Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko miehen kanssa, jos tietäisit hänen olevankin kiinnostunut toisesta naisesta (mikäli tämä toinen nainen olisi vapaa)?

Vierailija
14.11.2022 |

Tuntisitko olosi petetyksi?

Tilanne on siis tämä, että olen käymässä omaa eroprosessiani läpi, mies haluaa jatkaa, mutta en tiedä mitä haluan. Takana on pitkä avioliitto.

Toinen mies on kiinnostunut ja kertoo että nykyinen puolisonsa ei ole hänelle se oikea ja heillä on hyvin kaverillinen suhde.

Sain kuitenkin kuulla, että puolisonsa haaveilee lapsettomuushoidoista tai jopa adoptoinnista, ei kuulosta pelkästään kavereiden elämältä!

En halua sekaantua tuohon, kun omakin elämäni on kriisiytynyt.

Ovatko miehet oikeasti noin sikoja? Järkytys on ollut melkoinen tänään, kun mietin että mitä naisen selän takana puuhailee, soittelee/viestittelee minulle. Luultavasti haluaa s*ksiä, mutta sekin on väärin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaista elämästäsi oikein haluat?

Vierailija
2/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Lot of fish in the sea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo otsikko liittyy juttuusi?

Vierailija
4/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaahan sinäkin harrastat.

Vierailija
5/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikolla tarkoitin tuon toisen miehen puolisoa, en tiedä olisiko niin innoissaan jos kuulisi miehensä touhut. Ap

Vierailija
6/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa, yrittävät lasta. Tuo "kaverillinen suhde" on yksi lukemattomista versioista, joilla miehet selittelevät toiselle naiselle tilannetta, joka oikeuttaisi sivusuhteen. Pötkisin pakoon ja vähän äkkiä.

Vierailija
7/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi. Lot of fish in the sea.

Lot of trash too!

Vierailija
8/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikolla tarkoitin tuon toisen miehen puolisoa, en tiedä olisiko niin innoissaan jos kuulisi miehensä touhut. Ap

Minusta tuo kuvio kuulostaa siltä, että SINUA vedätetään, eikä miehen vaimoa.

Miten voi jotkut naiset olla noin sinisilmäisiä että uskovat kaiken, mitä mies kiimoissaan livertelee?

Vierailija
9/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naimisissa, yrittävät lasta. Tuo "kaverillinen suhde" on yksi lukemattomista versioista, joilla miehet selittelevät toiselle naiselle tilannetta, joka oikeuttaisi sivusuhteen. Pötkisin pakoon ja vähän äkkiä.

Näin vähän arvelinkin. Hän on kuitenkin vaikuttanut niin ihanalta ihmiseltä ja tukenut mua eroprosessissani. :( Ap

Vierailija
10/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii varmaan pysyä vähän loitommalla ukosta. Sillä on joku varhaisvilinä päällä, pari selvittäköön ekana oman sotkunsa. Ja sinä omasi.

Vierailija
11/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vähän arvelinkin. Hän on kuitenkin vaikuttanut niin ihanalta ihmiseltä ja tukenut mua eroprosessissani. :( Ap

Onko mies jo kertaalleen eronnut vai kuinka "tukee eroprosessissa"?

Vierailija
12/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukenut sinua eroprosessissa?! Kuule, varmaan on symppis tyyppi, mutta elämä omin jaloin kantaa pidemmälle kuin tuon miehen kainalossa.

Vierailija
13/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet/eroavat naiset on niitä, joilta helpoiten irtoaa, kun ne "vapautuu" ja lähtee viettämään vihdoinkin aktiivista seksielämää.

Sitä tämäkin viestittelijämies varmaan ajattelee. Ei sillä että kaikki miehet olis pettureita...

Vierailija
14/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin tarina, että ollaan eroamassa, ei ole seksiä, liitto vain enää paperilla. Vain SINÄ ymmärrät häntä! (Siinä sivussa tosin käydään lapsettomuushoidoissa ja laitellaan adoptiota vireille.) Ihana mies? Hmm...

Vierailija
15/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisitko miehen kanssa" kuulostaa kuin kysyisit, voisiko tällaisen henkilön kanssa harkita seurustelevansa. Mutta siis nuohan ovat naimisissa! Mies suunnittelee pettämistä kanssasi. Hänen vaimonaan todellakin pistäisin miehen lopullisesti mäkeen mutta mitä miettimistä sinulla tuossa on? Et kai edes harkitse petturimiehelle antamista?

Vierailija
16/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kuunnellut ja ymmärtänyt. On eronnut aiemmin elämässään, minä en.

Tiedän että olen hänestä puoleensa vetävä ja on tehnyt sen selväksi, että viihtyy kanssani ja olisi kiva viettää aikaa yhdessä. Oma puolisonsa on kuulemma kylmä ja ovat yhdessä lähinnä tottumuksesta.

Alkaa kyllä tätä kirjoittaessani tuntua siltä, että olen aika helppo. Mutta elämässäni on vaikea vaihe, en ehkä ole ymmärtänyt tilannetta vaan nauttinut huomiosta. Ap

Vierailija
17/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kuunnellut ja ymmärtänyt. On eronnut aiemmin elämässään, minä en.

Tiedän että olen hänestä puoleensa vetävä ja on tehnyt sen selväksi, että viihtyy kanssani ja olisi kiva viettää aikaa yhdessä. Oma puolisonsa on kuulemma kylmä ja ovat yhdessä lähinnä tottumuksesta.

Alkaa kyllä tätä kirjoittaessani tuntua siltä, että olen aika helppo. Mutta elämässäni on vaikea vaihe, en ehkä ole ymmärtänyt tilannetta vaan nauttinut huomiosta. Ap

Joo sulla on vaikeaa, mutta sinuna pistäisin stopin tai kysyisin vaimolta tietääkö se siitä, että heillä on kaverisuhde. Voihan niillä ollakin, tai vaikka avoin suhde.

Vierailija
18/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vastaan että mieheni on ollut tässä kymmenien vuosien aikana moniakin naisia kiinnostuksenkohteina, mutta ei väliä kun ne naiset ei ole olleet kiinnostuneet miehestä. 

Vierailija
19/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, varattu kaverimies kikuli tanassa, tukemassa sinua eroprosessissa. Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää.

Vierailija
20/21 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, varattu kaverimies kikuli tanassa, tukemassa sinua eroprosessissa. Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan