Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
19081/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka video https://www.tiktok.com/@tavastiaklubi

Kundit näyttivät olevan innoissaan, myös Bojan. Kohta Bojan varmaan puhuu suomea, niin hyvältä kuullosti.

Vierailija
19082/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko menijät menossa musiikin takia, Bojanin takia, Bucket-listataksenne yleisesti koko bändin näkemisen, toivoaksenne Jereä käymään lavalla vai minkä takia? 

Kuka on Jere?

Hän on ei-Bojan ja toivottavasti pysyy kaukana Tavastialta kun jokerit esiintyy.

Höpö höpö ankeuttaja, Jere paikalle 🎉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19083/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, uusi aamu laivan kannella. Buffan aamupala syöty, toivon ankkuri nostettu, aurinko paistaa ja meri näyttää tyyneltä. Vai onkohan taas vaan tyyntä ennen myrskyä? 😏

Mä olen kyllä lähes kaikki (paria pitkää lukuunottamatta) tekstit oksentanut jossain enemmän ja vähemmän hysteerisessä mielentilassa suoraan kommenttikenttään, ovat siis poistuneet, ja erittäin hyvä niin. Ei tartte korvat punaisena HÄVETÄ.

Leila

Siis miksi Leilan tekstejä poistetaan? Onko ne liian härskiä tavaraa vai mitä?

Ihmettelee Lehtori

Minulle on ne aivan liian kevyttä kamaa. T: viisugay

Vierailija
19084/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivon että on JO:n ihan oma keikka ja bändi ja erityisesti Bojan viime viikonlopun jälkeen saa omistaa sen lavan.

Vierailija
19085/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Tavastian keikat aina k18? Selasin keikkalistaa ja kaikki mitä tarkistin olivat k18

Vierailija
19086/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alle 18, mutta on kyllä vähän harmi jos esim. päätökset keikkapaikoista on tehty sillä ajatuksella, että Reko uskoi alle 18-vuotiaiden pääsevän paikalle, ja sitten näin ei olekaan. Toki voi olla, että lopputulos olisi sama joka tapauksessa, koska Suomessa ei ole enää juurikaan ikärajattomia tai osittain ikärajattomia keikkapaikkoja.

Vierailija
19087/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä meen ainakin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja kuolaamaan Bojania. 🥰

Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin

Ei, miksi olisi 😊

Vierailija
19088/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli ostaa liput Helsinkiin JA Tampereelle mutta häpeäisin itseni maan rakoon jos menisin kahdelle keikalle. 😀 Plus että perheenjäsenet toimittaa siinä kohtaa hoitoon.

Pois häpeä, kyllähän ihmiset fanittaa mitä ihmeellisimpiä juttuja, slovenialainen poikabändi on aika harmiton "harrastus". Eli ei muuta kuin lippuja ostamaan, jos siltä tuntuu. 🤗

Vierailija
19089/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen musiikin ja Janin ja Nacen takia 💘 ja olisi kyllä plussaa jos Jere ilmestyisi paikalle myös, kaikilla sen keikoilla on aina ollut niin hauska tunnelma

Vierailija
19090/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kyllä, että Kärtsä tulee Tavastialla lavalle käymään. Muilla keikoilla ehkä ei.

Vierailija
19091/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.

Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.

Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia.  Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.

Kyllä instakommenteissa on alaikäisiä, jotka on harmissaan ikärajasta. Kuinka monta, sitä en tiedä.

Infosin Rekoa Suomen tiukoista ikärajoista. Hän ei ollut tietoinen, koska Sloveniassa ollaan sallivampia asian suhteen.

Hyvä että laitoit!

Siis vastasiko hän jo jotain?

Vastasi (vapaasti suomennettuna): Kiitti infosta. Mitä voin sanoa - Sloveniassa on erilaista. Jos on yli 18 saa leiman ovella ja voi ostaa juomia, jos on alaikäinen ei saa leimaa eikä voi ostaa alkoholia.

Tosi harmi. Mitenhän tämmönen moka on sattunut? Mä veikkaan ett iso osa kuuntelijoista on just 16-17-vuotiaita.

Vierailija
19092/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mulla on nyt hankalaa päättää tulisko. Eniten kiinnostaa nähdä Bojanin esiintyvän ja bändi yhdessä kokonaisuutena, että mistä tässä Käärijän kullan hommassa oikein on kyse. Mutta sitten taas keikallahan ei näe mitään, jos on takana, eikä pelkkä kakofonian kuuntelu näkemättä hyvin lavalle kiinnosta. 

Sinänsä vastaus voisi olla Tavastian yläkerta. 

Mutta. Ei jaksais seisoa siellä paria tuntia odottamassa, että keikka alkaa (tai ulkona kadulla, jos vaikka sataa). Tai jos tulee vessahätä. 

Damn. 

Vähiten haluaisin mennä sinne ja pettyä tilanteeseen, jonka siitä todellisuudessa irti saan.

Vierailija
19093/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.

Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?

Vierailija
19094/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa te keikoille menijät sitten lukea laminoitu nolaamisohjeistus ennen keikkaa. Ei heitellä niitä rintsikoita lavalle, huudella Bojan, Käärijä, Jan kiss! -juttuja ja jos laulatte kappaleiden mukana opetelkaa lausumaan ne sitä ennen tarpeeksi hyvin. (Toim. huom.  tämä oli sitten vitsi.)

Vierailija
19095/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alle 18, mutta on kyllä vähän harmi jos esim. päätökset keikkapaikoista on tehty sillä ajatuksella, että Reko uskoi alle 18-vuotiaiden pääsevän paikalle, ja sitten näin ei olekaan. Toki voi olla, että lopputulos olisi sama joka tapauksessa, koska Suomessa ei ole enää juurikaan ikärajattomia tai osittain ikärajattomia keikkapaikkoja.

Kuumaa siis jos saa täällä mainita Kuumaan niin hehän piti toukokuussa Tavalla sekä k-18 että ikärajattoman keikan. Ehkä JO ei tullut ajatelleeksi että alaikäiset ei pääse täällä noihin paikkoihin tai sitten Tavastia on muuten varattu.

Vierailija
19096/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan nauraa matkalla pankkiin kun sai Käärijän siivellä puhuttua keikat Suomeen. Ilman Käärijän hypeä tonne ei tulisi kuin 3 ihmistä. Kaikki noille keikoille meneviähän on pelkkiä böörijä fan girlejä

Vierailija
19097/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.

Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?

Jos haudasta tulee niin se on jo vähän creepyä.

Vierailija
19098/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko menijät menossa musiikin takia, Bojanin takia, Bucket-listataksenne yleisesti koko bändin näkemisen, toivoaksenne Jereä käymään lavalla vai minkä takia? 

Kaiken ylläolevan takia.

Vierailija
19099/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v?

Vierailija
19100/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä meen ainakin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja kuolaamaan Bojania. 🥰

Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin

Äh, se on just kätevää. Ei tarvitse särkeä mitään itsessään, koska tietää, että saa vaan ihailla.

Ketju on lukittu.