Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun oikeasti olen kateellinen tuosta reissusta, mutta onhan kaveri sen kyllä ansainnut. Ihan hirvittävää pyöritystä viimeiset kuukaudet. Ja toivottavasti ottaa nyt sometauon. Tai ehkä tuo on saatu sponsorimatkana, niin on sitten pakko jotain päivittää. Mutta ei kyllä nollaannu jos ei somea jätä.
Se mistä en ole kateellinen, niin olla tuo mahdollinen tyttöystävä. Olisi aivan hirvittävää kun yhtäkkiä siitä omasta rakkaasta tulisi tuhansien päiväuni ja kaikki haluaa repiä oman palasensa kaverista. Jotenkin se olisi vielä pahempaa olla piiloteltu kuin sitten ihan rehellisesti astua esiin ja kertoa, että kyllä, mulla on tyttöystävä. Ei sitä siltikään tarvitse julkisuudessa roikkua.
Ja valitettavasti arkielämän kokemuksella tuntuu, että nämä miehet jotka piilottelevat tyttöystäviään ja larppaavat sinkkua myös pettävät herkästi.
Paitsi jos päämotiivina toiminnalle on tyttöystävän varjeleminen julkisuuden lieveilmiöiltä, ei vapaan riistan esittäminen
Kuitenkin jatkuvasti esittää vapaata riistää flirttailemalla Bojanille?
No mä en usko kyllä että se ainakaan tietoisesti mitään flirttaili, vaan se oli hänen läppää. Joka ainakin sitten somen sisällön perusteella loppui tai ainakin muuttui loppua kohden.. oon sellaistakin kyllä miettinyt, että mitäs jos oli vielä jotain muuta siellä, jota ei sitten somessa näytettykään yhtään. Kenenkään toimesta. Jonkun muun kanssa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että hullu manageri on nyt innoissaan.
Mä voin kuvitella miten se on nähnyt Käärijän rakkaudentunnustuksen, ja rynnännyt Bojanin luokse tekemään selväksi et "sähän lähdet sinne Suomeen heti!!!! This bromance won't get wasted!"
Aika armotonta Gregorilta heittää pakit saanut B heti takaisin K läheisyyteen 😀 Varmaan antaa ohjeetkin mukaan siitä miten B pitää nyt saada hurmattua K lopullisesti jotta saadaan ne spektaakkeli häät.
Miten niin saanut pakit? Eihän hän tänne kiiruhtaisi näin nopeasti pakkien jälkeen.Ja kaiken lisäksi Jere sanoi palattuaan, että pää on ihan pyörällä, mutta mitään en tekisi toisin.Ja kaikki se mitä tapahtui, niin sen piti tapahtua.
Tuo oli kyllä jännä tapa ilmaista, mihin tahansa viittasikin. Ja tähän vielä esim se strange things happen, ja sit tää että kaikki mitä tapahtui niin sen piti tapahtua...
Tääkään/täähän ei nyt kerro myöskään mistään mitään ja on tänne aiemmin linkattu, mutta jännä kuitenkin, että paras juttu viisuissa oli ainaki tässä vaiheessa Bojan. Ei yleisesti uudet ystävät, ei uudet kokemukset tai musajutut vaan Bojan
😍
Bojanin serbian(?)kielisestä haastattelusta ja sen Käärijä-kysymyksestä mulle tuli mieleen Käärijän HS-videoklippi.
Kun kuuntelevat kysymystä, molemmat vaikuttaa haastatteluissaan jotenkin hermostuneilta/hämmentyneiltä, tai ei ainakaan siltä, millaisia ovat yleensä olleet haastattelussa. Katselevat muualle, silmät räpsyy tiheemmin ja eleet jotenkin erilaiset. Ja lisään tähän, että ei voi tietää, ja tietenkin jaksaminen, keskittyminen ja läsnäolo vaihtelee eri päivinä jne, ja mm Joker Out edellisen päivän(?) keikka yms.
