Työttömänä miehenä rahat ei riitä edes kahvin tarjoamiseen treffeillä
Eikö treffeillä käyminen ole ihmisen perusoikeus, joka kuuluu myös työttömälle miehelle? Mutta ei tt:sta jää yli edes sen verran, että voisi tarjota treffeillä kahvin naiselle, saati sitten vielä pullan päälle.
Kommentit (262)
Kiltti mies kirjoitti:
Rikolliset saa naisia ja seksiä. Ettekö sitä nyt tajua. Perusjamppa joka on työtön mutta on harrastuksia, ei ryyppää eikä polta on tylsä vässykkä naisten mielestä ja se on syy miksi ette pääse treffeille.
Ainakaan minulta ei edellytetty rikosrekisteriä naimisiin päästäkseni, ja varmaan moni muukin on päässyt naimisiin ilman rikostuomioita?
-Perheellinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu aikuiskoulutukseen
Mä valmistuin vuosi sitten toiseen ammattiin. Olen edelleen työtön. Nyt käyn työkokeilussa.
Ohis
Työllistävälle alalle
Niin ja arvasin että vetoat tuohon että pitää opiskella tietylle työllistävälle alalle. Mutta mä en voi.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Kyllä minulla vaan jää mutta olenkin niin kunnollinen etten koskaan pääse treffeille. Voisin tarjota naiselle 30 euron lounaankin mutta en pääse koskaan treffeille. Minulle jää vähintään sata euroa joka kuukausi ylimääräistä työttömyysrahasta. Käytän rahat sitten bensaan tai maksan vuokraennakkoa jotta vuoden lopussa ei tarvii maksaa vuokraa ollenkaan 2 kuukauteen.
Miksi olet työtön?
Koska olen suomalainen eli liian kallis palkattavaksi työnantajalle.
Kansalaisuudesta ei makseta. Palkat määritellään TES:ssä. Asenteesi on persun ja me tiedämme, että persut on Suomen työttömin ja kouluttamattomin ääliöpuolue.
Tee persuhistoriaa ja mene kouluun. Amiksiin pääsee koska tahansa ja niihin on jatkuva, avoin haku.
Mene sinä kouluun Minä kävin amiksen puupuolen. raksapuolen ja opiskelin vielä maalarimestariksi, cnc koneen hoitajaksi ja puoli tusinaa muuta kurssia kävin.
Minä en ole työtön enkä vingu täällä pillunpuutetta.
Jokin perusvika sinussa on, elet työllisty. Et pääse maalaismökistäsi työnhakuun sinne missä töitä on?
Kohta sinut pannaan töihin vaikket oikeasti halua. Pääset siivoamaan vanhusten kakkaa minimipalkalla, tai lähtee työttömyysetuudet ym.Jaa kuka laittaa. Minä en mene lähellekkään vanhuksia. Tuet tulee tilille yhtä varmasti aina.
Haha. Taisit äänestää persuja. Purra ja Orpo ovat liikuttavan yksimielisiä siitä, että etuuksia ja työttömyysturvaa pitää leikata. Purra on myös sitä mieltä, ettei matalapalkkatöihin kuulu haalia väkeä ulkopuolelta, joten tietenkin sinut pannaan siihen hommaan. Ei muuten saada 100 000 uutta työllistä.
Leikatkoot. Minulla on silti varaa kahviin ja pullaan ja kaikkeen. Tilaan ensi kuussa ps 5 konsolin ja maksan sen työttömyysrahasta. Kalaa myyymällä tienaan joka viikko rahaa.
Miksi käytät nimimerkkiä Työtön mies, jos olet (kalabisnes)yrittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Rikolliset saa naisia ja seksiä. Ettekö sitä nyt tajua. Perusjamppa joka on työtön mutta on harrastuksia, ei ryyppää eikä polta on tylsä vässykkä naisten mielestä ja se on syy miksi ette pääse treffeille.
Isäsi oli siis rikollinen?
Saattaa olla että oli. En ole nähnyt siitä lähtien kun täytin 5 vuotta.
Lähti ryyppäämään ja hylkäsi sinut? Näin oon ajatellutkin incelien syntyvän. Kostat naisille isäsi vätystelyn. Luulet että se oli äitisi syy.
Mitäs se minulle kuuluu ryyppääkö.
