Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Saattaa olla vähän kiusallista tehdä tuollaisia videoita jos gf on samassa tilassa. Voipi olla pelkona että tulee paljastetuksi omista tunteistaan liikaa. Kieltäytyäkkään ei oikein viitsi kun toiselle on siinä se taustatuki ja et voi/kehtaa ilmaista itseäsi niinkuin haluat. Toivottavasti nyt ovat kohteliaasti kaikki puhuneet englantia eikä niin että välillä sanotaan jotain suomeksi ja yksi ei ymmärrä mitään mutta yrittää lukea eleitä ja niin poispäin.
Hmm, Iltalehden otsikko vähän kettuileva tästä Käärijän palkinnosta:" Vantaan kaupunki alkaa maksaa Käärijän vuokraa" tms.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka ovat nyt pettyneitä K:hon ja B:hen ja ovat elätelleet jotain romanssitoiveita. Sitä kutsutaan real people shippingiksi ja se on mun mielestä aina ollut epäilyttävää toimintaa, jos ei oikeasti tiedetä onko kyseiset ihmiset pariskunta vai ei. Aika monella ihmisellä tuntuu siinä todellisuus hämärtyvän ja fakta sekoittuu fiktioon. Tässä meillä on hetero, varattu K ja itsensä heteroksi aikaisemmin ainakin sanonut B eli jo siksi romanttinen suhde heidän välillään on erittäin epätodennäköistä. Jos haluatte elää fantasiamaailmassa missä kaikki on mahdollista niin lukekaa heistä fanfictionia. Sitä löytyy ao3:sta jo liki 200kpl ja määrä varmaan vaan lisääntyy.
Nää kohdehenkilöthän ei onneksi itse lietso yhtään heihin kohdistuvia shippausjuttuja.. Olihan tässäkin ketjussa fiilistely jo hieman laantumassa, kunnes tältä viikonlopulta saatiin taas yltäkyllin uutta matskua ruodittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä tätä käsitettä ''umpihetero''...kyllä mäkin nuorempana sanoin että en missään nimessä ihastuisi naiseen tai naisiin, mutta kummasti siinä kävi kun se yks rikko tämän. No toki tää ihastus meni ohi mutta aika kauan siinä kesti, mutta se kyl avas hirveesti omia tulkintoja itestäni kuinka aina luulin vaan pitäväni miehistä. Nyt koen itseni heteroksi, välillä ihastun naisiin tai katson että wau. Ehkä olen bi, jolla kuitenkin enemmän preferenssiä miehiin. No en jaksa alkaa määritellä itseäni kun ei asia sen enempää kiinnosta. Että kyllä se seksuaalisuus voi muuttua vaikka kuinka väittäisi. Se on sitten eri asia päästääkö näitä tunteita vapaaksi
Mutta sä oletkin nainen. Naisten suhteen tollanen ailahtelu annetaan paljon helpommin "anteeksi" kuin miesten keskuudessa. Sen takia luulenkin että K pistää niin hanakasti vastaan vaikka balkaninruusu ois ihan tarjottimella meiän höntille.
Eikä siis ollut mitään naisvihaa tämä kommentti, tiiän vaan itse bi-miehenä että miesten keskuudessa olisi melkeinpä helpompi olla homo kuin bi. Etenkin jos tykkää enemmän naisista niin on kyllä välillä tosi kinkkistä. En tiedä mistä se johtuu, miehet vaan on kai sitte enimmäksee sellasia putkiaivoja että se on pakko olla joko tai.
Joo mä ymmärrän mitä meinaat, (kirjotin ton tekstin siitä umpihetero jutusta) kai se sit vaan on tolleen, en vaa oo aiemmin ajatellu et se ois miehillä erilailla, voisiko vaikka liittyä johonkin maskuliinisuus imagon menettämiseen tai jotain en tiedä sitten
Siihen liittyy niin monia juttuja. Pitääkö naiset sitten neitinä, pitääkö miespuoliset hetero kaverit neitinä, monet miehet haluaa omia biologisia lapsia ja perheen siitä unelmasta ei haluta luopua vaikka mikä olisi yms yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta näin tuon twilight-videon - siis mitä v...tua? Pas...pi kuin mitä kommenteistakaan uskoin. Tämä saaga oli kyllä tässä, mitään hauskaa näiltä tyypeiltä ei enää tule. Bojan olisi ansainnut kivemman päätösklipin, ei edes lentokentävideo auta tähän pettymykseen.
Ekan kerran noiden välit oli kuulemma täysin poikki fanien mukaan sen turkoosi tapahtuman aikana :D
En puhu mitään heidän väleistään, vaan videoklipin sisällöstä, joka on siis zero. Ei minua kiinnosta heidän suhteensa laatu, hehän ovat aivan eri tasolla vaikken nyt viitsi avata tätä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi noista olisi se Bottom?