Sit ku kuulevat toisen nimen, niin ainakin mulle vaikuttaa, että pieni peitelty hymy tulee kasvoille molemmis haastiksis, vaikka koittais peitellä. Katsoin nää haastattelukohdat peräkkäin, ja jotain samaa niissä reaktioissa.
Jotain peura ajovaloissa/kiinni jääny teini tai koululainen – vibaa myös:DDDD
Ja tää menee niiin yli tiedän, mutta menkööt, ihanaa on seurata heitä!
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7235699379925994778
Vierailija kirjoitti:
Mihin K niin kovasti Bojania tarvitsee, kun hänellä on tyttöystävä. Kysyn vaan.
Ilmeisesti olisi parempaa seuraa, ainakin näkemämme perusteella.Vertailupohjaa ei tietenkään ole ja sitä ei ilmeisesti tule.
Vierailija kirjoitti:
Saako linkkiä siihen Bojanin tyttöystävään ja miten tiedät varmasti että on eksä? Tarvitsen todistusaineistoa että Bojan tykkää tytöistä ja mulla on jotain toivoa.
Löytyy helposti, kun laittaa tik tokiin hakusanoiksi Bojan ja girlfriend. Slovenian pisteiden antaja. Siellä se tieto on, että on ex. En ainakaan toistaiseksi saanut linkattua tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun oikeasti olen kateellinen tuosta reissusta, mutta onhan kaveri sen kyllä ansainnut. Ihan hirvittävää pyöritystä viimeiset kuukaudet. Ja toivottavasti ottaa nyt sometauon. Tai ehkä tuo on saatu sponsorimatkana, niin on sitten pakko jotain päivittää. Mutta ei kyllä nollaannu jos ei somea jätä.
Se mistä en ole kateellinen, niin olla tuo mahdollinen tyttöystävä. Olisi aivan hirvittävää kun yhtäkkiä siitä omasta rakkaasta tulisi tuhansien päiväuni ja kaikki haluaa repiä oman palasensa kaverista. Jotenkin se olisi vielä pahempaa olla piiloteltu kuin sitten ihan rehellisesti astua esiin ja kertoa, että kyllä, mulla on tyttöystävä. Ei sitä siltikään tarvitse julkisuudessa roikkua.
Ja valitettavasti arkielämän kokemuksella tuntuu, että nämä miehet jotka piilottelevat tyttöystäviään ja larppaavat sinkkua myös pettävät herkästi.
Paitsi jos päämotiivina toiminnalle on tyttöystävän varjeleminen julkisuuden lieveilmiöiltä, ei vapaan riistan esittäminen
No kyllähän Kärtsä itse nimenomaan on sanonut että motiivi on vapaan riistan esittäminen. Rehellisesti vaikea uskoa että tyttis järin kaipaa yksityisyyttä tässä kohtaa mutta varmasti sopeutuu tilanteeseen.
Totta, vapaan riistan esittäminen ARTISTISUOSION kannalta ja lisäsi vielä, että jotta ihailijat voisivat kuvitella, että tuosta otan vielä miehen itselleni (ja kävisivät keikoilla). Toinen päämotiivi on "suojella lähipiiriään. ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttis on muuten Käärijää aika selvästi lyhyempi. Jotain voi päätellä myös kamerakulmista, mistä kuvataan. Esim sähköpianopätkä.
No niin tietysti joku pieni ja sievä. Söpöläinen.
Mitäpä muutakaan.Taskukokoinen kuten Jerekin. Kamalaa se tietty oiskin ku olis joku iso ja pitkä ja lihaksikas amatsooni pienen Jeren kimpussa.
Näkeehän sen noista Seiskan kuvista, että on jonkun verran Jereä lyhyempi, mutta ei nyt mikään minikokoinen kuitenkaan. Ulkonäöstä on vaikea sanoa, kun ainakaan itsellä ei ole henkilöllisyys tiedossa enkä oo käynyt Käärijän keikoilla, missä ilmeisesti viihtynyt usein eturivissä.
