Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18761/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…

Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?

Kommentit on kivoja. Ihmiset halusivat jo helmikuussa nähdä, kun Käärijä ja Jokerit tapaavat. Shippausta ilmassa jo ennen kuin he edes tapasivat toisensa.

Onko noi kommentit oikeesti helmikuulta :D, siis päivämäärien mukaan joo, mutta...  täähän on pelkkää kohtaloa koko homma ;D. Ja silloin tuskin suomalaisia oli seuraamassa JO Twitteriä juurikaan

Jep, kyllä ovat.😊 Slovenialaiset ja osa ulkomaalaista tiesi jo ennen suomalaisia, että Jokerit ja Käärijä kuuluvat yhteen. Aikamoisia oraakkeleja, kun osasivat ennustaa näin. Mä luulin Jokereita tylsäksi (sori ennakkoluuloni), ajattelin, etteivät ole Käärijän tyyppiä.🤷

Vierailija
18762/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tekikö joku jo sen K&B Tarot-luennan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18763/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että finaalin jälkeen Jere suuteli Bojania kaulalle. Se näkyi ja kuului videolla. Tää on juttu, mikä mun päähän ei mene, jos/kun Jere on varattu hetero. Mitä siinä tapahtui? Ja miksi?

Eikä varmasti ollut ainoa kerta kun jotain tollasta tekivät, ihan päätellen siitä että B ei hätkähtäny yhtään, päinvastoin otti K vaan tiukemmin lähelleen

Bojanin ilme oli niin lempeä siinä kun otti Kärtsän tiukemmin syleilyyn💚

Vierailija
18764/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?

Kommentit on kivoja. Ihmiset halusivat jo helmikuussa nähdä, kun Käärijä ja Jokerit tapaavat. Shippausta ilmassa jo ennen kuin he edes tapasivat toisensa.

Onko noi kommentit oikeesti helmikuulta :D, siis päivämäärien mukaan joo, mutta...  täähän on pelkkää kohtaloa koko homma ;D. Ja silloin tuskin suomalaisia oli seuraamassa JO Twitteriä juurikaan

Jep, kyllä ovat.😊 Slovenialaiset ja osa ulkomaalaista tiesi jo ennen suomalaisia, että Jokerit ja Käärijä kuuluvat yhteen. Aikamoisia oraakkeleja, kun osasivat ennustaa näin. Mä luulin Jokereita tylsäksi (sori ennakkoluuloni), ajattelin, etteivät ole Käärijän tyyppiä.🤷

No en olisi myöskään ihan heti nähnyt että tollainen poikabändi ehkä alkuun mun mielestä hieman kornin Carpe Diemin kanssa ois ollut se, johon syntyy se yhteys.. 

Vierailija
18765/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi tästä noa asiastakin pitää alkaa vänkäämään? se on/oli ihan yleistä tietoa ja redditistä löytyy kun jaksaa mennä ettimään. Todella kaunis nainen niin homokin kääntyy vain miten täällä se seksuaalikasvatus meni ;)

Ei siitä mitään vängätä, kunhan joku mainitsi asian täällä. Kysyin sitä siksi, kun en ollut koskaan kuullutkaan koko asiasta. Oli uusi juttu mulle, vaikka viisuja muuten ahkerasti seurasinkin.

Vierailija
18766/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi shipata Käärijää ja minua. T: viisugay

Vierailija
18767/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi yönä Gregor tulee meidän uniimme ja antaa meille kaikille tupenrapinat. T: oraakkeli

toivottavasti saan ensi yönä unta, kun oon nukkunut niin huonosti viime aikoina..

Sama. Tavastian keikasta lähtien on menty tosi huonoilla unilla. Yksi yö heräsin ja carpe diem soi päässä. Jokohan osasto kohta kutsuu?

Vierailija
18768/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔

Vierailija
18769/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi shipata Käärijää ja minua. T: viisugay

Äh, taidat olla sopivampi Rekolle.😘

Vierailija
18770/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja haluisin kömpiä nukkuvan Bojanin viereen😛😛😛

Sillä näyttää olevan usein toinen käsi tuolleen hassusti kääntynyt nukkuessa. Tämän joku saisi, mutta ei idiootti ota.🙃

Onhan tässä ne Bojanin itse sanomat 30-40v aikaa ehtiä kääntää höntin pää

Vierailija
18771/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/720116343543824384/jumalite-…

#you're not in tavastia bathrooms. #behave yourself! 

Repesin 😂

Jonkun *tietyn* unelma..

Mites sitä sanotaan. Mitä itsessäsi kiellät, torjut, tukahdutat, tulee lopulta näkyviin, etsii ilmiasuja tiedostamattakin 😌

Siis oliko sekä tämä että se twerkkauspätkä Rautalammilta?

Mitä lie mielessä liikkunut (retorinen kysymys, ei tarvi vastata 😆)

Se ihastuttava suggestiivinen pyllynkeikutus on Tavastian myöhemmältä keikalta. 👌💚

Vierailija
18772/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔

Älä unohda hammaslääkäriä ja ruskealla Datsunilla paikalle saapuvaa Arvoa.

Vierailija
18773/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin päivällä en tiennyt mihin suuntaan keskarikuva oikein vie mutta nyt se on näköjään selvitetty ja lukitsen vastaukseksi "kuvaajan aiemmin ottama kuva jonka bojan nyt jakanut ja ei liity mihinkään sen kummemmin". 

Vierailija
18774/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin Bojanilla ei ole sellaista kemiaa naisten kanssa? Hän ei ole vain tavannut vielä minua.

Vierailija
18775/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä 40+ v. ajattelin mennä ihan häpeilemättä sinne, mutta onko se sitten eri asia, kun en ole mamma, en tiedä. Tässä iässä ei kyllä pitäisi enää hävettää mikään muutenkaan. Ja kaikki riettaat viisugayt kans rohkeasti mukaan vaan!

Vierailija
18776/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerit tilaavat helikopterin ja poistuvat maasta samantien.

Vierailija
18777/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi unohdin. Arvon tuleminen on kyllä vähän arveluttavaa kun se alkaa kuolaamaan jo Bojankn kuvastakin.

Vierailija
18778/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi yönä Gregor tulee meidän uniimme ja antaa meille kaikille tupenrapinat. T: oraakkeli

toivottavasti saan ensi yönä unta, kun oon nukkunut niin huonosti viime aikoina..

Sama. Tavastian keikasta lähtien on menty tosi huonoilla unilla. Yksi yö heräsin ja carpe diem soi päässä. Jokohan osasto kohta kutsuu?

Sama! Ja teen vielä vaativaa työtä missä pitäis olla skarppina. Mennyt yömyöhään ja tänäänkin heräsin jo viideltä Leilan tarina mielessä 😭 Niin sekava tunnetila, että oli pakko herättää mun pso harrastamaan lohtu s€k$iä 🥹

Vierailija
18779/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tekikö joku jo sen K&B Tarot-luennan?

Se ei ollut kovin kaksinen luenta, tarvitaan toinen tulkitsija joka lupaa parempaa..😄

Vierailija
18780/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en olisi myöskään ihan heti nähnyt että tollainen poikabändi ehkä alkuun mun mielestä hieman kornin Carpe Diemin kanssa ois ollut se, johon syntyy se yhteys.. 

No ei. Kärtsä intoili ennakkokatselussa Saksan bändistä ja se laulajahan julkaisi jonkun kuvankin, että Käärijä oli hänen man crush.

Ketju on lukittu.