Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko vastas thanx siihen viestiin, jossa kerroin Ylen uutisesta 😄
Käskihän Reko hävetä jotain? Kyllä varmaan jotain häpeämisen aihetta löytyisi.
No siis voidaanhan me käyttää seuraavat 5 sivua sen _tulkitsemiseen_ mitä thanx tarkoittaa. Eiköhän sieltä se perustunne häpeä hyvinkin pian löydy 😂
Minusta aika lame vastaus, suorastaan töykeä. Hävettää.
Pitäsköhän alottaa sitten uus ketju jos kerran joidenkin mielestä tää alkaa olla jo liian nolo ja pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne jokereiden tänåän lupaamat ulkomaan keikkojen päivät viipyy? Joko olisi Suomi? Eikö Bojan laittanut siihen postaukseen että Helsinki see you soon ja silmäniskuhymiö?
Huomenna pitäisi tulla uusia JO keikkapäivämääriä.
Ootko keikalle menossa?
Minäkin oon. Jos kehtaan😉. Ja toivon et se JO keikka ei mikään yhteiskeikka Käärijän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta että ketju menee poistoon haluan vaan kaiken tämän negatiivisuuden vastapainoksi sanoa, että mulla on ollut aivan ihana pitkä viikonloppu näiden kahden tempauksia seuratessa 🥰
Oikeesti?! Eikö ole muuta tekemistä? Edes kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty nyt heti lopettaa tämän seuraamista. Enhän mä nyt vielä yksikseni pärjää tämän tunnekuohun kanssa. Olisi kiva, että pysyisi ketju positiivisena.
Mä kans tarvin teitä vielä! Jaetaan nousut ja laskut. Ehkä ei ihan niin 24/7 enää täällä, mutta kuitenkin laivan kyydissä. En tosin tiedä onko se enää K&B laiva vai ennemminkin itsetuntemuksen ja elävänä olemisen Carpe Diem laiva, mut ei sekään hullummalta kuulosta 🌺
Tämä juttu on vaikuttanut minuun niin voimakkaasti, just niinkuin Leila kuvasi, olen pysähtynyt, ällistynyt ja löytänyt taas itseni ja elämä on tuntunut ihan joka solussa. Voisin ihan ilomielin jatkaa täällä juttuja näistä fiiliksistä muutenkin, kävipä laivallemme miten tahansa. Olen niin ravistunut. Ja ei, en halua perustaa mitään erillistä ketjua tänne, koska vain te kanssasisaret ja kanssa-riettaatgayt ymmärrätte tätä kokemusta. En ees voi sanoin kuvailla mitä kaikkea olen itsestäni havainnut. Te tiedätte kyllä! 🌻
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän alottaa sitten uus ketju jos kerran joidenkin mielestä tää alkaa olla jo liian nolo ja pitkä
Uskoisin, että se lähtee koska tällaisia ketjuja oli yhdessä vaiheessa aika monta ja muut poistettiin.
Minäkin oon menossa jos saan lippuset. En tiedä kyllä KEHTAANKO pyytää ketään mukaan kun ne ei tiedä tästä JO-jutusta mitään. :D Tai tokihan ne voi muina puutarhureina kirjoitella täällä, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko tuo vuokra-asuntopalkkio paras lahja Vantaalta PR-mielessä koska se just helposti herättää tän "miksi mullei oo sit tällasta, ja köyhät on taivasalla"-taivastelun.
Ai jai pientä PR-kriisiä pukkaa taas. Toivottavasti jää tuhnuksi tämä räjähdys taas. Mielestäni K on ansainnut palkkion Vantaan kaupungilta, hän on tehnyt paljon yhteistyökuvioitakin heidän kanssaan.
Menkääpä itse hakemaan kakkossija viisuissa, niih.
no onhan toi surkuhupaisaa toi vantaan kaupungin toiminta! ja kustannetaan vuosi vuokrineen "kämppä jo sinne missä jo kämppä on"...kun Pk-seudulla on muutenkin kodittomia!!. ps. miten korkea vuokra kaupunki maksaa??
