Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on myös kymmeniä jos ei satoja sivuja jauhettu pahaa tyttöystävästä ja managereista, ihan senkin takia tämä ketju pitäisi mielestäni poistaa
No ne yksittäiset viesti voi poistaa. Itse en ole kirjoittanut kenestäkään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
Herraisä! Vaikutti jo että K.ta ei ole enää olemassa Ylen toimituksen mielestä, kun siinä Tavastia-jutussa ei K.n keikkaa ja hänen vierastaan mainittu.
Jutun julkaiseminen kun Bojan on jo lähtenyt viittaa siihen että ei ole annettu lupaa julkaista ennemmin, ainakin minusta tuntuu että selitys on tämä.
Kuka sen voisi kieltää?
No ajattelin että asianosaiset, mutta minä nyt en tiedä mistään mitään, nevermind.
Mikä olisi oma arvelusi syyksi siihen että julkaistiin vierailijan jo lähdettyä?
Ihan varmaan vaan se että juttu tuli valmiiksi tässä vaiheessa eikä heti viikonloppuna. Toimittajalla oli kenties vapaapäiviä tai sitten haluttiin odottaa millaista sisältöä vielä tulee ennen kuin b lähtee tms.
Todella harva asia tai henkilö on sellaisessa asemassa, että toimittaja kyselisi mitään lupia julkaisun ajankohdalle tai edes jutun näkökulmalle. Suunnilleen ainoa tapaus, joka ylitti tämän rajan, oli se hesarin taannoinen juttu puolustisvoimien viestikoekeskuksesta, mutta sekin käsiteltiin oikeudessa saakka, vaikka kyse oli pikkasen toisen luokan salaisuuksista kuin bojanista. Nämä ovat ihan journalistiikan peruspilareita, ettei julkaisemiseen liittyvää valtaa anneta kellekään muulle.
Ootko sä se toimittaja?
Heh, en, mutta eiköhän se täällä pyöri. Itse asiassa tuli mieleen että juttu julkaistiin vasta nyt, koska se ei ehtinyt aiemmin lukea kaikkia 800 sivua ja näyttökuvina tallennettua puutarhaketjua 😀
Toiveajattelua. Kukaan jaksa tätä huttua lukea.
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö tässä hävetä tätä yle-uutisointia. Jotenkin hävettää.
No olisi tuosta vierailusta nyt voinut jonkin muunlaisenkin jutun kirjoittaa.
Niinpä. No, MTV3 tarttui aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herraisä! Vaikutti jo että K.ta ei ole enää olemassa Ylen toimituksen mielestä, kun siinä Tavastia-jutussa ei K.n keikkaa ja hänen vierastaan mainittu.
Jutun julkaiseminen kun Bojan on jo lähtenyt viittaa siihen että ei ole annettu lupaa julkaista ennemmin, ainakin minusta tuntuu että selitys on tämä.
Kuka sen voisi kieltää?
No ajattelin että asianosaiset, mutta minä nyt en tiedä mistään mitään, nevermind.
Mikä olisi oma arvelusi syyksi siihen että julkaistiin vierailijan jo lähdettyä?
Ihan varmaan vaan se että juttu tuli valmiiksi tässä vaiheessa eikä heti viikonloppuna. Toimittajalla oli kenties vapaapäiviä tai sitten haluttiin odottaa millaista sisältöä vielä tulee ennen kuin b lähtee tms.
Todella harva asia tai henkilö on sellaisessa asemassa, että toimittaja kyselisi mitään lupia julkaisun ajankohdalle tai edes jutun näkökulmalle. Suunnilleen ainoa tapaus, joka ylitti tämän rajan, oli se hesarin taannoinen juttu puolustisvoimien viestikoekeskuksesta, mutta sekin käsiteltiin oikeudessa saakka, vaikka kyse oli pikkasen toisen luokan salaisuuksista kuin bojanista. Nämä ovat ihan journalistiikan peruspilareita, ettei julkaisemiseen liittyvää valtaa anneta kellekään muulle.
Ootko sä se toimittaja?
Heh, en, mutta eiköhän se täällä pyöri. Itse asiassa tuli mieleen että juttu julkaistiin vasta nyt, koska se ei ehtinyt aiemmin lukea kaikkia 800 sivua ja näyttökuvina tallennettua puutarhaketjua 😀
Eiköhän ensimmäisten 30 sivun perusteella saa jo aikalailla kuvan ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen voisi kieltää?
Ootko sä se toimittaja?
Sille kuitenkin maksetaan siitä hyvästä.
Reko ei oo vielä nähnyt viestiäni, ei ole ollut aktiivinen instassa nyt kahteen tuntiin (poitsun puhuttelu menossa?). Mutta älkää huolehtiko, riennän heti kertomaan tänne, kuinka paljon meidän kuuluu hävetä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭
Ahahahaha :D Nyt on kyllä ollut Ylen toimittaja kärryillä taustatyössä.
Yle toimittaja on ajan kuluksi lukenut melkein 900 sivujen palstan 😅
Kaikki toimittajathan näitä lukee, onhan niitä laulujakin tehty postauksista täällä. Varmaan viimeistään nyt J tai tyttis eksyy tänne🔥🔥
Joo ja kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa joku toimittaja jopa mainitsee palstan jutussaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katos yleki heräs horroksesta XD
Yle kirjoitti syväluotaavan artikkelin shippaamisesta ja esitteli myös sanan Böörijä :D
Tämäkin palsta mainittu artikkelissa.
