Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hetkeksi yhtäkkiä ahdistava olo ettei B vaan tunne oloaan jotenkin hyväksikäytetyksi. Juuri tuon slovenialaisen fanin kommentti jokerien uudesta seksuaalisesta käytöksestä, no eihän se Käärijän vaikutusta ole, tosin Bojan on vähän muuttunut nyt. 🤔 Aika nuori se kuitenkin on, toki aikuinen.
Vähän sama fiilis itsellä. Se possujuna oli aika nöyryyttävä noin loppujen lopuksi ja moni muukin, et ihmiset vaan halus nähdä miten Käärijä hipelöi Bojania ja miten kuuma suhde heillä on menossa ja tuntuu et Bojan vaan teki mitä käskettiin. Toki osaa heittäytyä ja pelleillä, mut menikö hyvän maun ylitse jo, oliko se täällä artistina vai Käärijän leikkikaluna ja tuomassa kontettia ja viihdykettä (hulluille) faneille.
Eikö joku täällä kertonutkin, että Käärijä yritti jotain vastaavaa siinä jälkimmäisessä keikassa, mutta Bojan ei halunnut lähteä mukaan.
Oliko niin? Miten meni 2. keikam possujuna? En katsonut livestreamia
Toisella keikalla oli mun mielestä vielä riettaampi meno 😅 Siinä oli tauon aikana ehditty tankata nesteytyksenä muutakin kuin vissyä.
Olen satavarma että B tasan tiesi mitä teki, ei sitä kukaan mihinkään pakottanut. Luultavasti ovat keskenään vaan hihitelleet kun netti sekosi ihan täysin. Meidän velikullat.
Toisella keikalla oli minun mielestäni kesympi meno, mitä ihmettelin, kun alkoakin oli otettu.
Samaa ite ihmettelin mutta saatto johtua siiyä että oli kaikki annettu jo ekalla keikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se lentokenttä video ja B ottama kuva kertoo että läheisissä väleissä ovat hömelöt edelleen. Oishan B voinut vaan marssia pois mutta ne jäikin tossa vähän sillee jumittamaan ja vilkuttelee haikein mielin, B käänty kattomaan kauempaa takasinkin vielä. Tuskinpa oli suunniteltua että muista sitten vielä kääntyä kattomaan, haloo nyt.
Ja oikein juoksi pois, kun oli saanut tarpeekseen. Varmisti vain, ettei K tuu perässä.
Annan rohkeudesta sinulle täydet pojot kun näin pyhällä asialla uskallat vitsailla :)
Ja kiitos kun sait suuni hymyyn, kyllä niin piti klippimärrästää kun toinen lähti ja toisen piti jäädä...
Vierailija kirjoitti:
Eikös Bojan ole tässä se hyväksikäyttäjä? Saa bändilleen ilmaista huomiota Käärijän siivelle, kukaan ei muistaisi koko jokereita muuten. Tunki vielä viemään Käärijän omalta keikalta esitysaikaa omille biiseilleen
Kyllä, naulankantaan ystäväni! Tuli tänne promoamaan omaa Euroviisu biisiään ja hakemaan faneja bändilleen. Ja kuinka ollakaan, KUN Käärijä lähtee Euroopan kiertueelle tulemme VARMASTI näkemään Bojanin taas lavalla vierailijana ja hakemassa näkyvyyttä omalle bändilleen. Käärijän matkassa on hyvä mennä, kun itse ei sellaisille lavoille pääse!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että K ja B on oikeasti vahvoja tunteita toisiaan kohtaan. Kuvat ja eleet kertovat paljon. Saattaa olla heille itselleenkin vähän pelottava ja vaikea tilanne. Varmasti miettivät, mitä ihmiset ajattelevat ja miten mikäkin vaikuttaa molempien suosioon...eikä julkinen palaute ja kirjoittelu ole aina kauniimmasta päästä.
Mielenkiintoista on, että B sanoi: pusuttelu ystävien kesken on ihan normaalia toimintaa, mutta näiden välillä sitä ei ole julkisesti tapahtunut. Olisiko mahdollista, että nyt kyse on ns. oikeista tunteista ja silloin sitä ei tehdä julkisesti.
Yrittävät varmasti viimeisellä klippipätkällä hälventää epäilyksiä keskinäisestä suhteestaan ja tytsyn jalat ovat tarkoituksella otettu videoon mukaan. Saa ihmiset hämilleen...
