Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?
Vierailija kirjoitti:
B yritti twitterissä ja instassa israelin noaa (todella kaunis nainen) varmaan kuukauden ennen viisuja, mutta noalla oli poikaystävä eikä varmaan siksi lämmennyt :D
Eikös B jossain sanonu että toi Noa juttu oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
B yritti twitterissä ja instassa israelin noaa (todella kaunis nainen) varmaan kuukauden ennen viisuja, mutta noalla oli poikaystävä eikä varmaan siksi lämmennyt :D
Mikä tämä juttu on, että on yrittänyt? Joku myös väitti täällä joskus, että Bojan on saalistaja ja ahdistellut Noaa sekä Conoria. Mä en sori vaan usko näitä juttuja, hyvin hän näytti tulevan sekä Conorin että Noan kanssa toimeen. Itseasiassa Bojan taitaa tulla kaikkien kanssa toimeen ja minusta hän on yleensä hyvin kohtelias kaikkia kohtaan. Jos jotain epäasiallista olisi viisuissa oikeasti tapahtunut, niin kyllä se olisi tullut esillä.
Vierailija kirjoitti:
Tää tais olla lähinnä viisuhuuman lämmityelyä. Siltä sitten ekoissa haastatteluissa jotain kysyttiin asiasta ja ehkä se nyt vähän naurahti asialle, mutta ei selvästikään herättänyt mitään sen suurempia tunteita. Onhan se toki sanonut pitävänsä tummista ja ruskettuneista, eli varmasti on pitänyt noaa ihan muodollisesti pätevänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/720116343543824384/jumalite-…
#you're not in tavastia bathrooms. #behave yourself!
Repesin 😂
Jonkun *tietyn* unelma..
Mites sitä sanotaan. Mitä itsessäsi kiellät, torjut, tukahdutat, tulee lopulta näkyviin, etsii ilmiasuja tiedostamattakin 😌
Siis oliko sekä tämä että se twerkkauspätkä Rautalammilta?
Mitä lie mielessä liikkunut (retorinen kysymys, ei tarvi vastata 😆)
Kyllähän tuossa banderollissa lukee Nuapur. Kyllä tuo lauantailta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettekos jo lukeneet twitteristä näitä Käärijän ja Bojanin aivoituksista tehtyjä 'todella' syvällisiä ja kauniita aforismeja? 😁
https://twitter.com/blinderpugh/status/1668726411136323586
https://twitter.com/dylaxy/status/1668958537681174528
https://twitter.com/ogdubrovcanka/status/1668739496127483910
Jos Bojan ja Käärijä tekisivät hönteillä kuvilla höystetyn aforismiseinäkalenterin tai -kirjan niin saattaisin ostaakin 😆
Nää on ihan huippuja!! Kiitos! 😄
Vierailija kirjoitti:
On se tyttis varmaan jotenkin mukana tässä jutussa tai sitten ei vaan tunnista sperman hajua. Kyllähän sellaiset sperman hajuiset röyhtäykset ja hengityksen tuoksu nyt kertoo poikien illanviettojen tapahtumista.
oikeesti , oon bussissa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedetäänpäs välillä syvään henkeä🥰
Mistä tää oli? Siis noi klipit?
Eikö tuo ollut joku slovenialainen tv-sarja Gospod profesor, jossa Bojanin roolihahmon nimi oli Luka.
HUOM: Käärijän Fantastista-biisin tyyppi on Luka
"Jos näät mut livenä poika muistat mun nimen
Se on Luka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää ..." jneTietääkö muuten kukaan miksi just tuo nimi tossa biisissä?)
Häh? Uhkahan se sana on, ei Luka.
Piti nyt käydä ihan kuuntelemassa, ja kyllä se on Luka eikä uhka 😅
Niin sattuuko kukaan Käärijä-tietäjä tietämään, mihin tuo Luka tossa biisissä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut joku slovenialainen tv-sarja Gospod profesor, jossa Bojanin roolihahmon nimi oli Luka.
Se on Luka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää ..." jneTietääkö muuten kukaan miksi just tuo nimi tossa biisissä?)
Miksi se sitten on Luka niin monilla lyrics-sivuilla?....
Luuletko oikeasti, että täällä tiedetään?
Oraakkeli näkee valoa tunnelin päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan nähneeni jonkin haastattelun missä taisi noin sanoa ja oli niin kyllästyneen oloinen siinä tuohon aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli näkee valoa tunnelin päässä
Kiitos oraakkeli, kuulin jo niagaranputouksen kohisevan laivamme edessä mutta ehkä se olikin vain tuulen huminaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sattuuko kukaan Käärijä-tietäjä tietämään, mihin tuo Luka tossa biisissä liittyy?
Hän räppää itsestään, "MÄ", haloo. Ja sana on uhka.
Aika jännä ois toi Luka-absintti :)
Älä heitä mua kivellä kohti jos et sä liketä
Jos näät mut livenä poika muistat mun nimen
Se on uhka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää
Se on uhka, sillä tää jäbä ei tullu tänne asti äänt säästää
Se on uhka ku absintti, ku mä tuun sillo riski on maksimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan nähneeni jonkin haastattelun missä taisi noin sanoa ja oli niin kyllästyneen oloinen siinä tuohon aiheeseen liittyen.
Eikä muuten yksikään bändikavereista virnuillut.
Spotifyissa sanat löytyy ja siellä se on uhka. Luulin pitkään että se on Luka, mutta uhkahan se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän räppää itsestään, "MÄ", haloo. Ja sana on uhka.
Aika jännä ois toi Luka-absintti :)
Älä heitä mua kivellä kohti jos et sä liketä
Jos näät mut livenä poika muistat mun nimen
Se on uhka, jos päästät tän jäbän tääl tänää volaa säätää
Se on uhka, sillä tää jäbä ei tullu tänne asti äänt säästää
Se on uhka ku absintti, ku mä tuun sillo riski on maksimi
Ton räppärin nimi on siis Käärijä, ei mikään Luka. Tää ei ole hei Robin.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?
Kommentit on kivoja. Ihmiset halusivat jo helmikuussa nähdä, kun Käärijä ja Jokerit tapaavat. Shippausta ilmassa jo ennen kuin he edes tapasivat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaa, muuten Gregor tulee ja antaa tupenrapinat!
Kyllä sillä Bojanilla kaikki on varmasti hyvin.
Ilmeisesti tämä uhkaus auttoi, sillä ilmapiiri parani täällä (vaikka voisin minäkin Gregorilta tupenrapinat ottaa😏)
Jatketaan samaan malliin! 🙏🏻
Mutta mietipäs, jos Suomen Käärijä sai Euroviisujen säännötkin muuttumaan. Jätti melkoisen jäljen.