Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17401/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...

Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.

Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹

Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.

Ja tietenkin myrtti syö omenaa taustalla!

Vierailija
17402/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta oli kiva saada vahvistus siihen, että B on ollut K:n kotona. Ja tyttis ei mua ainakaan haittaa. [Huom seuraa shippausta] Koska onhan sellanen kielletty hedelmä -asetelma aika kuuma. Että ollaan istuttu vierekkäin sohvalla ja kun kolmas lähtee käymään jossain niin vähän nojataan toiseen liian pitkään tai hipaistaan reittä...

Joo! Mä kans mietin, että en usko Myrtin olleen siellä joka yö. Esim sen Tavastian jälkeen. Tuskin K olis ollut niin auki ja eurforinen ja kai Myrtti olisi etenkin siihen videoon laittanut signeerauksen, jos olis ollut siellä.

Olisipa kiva saada B:ta joku elonmerkki ja Suomi / Tavastia Fred postaus vielä. Ettei vaikene koko reissusta 🥹

Se signeeraus oli kaulalla, samalla merkki Blle.

En usko, sillä näytön mukaan K on siinä seurassa kiree kuin viulun kieli. Tuollainen on B kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17403/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭

Ahahahaha :D Nyt on kyllä ollut Ylen toimittaja kärryillä taustatyössä.

Yle toimittaja on ajan kuluksi lukenut melkein 900 sivujen palstan 😅

Kaikki toimittajathan näitä lukee, onhan niitä laulujakin tehty postauksista täällä. Varmaan viimeistään nyt J tai tyttis eksyy tänne🔥🔥

Vierailija
17404/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkikin tuntuu nyt niin tyhjältä, kun Balkanin ruusu on lähtenyt kaupungista.

Voin uskoa sen - hänen poissaolonsa tuntuu täällä Napapiirilläkin suurena ja autiona. Menin sitten vielä katsomaan tuon jonkun linkkaaman liven Jon piisistä. *snif*

Vierailija
17405/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaiseksi kuvittelit elämäsi kun olit teini? Toteutuiko se aikuisena?" Toinen ketju suosituissa. Mutta vähän samaahan täällä pohditaan. Tunteita, tunteita<3

Vierailija
17406/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin laittaa Rekolle viestin.

Vierailija
17407/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Novi val livenä. Mukana on vielä alkuperäinen basisti.

JERE sais kultaa, mutta unohti huuhtoa rakkaansa.

Vierailija
17408/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee kiitos 💚 Sit vain Storya odotellessa 😂 Tää jopa piristi vähän droppia

Vierailija
17409/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy samalla, että tykkääkö hän puutarhanhoidosta.

Vierailija
17410/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan väsyny reissun jäljiltä ja nukkuu nyt univelkojaan pois. Olihan se kahdessa maassa vetämässä keikkoja ja tänään joutui lähtemään tosi aikaisella lennolla. Kyllä se varmaan vielä postaa jotain kunhan ehtii ja jaksaa 😊

Vierailija
17411/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Bojan tuli osaksi sen takia Suomeen että halusi promota bändiään ja tulevia keikkojaan, niin kannattaisi viimeistään nyt julkaista kunnon Suomi-hehkutukset somessa. Suomalaisethan tykkää kun meitä kehutaan maailmalla :D Jotenkin oli kovin vaisuna koko reissusta, ehkä ei sitten halunnut tehdä itsestään isoa numeroa ja pääpointti oli ihmisiin tutustuminen ja Jeren tapaaminen ja se Tavastia-keikka.

ps. Vois kyllä oikeesti tehdä sen Bojan/jokerit fiilistelyketjun myös. 

Siis tämä. Suomimedia kirjoittaisi onnessaan Bojanin suomifiilistelyistä.

Vierailija
17412/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on silkkaa toiveajattelua. Takuulla on ollut siellä ja B hotellissa. Vantaalle muuton myötä tyttis on jo voinut luopua omasta asunnostaan ja asuvat siinä yksiöösä yhdessä väliaikaisesti.

Vierailija
17413/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulihan sitä uutista ulos viimein.

https://yle.fi/a/74-20036536

Herraisä! Vaikutti jo että K.ta ei ole enää olemassa Ylen toimituksen mielestä, kun siinä Tavastia-jutussa ei K.n keikkaa ja hänen vierastaan mainittu.

Jutun julkaiseminen kun Bojan on jo lähtenyt viittaa siihen että ei ole annettu lupaa julkaista ennemmin, ainakin minusta tuntuu että selitys on tämä.

Kuka sen voisi kieltää?

No ajattelin että asianosaiset, mutta minä nyt en tiedä mistään mitään, nevermind.

Mikä olisi oma arvelusi syyksi siihen että julkaistiin vierailijan jo lähdettyä?

Vierailija
17414/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis älkää nyt laittako!! Eivät kohta ees tuu tänne keikalle. Miks sille pitäis laittaa mitään tollasta. En tajua ollenkaan

Vierailija
17415/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tänne pieni kysely: löysitkö ketjun Ylen artikkelin perusteella (yläpeukku) vai oletko jo aktiivinen puutarhuri (alapeukku)

🌺

Vierailija
17416/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manageri Gregorkin mainittu Ylen jutussa! 😂🤭

Vierailija
17417/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on silkkaa toiveajattelua. Takuulla on ollut siellä ja B hotellissa. Vantaalle muuton myötä tyttis on jo voinut luopua omasta asunnostaan ja asuvat siinä yksiöösä yhdessä väliaikaisesti.

Höpö höpö, monet postaukset viisujen jälkeekin siitä toisesta asunnosta

Vierailija
17418/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Ylen jutussa myös sanottiin että fanien yli-innokas shippaus lopulta rikkoi One Directionin tyyppien ystävyyttä 😔 Et siltäkin kannalta vois tätä ketjua miettiä että ei ruveta liikaa pakottamaan ja tekemään aiheesta heille itselleen häiritseväää vaan keskitytään hyvään ja iloitaan ystävyydestä.

Vierailija
17419/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että ennemmin noiden kahden mukana olleille pitäisi jakaa mitalit jaksamisesta, eikä murehtia sitä kun eivät tuntuneet olevan kaksin. Ainakin viisuissa meno oli väliin sellaista, että en tiedä olisinko itse jaksanut mukana useampaa päivää, kun hessuhopot yksissä tuumin käyttävät yhteistä aivosoluaan. Ja toisekseen vahvasti keskenään bondaavien ihmisten seurassa tulee ainakin itselle hyvin helposti ulkopuolinen olo. Vaikka ns. kuuluisitkin porukkaan, niin silti et pääse täysin messiin, kun jotkut on ihan sillä omalla tietyllä aaltopituudellaan läppineen. Se on sitten eri juttu, onko K:n ja B:n tapauksessa näin.

Vierailija
17420/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, monet postaukset viisujen jälkeekin siitä toisesta asunnosta

On voinut kesäkuun alusta lähtien bunkata siellä.

Ketju on lukittu.