Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On pyydetty taloyhtiön hallitukseen. Riittääkö, että kiitän luottamuksesta ja sanon, etten suostu ehdokkaaksi henkilökohtaisten

Vierailija
17.05.2023 |

syiden vuoksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön hallitukseen menee ne jotka eivät tulleet valituiksi kunnallispolitiikkaan. Tärkeitä töitä kyllä tekevät. Kuka on pyörävarastoministeri ja kuka lipputankovastaava.

Vierailija
22/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan luvata mennä yhdeksi kaudeksi vaikka varajäseneksi jos ei ole muita halukkaita . Sitten näet olisiko se juttusi tai ei . Työnhaussakin saattaa olla etuna jos on ollut muutakin elämää kuin av palstailu .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto-osakeyhtiöstä omistat osan ja omaisuutesi arvo on riippuvainen koko yhtiön arvosta. Jos yhtiötä hallitaan huonosti niin omaisuutesi arvo laskee ja sen myyminen vaikeutuu. Ihmetyttää nämä kommentit, että ei kannata osallistua. Miksi sitten omistaa asunto-osake, eikö oma talo olisi parempi valinta?

Kieltäytymistä ei tarvitse perustella kuitenkaan mitenkään. Sano kiitos ei.

Vierailija
24/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko outoja kommentteja ap. on saanut ja kehotuksia olla menemästä hallitukseen.

Kuka teidän etua ja sijoittamia rahoja/varallisuutta valvovat, ellei kukaan osakkeenomistaja halua olla hallituksessa.

Usein taloyhtiössä on miljoonien eurojen edestä rahaa kiinni, samoin rakennukset vaativat ylläpitoa ja kunnissapitoa/remontteja, eikä niistä kukaan muut huolehdi kuin osakkeenomistajat itse.

Suomi on pullollaan huonosti hoidettuja taloyhtiöitä, kun asukkaita ei kiinnosta hallitusvastuu ja jätetty remontit ja kunnossapito tekemättä ja nyt talot odottavat purkutuomiota ja asukkaiden varallisuus on haihtunut kuin tuhka tuuleen.

Kovin varakasta porukkaa on palstalla, kun ei kiinnosta edes oma varallisuus ja sen hoito, mihin rahat on sijoittanut ja helposti puhutaan miljoonien potista. Eikö se ole suurta tyhmyyttä?

Ihan sama kuin ostaisi uuden kalliin auton ja jättäisi huollot tekemättä ja katsastamatta.

Vierailija
25/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin kysytään kaikkia mahdollisia henkilöitä. Ei se mikään presidenttiehdokkuus ole. Sanot vaan napakasti ettet ole käytettävissä. Ei tarvitse selitellä.

Vierailija
26/26 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa mennä taloyhtiön hallitukseen, jos haluat että sijoittamasi raha on asuntoyhtiössä turvassa ja asuntosi arvo säilyy tulevaisuudessakin.

Se nimittäin parhaiten onnistuu itse olemalla hallituksessa.

Olen ollut kolmen taloyhtiön hallituksessa jo useamman vuosikymmenen ja olen aina ollut kiinnostunut. Näin voin itse varmistaa, miten varallisuuttani hoidetaan. Ja aina teen ehdotuksia, jos huomaan taloudessa tai kiinteistössä epäkohtia. Hallituksen jäsenenä on paras tapa vaikuttaa taloyhtiön asioihin, huoneiston arvon säilymiseen ja taloyhtiön kulurakenteeseen/hoitovastikkeisiin.

Ja ehkä siksi, ettei ole ylimääröistä rahaa tuhlattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi