Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä, jaksaisko tulla. Mua kiinnostaa eniten K&B suhde. Mitä olen Jokereita kuunnellut, niin kappaleet olivat moni tosi surumielisiä. Tosin se eka kappale videolla, jonka joku oli linkannut tänään Joker Out subs -YT kanavalta, missä oli sanat enkuksi, oli ihana. Ngvot.
Näiden yhteistyökuviomusa kiinnostais enemmän.
Mutta en tiedä saammeko sitä, koska Bojania on saattanut alkaa vähintään pänniä K is his Lover-kirjoittelut
Hassua että pidät juuri siitä Joker Outin kappaleesta, josta itse pidän vähiten 😆 Ainoa heidän biisinsä, jonka skippaan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle mahtuu 500 katsojaa. Harmi kun en pääse Suomeen tuolloin, olisin mennyt tuolle keikalle<3
Turkuun 350 katsojaa. Ja Tavastia 700. Toivottavasti liput myy hyvin :)
Menen Turkuun...Tuo sali on aika pieni,mutta intiimi.Siellä olisi ollut se isompikin Logomo-sali vapaana samana päivänä.En tiedä miksi päätyivät tuohon pieneen saliin, mutta käyhän sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastian sivuilla lukee:
Lipunmyynti käynnistyy kunkin keikkapaikan omissa lipunmyyntikanavissa perjantaina 16. kesäkuuta klo 9 alkaen. Eli ostetaanko liput Tiketistä vai mistä?https://tavastiaklubi.fi/events/2023-09-20/joker-out-svn/91637/
En kerro 😈 Lipputaistelu alkakoon
Puutarhurit ei taistele keskenään vaan auttavat toisiaan
Puutarhurit? Anteeksi, olen uusi ketjussa.
Mä en ole paras selittämään mutta tuo lähti käsittääkseen jotenkin siitä että Kärtsästä ja Jerestä puhuttiin salanimillä toisessa shippausketjussa balkaninruusuna ja jerikonruusuna ja puutarhurihomma jotenkin levähti siitä. Lapsellista mutta mikäpä täällä ei olis ja se on ihan ok. Kuka selittää paremmin. 😄
Kärtsästä ja Bojanista siis. Olen ihan sekaisin täällä. 😵
Tuskin liittyy Jeren näkemiseen vaan siihen, miten paljon Suomessa bändiä on kuunneltu mikä näkyi jo viisujen äänestystuloksissa aika hurjasti, toki siihen on Käärijällä iso osuus.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännään heillä on kolme keikkaa suomessa muissa Pohjoismaissa vain 1 voikihan he haluavat nähdä jeree
Heillä on täällä selvästi eniten kuuntelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle mahtuu 500 katsojaa. Harmi kun en pääse Suomeen tuolloin, olisin mennyt tuolle keikalle<3
Menen Turkuun...Tuo sali on aika pieni,mutta intiimi.Siellä olisi ollut se isompikin Logomo-sali vapaana samana päivänä.En tiedä miksi päätyivät tuohon pieneen saliin, mutta käyhän sekin.
Varmaankin epäilevät, ettei se iso sali myy tarpeeksi täyteen. Jos näin kävisikin, ja iso puoli on yhä vapaana, voi olla mahdollista siirtää sinne.
Oi oi, kalenterimerkintä huomiselle klo 9 tehty. Valitettavasti olen kiinni muissa työtehtävissä, en ole tavoitettavissa Teamsissä 🙈
Tampereelle (jos hyvin käy). Ihanhan tässä on perhosia vatsanpohjalla (tätäkään en olisi nähnyt vielä pari viikkoa sitten tulevaksi). Olen liekeissä 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin epäilevät, ettei se iso sali myy tarpeeksi täyteen. Jos näin kävisikin, ja iso puoli on yhä vapaana, voi olla mahdollista siirtää sinne.
Hyvä huomio. Jokerithan vaihtoivat jotkut UK-keikkapaikat isompiin, kun kysyntä ylitti odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos liput menee kuin kuumille kiville, niin vaihtavat isompaan tilaan. Näinhän kävi myös JO UK kiertueen kanssa, kun pienemmät paikat myytiin hetkessä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä, jaksaisko tulla. Mua kiinnostaa eniten K&B suhde. Mitä olen Jokereita kuunnellut, niin kappaleet olivat moni tosi surumielisiä. Tosin se eka kappale videolla, jonka joku oli linkannut tänään Joker Out subs -YT kanavalta, missä oli sanat enkuksi, oli ihana. Ngvot.
Näiden yhteistyökuviomusa kiinnostais enemmän.
Mutta en tiedä saammeko sitä, koska Bojania on saattanut alkaa vähintään pänniä K is his Lover-kirjoittelut
Hassua että pidät juuri siitä Joker Outin kappaleesta, josta itse pidän vähiten 😆 Ainoa heidän biisinsä, jonka skippaan välillä.
No en ole itkumusiikin ystävä.
Sydän löi tyhjää kun huomasin että oon parin päivän työmatkalla just tolloin.. sit tajusin et ihan loistavaa.. olen toimistolla luultavasti kuudelta ja Tavan ovet avautuu seitsemältä.. kerkeen just ja just. Ei tartte kellekään selitellä menoja kun työmatka vähän venyy pienellä iltashipillä..
En oo muutenkaan eturiviin tulossa, itken yksinäni takarivin pimennossa.
Tietääkö joku että päästääkö ne sisään kesken kaiken Jos kuitenkin myöhästyy, eikö näin ennen ollut?
Jos vaan sormet kerkee aamu ysiltä..
L
Tanskaan ei tullut nyt yhtään jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Sydän löi tyhjää kun huomasin että oon parin päivän työmatkalla just tolloin.. sit tajusin et ihan loistavaa.. olen toimistolla luultavasti kuudelta ja Tavan ovet avautuu seitsemältä.. kerkeen just ja just. Ei tartte kellekään selitellä menoja kun työmatka vähän venyy pienellä iltashipillä..
Tietääkö joku että päästääkö ne sisään kesken kaiken Jos kuitenkin myöhästyy, eikö näin ennen ollut?
L
Niin monelta noi keikat alkaa?
Vierailija kirjoitti:
L
Pääsee sisään myöhässäkin. Ja klo 19 aukeaa vasta ovet, keikka todennäköisesti vasta klo 20 tms.
Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.
Tokio itkumusiikkia? Tai Barve Oceana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännään heillä on kolme keikkaa suomessa muissa Pohjoismaissa vain 1 voikihan he haluavat nähdä jeree
Heillä on täällä selvästi eniten kuuntelijoita.
Mistä nää maakohtaiset kuuntelulistat on nähtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Oi oi, kalenterimerkintä huomiselle klo 9 tehty. Valitettavasti olen kiinni muissa työtehtävissä, en ole tavoitettavissa Teamsissä 🙈
Tampereelle (jos hyvin käy). Ihanhan tässä on perhosia vatsanpohjalla (tätäkään en olisi nähnyt vielä pari viikkoa sitten tulevaksi). Olen liekeissä 🔥
Sama! Tampereelle minäkin, Olympia on kiva 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.
Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.
Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia. Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.
Ihanan täydellisesti Bojan ääntää suomea!😍