Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17001/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä skippaan sujuvasti kaikki näiden arkeen liittyvät jutut, koska en haluakaan tietää mitään niistä. Mulle riittää tämä, mikä on esillä. Mut kerran kun tuo gf juttu on tuotu esiin, niin olen aika varma, ettei suhde tule kestämään tällaista ryöpytystä. Jere on nyt sellaisessa nosteessa, että siinä ihminen väistämättä muuttuu, eikä välttämättä pääkään kestä.

Vierailija
17002/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tästä seuraa?

https://twitter.com/htefantasy/status/1668538974082670592?s=46&t=Cpy9z3…

Sanosin että pieni ryhmä pitää älämölöä netissä hetken mutta todellisuudessa ketään ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17003/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti jotenkin ihan riipaisevan surulliselta sanoessaan "I know what you are"... Vai miten te muut näette tuon kohdan?

Siis missä?

Siinä Käärijän tämän aamuisessa Twilight-instastoryssä sanoo.

Vierailija
17004/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tästä seuraa?

Nyt voi ainakin lopettaa ne puheet "huippukaunottaresta", aika perus (venäläisen) muikin näköinen.

Kaunis nainen mutta kyllä minä paljon mieluummin Bojanin matkaan lähtisin. Hänessä on sitä jotain.

T. Bi

Vierailija
17005/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..

Debet

-tuhlattu valtavasti aikaa ruudulla

Kredit

-5kg painosta pois

- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.

-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä

-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B

-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.

-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.

-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.

-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.

- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.

Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.

Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois

Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois

Leila

Vierailija
17006/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä skippaan sujuvasti kaikki näiden arkeen liittyvät jutut, koska en haluakaan tietää mitään niistä. Mulle riittää tämä, mikä on esillä. Mut kerran kun tuo gf juttu on tuotu esiin, niin olen aika varma, ettei suhde tule kestämään tällaista ryöpytystä. Jere on nyt sellaisessa nosteessa, että siinä ihminen väistämättä muuttuu, eikä välttämättä pääkään kestä.

siis totta nyt se vasta alkaakin se hype jeren kohdalla voi olla et suhde on jossain kohtaa vanhan talven lumia kenenkää suhde ei tällästä kestäis jos kestää siin vaihees ois taputuksian paikka

Vierailija
17007/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näytti jotenkin ihan riipaisevan surulliselta sanoessaan "I know what you are"... Vai miten te muut näette tuon kohdan?

Siis missä?

Siinä Käärijän tämän aamuisessa Twilight-instastoryssä sanoo.

I know what you are on suora lainaus Twilight-leffasta, jolle ihmiset naureskelee, eli oisko Bojan ihan vaan siksi niin heittänyt.

Vierailija
17008/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä sama tyhjyyden tunne tällä hetkellä, jonka koen aina euroviisujen jälkeen? 😅 Jatkojen loppukin rankkaa näköjään. Pitäis saada selville koska on seuraava näkeminen, niin vois heti varata kalenterin tyhjäks 😃 no vitsivitsi.

Mulla se vasta tyhjyys on, kun en tule enää tämän hurjan kevään jälkeen seuraamaan viisuja enää. Toista Käärijää ei tule, toista tällaista viisuystävyyttä ja sen myötä jälki-ilmiötä ei tule, siis sellaista mikä olisi meille suomalaisille erityinen. Ja onhan tuo Bojan erityisen söpö ihmiseksi.

Jatkossa seurailen vain julkisesta mediasta K-uutisia. Euroopankiertueelle halusi, toivottavasti toteutuu. 

CCC kappaleena ihan yliveto, sitä tulen kuuntelemaan vastaisuudessakin. Sellaisina päivinä kun voimat ovat loppu, tankkaan niitä nyrkkeilyvideon tsemppaamana.

Olen kiitollinen sinulle, Jere, sinä ihana ukkeli Vantaalta.