Eiköhän se ole tän viikonlopun aikana tehty jo selväksi 😝
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Till Lindemann tietoinen Käärijästä? Tulisko yhteisbiisiä? On muuten melkoisia ne fanficit niistä kahdesta 😅
Jossain huhuttiin että K olisi lakannut seuraamasta Rammsteinia Instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka ovat nyt pettyneitä K:hon ja B:hen ja ovat elätelleet jotain romanssitoiveita. Sitä kutsutaan real people shippingiksi ja se on mun mielestä aina ollut epäilyttävää toimintaa, jos ei oikeasti tiedetä onko kyseiset ihmiset pariskunta vai ei. Aika monella ihmisellä tuntuu siinä todellisuus hämärtyvän ja fakta sekoittuu fiktioon. Tässä meillä on hetero, varattu K ja itsensä heteroksi aikaisemmin ainakin sanonut B eli jo siksi romanttinen suhde heidän välillään on erittäin epätodennäköistä. Jos haluatte elää fantasiamaailmassa missä kaikki on mahdollista niin lukekaa heistä fanfictionia. Sitä löytyy ao3:sta jo liki 200kpl ja määrä varmaan vaan lisääntyy.
Nää kohdehenkilöthän ei onneksi itse lietso yhtään heihin kohdistuvia shippausjuttuja.. Olihan tässäkin ketjussa fiilistely jo hieman laantumassa, kunnes tältä viikonlopulta saatiin taas yltäkyllin uutta matskua ruodittavaksi.
Nääkin matskut on jo imetty jossain vaiheesa kuivaksi sitten ketju varmaan hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢
https://twitter.com/wxcvids/status/1668551368217354242?t=gmraYA9Q0CQIWG…
Mut ei kai B tosissaan tollasia alkaisi puhua kun oletettavasti muratti on selän takana? Ellei sit ole vaik manageri mut en jotenki usko. Pakko olla esitystä
Ei kukaan osaa antaa mitään järkevää vastausta tohon, en itsekään, joten pakko kai se on vaan hyväksyä Bojanin käytös esittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
vuori lasinen.Anna minulle ruusu tuo,
anna annathan
Pojan on vietävä kukkanen
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
sieltä prinsessaa?Valhetta, valhetta, valhetta on
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
koskaan ollutkaan?Valhetta, valhetta, valhetta on
kaikki laulut maan.
Valhetta, valhetta vain ne on -
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
usko sanaakaan.Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.
Käärijäkö se on prinsessa vai Bojan?
Ei sitä noin kirjaimellisesti tarvitse ottaa. 🙂Pettymys vain on raastava. Kukaan tai nikän ei ollutkaan sitä mitä olisi kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, Iltalehden otsikko vähän kettuileva tästä Käärijän palkinnosta:" Vantaan kaupunki alkaa maksaa Käärijän vuokraa" tms.
lehdet päätti lopettaa kerrasta kivana olemisen Kärtsälle. Johan sitä kestikin.
mä koen kokoajan että luen fiktiota joten en koe pettymystäkään siitä mitä oikeassa elämässä tapahtuu. joten en osaa tähän samaistua.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi nähdä että Jokerit vaihtaa kielen englantiin. Äsken lähti Spotifyssa soimaan Carpe diem englanniksi, ja suorastaan syöksyin stoppaamaan sen. Vähän sama kuin Måneskinin kanssa, en jaksa kuunnella kuin vanhoja ei-englanninkielisiä. Kelpaa monelle muulle, mutta omat ajatukset ihan "blaah, samaa pskaa kuulee joka puolella". 🧐
Olisi ollut hieno kappale tuohon lentokenttä pätkään Joker Outin upea kappale NOVI VAL.
Tässä englanninkieliset sanat(anteeksi, jos ette halua):
New Wave
Where to from here, if we are already burning the horizon
How to get back from here, if the paper is worth more than we are
I quietly let the restless sea carry me
Maybe today will be the last time it cools me down
The radio only plays lightning and hits
It says in the newspaper that we got lost on our way
Today we will sing and raise glasses
We were born yesterday and it's already all our fault
Everyone is invited to the carnival
That we push off the ground
A generation of love, hope
The new wave
Traces of optimism fly through the air
Reins in the dark taking the lead
We gathered the courage to rebel to change something
Better to be crazy today than to be afraid tomorrow
Let's make mistakes
Out of everything
Gold is being washed away
Let's make mistakes
Out of everything
Everyone is invited to the carnival
"Why is Bojan running in the airport story?"
"So he doesnt change his mind"
😅 Ihania keskusteluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa noi teidän "gf pilaa kaiken" höpinät. xD Kun vaikka Kärtsä olisi sinkku niin ei niistä tulisi pariskunta Bojanin kanssa, umpihetero kun on. Eli tilanne ei muuttuisi miksikään nykyisestä vaikka molemmat olisi sinkkuja ja Bojan olisi/on ihastunut häneen.
On naiivia alkaa väittää ketään umpiheteroksi. Edes itseään. Ei mulla muuta. 😉
Kyllä voi sanoa. Jos joku nainen sanoisi olevansa lesbo ja mä alkaisin vängätä siihen vastaan että etkä ole sata varmaksi niin tulisi tupenrapinat. Joten eipäs nyt jeesustella.
No minä aloin miettimään lesbouttani, kun näin Bojanin. Ehkä jatkossa kirjoitan tinderiin olevani Bojanseksuaali.
Sloveeni niin kaunis kieli, samaa mieltä, nyt suosikit Barve Oceana ja Tokio
Bojan halusi jotain herkkää ja romanttista, mutta tuli käytetyksi ja dumpatuksi :(