Siis, mistä seiskan kuvista?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/UMK-voittaja-Kaarija-muutti-kaunottaren-k…
Nonni, mähän sanoin että hänen sisustus näytti jollain klipillä liian naiselliselta jotta kyseessä olisi poikamiesboksi. Sieltä vaan sitä bongaamaan kuka keikoilla eturivissä olevista kaunottarista voisi olla hänen tyttöystävänsä. 😄 No ei, annetaan hänen pitää yksityisyytensä.
Käärijällä on muistaakseni verhoilijan koulutus ja sinne hän oli hakeutunut, koska oli kiinnostunut sisustamisesta. Eli ei se aina mikään naisellinen kosketus ole, mikä kodin tekee.
Vähän kyseenalainen motiivi oli sinne hakeutua. "Tykkäsi sisustaa Habbo Hotellissa" ja sielläkin näpisteli huonekaluja. Ei tainnu pahemmin alan hommissa olla, vissiin jossain huonekaluliikkeessä jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en usko kyllä että se ainakaan tietoisesti mitään flirttaili, vaan se oli hänen läppää. Joka ainakin sitten somen sisällön perusteella loppui tai ainakin muuttui loppua kohden.. oon sellaistakin kyllä miettinyt, että mitäs jos oli vielä jotain muuta siellä, jota ei sitten somessa näytettykään yhtään. Kenenkään toimesta. Jonkun muun kanssa siis.
Läppä ei kyllä oikein selitä niitä kaulapusuja ja pitkiä katseita naamat melkein kiinni toisissaan. Ne ei olleet mitään kameroille esittelyäkään. Tosi läheisiä ne niissä videoissa kyllä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että hullu manageri on nyt innoissaan.
Mä voin kuvitella miten se on nähnyt Käärijän rakkaudentunnustuksen, ja rynnännyt Bojanin luokse tekemään selväksi et "sähän lähdet sinne Suomeen heti!!!! This bromance won't get wasted!"
Aika armotonta Gregorilta heittää pakit saanut B heti takaisin K läheisyyteen 😀 Varmaan antaa ohjeetkin mukaan siitä miten B pitää nyt saada hurmattua K lopullisesti jotta saadaan ne spektaakkeli häät.
Miten niin saanut pakit? Eihän hän tänne kiiruhtaisi näin nopeasti pakkien jälkeen.Ja kaiken lisäksi Jere sanoi palattuaan, että pää on ihan pyörällä, mutta mitään en tekisi toisin.Ja kaikki se mitä tapahtui, niin sen piti tapahtua.
Tuo oli kyllä jännä tapa ilmaista, mihin tahansa viittasikin. Ja tähän vielä esim se strange things happen, ja sit tää että kaikki mitä tapahtui niin sen piti tapahtua...
Tääkään/täähän ei nyt kerro myöskään mistään mitään ja on tänne aiemmin linkattu, mutta jännä kuitenkin, että paras juttu viisuissa oli ainaki tässä vaiheessa Bojan. Ei yleisesti uudet ystävät, ei uudet kokemukset tai musajutut vaan Bojan
Mäkin suuresti ihmettelen, että kaikista uusista kokemuksista nousee mieleen vaan ja ainoastaan Bojan.
Ja jotku vaan väkisin haluaa edelleen uskoa että Jeren(kin) puolelta olisi jotain vaikka on tyttiksen kanssa reissussa
No onhan se jotain aika paljonkin, kun kerran näin pian tapaavat, mutta mitä se on, sen tietävät vain asianosaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppä ei kyllä oikein selitä niitä kaulapusuja ja pitkiä katseita naamat melkein kiinni toisissaan. Ne ei olleet mitään kameroille esittelyäkään. Tosi läheisiä ne niissä videoissa kyllä ovat.
