Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19821/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut kallistuu siihen et Jere ei oikeesti tiedosta eikä välitä miten paljon sen gf:sta näkyy missäkin sen videossa, tai saako ihmiset vinkkejä siitä jotenkin, mä luulen et se vaan menee ja tekee, eikä pidä kummallisena yhtään, vaikka fanit pähkäilee tai paheksuu edes tämmösiä. Ja tietysti hänelle taas itselleen gf:n läsnäolo on 'normaalia'. Ikävää meille mut näin.

Vierailija
19822/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se alkaa taas pikkutyttöjen kiukuttelu tyttöystävästä. Perustakaa sille oma kiukutteluketju, niin saatte rauhassa keskittyä vain ja siihen, mitä milloinkin vilahtaa Jeren videoiden taustalla. Sitten kun kasvatte henkisesti aikuisiksi, voitte tulla tänne fiilistelemään Jeren ja Bojanin ystävyyttä.

Outo vilahtelu on juuri se ongelma.

Olisipa gf näkynyt reilusti videoilla, joissa Bojankin oli ja jos olisi näkynyt jotain vuorovaikutusta, niin tilanne ei näyttäytyisi gf:n suhteen niin outona. Tämmöinen vihjaileminen on tosi kummallista. Gf-keissin hoitaminen laskee kyllä Jeren pisteitä.

Hohhoijaa. Jos se tyttöystävä näkyisi videolla reilusti, niin sitten sitä ruodittaisiin että mitä se siellä tekee. Se on ihan sama miten Jere asian tuo esiin, te teette siitä ongelman joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19823/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun hyvä fiilis kun Urheiluruudussa puhutaan Slovenian joukkueesta, pitkiä ja vahvoja poikia joiden kanssa on kiva painia, sanovat Suomen pelaajat. Mikäs siinä.

No nyt tuli sellaiset mielikuvat että.🤭 Slovenian ja suomen joukkueet painimassa keskenään.

Vierailija
19824/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että huomenna mammat tuijottaa jostain syystä vähän liian kiinnostuneina tuota Suomi-Slovenia -futismatsia :D

Vierailija
19825/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se alkaa taas pikkutyttöjen kiukuttelu tyttöystävästä. Perustakaa sille oma kiukutteluketju, niin saatte rauhassa keskittyä vain ja siihen, mitä milloinkin vilahtaa Jeren videoiden taustalla. Sitten kun kasvatte henkisesti aikuisiksi, voitte tulla tänne fiilistelemään Jeren ja Bojanin ystävyyttä.

Olisipa gf näkynyt reilusti videoilla, joissa Bojankin oli ja jos olisi näkynyt jotain vuorovaikutusta, niin tilanne ei näyttäytyisi gf:n suhteen niin outona. Tämmöinen vihjaileminen on tosi kummallista. Gf-keissin hoitaminen laskee kyllä Jeren pisteitä.

Näin ulkopuolelta katsoen se ongelma, kaikella rakkaudella, on se, että täällä joidenkin on niin kovin vaikea saada käsiteltyä ja hyväksyttyä tätä tosiasiaa että se tyttöystävä on olemassa.

Vierailija
19826/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19827/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo "vihjaileminen" on vaan sun omassa päässä. Eiköhän nuoripari voi syödä ja jutella yhdessä, Jere alkaa hassutella ja tyttöystävä kuvaa. Ei siinä kukaan mieti, näkyykö pöydällä kahdet vai viidet lautaset, ja mitä se tarkoittaa tai pitäisi tulkita. Alat osoittaa lieviä vainoharhaisuuden piirteitä.

Vierailija
19828/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo selvästikin bojan on niiiin pettynyt suomeen ja jereen, ja sen takia haluu tulla tänne taas uudestaan heti kun mahdollista. Ja jotta pettymys tulis varmasti selväksi kaikille, niin se tekee ihan piruuttaan kolme keikkaa täällä, nih. Varmaan jerekin vihaa sitä niin paljon, että matkustaa Sloveniaan elokuussa. Voi voi:(

Taidat ite olla pettynyt suomeen 😏

Vierailija
19829/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että huomenna mammat tuijottaa jostain syystä vähän liian kiinnostuneina tuota Suomi-Slovenia -futismatsia :D

Huomiseksi on luvattu niin kuumaa, että pelaajia on kielletty käyttämästä paitaa lämpöhalvaus riskin takia.

Vierailija
19830/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Jere ihana!

https://twitter.com/alaksolee/status/1669409930070171648

On se 🥺

Vierailija
19831/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa esiintyä niin "pakotettua" hauskuutta näissä Jeren postauksissa, että taitaa tunnelma taas kiristyä kotona.

Paskaa feat. kuristajaköynnös. Pelastakaa Bojan itseltään ja tältä toksiselta stupido twinsiltä!

Lopeta jo😠

Sinä siis esität, ettei saisi sanoa, että K:n kaksi viineisintä "huumorivideota" ovat surkeita. Ne ovat huonoja. Ja olemme huomanneet, mikä tiimi tuottaa someen näitä kiusallisen epäonnistuneita tekeleitä. Tämä on kritiikkiä. Kun tekee julkista työtä, siitä esitetään kritiikkiä. Välillä positiivista. Toisinaan negatiivista.

