Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.instagram.com/p/CtJU2axtKw3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Väliaikakevennys. Kärtsä cute as h*ll, hotter than h*ll ja what the h*ll 😂
Kireä ilmapiiri täällä.
Opetellaan hetki sloveenia niin tullaan hyvälle tuulelle. Kappaleesta "Ona" opin juuri että jebe = fuck.
Toistetaan sitä nyt muutaman kerran ja hengitetään syvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään julkaistaan JO:n keikat. En jaksa enää tätä vatkausta että no oliko sillä B:llä Suomessa kivaa vai ei.
Eli et välitä aiheena Bojanin irl -tunteista.
Kukaan täällä ei tiedä hevonkukkoakaan kenenkään asianomaisen irl-tunteista.
No keskari-kuvasta voi jotain arvella, ihme kun se arvaus on niin monilla sitä oman mielen hyvinvointia palveleva (*ei se varmaan tarkoittanut mitään*), sen sijaan, että osoitettaisiin huolta ja harmistusta kiusaajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään julkaistaan JO:n keikat. En jaksa enää tätä vatkausta että no oliko sillä B:llä Suomessa kivaa vai ei.
No keskari-kuvasta voi jotain arvella, ihme kun se arvaus on niin monilla sitä oman mielen hyvinvointia palveleva (*ei se varmaan tarkoittanut mitään*), sen sijaan, että osoitettaisiin huolta ja harmistusta kiusaajia kohtaan.
Keskarikuvasta voi jotain päätellä? 😂 Ei jestas, B jakoi sen koska kuvaaja oli postannut sen samana päivänä kun B jakoi sen. Ja kuva oli otettu jo Irlannissa.
Kohta pitäis Jokereiden keikkojen ilmaantua, jännää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀
Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!
😂 Joo me käydään hammaslääkärin kanssa nostamassa lippu salkoon JO:n kunniaksi siinä hammaskiven poiston välillä. Hammashoitaja voi tulla myös tekemään kunniaa.
Mä niin toivon, että jokerit menestyy ihan omana itsenään ilman kääryleeseen yhdistämistä. Mulle ainakin kävi niin kuin ilmeisesti monelle muullekin täällä, että musiikkinsa alkoi kiinnostaa ihan oikeasti. Ärsyttäviä muuten nuo, jotka kirjoittelee Bojanin instaan keikkatoiveiden yhteyteen, että käärijä odottaa tai käärijä kaipaa. Hittojako ne menee olettamaan jonkun toisen ajatuksia.
Mua myös rassaisi bojanina tuo jatkuva kärtsän perään huutelu noissa kommenteissa. Sikäli voisi etäisyyden otto olla ok. Mutta ei se kuitenkaan pysty.
Mä haluaisin myös nähdä mikä olisi K reaktio siinä tilanteessa, että Bojan ei olisikaan itsestäänselvyys. Jatkaisiko vaan elämäänsä myrtsin kanssa vai aiheuttaisiko jotain kuohuntaa K:n mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä kuvasta ei voi päätellä yhtään mitään. Medianlukutaito hoi! Mä voin ottaa itsestäni juuri nyt 10 kuvaa, joissa jokaisessa on eri tunnetila.
Noni, lupaan oli viimeinen kommentti tähän vääntöön.
Mitäs luulette, onko Reko skarppina vai myöhästyykö julkaisu?
Tuli vaan mieleen että pitäiskö oikeasti alottaa uus ketju vaikka ihan tällä samalla nimellä koska tää ketju alkaa olla hemmetin pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas toi ihme B puolesta loukkaantuja yrittää täällä vaan pilata ilmapiiriä 🙄 menee selkeästi liikaa omiin tunteisiin
Taitaa olla vaan yhden max kahden henkilön kirjoitteluja nuo. On se jännä että tämä palsta ainoa paikka missä sanotaan että Bojanin reissu meni pieleen. Muualla fiilistellään ja ollaan innoissaan B:n reissusta.
Fanittaminen sokaisee. Eihän ulkkiksetkaan millään usko, että Klla on tyttis. Ja monilla näyttää olevan tunnetsidot pahadti vielä hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ton trolli / Jere vihaajan vaan horista itsekseen. Hope so se jossain vaiheessa tajuaa ettei ketään kiinnosta ja häipyy
Helsinki, Tampere, Turku!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun niitähän meistä kukaan ei tiedä, ja tämä älyttömäksi mennyt spekulointi pelkkien ig-postausten ja tykkäilyjen perusteella alkaa olla jo vähän too much.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ton trolli / Jere vihaajan vaan horista itsekseen. Hope so se jossain vaiheessa tajuaa ettei ketään kiinnosta ja häipyy
Niinpä, täällä oli eilen illalla heti parempi ilmapiiri kun tuon asian jankkaaja(t) oli poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskarikuvasta voi jotain päätellä? 😂 Ei jestas, B jakoi sen koska kuvaaja oli postannut sen samana päivänä kun B jakoi sen. Ja kuva oli otettu jo Irlannissa.
Eihän toi ole mikään selitys. Onhan se kuvaaja voinut vaikka jakaa sen koska näki, miten Bojania kiusattiin. Ja Bojan jakanut siksi myös. Ei toi sun kommenttisi millään lailla vastaa kysymykseen, miksi just toi kuva, juuri eilen. Eikä siihen tarvitsekaan vastata, mua vain ihmetyttää, miten vähän mitään huolta tai muita tunteita se kenessäkään herätti.
Tuntuu, että pääasia on ratsastaa ilmiöllä ja koittaa saada itselle koko ajan hyvä fiilis, täysin katselematta sen tarkemmin, mikä fiilis sillä, ketä tässä hyödynnetään, on. En itse ole ainakaan iloinen (tästä), ennen kuin Bojan näyttäisi, että on ok.
En pystyisi iloitsemaan oikean henkilön jutuista, jos en tiedä, onko hänellä kaikki ok (liittyen asioihin, joista mä sitä iloa sain).
Nonni voidaanko nyt lopettaa nää ettei B viihtyny Suomessa höpinät kun meille tulee kolme keikkaa ja Ruotsiin ja Norjaan vaan yhet
KOLME suomen keikkaa itken!!!
Puutarhurit meillä on ihanat syyspäivät tulossa ja sadonkorjuujuhla!
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Tampere, Turku!!!
Mun synttärinä on yks!
Viisuissa mukana ollut Aija muuten puhuu samasta asiasta. Tosin sillä erolla että ilmeisesti hänellä ja miehellään oli/on yhteinen bändi ja sitä kautta tuli oltua yhdessä 24/7. Mitään en tietenkään tiedä siitä miten, kenen kanssa ja kuinka paljon k oikeasti on (eikä se minulle kuulukkaan) ja joillakin tuollainen voi toimia ja toisilla ei. Kunhan tuli vaan vastaan tämä juttu.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009652986.html