No haloo UMK kamerat takana 🙄 Tottakai Käärijä niistä tietoinen.
Putosin nyt vähän kärryiltä, oliko Jere ja Bojan siis jo sopineet tarkkaan milloin tapaavat? Tuliskohan Bojan Tavastialle, nimim. lippu sinne. 😀
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Ihana Luke. Oliko näillä kahdella jotain kohtaamista tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että noihin läheisiin tunteisiin viisuviikkojen loppuvaiheessa oli vahvasti osallisena viisuhuuma, adrenaliini ja päihteet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo UMK kamerat takana 🙄 Tottakai Käärijä niistä tietoinen.
Ne ei tainneet olla ylen kameroita, mutta totta kai siinä koko ajan kuvattiin ihan kaikkia. Ero tässä onkin se, ettei kumpikaan hakenut mitään kontaktia muihin ihmisiin eikä niihin kameroihin (joihin muuten tottuu yllättävän nopeasti ihan tavallinenkin pulliainen, jos päätyy tilanteeseen jossa kuvataan jatkuvasti). He siis eivät esiintyneet, eivät pelleilleet, eivät mitenkään huomioineet kameroita ympärillä, vaan keskittyivät täysin toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ottaa Bojanin seuralaisekseen linnan juhliin ihan vaan tyttiksen identiteettiä varjellakseen
Rakastan tätä ajatusta 😆 kuka nyt ei, mutta silti.
Tässä vielä käy niin, että B ja K on yhdessä linnan juhlissa. Saahan sinne ottaa muunkin kuin puolison. Mikään ei oo mahdotonta tässä stoorissa. Kuka tuota enää edes jaksaisi ihmetellä, niin paljon Bojanista on toimittajat kyselleet ja K hehkutellut. Alkaa tuntua jopa todennäköiseltä, kun asiaa ajattelee.
Keväällä joskus helmikuussa Käärijä julkaisi Storynpätkån missä oli ravintolapöytä katettu ja lipoi kieltään.
Ja kas, tyttis julkaisi omassa Storyssään kuvan tasan samasta pöydästä otsikolla "Korean date night!"
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716316613701451776/kaarijafanclub-ig-stor…
Onko tänne aiemmin laitettu tota marry kiss party - juttua? Hauska kun Luke Black valitsi Käärijän aviomiehekseen kun muut halusi vain bilettää 😂
Ketkä ois teiän marry kiss party euroviisuista?
Mulla 💍Bojan, 💋Käärijä, 🥳Manageri
Aiemmin joku kirjoitti että tyttöystävä oli näkynyt joissain viisuvideoissa instassa. Oliko varmasti nimenomaan tyttöystävä? Sinnehän ei pääse juuri kukaan ulkopuolinen edes piipahtamaan, Jeren vanhemmatkin olivat ehtineet nähdä koko viikon aikana poikiansa vissiin vain kerran kaupungilla. Tuo on kuitenkin kaikille osallistujille työmatka, ja siellä on itse laulajan lisäksi valtavasti porukkaa umk:sta ja levy-yhtiöstä. Käsittääkseni puolisoita tai muita läheisiä ei ihan noin vaan sinne saa mukaan, jos nyt oletetaan että tyttöystävä ei työskentele noissa instansseissa.
Ja mihinkäs Jere sitten olisikaan tarvinnut päivittäistä Bojanin kanssa pelleilyä, jos tyttöystävä olisi ollut koko ajan saatavilla?
Se Käärijän kaula/niskapusu Bojanille oli kyllä täysin suunnittelematon, kun siinä kävelivät kaulakkain. Se oli selkeästi hetken mielijohteesta tapahtunut, fiiliksen mukainen. Tuskin ehtinyt miettiä sen enempää kameroita.
Käärijähän istuu tuolla sohvalla, eikä kuvaa.