Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.
Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?
Mä veikkaan että Joker Outin fanit on kyllä Suomessa vanhempia kuin Sloveniassa..reilustikin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintosta kyl tietää et mikä ikähaarukka Suomessa on JO:n kuuntelijoissa. Noi keikkapaikat nyt ei mitään messuhalleja oo, ni kyl mä uskon ja todellakin toivon et jokainen paikka tulee täyteen. Ei nyt välttämättä hetkessä myy loppuun mut pääasia et jossain vaiheessa.
Mua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä vanhimmat keikalle menijät on. Minkä ikäisenä pitää alkaa hävetä? Jossain se raja tulee vastaan. Mitä ehdotatte?
40v?
Mä oon 50v. ja mietin tuloa, koska epämukavuus.
Ja siis olen fyysisesti huonossa kunnossa oleva 50v., ei johdu siis pelkästään iästä 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v?
Ei sinne keikalle yläikärajaa ole vai onko?.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kyllä, että Kärtsä tulee Tavastialla lavalle käymään. Muilla keikoilla ehkä ei.
Minusta olisi parempi, ettei tulisi. Ajattelin vaan, ettei taas tule lisää näitä lover-juttuja tai arveluja, että jokerit hyötyy k stä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko menijät menossa musiikin takia, Bojanin takia, Bucket-listataksenne yleisesti koko bändin näkemisen, toivoaksenne Jereä käymään lavalla vai minkä takia?
.
Ensisijaisesti musiikin takia. Nytkin soi taustalla, ihan mahtava löytö. Kiitos tästä, euroviisut ja Käärijä 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mulla on nyt hankalaa päättää tulisko. Eniten kiinnostaa nähdä Bojanin esiintyvän ja bändi yhdessä kokonaisuutena, että mistä tässä Käärijän kullan hommassa oikein on kyse. Mutta sitten taas keikallahan ei näe mitään, jos on takana, eikä pelkkä kakofonian kuuntelu näkemättä hyvin lavalle kiinnosta.
Sinänsä vastaus voisi olla Tavastian yläkerta.
Mutta. Ei jaksais seisoa siellä paria tuntia odottamassa, että keikka alkaa (tai ulkona kadulla, jos vaikka sataa). Tai jos tulee vessahätä.
Damn.
Vähiten haluaisin mennä sinne ja pettyä tilanteeseen, jonka siitä todellisuudessa irti saan.
Tule vaan! Saat vähän vaihtelua arkeen, aikaa itselle ja voit arvuutella, ketkä yleisöstä ovat puutarhureita. ;) Eikä tarvi sitten jälkeenpäin harmitella, ettei tullutkaan lähdettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.
Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.
Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia. Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.
Kyllä instakommenteissa on alaikäisiä, jotka on harmissaan ikärajasta. Kuinka monta, sitä en tiedä.
Infosin Rekoa Suomen tiukoista ikärajoista. Hän ei ollut tietoinen, koska Sloveniassa ollaan sallivampia asian suhteen.
Aina ne alaikäiset on itkeneet kun eivät ole päässeet johonkin. Jos 16-vuotiaat otetaan sisälle erikoisluvalla sitten itkee 15-vuotiaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen ainakin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja kuolaamaan Bojania. 🥰
Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin
Ei, miksi olisi 😊
Eikö mee sun kuolaus ikäänkuin hukkaan kun toista kiinnostaa vaan miehet (=Jere)
Vierailija kirjoitti:
Bojan nauraa matkalla pankkiin kun sai Käärijän siivellä puhuttua keikat Suomeen. Ilman Käärijän hypeä tonne ei tulisi kuin 3 ihmistä. Kaikki noille keikoille meneviähän on pelkkiä böörijä fan girlejä
Ja pettyneitä olivat?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko menijät menossa musiikin takia, Bojanin takia, Bucket-listataksenne yleisesti koko bändin näkemisen, toivoaksenne Jereä käymään lavalla vai minkä takia?
Jos menen niin menen JO takia ja pikkuisen bojanin. Siis ihan yleisesti haluaisin nähdä ja kuulla bändin. Käärijää menen sitten katsomaan omalle keikalleen mutta ei haittaa vaikka pistäytyisi.
No voit hitsit että on k-18. Mun 13-v tytär ei varmasti suostu että mä lähtisin sinne yksin ja hän ei pääse! Asun sellaisessa paikassa, että Tavastia on lähin ja sinnekin kestää melkein kolme tuntia tulla, niin nyt kyllä mietin että ostanko lippua vai en lähinnä mietin, että kehtaanko selittää tätä juttua miehelle 🤣
Ja jos ostan lipun, niin mä olen ehdottomasti niin edessä kuin ikinä pääsen ja kuolaan kaikkia jäseniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor sanoo instassa, että alle 18-vuotiaat pääsee aikuisen seurassa keikalle. Mutta ei taida tuntea Suomen alkoholilainaäädäntöä... Vai viittasiko vaan Norjan keikkaan.
