Miksi jotkut vain soittelee mulle eivätkä viestittele mitään?
En jaksa enää joka puheluun vastata kun ei ole edes mitään kunnon asiaa toisella, enkä jaksa edes pistää viestiä koska ainoa reaktio siihen on että soitetaan takaisin vastaus viestiin, ja sitten alkaa muu omasta elämästä jaarittelu. Silti muiden ystävien kanssa hän viestittelee mutta ei minun kanssani, huomaan sen silloin kun nähdään. Onkohan tämä ehkä jotain kunnioituksen puutetta? .. koska minusta viestittely on toista kohtaan kunnioittavampi kommunikaation tyyli kuin suora soittelu monta kertaa päivässä. Viestittelyssä annetaan toiselle tilaa ja aika vastata sitten kun on hyvä hetki. Eikä viestien kautta ehkä häiritä yhtä turhalla asialla kuin puheluissa.
Kommentit (62)
Jaa-a.... A a aa. Tsadadaa. Kohta nukkumaan.
Ajattelinpa nyt ensin kysyä täältä, jos täällä on tyyppejä jotka jollekin ystävälle aina vain soittavat eivätkä voi viestittää mitään. Että jos tähän on joku syy olemassa. Tietääkseni keskustelufoorumit ovat olemassa keskustelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
😆 Oot pikkusen väärässä paikassa sitten!
Siksi, kun se väline, jolla tuttusi ottaa yhteyttä on PUHElin.
Sama kokemus ja vihaan sitä tuntemusta että nuo soittelijat arvostavat mun aikaa ja mun elämää niin vähän kun mun pitäisi olla valmis keskeyttämään se heti kun he soittavat. Eivätkä todellakaan yritä viestitse tavoitella vaan nimenomaan soittaen. Jos en vastaa, pirisee teinini puhelin että miksei se vastaa!? Sano sille että vastaa!? Missä se on!? Ja tämä tunkeutuminen tapahtuu sillä aikaa kun käyn vaikka kaupassa enkä ole kuullut soittoa.
Onko antisi kaikkiin muihinkin keskusteluketjuhin että "en jaksanut lukea viestiä"?... 😆
Juu, se on kunnioituksen puutetta ja kateuttakin! Sinä olet heidän mielestään ihastuttava, lämmin ja upea ihminen, jota he kadehtivat kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun se väline, jolla tuttusi ottaa yhteyttä on PUHElin.
Eli sinä olet samanlainen? Et koskaan viestittele vaan aina soittelet? Vastaavatko ihmiset sinulle aina?
Vierailija kirjoitti:
Juu, se on kunnioituksen puutetta ja kateuttakin! Sinä olet heidän mielestään ihastuttava, lämmin ja upea ihminen, jota he kadehtivat kaikin tavoin.
Mene vaan sinne nukkumaan kuten jo ilmoitit tekeväsi.
Musta toi kertoo päinvastasesta eli kunnioituksesta. He haluavat puhua kanssasi. Viestejä lähetellään kelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus ja vihaan sitä tuntemusta että nuo soittelijat arvostavat mun aikaa ja mun elämää niin vähän kun mun pitäisi olla valmis keskeyttämään se heti kun he soittavat. Eivätkä todellakaan yritä viestitse tavoitella vaan nimenomaan soittaen. Jos en vastaa, pirisee teinini puhelin että miksei se vastaa!? Sano sille että vastaa!? Missä se on!? Ja tämä tunkeutuminen tapahtuu sillä aikaa kun käyn vaikka kaupassa enkä ole kuullut soittoa.
Mulle soitetaan aina silloin kun olen 1-vuotiaani kanssa kaupan automaattikassalla tai nousemassa lapsen kanssa bussista 😁
Mutta joo tylsiä ja yksipuolisia juttuja en kyllä muutenkaan jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi kertoo päinvastasesta eli kunnioituksesta. He haluavat puhua kanssasi. Viestejä lähetellään kelle vaan.
Mä kyllä koen ehdottomasti toisin päin eli niin, että joita eivät kehtaa häiritä niin niille lähettävät viestiä. Näin myöskin kiinnostavien vastakkaisen sukupuolen edustajien kohdalla.
Onko täällä tähän kellonaikaan vain ros'kaporukka jäljellä kuten usein viikonloppuisinkin on? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä koen ehdottomasti toisin päin eli niin, että joita eivät kehtaa häiritä niin niille lähettävät viestiä. Näin myöskin kiinnostavien vastakkaisen sukupuolen edustajien kohdalla.
Minä viestitän niille joita välttelen ja juttelen jos tahdon bondata.
En ole läheinen esim. sinun kanssasi.
Laita ap heille esto päälle! Eipähän soita enää! Sitten kaivaudu syvemmälle peräsimeesi ja viestittele sieltä niille, joita sinä kunnioitat. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lääk keet!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viestitän niille joita välttelen ja juttelen jos tahdon bondata.
En ole läheinen esim. sinun kanssasi.
Hmm... Miksi edes viestität ihmisille, joita haluat vältellä? ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lääk keet!!
Ota ihan rauhassa, ei tarvi täällä tiedottaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap heille esto päälle! Eipähän soita enää! Sitten kaivaudu syvemmälle peräsimeesi ja viestittele sieltä niille, joita sinä kunnioitat. : )
😆 Keskity ihan omaan ahteriisi ja mene jo sinne nukkumaan kuten kerroit! Ja ota myös adhd-lääkkeesi!
Kysy heiltä.