Miten on mahdollista, ettei Jere tajua sitä, että somen on oltava tasokas. Ei sitä pysty hoitamaan harrastelija. Kun hän kuitenkin monessa muussa asiassa ei suostu kompromisseihin. Onko nyt tosiaan toisella henkilöllä liikaa valtaa.

Vierailija
19832/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa esiintyä niin "pakotettua" hauskuutta näissä Jeren postauksissa, että taitaa tunnelma taas kiristyä kotona.

Minusta koko B.n Suomessa olo aika oli pakotettua hauskuutta. Esim aamuyön kännivideo, mitä hauskaa siinä oli, onko pakkohauskan esittäminen hauskaa? 

anteeks taas - olen erilainen muori

Nehän nauraa rätkätti siinä ihan tikahtuakseen eikä laulusta meinannu tulla mitään, kännissä kuin ankat ja kauhea kikatus 😂 En tajua miten senkin voi nähdä jotenkin feikattuna tai pakotettuna, etenkään jos on itse koskaan sekoillut hyvän ystävän kanssa ja hihitellyt ihan kaikelle.

No ehkä mulla oli tullut nauramiskiintiö täyteen. Äsken taas kun joku oli linkannut ''K.n kootut naurut'' viisuista niin nauroin koko ajan, eli kiintiöön olikin tullut taas tilaa. Viisujen ajalta on paljon ihania hauskoja klippejä B.n kanssa. Suomen ajalta niitä ei heiltä tullut, sellaisia tilanteeseen heittäytymisiä ja kreisejä hetkiä jolloin kaikki tapahtui kuin olisivat toistensa pään sisällä, tiesivät miten reagoida ja miten jatkaa että katsojakin saisi kunnon naurut. Tottakai niitä ottaisi lisää niin paljon kuin mahdollista. Se vaikutti tosi ihmeelliseltä yhteydeltä. Olivathan juuri vasta tavanneet toisensa!

Lisään vielä että ihmisten kännissä olemista ja kreisiriehumista en halua nähdä ollenkaan. Minulla on oma taustani. Sieltä löytyy syitä moneen asiaan.

Vierailija
19833/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silloin, kun on jerelle ja benjamilla on se keikka mä haluan jeren postata jotain benjamin kanssa ja tehdä bojan mustasukkaiseksi

Eikä.

Ei, ei, ei missään nimessä.Meillä on Balkanin prinssi 10/10 ja häntä ei saa mistään hinnasta päästää menemään, kun hän on niin lähellä, kosketusetäisyydellä.

Vierailija
19834/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiseksi on luvattu niin kuumaa, että pelaajia on kielletty käyttämästä paitaa lämpöhalvaus riskin takia.

Mikäs kanava televisioi tän tiukan .. ööö... Ottelun? 😶 Kaverin puolesta kysyn.

Vierailija
19835/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on edelleen B & K fiilistelyketju...fiilistellään siis heidän kahden tekemisiä.

Vierailija
19836/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, sain luettua tämän päivän viestit. Täällä ilmoittautuu yksi mamma myös huomiseen lippujahtiin. Onneksi mulla on 18-vuotias tytär alibina. Saa nähdä montako äiti-tytär paria keikoilla nähdään. Meillä on kyllä nyt joku viisuihin liittyvä keikkabuumi päällä kun jo neljäs jotenkin viisuihin liittyvä keikka tulossa (Käärijä, Kuumaa ja Porttarit joko käyty tai tulossa tänä vuonna). Meistä kahdesta mä olen team JO ja tytär team Käärijä. Tosin hän kuunteli Käärijää jo ennen viisujakin.

Voisiko joku avata, miksi aikuinen ihminen tarvii nuoren alibiksi keikalle? Selittäkää, kun en ymmärrä.

Voisiko vaikka alapeukuttajat vastata tähän asiallisesti esitettyyn ja psykologisesti mielenkiintoiseen kysymykseen?

Vierailija
19837/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut kallistuu siihen et Jere ei oikeesti tiedosta eikä välitä miten paljon sen gf:sta näkyy missäkin sen videossa, tai saako ihmiset vinkkejä siitä jotenkin, mä luulen et se vaan menee ja tekee, eikä pidä kummallisena yhtään, vaikka fanit pähkäilee tai paheksuu edes tämmösiä. Ja tietysti hänelle taas itselleen gf:n läsnäolo on 'normaalia'. Ikävää meille mut näin.

Olisiko tuo kuitenkin jossain määrin tyhmyyttä.

Vierailija
19838/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkoselta tulee. Huh on meillä hommaa kun pitää kaikkea slovenialaista seurata.

https://yle.fi/a/74-20036653

Vierailija
19839/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matsi on melkein loppuunmyyty. En yhtään ihmettele.

Vierailija
19840/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkoselta tulee. Huh on meillä hommaa kun pitää kaikkea slovenialaista seurata.

https://yle.fi/a/74-20036653

Kiitos!

Bojan saattaa katsella tätä matsia hei samaan aikaan. 😜

Ketju on lukittu.