Vauvapalstan vakikaluston suurin toivehan on, että palsta mainittaisiin jossakin vähänkin varteenotettavassa mediassa. Meidät on huomattu, jee.
Bojan siis täytti tämänkin toiveen!
Bojan täyttää kaikkien toiveet, hän on 100/100 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän yhteyden One Directioniin osittain. Mutta sitten toisaalta K&B on esim juuri julkaissut sen Frankin pumppausvideon ihan itse. Tietenkin jos he lopettavat tuollaisten juttujen jakamisen tai pyytävät että fanit lopettavat niin suljen suuni saman tien, eiköhän me kaikki täällä olla ihan fiksuja aikuisia. Tällä hetkellä shippaus ei tunnu heitä haittaavan. Jos tämä muuttuu niin muutetaan mekin käytöstä. Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, ettei ketään saa haukkua.
Etkö ymmärrä, että se video juuri todisti ettei todellakaan mitään suhdetta ole? Minusta heidän kaveruuden seuraaminen on ihan ymmärrettävää, mutta sen kääntäminen romanttiseksi suhteeksi ei ole tervettä. Varsinki kun toisella on tyttöystävä. Menkää täyttämään epätervettä romantiikan nälkäänne vaikka elokuviin.
Hmm onko shippaus siis sitä, että noista pitäisi tulla pari? En mä siihen usko, vaikka miellän itseni shippaajaksi. Mä ainakin vaan fiilistelen tota noiden ihmisSUHDETTA, oli se sitten mitä vaan ja samalla pohdiskelen omia tunteitani ja elämääni.
Niinpä, shippausta voi olla niin monenlaista.
Voi olla ironisella tasolla tapahtuvaa jossa leikitellään vauvahylkeillä ja bromancella
Fiilistellään sillä mitä on menemättä siis mitenkään pitemmälle.
Ja sitten ihan sitä että mielikuvitus lentää, mitä fanfic-sivuilla on missä juuri toivotaan että he olisi enemmän kuin mitä he ovat yhdessä. Tämä ketju on ollut vähän sekava "monitoimiketju" koska täällä kirjoitetaan ihan normaalia fanimateriaalia ja kuulumisia että pitkälle menevää analysointia suhteen laadusta että jopa fanficiäkin. Eli ns. raja sen mitä on tapahtunut oikeasti ja mikä on fantasiaa raja on vähän häilyvä mikä tekee tästä vähän kafkamaisen ketjun lukea ja luonnollisestikin moni on pahoittanut tästä mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Reko ei oo vielä nähnyt viestiäni, ei ole ollut aktiivinen instassa nyt kahteen tuntiin (poitsun puhuttelu menossa?). Mutta älkää huolehtiko, riennän heti kertomaan tänne, kuinka paljon meidän kuuluu hävetä 😘
Kiitos tiedotuksesta! Voi baby, kunpa Reko tarjoaisi puhuttelun lisäksi myös olkapäätä nuorelle sydämensä pohjolassa avanneelle (ja haavoittaneelle?) prinssille 💚
Tuntuu jotenkin nololta, että Ylen jutussa on fanartteja ja Vauva.fi mainittu, ihan kuin olisi itse jäänyt kiinni pahanteosta. :D
Mistäpä lyödään vetoa että seuraavassa haastattelussa Jereltäkin tästä kysytään ja se vaan nauraa kun taas bojan selittelee jotain vakavaa koska jere kieltänyt puhumasta sen tyttöystävästä ja seuraamasta edes somessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin laittaa Rekolle viestin.
Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan
Siis sanoin vaan, että hänet on mainittu nimellä Ylen uutisessa. Mitä pahaa siinä on? Kai he tykkää, että jokereita mainostetaan Suomessa?
Sillä hävettää kaikki, me ja koko kerju.
Heips nyt bileet pystyyn !!!Ja Jokerit soimaan taustalle, valitkaa biisi...LOVE THIS
Vierailija kirjoitti:
Voisit siis vielä poistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Joku tuossa mainitsi, ettei kukaan tätä jaksa lukea, niin laitetaas kysely pystyyn. Yläpeukku: olen lukenut sekä koko tämän ketjun että kaikki/osan puutarhaketjuja.
Bonusta saa jos on lukenut läpi myös UMK-ketjun 🤭 Nim. Ruutuaika paukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin laittaa Rekolle viestin.
Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan
Siis sanoin vaan, että hänet on mainittu nimellä Ylen uutisessa. Mitä pahaa siinä on? Kai he tykkää, että jokereita mainostetaan Suomessa?
Sillä hävettää kaikki, me ja koko kerju.
Heips nyt bileet pystyyn !!!Ja Jokerit soimaan taustalle, valitkaa biisi...LOVE THIS
NYT RAUHOITUTTE ja alotetaan tällä.
Ei se bojan siellä itkeskele. Sillä on varmaan edelleen kanuuna, mutta jos on rekon ja bändin kanssa samassa paikassa, se varmaan lojuu jossain hankalassa asennossa ja naureskelee väsyneesti ihan kaikelle. Ei kestä vielä kovia ääniä ja tarttee paljon hiilihappopitoista juomaa.
Jos ei ole varma pitäisikö hävetä, kuitenkin vähän kannattaa varmuuden vuoksi :D <3