Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Niin ja tämä on fiilistelyketju eikä shippausketju.
Ketjun nestoreilta päivää: vaikka tämä monitoimiketjuksi onkin nimetty, shippaus on ollut mukana isosti alusta lähtien.
Ai hitsi tuo Jere on söötti taas grillausvideossa. Tekis mieli ottaa kiinni ja paijata. 💚
Toi Jeren grillauspaikka oli hänen mielestään varmasti passeli. Sai olla ainakin rauhassa :) Just hyvä mun mielestä. Itse ainakin niin kyllästynyt julkkisten ainaisiin kiillotuskuviin.
Vierailija kirjoitti:
Ai toi Fryshuset onkin joku nuorisotalon tyylinen jos nyt oikein ymmärsin kun googlasin. Ei sitten ihme 13-v ikäraja.
Joo, se on malliltaan vähän Kaapelitehtaan hallin tapainen, pitkä ja kapea. Kapasiteetti Klubbenille näköjään 800. Isompi Arenan vetää jonkun 2000-3000 ihmistä.
Olin siellä katsomassa Jedwardia joskus 10v sitten :D niiden fanikrääsänä myydyt paperiset päähineet joissa 20cm korkea Jedward-tukka ei ihan toimineet tuossa tilassa kun niiden päähineiden takaa ei nähnyt lavalle lähes yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa esiintyä niin "pakotettua" hauskuutta näissä Jeren postauksissa, että taitaa tunnelma taas kiristyä kotona.
Alkaa kyllä muistuttaa videot aikaa ennen B:n vierailua.. katsotaan muuttuuko suunta.
Tajuaako se ollenkaan, että sillä on yli puoli miljoonaa seuraajaa. Eikö kukaan siellä lähipiirissä voi vaikuttaa siihen, että joku vähän valvoisi noita postauksia.
No, eiköhän Kärtsän tyyli ole jo tullut selväksi monta kertaa ja Balkanin prinssi rientää auttamaan, jos tulee ongelmia.Ainakaan kieliongelmat eivat aiheuta harmia, koska prinssi osaa kohta jo Suomen kielenkin niiden kahdeksan muun kielen lisäksi.
Ja tekohauskassa kalastusvideossa "sattunut" jäämään pöydälle kahden ihmisen ruokalautaset ja jo Seiskassakin esitellyt myrtin aurinkolasit. Nopeasti taas sukellettiin.
Mä en voi sille mitään, mutta olen ihan myyty tuon Balkanin prinssin edessä. Se vaan on niin 😍 Ollappa vielä itsekin parikymppinen, voi että.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa esiintyä niin "pakotettua" hauskuutta näissä Jeren postauksissa, että taitaa tunnelma taas kiristyä kotona.
Paskaa feat. kuristajaköynnös. Pelastakaa Bojan itseltään ja tältä toksiselta stupido twinsiltä!
Ai kun hyvä fiilis kun Urheiluruudussa puhutaan Slovenian joukkueesta, pitkiä ja vahvoja poikia joiden kanssa on kiva painia, sanovat Suomen pelaajat. Mikäs siinä.
silloin, kun on jerelle ja benjamilla on se keikka mä haluan jeren postata jotain benjamin kanssa ja tehdä bojan mustasukkaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi on tämä Slovenian grillimaisteri kyllä niin kuuma 🥵
On!!!
L
Minusta on tosi hyvä, että Bojan näki omin silmin millainen tilanne on ja näki myös gf:n, jolloin ei jää mitään jossiteltavaa. Gf:n olemassaolo saisi olla tiedossa myös ulkkareille, se hillitsisi ehkä pahimpia shippaajia ja ehkä Bojanin asema olisi helpompi. Nyt kun vertaa näitä kahta grillaajaa, niin kyllä taas tulee mieleen, että jerellä pitäisi olla joku ammattilainen katsomassa, mitä sinne someen lykätään. Ja vaikka kuinka tuo grillauspostaus olisikin joidenkin mielestä persoonallinen, niin eihän tuo nyt hyvältä näytä.Arvoisat alapeukuttajat, näyttääkö Jeren grillipostaus teistä oikeasti hyvältä,?
En ole alapeukuttaja, mutta minusta se oli aika karu..siis Jeren grillipostaus...sorry..
