Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Muistutus vain että tämä ketju on B & K fiilistelyketju, eikös se kadonnut Pasin ja Janin puutarhaketju ollut shippausta vaan? Sillä vaan muistuttelen että fiilistellä voi ihan vapaasti todellisistakin asioista. Kun tuossa oli nuo shippaus"säännöt". T. Ei palstapoliisi kuitenkaan
Itseasiassa tämä ketju perustettiin alunperin juuri shippausta varten. Se on tuotu esiin ekoilla sivuilla, mutta toki Ap olisi voinut mainita sen jo otsikossa. Ne puutarhaketjut luotiin mm. siksi, kun trollit valtasivat tämän ketjun. Ketju on kuitenkin muuttunut siitä, mikä sen alkuperäinen tarkoitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän yhteyden One Directioniin osittain. Mutta sitten toisaalta K&B on esim juuri julkaissut sen Frankin pumppausvideon ihan itse. Tietenkin jos he lopettavat tuollaisten juttujen jakamisen tai pyytävät että fanit lopettavat niin suljen suuni saman tien, eiköhän me kaikki täällä olla ihan fiksuja aikuisia. Tällä hetkellä shippaus ei tunnu heitä haittaavan. Jos tämä muuttuu niin muutetaan mekin käytöstä. Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, ettei ketään saa haukkua.
Mistä tiedät ettei heitä haittaa?
No siitä materiaalista mitä ne tuuttaa someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin laittaa Rekolle viestin.
Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan
Siis sanoin vaan, että hänet on mainittu nimellä Ylen uutisessa. Mitä pahaa siinä on? Kai he tykkää, että jokereita mainostetaan Suomessa?
Jutussa joka käsittelee heidän bändiään öö ei vaan shippausta jota hän ansiokkaasti on edistänyt. Ei mitåån järkeä.
All publicity is good publicity
No on tääkin julkisuutta mutta mun mielestä ei sitä tavoiteltavinta sellaista. MTV3:n juttu parempi!
Niin miksette sitä Mtv juttua keikalta linkannut grekorille, se ois ollut bändinkin kannalta kivempi kuin toi shippijuttu?
Voi olla että se on sille linkattukin, mutta tässä ylen jutussa mainitaan Gregor itse. Luultavasti se ihan tykkäö siitä, että saa tiedon asiasta. Olihan se just jakanut jotain fanartia johon oli piirretty se ja baby seal, joten mikä ettei arvostaisi ylen artikkeliakin.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus vain että tämä ketju on B & K fiilistelyketju, eikös se kadonnut Pasin ja Janin puutarhaketju ollut shippausta vaan? Sillä vaan muistuttelen että fiilistellä voi ihan vapaasti todellisistakin asioista. Kun tuossa oli nuo shippaus"säännöt". T. Ei palstapoliisi kuitenkaan
Vai oliko se kuitenkin salakielinen ketju todellisista asioista.. en oikein jaksanut olla siellä kun en tajunnut juuri mitään :D
Tässä ketjussa on myös kymmeniä jos ei satoja sivuja jauhettu pahaa tyttöystävästä ja managereista, ihan senkin takia tämä ketju pitäisi mielestäni poistaa
Siis pitääkö tässä hävetä tätä yle-uutisointia. Jotenkin hävettää.
Fiilistelyn/shippailun sekainen ketju on ainakin mulle ok. Yhtä sekainen kuin baby Vallilassa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa varmuuden vuoksi vähän hävetä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin hävettää niin paljon että piti poistaa Ylen sovelluskin.
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
No tulispa edes sitten jos Suomeen tulevat niin sellainen perushaastattelu eikä tämmöinen. Jotenkin tökeröä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
Herraisä! Vaikutti jo että K.ta ei ole enää olemassa Ylen toimituksen mielestä, kun siinä Tavastia-jutussa ei K.n keikkaa ja hänen vierastaan mainittu.
Jutun julkaiseminen kun Bojan on jo lähtenyt viittaa siihen että ei ole annettu lupaa julkaista ennemmin, ainakin minusta tuntuu että selitys on tämä.
Kuka sen voisi kieltää?
No ajattelin että asianosaiset, mutta minä nyt en tiedä mistään mitään, nevermind.
Mikä olisi oma arvelusi syyksi siihen että julkaistiin vierailijan jo lähdettyä?
Ihan varmaan vaan se että juttu tuli valmiiksi tässä vaiheessa eikä heti viikonloppuna. Toimittajalla oli kenties vapaapäiviä tai sitten haluttiin odottaa millaista sisältöä vielä tulee ennen kuin b lähtee tms.
Todella harva asia tai henkilö on sellaisessa asemassa, että toimittaja kyselisi mitään lupia julkaisun ajankohdalle tai edes jutun näkökulmalle. Suunnilleen ainoa tapaus, joka ylitti tämän rajan, oli se hesarin taannoinen juttu puolustisvoimien viestikoekeskuksesta, mutta sekin käsiteltiin oikeudessa saakka, vaikka kyse oli pikkasen toisen luokan salaisuuksista kuin bojanista. Nämä ovat ihan journalistiikan peruspilareita, ettei julkaisemiseen liittyvää valtaa anneta kellekään muulle.
Ootko sä se toimittaja?
Heh, en, mutta eiköhän se täällä pyöri. Itse asiassa tuli mieleen että juttu julkaistiin vasta nyt, koska se ei ehtinyt aiemmin lukea kaikkia 800 sivua ja näyttökuvina tallennettua puutarhaketjua 😀
Vierailija kirjoitti:
Joo täällä oli ennen shippausketju, tämä on tällainen "monitoimiketju" koska runollinen puutarhaketju poistettiin :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on myös kymmeniä jos ei satoja sivuja jauhettu pahaa tyttöystävästä ja managereista, ihan senkin takia tämä ketju pitäisi mielestäni poistaa
Nyt hys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin hävettää niin paljon että piti poistaa Ylen sovelluskin.
Joo eihän tässä kehtaa enää iltauutisiakaan kattoa!
Vierailija kirjoitti:
Trollit ovat jauhaneet, suurin osa haluaisi keskittyä vaan K/B -fiilistelyyn ja fiktioon.
Vierailija kirjoitti:
No olisi tuosta vierailusta nyt voinut jonkin muunlaisenkin jutun kirjoittaa.
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täällä oli ennen shippausketju, tämä on tällainen "monitoimiketju" koska runollinen puutarhaketju poistettiin :D
Tykkään erityisesti harhailevista monitoimiketjuista :)
Mistä tiedät ettei heitä haittaa?