No mietipä tätä vaikka siitä näkökulmasta että Kärtsä on tuonut näkyvyyttä Vantaalle, plus hän on hyvä veronmaksaja. Jos se vähän helpottaa.
näkyvyyttä kaipaisi enemmän elämäänsä ilman asuntoa oleva koditon suomalainen!. kuin mediassa näkyvyyttä saava julkkis jolla on jo asunto..
Ei asuton näkyvyyttä kaipaa vaan asuntoa. Tää Vantaan kaupungin lahja sen sijaan on pr-lahja, joka annetaan näkyvyyden takia.
tarkoitin että annettaisiin kodittomalle asunto että sais omaan elämäänsä sitä näkyvyyttä...piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.
Tää on kyllä ihme väite ettei kukaan muka kuuntelisi näitä 😄 Pikemminkin tässä ketjussa on tullut valitusta, jos ollaan innostuttu liiaksi keskustelemaan jokereitten musasta eikä olla pysytty bk-jutuissa. Täällä on todellakin etsitty suomennoksia, vertailtu bojanin ja krisin tekemiä biisejä, mietiskelty mahdollisia musiikillisia esikuvia, löydetty yhtymäkohtia muihin bändeihin (kent!!!), itketty novi valin mukana, juteltu kulloisistakin suosikkibiiseistä, rakastuttu bojanin ääneen ja lauluun aina vaan uudelleen ja etsitty sekunnintarkkoja kohtia perusteluiksi hurahduksille jne.
Mulle tulee näistä "ei täällä kukaan edes kuuntele Joker Outia" -epäilyistä mieleen se, että epäilijät eivät itse pidä Joker Outin musiikista ja siksi olettavat että ei se ketään muutakaan voi kiinnostaa.
No, ei täällä ole kyllä Käärijänkään musiikista kauheasti keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne jokereiden tänåän lupaamat ulkomaan keikkojen päivät viipyy? Joko olisi Suomi? Eikö Bojan laittanut siihen postaukseen että Helsinki see you soon ja silmäniskuhymiö?
Huomenna pitäisi tulla uusia JO keikkapäivämääriä.
Ootko keikalle menossa?
Minäkin oon. Jos kehtaan😉. Ja toivon et se JO keikka ei mikään yhteiskeikka Käärijän kanssa
Ehkä yhdessä päästään yli meidän kollektiivisesta häpeästä. 🙏 Itsekin jotenkin arastelen JO keikalle menoa, koska koen olevani yli-ikäinen (40+), vaikka periaatteessa kiinnostelee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon menossa jos saan lippuset. En tiedä kyllä KEHTAANKO pyytää ketään mukaan kun ne ei tiedä tästä JO-jutusta mitään. :D Tai tokihan ne voi muina puutarhureina kirjoitella täällä, kuka tietää.
Mulle tuli vkl sellainen tilanne vastaan, että olen
melko varma että yksi mun tuttu kirjoittelee täällä😅. Mut en edes kehtaa kertoa mistä tiedän, koska se paljaisi sit mutkin. Tän takia en kyl ehkä haluu mitään keikkatreffejä sopia, jos vastassa oiskin liuta tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni voisi myös ja vaikka samantien poistaa tämän samaan syssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunnonko vain sai? :/ Ei Vantaalla yhtään kartanoa ollut tyhjillään? Nettiadressi: Kärtsälle oma kartano ruusutarhoineen ja siipi balkanilaiselle rakastajalle!
Höpsis, on myös meitä joiden mielestä Suomesta pitää tulla monarkia ja Bojanista prinssi Suomeen :D
Kuningaskuntahanke pitää palauttaa!
Käärijänkin voisi kruunata, mutta häntä ei välttämättä voi laittaa edustustehtäviin englanninkielen ongelmien vuoksi, jonka takia voi tulla ongelmia ulkomaisissa suhteissa väärinkäsitysten takia. xD Ehkä hänelle voisi antaa vähän samanlaisen roolin kuin prinssi Harrylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.