Isän hylkäämät miehet on näköjään usein luonnevikaisia ja vailla jotain. Nuo jutut voi myöntää itselleen ja opetella isäänsä paremmaksi mieheksi. Isäsi lähti omasta halustaan eikä se ole äitisi syytä. Vielä vähemmän se on meidän muiden syy, joten ota itseäsi niskasta ja aikuistu.
Niinhän se on että jos on kunnollinen kiltti mies ei ryyppää eikä polta eikä tee rikoksia niin naisten mielestä se on iso vika eikä naiset halua seurustella sellaisten miesten kanssa.
Tilannekuvaasi kannattaisi päivittää, jos haluat naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijä kirjoitti:
Miten muka töihin pääsee. Se on työnantaja joka päättää kenet ottaa töihin. Ei työtön voi tehdä mitään jos kukaan työnantaja ei tykkää työttömän naamasta. Ilman koulutustakin pitäisi päästä moniin eri alan töihin mutta nykyään ei vaan pääse. Ja sitten joutuis 2 vuodeksi ensin ilmaiseen harjoitteluun. Kukaan fiksu ei tee ilmaiseksi enää töitä.
Siivous-ja hoiva-alan yrityksille on kysyntää. Lähihoitajan koulutuksen käy äkkiä läpi.
Nuo on enemmän naisten töitä.
Pysy sinkkuna äläkä rutise
Haluaisitko itse miehen, joka on siivooja tai lähihoitaja?
Näiden alojen työnantajana mieluusti, mutten yksityiselämässäni halua miestä yksin ammattinsa, tms. perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies46 kirjoitti:
Vaikka sinulla olis varaa kahviin ja pullaan niin naisia ei kiinnostaisi silti koska sinulla ei olisi varaa matkusteluun , ravintoloissa käyntiin ja muuhun ylelliseen elämään. Elämä kanssasi olisi tylsää. Tarviit hyvän palkkatyön jotta saat naisen kiinnostumaan.
Nytkö jo ravintolassa käynti ja matkustelu on "ylellistä elämää"? Oletko tosissasi?
Ei ne ainakaan mikään ihmisoikeus ole.
Siitähän ei ollut kyse.
Minkä takia kaikista suurin pariutumis tarve on nolla miehillä? Nollalla meinaan miestä jolla ei ole eikä tule olemaan mitään. Tästäkin huolimatta pitäisi päästä laskemaan maitia saman tasoiseen naiseen josta syntyisi lisää syrjäytyneitä. Ja kyllä tutkimusten mukaan vanhempien koulutustausta korreloi vahvasti lapsen tulevaisuuden suhteen. Säälin jo valmiiksi syntymätöntä lasta.
Tietenkin nollamiehillä on suurin pariutumistarve. He kaipaavat naisesta elättäjää, kodinhoitajaa, henkilökohtaista palvelijaa ja seksin antajaa.
Kaikki vaivalloinen olisi kiva ulkoistaa naiselle.
Itsenäisesti selviävä mies ei naista tarvitse.
Elin pitkään sinkkuna, mutta kyllä minä rakkauteen tarvitsin naista, nykyistä vaimoani.
Mies46 kirjoitti:
Vaikka sinulla olis varaa kahviin ja pullaan niin naisia ei kiinnostaisi silti koska sinulla ei olisi varaa matkusteluun , ravintoloissa käyntiin ja muuhun ylelliseen elämään. Elämä kanssasi olisi tylsää. Tarviit hyvän palkkatyön jotta saat naisen kiinnostumaan.
Mun miehellä ei ole varaa noihin menoihin. Mua ei haittaa. Olen tottunut siihen että en käy missään.
Kiltti mies kirjoitti:
Ja paskanmarjat... Ei mene noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu aikuiskoulutukseen
Mä valmistuin vuosi sitten toiseen ammattiin. Olen edelleen työtön. Nyt käyn työkokeilussa.
Ohis
Työllistävälle alalle
On työllistävä ala. Työperäisen sairauden takia oli pakko vaihtaa alaa. En voi tehdä fyysisesti rasittavaa työtä.
Nainen ei siltikään ole velvollinen antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia ja välttelen pullamössöjen mässyttämistä (saati että tarjoilisin sellaista).
Mitä haluaisit, että sinulle tarjotaan treffeillä?
