Vanhempien riidat
Itse olen siis saanut vähän kuin traumat vanhempieni joka päiväisistä riidoista, jopa siihen pisteeseen asti että harkitsen yksin jäämistä, koska konfliktit aiheuttavat minussa pakene reaktion, en siis kestä niitä. Jos sinulla on ollut vastaava lapsuus, miten olet aikuisuudessa suhtautunut asiaan?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Siedän huonosti riitelyä. Menin naimisiin miehen kanssa, joka ei huuda koskaan. Ollaan 20 vuotta sovittu erimielisyydet huutamatta ja ilman mykkäkoulua.
Voi kun löytäisin tällaisen miehen, mutta mistäs sen tietää alkaako huutamaan t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siedän huonosti riitelyä. Menin naimisiin miehen kanssa, joka ei huuda koskaan. Ollaan 20 vuotta sovittu erimielisyydet huutamatta ja ilman mykkäkoulua.
Voi kun löytäisin tällaisen miehen, mutta mistäs sen tietää alkaako huutamaan t. Ap
Silloin jatkoin melko nopeasti matkaa. Olin 7 vuotta sinkkuna ennen kuin löysin nykyisen mieheni.