Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Ylen jutussa myös sanottiin että fanien yli-innokas shippaus lopulta rikkoi One Directionin tyyppien ystävyyttä 😔 Et siltäkin kannalta vois tätä ketjua miettiä että ei ruveta liikaa pakottamaan ja tekemään aiheesta heille itselleen häiritseväää vaan keskitytään hyvään ja iloitaan ystävyydestä.
Niin juuri ja siksi täällä ollut toive ettei mennä kommentoimaan asianosaisille tähän liittyen mitään. Vaikka itse ovat ns. lyöneet löylyä kiukaalle matskuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin laittaa Rekolle viestin.
Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan
Siis sanoin vaan, että hänet on mainittu nimellä Ylen uutisessa. Mitä pahaa siinä on? Kai he tykkää, että jokereita mainostetaan Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan
Siis sanoin vaan, että hänet on mainittu nimellä Ylen uutisessa. Mitä pahaa siinä on? Kai he tykkää, että jokereita mainostetaan Suomessa?
Sillä hävettää kaikki, me ja koko kerju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...
Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.
Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹
Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.
Täällä on jo teetetty hammaskarttatutkimukset. Niiden perusteella signeeraus on Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, että ennemmin noiden kahden mukana olleille pitäisi jakaa mitalit jaksamisesta, eikä murehtia sitä kun eivät tuntuneet olevan kaksin. Ainakin viisuissa meno oli väliin sellaista, että en tiedä olisinko itse jaksanut mukana useampaa päivää, kun hessuhopot yksissä tuumin käyttävät yhteistä aivosoluaan. Ja toisekseen vahvasti keskenään bondaavien ihmisten seurassa tulee ainakin itselle hyvin helposti ulkopuolinen olo. Vaikka ns. kuuluisitkin porukkaan, niin silti et pääse täysin messiin, kun jotkut on ihan sillä omalla tietyllä aaltopituudellaan läppineen. Se on sitten eri juttu, onko K:n ja B:n tapauksessa näin.
Nehän ite aiheutti tän homman turhaa faneja on osotella sormella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Ylen jutussa myös sanottiin että fanien yli-innokas shippaus lopulta rikkoi One Directionin tyyppien ystävyyttä 😔 Et siltäkin kannalta vois tätä ketjua miettiä että ei ruveta liikaa pakottamaan ja tekemään aiheesta heille itselleen häiritseväää vaan keskitytään hyvään ja iloitaan ystävyydestä.
Mä kyllä kannatan tän ketjun poistattamista. Eihän ole myöskään mitään jutun juurta tänne enää. Joker outin keikkoja voi odotella omassa ketjussaan sinne halajavat. Ja todella tyhmää laittaa grekorille mitään viestiä tosta jutusta, sekin vaan jatkaa shippausta!
Ei helvatassa saa tätä poistattaa! Joskus tulevaisuudessa kun ruusut on lakastuneet tän voi lyödä lukkoon mutta täällä on niin paljon hauskoja, oivaltavia, kuumia ja usein koskettaviakin juttuja ettei niitä saa poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa joka käsittelee heidän bändiään öö ei vaan shippausta jota hän ansiokkaasti on edistänyt. Ei mitåån järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭
Ahahahaha :D Nyt on kyllä ollut Ylen toimittaja kärryillä taustatyössä.
Melkein voisi kuvitella, että toimittaja olisi jonkin sortin puutarhuri itsekin 😅
Eiks yks puutarhuri itseasiassa sanonut olevansa toimittaja tai entinen sellainen? Jos on vinkannut kollegalle tästä ketjusta ja aiheesta tai kirjoittanut itse.
Joo, tämähän on silti fiilistelyketju jossa paljolti fanitetaan JO ja Bojania. Kaikella rakkaudella ollaan ihan samaa sarjaa esim gregorin kaa 🥰 Ja jos hänelle on vinkattu Ylen jutusta, tuskinpa nyt osaa AV:lle ja oikeaan ketjuun kumminkaan päätyä tuon perusteella 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä hävettää kaikki, me ja koko kerju.
No aika harva tota artikkelia lukeva varmaan edes huomaa viittausta vauva-palstaan. Tai siis eihän se mitenkään ollut jutun pointti. En edes usko, että tänne tulee mitään yleisöryntäystä tämän takia. Eiköhän ne jotka on aiheesta kiinnostunut jo löytänyt tänne 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...
Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.
Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹
Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.
Täällä on jo teetetty hammaskarttatutkimukset. Niiden perusteella signeeraus on Bojanin.
Minä tuon silloin keksin, mutta olen muuttanut mieleni viimeöisen tarinan perusteella. Toisinsanoen avannut silmäni. Enkä olisi halunnut näin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä kannatan tän ketjun poistattamista. Eihän ole myöskään mitään jutun juurta tänne enää. Joker outin keikkoja voi odotella omassa ketjussaan sinne halajavat. Ja todella tyhmää laittaa grekorille mitään viestiä tosta jutusta, sekin vaan jatkaa shippausta!
Ei helvatassa saa tätä poistattaa! Joskus tulevaisuudessa kun ruusut on lakastuneet tän voi lyödä lukkoon mutta täällä on niin paljon hauskoja, oivaltavia, kuumia ja usein koskettaviakin juttuja ettei niitä saa poistaa.
Toki paljon paskanjauhamistakin mutta kai silläkin oma arvonsa on 😀
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
Kiva kun tuossa oikein erikseen kerrotaan, et missä paikoissa poikia shipataan, mm. vauva fi 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa joka käsittelee heidän bändiään öö ei vaan shippausta jota hän ansiokkaasti on edistänyt. Ei mitåån järkeä.
All publicity is good publicity
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, miksi pitäisi laittaa joku viesti kellekään?
Ketjussa on aiemminkin puhuttu siitä mitkä pelisäännöt shippauksessa kannattaisi pitää.
1. Ei puhuta yksityishenkilöistä ja haukuta heitä ja ymmärretään että kyse on fiktiosta
2. Ei oteta yhteyttä somessa artistiin tai artistin lähipiiriin tai kehenkään muuhunkaan artistiin liittyvään kunnioituksen vuoksi.tämä edelleenkin on hömppä/fantasiaketju joka pohjautuu fiktioon ja kertoo enemmän kirjoittajien mielikuvituksesta kuin shipattavista henkilöistä
Kärtsä vois tehdä räpin puutarhahommista. Feat. Bojan. Vähän uutta aihetta sinne kännäilyn sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
katos yleki heräs horroksesta XD
Yle kirjoitti syväluotaavan artikkelin shippaamisesta ja esitteli myös sanan Böörijä :D
Tämäkin palsta mainittu artikkelissa.
Vauvapalstan vakikaluston suurin toivehan on, että palsta mainittaisiin jossakin vähänkin varteenotettavassa mediassa. Meidät on huomattu, jee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All publicity is good publicity
No on tääkin julkisuutta mutta mun mielestä ei sitä tavoiteltavinta sellaista. MTV3:n juttu parempi!
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! :D