Kummallakin kuitenkin kesä täynnä keikkoja ja kaikki fanit koitettava pitää tyytyväisenä. Eiköhän tämä matka jatku näiden kahden välillä ihan positiivisessa ja lämpimissä merkeissä :)
ennemän kyl aihoitti negatiivista sen tyttiksen jalat taustalla ois voinut vaikka peittää ne koivet asia ois eri nyt kaikkilla ennemän tai vähemmän pers ammuttuja karhuja
Jep, ne paljaat tyttöystävän koivet ei säväyttänyt kyllä yhtään. Tässä toisaalta just näkee et Jere vaan tekee jonku videon ajattelematta liikoja.
Tyhmältä näyttää, että jostain henkilöstä näkyy milloin jalat, milloin kynnet. Myrttikö näitä käsikirjoittaa ja Jere on tahdoton toteuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hetkeksi yhtäkkiä ahdistava olo ettei B vaan tunne oloaan jotenkin hyväksikäytetyksi. Juuri tuon slovenialaisen fanin kommentti jokerien uudesta seksuaalisesta käytöksestä, no eihän se Käärijän vaikutusta ole, tosin Bojan on vähän muuttunut nyt. 🤔 Aika nuori se kuitenkin on, toki aikuinen.
Vähän sama fiilis itsellä. Se possujuna oli aika nöyryyttävä noin loppujen lopuksi ja moni muukin, et ihmiset vaan halus nähdä miten Käärijä hipelöi Bojania ja miten kuuma suhde heillä on menossa ja tuntuu et Bojan vaan teki mitä käskettiin. Toki osaa heittäytyä ja pelleillä, mut menikö hyvän maun ylitse jo, oliko se täällä artistina vai Käärijän leikkikaluna ja tuomassa kontettia ja viihdykettä (hulluille) faneille.
Eikö joku täällä kertonutkin, että Käärijä yritti jotain vastaavaa siinä jälkimmäisessä keikassa, mutta Bojan ei halunnut lähteä mukaan.
Oliko niin? Miten meni 2. keikam possujuna? En katsonut livestreamia
Toisella keikalla oli mun mielestä vielä riettaampi meno 😅 Siinä oli tauon aikana ehditty tankata nesteytyksenä muutakin kuin vissyä.
Olen satavarma että B tasan tiesi mitä teki, ei sitä kukaan mihinkään pakottanut. Luultavasti ovat keskenään vaan hihitelleet kun netti sekosi ihan täysin. Meidän velikullat.
Toisella keikalla oli minun mielestäni kesympi meno, mitä ihmettelin, kun alkoakin oli otettu.
Olisko siksi että molempia ehkä väsytti jo ja jännitys oli purkaantunu ekalla keikalla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Bojan ole tässä se hyväksikäyttäjä? Saa bändilleen ilmaista huomiota Käärijän siivelle, kukaan ei muistaisi koko jokereita muuten. Tunki vielä viemään Käärijän omalta keikalta esitysaikaa omille biiseilleen
Kyllä, naulankantaan ystäväni! Tuli tänne promoamaan omaa Euroviisu biisiään ja hakemaan faneja bändilleen. Ja kuinka ollakaan, KUN Käärijä lähtee Euroopan kiertueelle tulemme VARMASTI näkemään Bojanin taas lavalla vierailijana ja hakemassa näkyvyyttä omalle bändilleen. Käärijän matkassa on hyvä mennä, kun itse ei sellaisille lavoille pääse!!
en mä mitään hyväksikäyttöö nää saahan viisu kaveria tulla näkemään ilman et tekis hallaa toiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että K ja B on oikeasti vahvoja tunteita toisiaan kohtaan. Kuvat ja eleet kertovat paljon. Saattaa olla heille itselleenkin vähän pelottava ja vaikea tilanne. Varmasti miettivät, mitä ihmiset ajattelevat ja miten mikäkin vaikuttaa molempien suosioon...eikä julkinen palaute ja kirjoittelu ole aina kauniimmasta päästä.
Mielenkiintoista on, että B sanoi: pusuttelu ystävien kesken on ihan normaalia toimintaa, mutta näiden välillä sitä ei ole julkisesti tapahtunut. Olisiko mahdollista, että nyt kyse on ns. oikeista tunteista ja silloin sitä ei tehdä julkisesti.