Ensitreffeillä (ehkä kävelytreffit) ei mitään. Yleensäkin aluksi painotus keskusteluilla ja osapuolten tilanteiden kartoittamisella.
Vierailija kirjoitti:
Miten treffeillä käyminen voisi olla perusoikeus?
Ja taas tätä naisten hokemaa "ei "X" asia ole perus/ihmisoikeus!" ei kyse ole mistään oikeuden vaatimuksesta, vaan ihan normaalista rakkauden ja validoinnin kaipuusta. Kaikki ihmiset haluavat samaa, ja jos jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta niin totta kelpetissä se ahdistaa, masentaa ja ketuttaa. Sukupuolesta riippumatta. Eivät miehet naisia vihaa tai edes syytä, pikemminkin kyse on siitä että elämä / luomus / universumi ketuttaa yleisellä tasolla.
Parisuhde ja seksi itsessään ovat aina olleet resursseja yhteiskunnassa ihan samalla tavalla kuten raha (ja muu status). Onko Manslow'n tarvehierarkia oikeasti uutta tietoa teille?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maslow%E2%80%99n_tarvehierarkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo ravintolassa käynti ja matkustelu on "ylellistä elämää"? Oletko tosissasi?
Mulle on aina ollut ylellisyyttä. Matkusteluun ei ole varaa ja käyn harvoin jossakin syömässä.
Eri henkilö.
Vietätkö mielestäsi tavallista keskivertoelämää? Verrattuna ravintolassa käyviin, jotka elävät ilmeisesti ylellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies46 kirjoitti:
Ei ne ainakaan mikään ihmisoikeus ole.
Siitähän ei ollut kyse.
Minkä takia kaikista suurin pariutumis tarve on nolla miehillä? Nollalla meinaan miestä jolla ei ole eikä tule olemaan mitään. Tästäkin huolimatta pitäisi päästä laskemaan maitia saman tasoiseen naiseen josta syntyisi lisää syrjäytyneitä. Ja kyllä tutkimusten mukaan vanhempien koulutustausta korreloi vahvasti lapsen tulevaisuuden suhteen. Säälin jo valmiiksi syntymätöntä lasta.
Tietenkin nollamiehillä on suurin pariutumistarve. He kaipaavat naisesta elättäjää, kodinhoitajaa, henkilökohtaista palvelijaa ja seksin antajaa.
Kaikki vaivalloinen olisi kiva ulkoistaa naiselle.
Itsenäisesti selviävä mies ei naista tarvitse.
Elin pitkään sinkkuna, mutta kyllä minä rakkauteen tarvitsin naista, nykyistä vaimoani.
Palstamammojen mielestä parisuhteeseen ei saa haluta siksi, että haluaa rakkautta naiselta?
Riittää. Tiukkaa tekee, mutta kyllä riittää.
Sanctus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tätä naisten hokemaa "ei "X" asia ole perus/ihmisoikeus!" ei kyse ole mistään oikeuden vaatimuksesta, vaan ihan normaalista rakkauden ja validoinnin kaipuusta. Kaikki ihmiset haluavat samaa, ja jos jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta niin totta kelpetissä se ahdistaa, masentaa ja ketuttaa. Sukupuolesta riippumatta. Eivät miehet naisia vihaa tai edes syytä, pikemminkin kyse on siitä että elämä / luomus / universumi ketuttaa yleisellä tasolla.
Parisuhde ja seksi itsessään ovat aina olleet resursseja yhteiskunnassa ihan samalla tavalla kuten raha (ja muu status). Onko Manslow'n tarvehierarkia oikeasti uutta tietoa teille?
Tehkää jotain sen eteen!
Vierailija kirjoitti:
Sanctus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää jotain sen eteen!
Ei töitä voi tehdä, jos niitä ei ole. Suomessa 250000 työtöntä + tempputyöllistetyt.
Mee aloittaja töihin, tai opettele leipomaan pullaa itse.
Mun työtön mies tarjoaa mulle kahvit kahvilassa muutaman viikon välein. Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun työtön mies tarjoaa mulle kahvit kahvilassa muutaman viikon välein. Valintoja.
Tarjoaako vielä päälle korvapuustin, muffinssin tai palan suklaakakkua? :)
On työllistävä ala. Työperäisen sairauden takia oli pakko vaihtaa alaa. En voi tehdä fyysisesti rasittavaa työtä.