen, ja se mässäily jatkui viikollakin.

Kun palasin takaisin lauantaioluisiin niin paino alkoi palautumaan ja mässäilykin jäi. Itselleni selkeästi ne lauantaioluet on ihan sopiva juttu. Vähän kun saa päätä irti työjutuista kerran viikossa niin ei tarvi sitä lohtunapostelua. 

Vierailija
28/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin noin 14 annoksesta viikossa enintään 4 annokseen viikossa. Ruokailutottumuksia en muuttanut. En laihtunut yhtään. Luulen että ruoka ei imeytynyt kunnolla, kun viina piti vatsan sekaisin melkein koko ajan.

Vierailija
29/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholin käytön kaksi vuotta sitten, enkä ole laihtunut yhtään sen johdosta.

Join viikottain, ehkä 5-30 annosta, riippuen siitä, olinko viikonloppuna kotona vai juhlissa/baarissa.

Ylipainoa on 30 kg.

Vaikka paino ei ole pudonnut, oli juomisen lopettaminen yksi elämäni parhaista päätöksistä ja voin henkisesti tosi paljon paremmin. Alkoholin ajatteleminenkin tekee huonon olon. 

Vierailija
30/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppujuomisella saa pidettyä nesteet kehossa useamman päivän, eikä paino pääse laskemaan. Siksi alkoholin lopettaminen kokonaan on paras ratkaisu. Ja tähän päälle vielä terveellinen ruokavalio. :)

Vierailija
31/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihonut kun olen vähentänyt juomista

Vierailija
32/32 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up