Yrittävät varmasti viimeisellä klippipätkällä hälventää epäilyksiä keskinäisestä suhteestaan ja tytsyn jalat ovat tarkoituksella otettu videoon mukaan. Saa ihmiset hämilleen...
Kummallakin kuitenkin kesä täynnä keikkoja ja kaikki fanit koitettava pitää tyytyväisenä. Eiköhän tämä matka jatku näiden kahden välillä ihan positiivisessa ja lämpimissä merkeissä :)
ennemän kyl aihoitti negatiivista sen tyttiksen jalat taustalla ois voinut vaikka peittää ne koivet asia ois eri nyt kaikkilla ennemän tai vähemmän pers ammuttuja karhuja
Jep, ne paljaat tyttöystävän koivet ei säväyttänyt kyllä yhtään. Tässä toisaalta just näkee et Jere vaan tekee jonku videon ajattelematta liikoja.
Tyhmältä näyttää, että jostain henkilöstä näkyy milloin jalat, milloin kynnet. Myrttikö näitä käsikirjoittaa ja Jere on tahdoton toteuttaja.
Luuletko että se ihminen katoaa sillä ettei häntä näkyisi videoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Tekisi kyllä mieli tehdä Tarot luenta noista kahdesta. Joo olen Tarot mamma ollu jo lähemmäs 20vuotta 🌸 en vain ole viitsinyt kun jos tänne sitten sanonkin nähneeni jotain romanssiin liittyvää niin ainakaan osa ei usko tai sanoo minun huijaavan. Tai jos näenkin jotain negatiivista niin varmaan silloinkin osa syyttää huijaamisesta. 🤔
Kerro ihmeessä, niin säästää sen vaivan ettei itse tarvitse lähteä opiskelemaan aihetta 😆 kuka uskoo, kuka ei, faktahan on se että ikinä ei voi miellyttää kaikkia.
Käytin ruokatuntini siihen, että luen ihmisten loukkaantumis- ja suuttumusviestejä siitä, etteivät B&J olekaan sitä mitä he ovat loukkaantuneiden omissa mielikuvituksissaan fantasioineen olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai tarkoistuksella haluu vilauttaa sormia tai jalkona et hänkin on täl
Mä vaan toivon että Bojanilla kaikki ok! Odotan B seuraavaa Ig-päivitystä, varmaan joku virallisluontoinen ilmoitus keikasta tms neutraali päivitys, näin luulen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai tarkoistuksella haluu vilauttaa sormia tai jalkona et hänkin on täl
K itse kuvasi. Olis voinut mennä vaan toiseen kulmaan, eikä olisi näkynyt. Halusi ett jalat näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivon että Bojanilla kaikki ok! Odotan B seuraavaa Ig-päivitystä, varmaan joku virallisluontoinen ilmoitus keikasta tms neutraali päivitys, näin luulen..
epäilen et on kaikki ok voi olla väsymys joutuu eka aamu varhain lähtee toisesta maasta kotimaahan voi olla et jonkun sortin ikäväkin mistä voidaan tietää toi jere tulla mahdollisimman nopeesti sloveniaan
Mitähän tästä seuraa?
https://twitter.com/htefantasy/status/1668538974082670592?s=46&t=Cpy9z3…
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä seuraa?
some raivo osa 4
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä seuraa?
Onko tuo vasta julkaistu vai mistä kaivettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä seuraa?
https://twitter.com/htefantasy/status/1668538974082670592?s=46&t=Cpy9z3…Onko tuo vasta julkaistu vai mistä kaivettu?
Tuo video ollut nähtävissä koko ajan myrtin tiktokissa, nyt joku laittanut twitteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä seuraa?
https://twitter.com/htefantasy/status/1668538974082670592?s=46&t=Cpy9z3…Onko tuo vasta julkaistu vai mistä kaivettu?
Siis tuo on tyttöystävän Tiktokista ja julkaistu jo aikoja sitten..mutta tuo "paljastus" että kyseessä Jeren tyttis on varmaan ihan tuore..ou nou!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tästä seuraa?
Nyt voi ainakin lopettaa ne puheet "huippukaunottaresta", aika perus (venäläisen) muikin näköinen.
Musta tää "manageri" näyttää olevan enemmän autokuski/roudari/sekatyöhenkilö, ehkä kyseessä on joku työkokeilu tai vastaava.