Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16181/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin vaan tämmönen. Olin pettynyt siihen Alan Walkerin mixaukseen. Niin tylsä.

Samaa mieltä. Heti alkutahdit kuulosti siltä kuin yläasteen musatunneilla garagebandilla tehdyt köpöimmät versiot. Koko ajan oli sellanen olo että ärsyttävästi häiritsee toi ylimääräinen jumputus tätä biisiä.

Voi toimia sellasille jotka ei ole alkuperäistä kuullut mutta fanittaa Walkerin musiikkia

kököin kohta oli se melodia "jammailu" keyboardilla

Vierailija
16182/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuuntelemassa kuumaata. Ainakin täällä suunnalla missä mä olen, tuon fanien päälle laulu kuulostaa ihan hirveältä. Johanneksen laulu jää ihan sen alle. 🤨prkele taas ne aloittaa karjumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16183/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihetsku Bojan on. E nimisen tanssijan ois 100% varmasti halunnu, mut se on jo umpivarattu toiselle ihanalle, pitkälle komeelle ja rikkaalle.

Vierailija
16184/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuuntelemassa kuumaata. Ainakin täällä suunnalla missä mä olen, tuon fanien päälle laulu kuulostaa ihan hirveältä. Johanneksen laulu jää ihan sen alle. 🤨prkele taas ne aloittaa karjumisen.

Huono mikki, tai sulla huono sijoittuminen. Johannes on itse liikuttunut monta kertaa fanien tavasta vetää mukana kunnolla ja arvostaa sitä tosi isosti.

Vierailija
16185/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16186/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin just noita tuoksuja itse, ja tuoksut merkitsee paljon, ja oon sellane haisteli ja muutenkin, ja kun ajattelee K:a ja B:a halaamassa niin miettii just et miten ihanalta ne tuoksuu toistensa nenään. Toivottavasti siis hyvälle ainakin 😅

Siis joo. Minäkin oon tässä ihan kaikilla aisteilla. Mietin just että miltä vaikka Jeren kainalo tuoksuu siellä Tavastialla, varmaan sellainen seksikäs pieni myskinen hiki liukuu sieltä jostain Rexonan alta. Ja Bojanin hiukset tuoksuu taatusti ihanalta. Ja sit aistillisena emäntänä mietin, miltä tuntuu halata tuollaista könsikästä Jereä, kun ne rintalihakset painautuu vasten. Tai miltä tuntuu sormissa Bojanin kaula! Tai Jeren reisi. Ihanat jin&jang nämä kaksi komistusta.

Vierailija
16187/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl kauppaa Frankeja+kavereita

https://www.lidl.fi/p/valineet-kesan-vesileikkeihin/crivit-puhallettava…

Arvatkaa mikä uimalelu loppuu kaupoista tänä kesänä 😁

Vierailija
16188/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono mikki, tai sulla huono sijoittuminen. Johannes on itse liikuttunut monta kertaa fanien tavasta vetää mukana kunnolla ja arvostaa sitä tosi isosti.

Vaihdoin paikkaa, oon nyt suoraan vastapäätä bändiä.

Vierailija
16189/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity nyt yhtään mihinkään, mut mulla tuli pakottava tarve mennä kattomaan vanha video Bojanista, jossa koiranpennut syö sen sormia. 🥹😭😍

Se on mun suosikki video ja katson sitä, kun haluan rentoutua.🥰 Niitä muita videoita katson sitten, kun on toisenlaiset fiiliksissä.😜

Vierailija
16190/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniaan lähtee aika ikävään aikaan lentoja, mutta eiköhän se bojan selviä vaihtoyhteyksistä.

Tai no joo. Unohdin hetkeksi kenestä on kyse, kyllä se tarttee saattajan jokonitselleen tai matkatavaroilleen. Tai puhelimelleen.

Mä voin lähtee saattajaksi. 🙋 Otan palkatonta, tuli just koeaika täyteen. En ole koskaan käynyt Sloveniassa 😍

Miks mun emoji on mies, vaikka valitsin naisen? 🤔

Sellasta se on nykyään. You never know what you'll get.

Vierailija
16191/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo katoin utube videoistakin noita niiden keikkoja, et karseen kovaa hoilaavat💩

Vierailija
16192/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniaan lähtee aika ikävään aikaan lentoja, mutta eiköhän se bojan selviä vaihtoyhteyksistä.

Tai no joo. Unohdin hetkeksi kenestä on kyse, kyllä se tarttee saattajan jokonitselleen tai matkatavaroilleen. Tai puhelimelleen.

Mä veikkaan että kätevintä on lentää Wieniin ja siitä junalla. Ei oo pitkä matka.

Nää on nyt oikeesti ihan tarpeellisia tietoja, koska mulle on todennäköisesti tulossa syksyllä yksi työkeikka, ja saan muutamasta Euroopan pääkaupungista valita kohteen. Vielä muutama viikko sitten en kiinnittänyt mitään huomiota Ljubljanaan, mutta nyt se on ihan kärjessä! Valitettavasti ajankohtaan en voi vaikuttaa, eli pahimmillaan Joker out on sillon just Suomessa 😩. Mutta menen siis tosi mielelläni Sloveniaan ja matkustusvaihtoehtoja olen jo kovasti pähkäillytkin.

Vierailija
16193/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla oli huono paikka äsken. Ihana Johanneksen ääni ja ihana oli Ylivoimainen.

Vierailija
16194/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpihetsku Bojan on. E nimisen tanssijan ois 100% varmasti halunnu, mut se on jo umpivarattu toiselle ihanalle, pitkälle komeelle ja rikkaalle.

No se tässä outoa onkin, kun B kohtelee naisia jotenkin kliinisesti. Ei kyllä millään tavoin osoita kiinnostusta esim. Eteliä kohtaan. Voi olla, että on vain ns. herrasmies, mutta kun tuota tiettyä paloa on nähty vain Käärijää kohtaan. En ala väittämään tai spekuloimaan mitään, kunhan kerroin näkemykseni. Sitä en tiedä, miten hän käyttäytyy tavallisessa arjessa.

Vierailija
16195/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.

Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰

Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹

Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.

Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa

Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅

Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?

Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!

Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!

T. Rietas gay

RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......

Olla rakastunut, olla kiinnostunut seksuaalisesti toisesta, rakastaa, pitkä parisuhde ovat aivan eri asioita. Homoskenessä kahden viimeksi mainitun välillä on yhtäläisyysmerkit. Totta kai myös ystäviä rakastetaan, moniin ihmisiin ollaan kiintyneitä jne. Mutta seksi muuttaa muotoaan ja kohdettaan.  Näin hyvin lyhyesti sanottuna. Moni kommentoi, että sehän olisi insestistä, jos pitkäaikaista kumppaniaan panisi. Meillä on pitkien parisuhteiden salaisuus pussukassamme!

T. Rietas gay 

Putosin jo kärryiltä. 😂 Voisiko vaikka Bojan tulkata?

RG on oikeasti umpirakastunut Käärijään. Ne fantasiat UMK ketjusta paloivat ikuisiksi ajoiksi mun verkkokalvoille.🔥 OK, annan sille tilaisuuden aloittaa uusi elämä tässä ketjussa, enkä jatka enempää.

Vierailija
16196/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla oli huono paikka äsken. Ihana Johanneksen ääni ja ihana oli Ylivoimainen.

Jonkun verran tullut keikkoja kierrettyä, niin saanut tän oppia kantapään kautta. Kivaa iltaa.

Vierailija
16197/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuli nainen pyörällä, ja sillä oli niin ihana hymy että kelasin "onkohan hän meitä puutarhureita". Itsekin kuljin nimittäin sellainen pakahtuva onni kasvoilla. Meillä pitäis olla joku salainen puutarhasymboli.

Ehdotan käärijänvihreällä taustalla olevaa vaakunaa, jossa kotimainen pinkki/punainen valamonruusu ja valkoinen balkaninruusu kietoutuneena toisiinsa 🌹🌹

Vierailija
16198/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo katoin utube videoistakin noita niiden keikkoja, et karseen kovaa hoilaavat💩

En siis väärässä ollut. Mulla on toinen paikka nyt ja taas häiritsee tuo karjuminen. Kun se on karjumista eikä laulua. Onneksi ylivoimainen meni rauhallisesti.

Vierailija
16199/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselläni ollut ihan eri tason hauskaa sekä selvinpäin, että humalassa, omien kavereiden kanssa, kuin puolison. Näin se vaan on. Sitä on ihan erilainen ystäviensä kanssa, tai itse olen, kuin sen oman kumppanin. Onhan sitä nyt vallattomampi ja hulluttelee ihan eri tavalla. Keksii kaikkea hölmöä. Kumppanin kanssa on sitten erityyppistä hauskaa.

Toki parisuhteita ja pariskuntia on niin erilaisia. Mutta näin itselläni (takana pitkä parisuhde).

Siis mä oon mun avomiehen kanssa just tuollainen kuin J&B. Kuvataan toisistamne videoita missä vedetään kaikkea puupääteatteria. Ollaan superrakastuneita näin vielä 15v jälkeenkin. Kyllä tuo on rakkautta noilla pojuilla.

Niin, kyllä se taitaa olla niin, että Jere ja Bojan ovat korviaan myöten rakastuneita toisiinsa. Ja mikäs sen ihanampaa! 

Vierailija
16200/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tuli nainen pyörällä, ja sillä oli niin ihana hymy että kelasin "onkohan hän meitä puutarhureita". Itsekin kuljin nimittäin sellainen pakahtuva onni kasvoilla. Meillä pitäis olla joku salainen puutarhasymboli.

Ehdotan käärijänvihreällä taustalla olevaa vaakunaa, jossa kotimainen pinkki/punainen valamonruusu ja valkoinen balkaninruusu kietoutuneena toisiinsa 🌹🌹

tai salaista tervehdys tai sitten toi vaakuna

Ketju on lukittu.