Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭
Ahahahaha :D Nyt on kyllä ollut Ylen toimittaja kärryillä taustatyössä.
Melkein voisi kuvitella, että toimittaja olisi jonkin sortin puutarhuri itsekin 😅
Ehkä näihin puutarhan oppisisältöihin pääsee aika helposti selville tämän ketjun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan sitä uutista ulos viimein.
katos yleki heräs horroksesta XD
Yle kirjoitti syväluotaavan artikkelin shippaamisesta ja esitteli myös sanan Böörijä :D
Tämäkin palsta mainittu artikkelissa.
AiJaiJai..Joker Out Flowers.ONNEA MEILLE KUKKIEN KERA, JA KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No musta toi kirjoitustyyli vähän viittaa, et saattais hyvin olla itsekin shippailija, mut täytyy yrittää pysyä asiallisena työjutussa.
Siis tä? alussahan tuo keikka mainittiin!
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki uutisjutut nykyään noin niinkuin... huonoa kieltä? Siis jotenkin tuntuu että edes Ylen jutuissa pitäisi kirjoitusasu olla jotenkin parempaa/fiksumpaa... en tiedä. Joo ei varsinaisesti ehkä liity tähän aiheeseen edes mitenkään, mut tuntuu et tuo juttu oli jotenkin hätäisesti kyhätty.
Oisko kesätoimittaja asialla? En ole vielä lukenut koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...
Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.
Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No musta toi kirjoitustyyli vähän viittaa, et saattais hyvin olla itsekin shippailija, mut täytyy yrittää pysyä asiallisena työjutussa.
*käyttää 8 tuntia päivässä K&B-sisällön vatvomiseen* "Mitä sitä ei työnsä eteen tekisi, taustatutkimusta näes" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..
Debet
-tuhlattu valtavasti aikaa ruudullaKredit
-5kg painosta pois- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.
-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä
-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B
-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.
-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.
-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.
-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.
- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.
Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina poisLeila
Kiitos taas kerran, Leila.
Sait miehen oikeisiin aitoihin kyyneliin. Paljon pitää vielä tuntea, miettiä ja sulatella ennen kuin saan sanoiksi, mitä kaikkea on tässä välisatamassa mielessä. Mutta Leila ja koko laivamme -- tämä on historiallista!
T. Rietas gay
Ootteko jotain Ylen soluttautyneita toimittajia 😀 Kukaan vakavissan tuommosta
Tumblerissa faneilla on muuten joku ihme fiksaatio Jeren käsistä :D Noita tollasia juttuja tulee vastaan vähän väliä.
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Ah sinne oli Ylen sivuille päässyt myös Bojanin Brrrrr-ratatatata. 😍 En tiedä miksi mutta se oli melkein parasta koko viikonlopussa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Tumblerissa faneilla on muuten joku ihme fiksaatio Jeren käsistä :D Noita tollasia juttuja tulee vastaan vähän väliä.
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Oon nähnyt samanlaisia Bojanin käsistä. Joku fetissi heillä varmaan.
Ao3 kirjoitukset on kyllä todella tylsiä ja liian kevyttä kamaa. Onko joissain parempaa matskua?
B on aina tainnut postata aika harvoin (tai no okei "aina", oon seurannut herraa vasta finaalin aikoihin"? Eikö Gregor oo usein ollut parempi tiedonlähde kuin B? 🙈
Mutta yhdyn kuoroon, ilmainen markkinointivinkki B:lle: yksi postaus jossa kehut Suomea niin avot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei aleta heittämään melkeinpä diagnooseja kenestäkään.
Kun 29v ihminen sanoo vakavalla äänellä, että 3 KUUKAUTTA yksinoloa (koko nuoruutensa seurustelleelle) oli aika, jolloin "oppi" tuntemaan itsensä, huutavat kyllä kaikki LR - mittarit punaista.
Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...
Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.
Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹
Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Novi val livenä. Mukana on vielä alkuperäinen basisti.
Noniin. Mummu vänisee täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle toimittaja on ajan kuluksi lukenut melkein 900 sivujen palstan 😅
No niin, laittaisitko joku Rekolle viestiä 🥰 En itse viitsi ettei vaan ota kuvakaappauksia, kun IG omalla nimellä 😅
Onhan se heidänkin kiva tietää, että täällä ajettu Bojanin asiaa jo kk päivät 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kestää et Gregor haippaa instassaan ylittäneensä uutiskynnyksen Suomen suurimmassa mediassa? 😆
Laittakaas joku sille instassa linkki, jos ei muuten huomaa 😄
Shippilaiva maailman kartalle 😍 On näitä sit joku käynyt lukemassa, mitä näitä nyt savumerkkejä ja Matrixiin vinkkejä lähetetty 🤭 Ja ajatelkaa, sit Gregorgin sais tietää meistä, puutarhureista 😅
Gregory ostaa pian oman palstan Suomesta.
Kuka sen voisi kieltää?