Jeren pitäisi kyllä saada postauksensa yhtenäisemmiksi ja ammattimaisemmiksi. Samoin pukeutuminen kuntoon. Samalla linjalla varmaan kuitenkin jatkaa.
Oliskohan Jere sitä tyyppiä joka ei tykkää yhtään kun joku neuvoo tai ehdottaa jotakin. Kostoksi sitten tekee päin vastoin kuin on toivottu/neuvottu.
Eli kannattaa kirjotella just päin vastoin kuin itse ajattelee, niin saattaa nähdä päinvastaisen lopputuloksen.
P.S. Minäkin siis pidän tosi paljon tuollaisesta hoitamattoman näköisestä parrasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänåän on Suomi-Slovenia jalkapallomatsi Stadikalla Helsingissä. Oisko pitänyt mennä, onko ne muutkin Slovenialaiset miehet kuumia😉😳. Ja onko siellä slovenialaisia fanijoukkoja kaupungilla.
Slovenialaiset miehet alkavat kiinnostaa kummasti.Niin tunteikkaita ja myös näyttävät sen kaiken hellyyden.Huh, onko tämä edes mahdollista?
Vaikka Jere on ilmaissut jotenkin, että hän ei välitä, minkälainen on tai miten tuo itseensä esille, niin on sanonut myös, että me kaikki teimme tämän ilmiön, ja hän on kiitollinen siitä. Tässä on pieni ristiriita.
Kaikki rakastuivat siihen hurmaavaan ja hymyilevään, huonolla englannilla, mutta kauniisti puhuvaan Jereen. Sitten olemme somessa nähnyt useasti kärttyisän, kiroilevan Jeren, jossa ei ole jälkeäkään siitä euroviisuhurmurista. Lavapreesens on tietysti asia erikseen. Niin, olisiko artisti kuitenkin "velkaa" tai kunnioittaisi yleisöään edes jonkin verran, että esim. vähän miettisi somesisältöään. Tässä on miettimisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekohauskassa kalastusvideossa "sattunut" jäämään pöydälle kahden ihmisen ruokalautaset ja jo Seiskassakin esitellyt myrtin aurinkolasit. Nopeasti taas sukellettiin.
Sai Myrttikin ruokaa syödäksee-e-en ja Kärtsä oli kännissä, näin sen itkeneen ... (Lumi teki enkelin eteiseen)
Tuli vaan joku mielen yhtymä.
Nytkö se alkaa taas pikkutyttöjen kiukuttelu tyttöystävästä. Perustakaa sille oma kiukutteluketju, niin saatte rauhassa keskittyä vain ja siihen, mitä milloinkin vilahtaa Jeren videoiden taustalla. Sitten kun kasvatte henkisesti aikuisiksi, voitte tulla tänne fiilistelemään Jeren ja Bojanin ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Huh, sain luettua tämän päivän viestit. Täällä ilmoittautuu yksi mamma myös huomiseen lippujahtiin. Onneksi mulla on 18-vuotias tytär alibina. Saa nähdä montako äiti-tytär paria keikoilla nähdään. Meillä on kyllä nyt joku viisuihin liittyvä keikkabuumi päällä kun jo neljäs jotenkin viisuihin liittyvä keikka tulossa (Käärijä, Kuumaa ja Porttarit joko käyty tai tulossa tänä vuonna). Meistä kahdesta mä olen team JO ja tytär team Käärijä. Tosin hän kuunteli Käärijää jo ennen viisujakin.
Voisiko joku avata, miksi aikuinen ihminen tarvii nuoren alibiksi keikalle? Selittäkää, kun en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa feat. kuristajaköynnös. Pelastakaa Bojan itseltään ja tältä toksiselta stupido twinsiltä!
Lopeta jo😠
Vierailija kirjoitti:
silloin, kun on jerelle ja benjamilla on se keikka mä haluan jeren postata jotain benjamin kanssa ja tehdä bojan mustasukkaiseksi
Eikä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta koko B.n Suomessa olo aika oli pakotettua hauskuutta. Esim aamuyön kännivideo, mitä hauskaa siinä oli, onko pakkohauskan esittäminen hauskaa?
anteeks taas - olen erilainen muori
No ei taatusti. Kris parkakin pelkäsi saavansa neniin Kärtsän nimen mainitsemisesta xD