Tää on kyllä ihme väite ettei kukaan muka kuuntelisi näitä 😄 Pikemminkin tässä ketjussa on tullut valitusta, jos ollaan innostuttu liiaksi keskustelemaan jokereitten musasta eikä olla pysytty bk-jutuissa. Täällä on todellakin etsitty suomennoksia, vertailtu bojanin ja krisin tekemiä biisejä, mietiskelty mahdollisia musiikillisia esikuvia, löydetty yhtymäkohtia muihin bändeihin (kent!!!), itketty novi valin mukana, juteltu kulloisistakin suosikkibiiseistä, rakastuttu bojanin ääneen ja lauluun aina vaan uudelleen ja etsitty sekunnintarkkoja kohtia perusteluiksi hurahduksille jne.
Mulle tulee näistä "ei täällä kukaan edes kuuntele Joker Outia" -epäilyistä mieleen se, että epäilijät eivät itse pidä Joker Outin musiikista ja siksi olettavat että ei se ketään muutakaan voi kiinnostaa.
No, ei täällä ole kyllä Käärijänkään musiikista kauheasti keskusteltu.
Tämä on kyllä harvinaisen totta
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tiesi Bojanista jostain uutisesta ja olin silleen, ai no hyvä, kiinnostaisiko slovenialainen musiikki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunnonko vain sai? :/ Ei Vantaalla yhtään kartanoa ollut tyhjillään? Nettiadressi: Kärtsälle oma kartano ruusutarhoineen ja siipi balkanilaiselle rakastajalle!
Höpsis, on myös meitä joiden mielestä Suomesta pitää tulla monarkia ja Bojanista prinssi Suomeen :D
Kuningaskuntahanke pitää palauttaa!
No nyt on oikeanlaista meininkiä. Kannatan! Bojanista prinssi Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty nyt heti lopettaa tämän seuraamista. Enhän mä nyt vielä yksikseni pärjää tämän tunnekuohun kanssa. Olisi kiva, että pysyisi ketju positiivisena.
Mä kans tarvin teitä vielä! Jaetaan nousut ja laskut. Ehkä ei ihan niin 24/7 enää täällä, mutta kuitenkin laivan kyydissä. En tosin tiedä onko se enää K&B laiva vai ennemminkin itsetuntemuksen ja elävänä olemisen Carpe Diem laiva, mut ei sekään hullummalta kuulosta 🌺
Tämä juttu on vaikuttanut minuun niin voimakkaasti, just niinkuin Leila kuvasi, olen pysähtynyt, ällistynyt ja löytänyt taas itseni ja elämä on tuntunut ihan joka solussa. Voisin ihan ilomielin jatkaa täällä juttuja näistä fiiliksistä muutenkin, kävipä laivallemme miten tahansa. Olen niin ravistunut. Ja ei, en halua perustaa mitään erillistä ketjua tänne, koska vain te kanssasisaret ja kanssa-riettaatgayt ymmärrätte tätä kokemusta. En ees voi sanoin kuvailla mitä kaikkea olen itsestäni havainnut. Te tiedätte kyllä! 🌻
Yes yes, we are here together 🥰
Luulenpa, että kukkaan taitaa puhjeta muitakin kuin K&B toistensa seurassa tänä kesänä 😘 Tekisi mieli lähteä koko lössin kanssa bilettyämään! Jos joku kaipaa keikkaseuraa, mua saa kysyä
Puutarhalaiva seilaa näissäkin teemoissa, ja muistakaa, jos tämä katoaa niin Kaksplus on varaketju, niin ei eksytä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
katos yleki heräs horroksesta XD
Yle kirjoitti syväluotaavan artikkelin shippaamisesta ja esitteli myös sanan Böörijä :D
Tämäkin palsta mainittu artikkelissa.
Vauvapalstan vakikaluston suurin toivehan on, että palsta mainittaisiin jossakin vähänkin varteenotettavassa mediassa. Meidät on huomattu, jee.
Bojan siis täytti tämänkin toiveen!
Täydellinen prinssimme osaa hoitaa myös tämänlaiset pikkujutut ja sitten taas...
Ymmärsin että päivät julkaistaan huomenna