Vo ei, onko heille tullut moka? K18 keikoille ei pääse Suomessa vanhempankaan kanssa alaikäinen! Mä en nimittäin usko että koko tupaa aikuisia tulee täyteen, nuorille lippuja olisi mennyt enemmän.
Toivottavasti tulee ja liput myydään loppuun. Vetoaako tämä musiikki edes johonkin 15-vuotiaaseen? Siis ihan oikeasti ja mielenkiinnosta kysyn jos jollain on tuon ikäisiä jotka kuuntelevat jokeroutia. Jotenkin kuvittelisin että vaikka ikäryhmä 20-25 olisi sopivampi jos pelkästään nuoria ihmisiä ajatellaan.
Kyllä instakommenteissa on alaikäisiä, jotka on harmissaan ikärajasta. Kuinka monta, sitä en tiedä.
Infosin Rekoa Suomen tiukoista ikärajoista. Hän ei ollut tietoinen, koska Sloveniassa ollaan sallivampia asian suhteen.
Hyvä että laitoit!
Siis vastasiko hän jo jotain?
Vastasi (vapaasti suomennettuna): Kiitti infosta. Mitä voin sanoa - Sloveniassa on erilaista. Jos on yli 18 saa leiman ovella ja voi ostaa juomia, jos on alaikäinen ei saa leimaa eikä voi ostaa alkoholia.
Eli Sloveniassa se 18v kantaa juomia teinikavereilleen? Ei tällainen mene ikinä läpi Suomessa, tai sitten yli 18-vuotiaille järjestettävä anniskelualue erikseen kuten festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kyllä, että Kärtsä tulee Tavastialla lavalle käymään. Muilla keikoilla ehkä ei.
Minusta olisi parempi, ettei tulisi. Ajattelin vaan, ettei taas tule lisää näitä lover-juttuja tai arveluja, että jokerit hyötyy k stä.
Gregori sata varmasti vaatii Kärtsän paikalle edes jollekin keikalle 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo vähän outoa kuolata henkilön perään joka selkeästi on enemmän kallistunu oman sukupuolen edustajiin
Ei, miksi olisi 😊
Eikö mee sun kuolaus ikäänkuin hukkaan kun toista kiinnostaa vaan miehet (=Jere)
Ei, kuolaus tuottaa itsessään suurta mielihyvää. Älä nyt ole niin huolestunut mun puolesta. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi 😊
Miten se katseleminen menee hukkaan, jos Bojan on kiinnostunutkin miehistä/Jerestä? Ihanat puppy silmät anyway, liikehdintä lavalla, seksikkyys ja ne kivat hihattomat käsivarret!
Vierailija kirjoitti:
No voit hitsit että on k-18. Mun 13-v tytär ei varmasti suostu että mä lähtisin sinne yksin ja hän ei pääse! Asun sellaisessa paikassa, että Tavastia on lähin ja sinnekin kestää melkein kolme tuntia tulla, niin nyt kyllä mietin että ostanko lippua vai en lähinnä mietin, että kehtaanko selittää tätä juttua miehelle 🤣
Ja jos ostan lipun, niin mä olen ehdottomasti niin edessä kuin ikinä pääsen ja kuolaan kaikkia jäseniä!
Sun lapsiko määrää mihin äiti saa mennä?
Vierailija kirjoitti:
Mies mukaan 😆 Ehkä hänestä tulee bojanisti myös
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa te keikoille menijät sitten lukea laminoitu nolaamisohjeistus ennen keikkaa. Ei heitellä niitä rintsikoita lavalle, huudella Bojan, Käärijä, Jan kiss! -juttuja ja jos laulatte kappaleiden mukana opetelkaa lausumaan ne sitä ennen tarpeeksi hyvin. (Toim. huom. tämä oli sitten vitsi.)
Tohon ekaan kohtaan, ilmeisesti Kroatian keikalla lavalle oli lennellyt ihan huolella rintsikoita ja pikkareita (!), joten eiköhän pojat ole siihen jo tottuneet. 😂 Toiseksi niille jotka tuskailevat olevansa liian vanhoja eturiviin tai muuten keikalle, niin ainakin tolla keikalla eturivissä näkyi myös varttuneempaa paikallisen kasvitieteellisen seuran osastoa, eli kyllä ne mammat on muuallakin innostuneet. 😇
Vierailija kirjoitti:
Menet sen vuoksi, että voit ottaa kuvia tyttärelle ja ehkä livestreamia myös ;)
Varmaan tähänkin vaikuttaa se, että Joker Outilla ei ole levy-yhtiötä hoitamassa asioita. Aika pieni porukka taitaa olla siellä taustalla, tähän mennessä olen kuullut vain Rekosta ja stylististä. 😀 On siis ihan ymmärrettävää, että tällaista sattuu.