Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko ei oo vielä nähnyt viestiäni, ei ole ollut aktiivinen instassa nyt kahteen tuntiin (poitsun puhuttelu menossa?). Mutta älkää huolehtiko, riennän heti kertomaan tänne, kuinka paljon meidän kuuluu hävetä 😘
Kiitos tiedotuksesta! Voi baby, kunpa Reko tarjoaisi puhuttelun lisäksi myös olkapäätä nuorelle sydämensä pohjolassa avanneelle (ja haavoittaneelle?) prinssille 💚
Nimenomaan olkapäätä! Ei Btä saa eikä tarvitse puhutella.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Ylen jutussa myös sanottiin että fanien yli-innokas shippaus lopulta rikkoi One Directionin tyyppien ystävyyttä 😔 Et siltäkin kannalta vois tätä ketjua miettiä että ei ruveta liikaa pakottamaan ja tekemään aiheesta heille itselleen häiritseväää vaan keskitytään hyvään ja iloitaan ystävyydestä.
Eipäs nyt heittäydytä tekopyhäksi. Itsehän he ovat koko ajan lyöneet löylyä tälle.
Minkä takia Reko ei tykkäisi jos sille infotaan että se on Suomen valtamediassa esillä. Rekohan on varsinainen shippailija itse. Hiljeni kyllä jostain ihmeen syystä kun huomasi että Bojan veikin tehtävänannon Tavastian lavalla melko pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭
Ahahahaha :D Nyt on kyllä ollut Ylen toimittaja kärryillä taustatyössä.
Melkein voisi kuvitella, että toimittaja olisi jonkin sortin puutarhuri itsekin 😅
Eiks yks puutarhuri itseasiassa sanonut olevansa toimittaja tai entinen sellainen? Jos on vinkannut kollegalle tästä ketjusta ja aiheesta tai kirjoittanut itse.
Olen se toimittajaksi aiemmin tunnustautunut ja en kirjoittanut Yleen tai vinkannut kellekään. :) Olisi turhan noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän yhteyden One Directioniin osittain. Mutta sitten toisaalta K&B on esim juuri julkaissut sen Frankin pumppausvideon ihan itse. Tietenkin jos he lopettavat tuollaisten juttujen jakamisen tai pyytävät että fanit lopettavat niin suljen suuni saman tien, eiköhän me kaikki täällä olla ihan fiksuja aikuisia. Tällä hetkellä shippaus ei tunnu heitä haittaavan. Jos tämä muuttuu niin muutetaan mekin käytöstä. Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, ettei ketään saa haukkua.
Etkö ymmärrä, että se video juuri todisti ettei todellakaan mitään suhdetta ole? Minusta heidän kaveruuden seuraaminen on ihan ymmärrettävää, mutta sen kääntäminen romanttiseksi suhteeksi ei ole tervettä. Varsinki kun toisella on tyttöystävä. Menkää täyttämään epätervettä romantiikan nälkäänne vaikka elokuviin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi avaat shippaukseksi tarkoitetun ketjun, jos se ei edes kiinnosta sinua? Miksi edes luet tätä ketjua? Jotta pääset moralisoimaan ja leikkimään olevasi muita parempi? T: ei shippaaja, mutta ymmärrän ilmiön
Vantaan kaupunki lahjoittaa Käärijälle asunnon vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Bändin tilin stooreissa on ollut tosi paljon käärijää, siis muutakin kuin faneilta tulleita juttuja. Toki myös niitä jaettuja. Samoin twitterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblerissa faneilla on muuten joku ihme fiksaatio Jeren käsistä :D Noita tollasia juttuja tulee vastaan vähän väliä.
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Oon nähnyt samanlaisia Bojanin käsistä. Joku fetissi heillä varmaan.
Missä on lähikuvia Bojanin käsistä? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...
Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.
Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹
Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.
Täällä on jo teetetty hammaskarttatutkimukset. Niiden perusteella signeeraus on Bojanin.
