Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Anteeks jos tää nyt jotain loukkaa mutta musta nyt vaan tuntuu vahvasti siltä että K on jäänyt sen tyttöystävän tossun alle ja pompoteltavaks aika paljon, se vaikuttaa juuri tosi itsetietoselta ja omistushaluiselta ja samalla se jeren läheisriippuvuus, ja en kyllä yhtään ihmettele jos/kun jere sloveniaan lähtee niin tää muratti *anteeks haukkuminen* ei kyllä jereä yksin päästä, tai sitten jerelle on aivan välttämätöntä että tää nainen roikkuu joka paikkaan mukana. Sais jerekin välillä oppia ilmasemaan oman tahtonsa eikä jäädä pompoteltavaksi, huom ei taas tosikoille tää teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..
Debet
-tuhlattu valtavasti aikaa ruudullaKredit
-5kg painosta pois- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.
-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä
-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B
-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.
-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.
-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.
-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.
- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.
Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina poisLeila
Kiitos Leila kaikesta! Kirjoitat ihan uskomattoman väkevästi, kauniisti ja välillä hulvattomasti. Ehdottomasti koko tän ketjun parasta antia. Kaikkea hyvää sulle, ehkä vielä joskus palataan loveboatille. 😘
Totta minulla myös samalla tavalla kosteuspinta omaan itseen on avautunut ja sykkii kun tuota Käärijää ja Bojania ajattelee. Kiitos. Itkettää.
Kosteuspintapa hyvinkin 🤪 (anteeksi, oli ihan pakko 🙈)
Jostain luin kommentin, että Bojanilla olis tyttöystävä, tiedä häntä. Eiks se Grekorykin vihjaillut, että Bojan on aina iskemässä kaikkia. Pelimies sekin, vaikka päällepäin tuollainen "prinssi".
Ja ei tarvi siellä jodelissa ilkkua näitä naisten voimaantumistarinoita :P nää on parhautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..
Debet
-tuhlattu valtavasti aikaa ruudullaKredit
-5kg painosta pois- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.
-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä
-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B
-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.
-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.
-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.
-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.
- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.
Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina poisLeila
Kiitos Leila kaikesta! Kirjoitat ihan uskomattoman väkevästi, kauniisti ja välillä hulvattomasti. Ehdottomasti koko tän ketjun parasta antia. Kaikkea hyvää sulle, ehkä vielä joskus palataan loveboatille. 😘
Voi Leila! I feel you! Olen onnellinen sun puolesta, toivottavasti tästä seuraa jotain todella hyvää sun elämään myös pidemmällä tähtäimellä💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hetkeksi yhtäkkiä ahdistava olo ettei B vaan tunne oloaan jotenkin hyväksikäytetyksi. Juuri tuon slovenialaisen fanin kommentti jokerien uudesta seksuaalisesta käytöksestä, no eihän se Käärijän vaikutusta ole, tosin Bojan on vähän muuttunut nyt. 🤔 Aika nuori se kuitenkin on, toki aikuinen.
Vähän sama fiilis itsellä. Se possujuna oli aika nöyryyttävä noin loppujen lopuksi ja moni muukin, et ihmiset vaan halus nähdä miten Käärijä hipelöi Bojania ja miten kuuma suhde heillä on menossa ja tuntuu et Bojan vaan teki mitä käskettiin. Toki osaa heittäytyä ja pelleillä, mut menikö hyvän maun ylitse jo, oliko se täällä artistina vai Käärijän leikkikaluna ja tuomassa kontettia ja viihdykettä (hulluille) faneille.
Eikö joku täällä kertonutkin, että Käärijä yritti jotain vastaavaa siinä jälkimmäisessä keikassa, mutta Bojan ei halunnut lähteä mukaan.
Se oli se "ggrrr" kohta mitä ei tullut toisella keikalla mutta ei kai keikkojen ole tarkoitus identtisiä olla. Tästä kuvakulmasta ei näytä että k mitään erityistä yrittäisi mutta jotenkin outo kohta kuitenkin. Kohdasta noin 44min.
https://www.youtube.com/ watch?v=eeUI4D3WdXo
Possujuna meni mielestäni samalla koreografialla vaikka ensimmäinen olikin jostain syystä mieleenpainuvampi, ehkä siksi kun sen näki ensimmäistä kertaa. Eka keikka oli mielestäni parempi. En siis paikan päällä ollut vaan ihan vaan videoista katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks jos tää nyt jotain loukkaa mutta musta nyt vaan tuntuu vahvasti siltä että K on jäänyt sen tyttöystävän tossun alle ja pompoteltavaks aika paljon, se vaikuttaa juuri tosi itsetietoselta ja omistushaluiselta ja samalla se jeren läheisriippuvuus, ja en kyllä yhtään ihmettele jos/kun jere sloveniaan lähtee niin tää muratti *anteeks haukkuminen* ei kyllä jereä yksin päästä, tai sitten jerelle on aivan välttämätöntä että tää nainen roikkuu joka paikkaan mukana. Sais jerekin välillä oppia ilmasemaan oman tahtonsa eikä jäädä pompoteltavaksi, huom ei taas tosikoille tää teksti.
kyllä kaikki ton tajuaa kyllä sen näkee kaikkista stooreistakin siellä se m on taas ois voinut toivoo et b ja j ois saanut ihan kaksin olla nää mitä ne ois ollut jos se sloveniaa tulee mukana sitten ei oo ainakaa kaikki ok hirveen omistus haluinen se m tollasia suhteita oon seuranut omassa kaveri piirissä ei ne oo nähnyt ees vuotta ero on tullu alkuhuuman jälkeen
ehkä tää myrtti ei luota etteikö näiden välillä olisi jotain muutakin kuin ystävyyttä jos jatkuvasti pitää vahdata vieressä, tai sit jere ei vaan uskalla sanoa ei. Tuskin tyttöystävän pitää joka kulmassa roikkua jos kaveri tulee käymään vieraasta maasta.