Vierailija
17009/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa muuten, yhdessä fanficissä Euroviisuissa K puhuu niin paskaa englantia haastattelijalle, että onnistuu vahingossa antamaan kuvan, että hän ja B seukkaavat (LOL). Ficissä seurauksena Twitter riemastuu ja LGBT-yhteisö voimaantuu ja nuoria tulee ulos kaapeista perheilleen. B:lle tulee paha mieli, että jos pitäisi nyt perua homma, joten hän suostuttelee K:n, että he jatkavat hommaa ja esittävät seukkaavansa. Mutta koska tämä on ficciä niin ylläri pylläri sitten tekeekin mieli seukkailla oikeastikin. :P

Tää vois olla jopa uskottava ainakin ton alun suhteen😂 paitsi tuo kohta ei jossa B pahoittaa mielensä ja siksi alkaisi haluamaan esittää seukkausta. Miks kukaan tekis noin😃

Ficissä tämä on perusteltu niin, että B ei halua homoidoleistaan ilahtuneen sateenkaariyhteisön pettyvän karusti, mutta myöhemmin hän alkaa miettiä, että manipuloiko hän oikeasti kuitenkin K:n hommaan koska oli ihastunut ja kielsi sen itseltään, ja seuraa suurta ahdistusta, draamaa ja kriisiä. (Ficcimaailman B on yleensä 24/7 ahdistunut overthinker, joka kauhukseen tajuaa olevansa lätkässä bestikseensä ja hajoaa siitä täysin, koska on varma sen olevan yksipuolista ja hän pilaisi vain kaiken, eikä ymmärrä yhtään mitään vihjeitä koskaan).

Vierailija
17010/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Jeren ja Bojanin suhde mikä hyvänsä, mun on edelleen vaikea sijoittaa sitä Aftonbladetin Eurovision crush -pätkää tähän palapeliin, eli se missä Jere hihittelee ihastus- ja flirttailu-kysymyksille ja sanoo sen "something crazy happens".

Siis tämä: https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…

Sori että kaivelen näin vanhoja asioita, mutta tuon haastiksen jälkeen olin itse varma, että jotain muita kuin vain kaveritunteita on Jerellä kehissä. Mutta ehkä ne tunteet meni viisuhuuman piikkiin ja jäi sitten sinne.

Vierailija
17011/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä tyttiksen yksityisyydestä, mitäköhän nytki tapahtuu, no ois ehkä kannattanu pitää ne jalat ja kynnet piilossa eikä ainakaan julkasta seiskan mitään. huhhuh varmaan ero tulossa kohta

Vierailija
17012/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tästä seuraa?

Nyt voi ainakin lopettaa ne puheet "huippukaunottaresta", aika perus (venäläisen) muikin näköinen.

Seiskassahan sanotaan kaikkia naisia "huippukaunottariksi", vaikka totuus olisi ihan muuta.

Vierailija
17013/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän muut Jokerit katsovat bojanin ja jeren bilettämidesta

Vierailija
17014/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan te pyöritätte tätä juttuu: Käärijällä ja Bojanilla on selkeästi suhde. Tapailusuhde, johon kuuluu ystävyyttä ja rakkautta sen monessa muodossa. Ei mikään bromance. He molemmat ovat ainakin bi elleivät homoja. En ymmärrä tätä Käärijän tyttöystävä juttua? Taitaa olla Seiska lehden keksimä juttu.

Tätä on ollut mukava seurata ja toivon heille kaikkea hyvää. Tosin näyttää että Käärijä tykkää enemmän Bojanista kuin toisinpäin, mutta anyway he ovat söpö pari :)

Samaa mieltä!

Vierailija
17015/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärikohusta vosukohuun. Taitaa olla kärttyisää Käärijää näkyvillä taas ja pitkään.

tämä mieti jos se lukee näitä sitten katsoo huomaakin tyttksensä tiktok postaus on twitterissä asti ja kunnon some kohu päälle voi hyvää päivää sanon minä :/

Kaikki tämä olisi tässä kohtaa vältetty jos M olis pistänyt jalat peiton alle / K näin ohjeistanut / rajattu toisin / M siksi aikaa vaikka sinne vessaan / jätetty koko vidi tekemättä tai julkaisematta. Tämän näki kaikki otsallaankin, että huomio menee ihan muuhun mikä (muka) tarkoitus. Muuten kaikki vaan nyt haikailisi B:n lähtöklippiä.