Eikä ollut, kun Markus Räikkösen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Bändin tilin stooreissa on ollut tosi paljon käärijää, siis muutakin kuin faneilta tulleita juttuja. Toki myös niitä jaettuja. Samoin twitterissä.
Kyllä koska ainakin instatiliå päivittää myös manageri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein voisi kuvitella, että toimittaja olisi jonkin sortin puutarhuri itsekin 😅
Eiks yks puutarhuri itseasiassa sanonut olevansa toimittaja tai entinen sellainen? Jos on vinkannut kollegalle tästä ketjusta ja aiheesta tai kirjoittanut itse.
Olen se toimittajaksi aiemmin tunnustautunut ja en kirjoittanut Yleen tai vinkannut kellekään. :) Olisi turhan noloa.
Olet varmaankin Viherpihan toimittaja 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurataanko me samaa bändiä?
https://www.tumblr.com/bigsmallworld/719087242244767744/kris-being-the-…
https://twitter.com/_aishirii_/status/1660918780099190784
https://twitter.com/JokerOutBand/status/1664654727445872641?cxt=HHwWgoC…
Instan stooreissa on ollut ainakin ihan Jokereiden itse tekemä meemi "everything reminds me of him", jossa näkyy vihreitä asioita. Ja tietty original puppy video vihreine t-paitoineen. Ja se before after syliin hyppy. En ehdi etsiä linkkejä, mutta on niitä kyllä ollut 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblerissa faneilla on muuten joku ihme fiksaatio Jeren käsistä :D Noita tollasia juttuja tulee vastaan vähän väliä.
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Oon nähnyt samanlaisia Bojanin käsistä. Joku fetissi heillä varmaan.
Missä on lähikuvia Bojanin käsistä? Kaverin puolesta kyselen.
Esim. tässä muutama. Mullaki ihan vaan kaverin takia kirjanmerkeissä.
https://twitter.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46&t=Cpy…
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Reko ei tykkäisi jos sille infotaan että se on Suomen valtamediassa esillä. Rekohan on varsinainen shippailija itse. Hiljeni kyllä jostain ihmeen syystä kun huomasi että Bojan veikin tehtävänannon Tavastian lavalla melko pitkälle.
Tottakai REKO tykkää, mutta mun mielestä sen shippaamista ei pitöisi lietsoa yhtään milläön Suomesta tulleilla viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin Viherpihan toimittaja 😊
Olen itseas kirjoittanut Viherpihaan ja joihinkin muihin puutarhalehtiin aikoinaan. :) Siitä on tosin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurataanko me samaa bändiä?
https://www.tumblr.com/bigsmallworld/719087242244767744/kris-being-the-…
https://twitter.com/_aishirii_/status/1660918780099190784
https://twitter.com/JokerOutBand/status/1664654727445872641?cxt=HHwWgoC…
Instan stooreissa on ollut ainakin ihan Jokereiden itse tekemä meemi "everything reminds me of him", jossa näkyy vihreitä asioita. Ja tietty original puppy video vihreine t-paitoineen. Ja se before after syliin hyppy. En ehdi etsiä linkkejä, mutta on niitä kyllä ollut 😄
Yksi sana: manageri
Ekaksi yritettiin tehdä fanfiktionia UMK-ketjussa, mutta siellä käskettiin tehdä aiheelle oma ketju. No sitten perustettiin tämä ketju, mutta siitäkin tuli moitteita, kun otsikossa ei oltu tarpeeksi selvästi mainittu, että fanfiktionia. Sitten kun Ludwig ja muut trollit valtasivat tämän ketjun, niin siitä seurasi muutama puutarhaketju, joista vain yksi sai olla suht pitkään. Sen jälkeen siirryttiin taas tähän ketjuun. Huh huh, mitä kaikkea puutarhurit ovat joutuneet kokemaan Bojanin ja Käärijän takia.