Vierailija kirjoitti:
K itse kuvasi videon ja näin ollen halusi että jalat näkyy. Hän ois voinut siirtyä metrin ja niitä ei olisi näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K itse kuvasi videon ja näin ollen halusi että jalat näkyy. Hän ois voinut siirtyä metrin ja niitä ei olisi näkynyt
tai sit kuvakulma ois ollu vähän vasemalle ei olis vilkunut jalat
Mä eksyin tänne lauantaina ihan vahingossa ja koukutuin heti. Mä oon omistautunut Sabatonille, en ees kattonu Euroviisuista enempää kun jonkun videoklipin, en oo ikinä shipannut keitään, mut nyt mietin kolme vuorokautta K&B:ta, tsekkasin kaikki mahdolliset postaukset, kuvat ja klipit ja luin spekulaatiot. Tää on joku ihme rabbit hole, joka imaisee mukaansa täysin. 😊 No, tänään mä palaan arkeen ja Sabatoniin. Kiitos kaikille, täällä on paljon kiinnostavia kommentteja! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näytti jotenkin ihan riipaisevan surulliselta sanoessaan "I know what you are"... Vai miten te muut näette tuon kohdan?
Siis missä?
Siinä Käärijän tämän aamuisessa Twilight-instastoryssä sanoo.
I know what you are on suora lainaus Twilight-leffasta, jolle ihmiset naureskelee, eli oisko Bojan ihan vaan siksi niin heittänyt.
I know what you are on viittaus homophobic dog meemiin, jossa se pieni koira paheksuu homoja. Oikeastihan se koira on homoparin omistama, eli perimmiltään se pilkkaa homofoobisia ihmisiä eikä homoja. Käytännössähän se mäyräkoira on omistajiensa baby seal 😁
Kyllä tästä enemmän kerroksia siis löytyy kuin pelkästä twilightin siteeraamisesta. Bojan sanoi sanansa erittäin sopivassa vaiheessa.
ei hyvää päivää jos se tyttöystävä lähtee sinne sloveniaanki mukaan, sielläkö myrtti meinaa jokeripoikien kanssa vietellä iltaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi asetelma jossa B uskaltaa heittäytyä asetelmiin jota esim moni heteromies pitäisi arveluttavana sen suhteen miltä näyttää, on minun mielestäni hyvin kuumaa. Esim toi Frank kohtaus.😉
Just tää! 🤪
Vierailija kirjoitti:
ei hyvää päivää jos se tyttöystävä lähtee sinne sloveniaanki mukaan, sielläkö myrtti meinaa jokeripoikien kanssa vietellä iltaa?
tai myrtti on sloveniassa hotelissa jere ja bojan ja muut pitää hauskaa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näytti jotenkin ihan riipaisevan surulliselta sanoessaan "I know what you are"... Vai miten te muut näette tuon kohdan?
Siis missä?
Siinä Käärijän tämän aamuisessa Twilight-instastoryssä sanoo.
I know what you are on suora lainaus Twilight-leffasta, jolle ihmiset naureskelee, eli oisko Bojan ihan vaan siksi niin heittänyt.
I know what you are on viittaus homophobic dog meemiin, jossa se pieni koira paheksuu homoja. Oikeastihan se koira on homoparin omistama, eli perimmiltään se pilkkaa homofoobisia ihmisiä eikä homoja. Käytännössähän se mäyräkoira on omistajiensa baby seal 😁
Kyllä tästä enemmän kerroksia siis löytyy kuin pelkästä twilightin siteeraamisesta. Bojan sanoi sanansa erittäin sopivassa vaiheessa.
Jep. B on älykäs tyyppi
Tuo on muuten ihan helvatan nolo video tuo telkkarin katsominen..ja Käärijän Are you-kiekuminen..liika on liikaa..
Jere kutsui Suomeen vain oman ystävänsä eli Bojanin. Eiköhän vastavierailulle tule kutsu vain Jerelle. Jos siitä huolimatta reissuun lähtee yksikin muu ihminen, niin on törkeää. En kuitenkaan usko, että kukaan tuossa tapauksessa lähtisi ns siivellä mukaan.
Tässähän on vielä arviolta kolmisen kuukautta aikaa tuohon reissuun. Sinä aikana ehtii parisuhde päättyä tai vaihtoehtoisesti vahvistua niin paljon, ettei ole ongelma, jos kumpi tahansa reissaa välillä itsekseen tai omien kavereidensa kanssa. En siis usko, että tuossa tulee olemaan mitään ongelmaa.
Okei😂