Pienellä saa pilattua jälleen kerran. Puutarhurit tarvittaisiin kovin some mestareiksi, täältä kansipaikoilta näkyy horisontti niin selvästi 😅

Vierailija
17016/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana tuota ficcimaailmaa. :D Uusin pläjäys:

"Jere is a cop with the NYPD, who is unhappy with his job and in general his boring life.

But he will soon get the excitement he so desperately seeks, when he has to catch a criminal who is painting dicks on cop cars..." https://archiveofourown.org/works/47844907

Vierailija
17017/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jäähyväisvideo on muuten kiva, mutta miksi Jere näyttää noin kamalalta. Anteeksi.

Se on ryypännyt ja itkenyt. Itkee ja hymyilee yhtä aikaa.

Tulin paikalle vasta nyt.Mistä tuo jäähyväisvideo löytyy,kiitos?

Missä jäähyväisvideossa jere näyttää kamalalta? Twilightissa vaan vilahtaa sivusta (b on kyllä tummat silmänaluset ja näyttää väsyneeltä) ja lentokenttävideossa ei jere edes näy.

No katso Bojanin Ig

Aaa siis tuo pelkkä kuva jerestä storyissa. Ryppyjä silmien ympärillä (nämä näyttää k korostuvan jotenkin erityisen paljon kun hymyilee) ja koska ei ole meikkiä niin huomio kiinnittyy niihin enemmän. Oudosta kuvakulmasta otettu tai jotain. Ei mun mielestä näytä erityisen kamalalta eikä myöskään hirveästi eroa esim. tästä kuvasta. On vaan totuttu näkemään k erilaisena.

https://www.riedia.com/article/en/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4-loreens-bigges…

Nyt tajuan ne "sedukoskiset"

Selvennystä? Mitä tarkoittaa sedukoskiset ja miten se tähän liittyy? Googlaaminen ei auttanut.

Vierailija
17018/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken kummankin tavastian keikan carpe diemit ja ilmeisesti siinä ekassa oli se kun käärijä lähmii bojania, ja tokassa oli ennemminkin sitä, kun bojan kaulailee käärijää. Minusta tässä ei selvästikään ollut mitään suunniteltua koreografiaa, josta bojan olisi toisella kierroksella kieltäytynyt, kuten tossa pari sivua sitten totena kerrottiin. Possujunasta nähdyistä videoista en tiedä oliko kummalta keikalta, vissiin ekalta ainakin ne sampittaren videot. Ei se bojan tainnu siitäkään kieltäytyä.

En ihan ymmärrä mistä tällaiset arvelut edes syntyy. Bojan ei vaikuta miltään siveyden sipulilta, vaan kaikkien keikkavideoiden perusteella se selvästi nauttii omasta seksikkyydestään. Eikä tunnu olevan epävarma omasta seksuaalisuudestaankaan, olipa se sitten mikä hyvänsä, ja tämän hän on tuonut esiin monessa haastattelussakin. Eiköhän bojan ole nauttinut ihan valtavasti esiintymisestä Tavastialla, siis sekä ihan siitä tilanteesta itsessään että siitä kun on päässyt vetämään chachachata just sillä viisumeiningillä osana porukkaa.

Vierailija
17019/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..

Debet

Kredit

-5kg painosta pois

- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.

-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä

-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B

-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.

-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.

-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.

- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.

Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.

Leila

Kiitos Leila kaikesta! Kirjoitat ihan uskomattoman väkevästi, kauniisti ja välillä hulvattomasti. Ehdottomasti koko tän ketjun parasta antia. Kaikkea hyvää sulle, ehkä vielä joskus palataan loveboatille. 😘

Vierailija
17020/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debet

Kredit

-5kg painosta pois

Leila

Kiitos Leila kaikesta! Kirjoitat ihan uskomattoman väkevästi, kauniisti ja välillä hulvattomasti. Ehdottomasti koko tän ketjun parasta antia. Kaikkea hyvää sulle, ehkä vielä joskus palataan loveboatille. 😘

Totta minulla myös samalla tavalla kosteuspinta omaan itseen on avautunut ja sykkii kun tuota Käärijää ja Bojania ajattelee. Kiitos. Itkettää.

Ketju on lukittu.