Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.
Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰
Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹
Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.
Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa
Oli, oli. Siellä peitelty mollamaija-Käärijän viereen hengästyttävän piip-session jälkeen ja annettu rakkautta aamuun asti.
Sitä vaan en tajua, että yksimielisesti 100% heteroksi tuomitulla Jerellä on ollut piip-sessio miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös vibat, että B on jo kotimatkalla.
K:n kuvissa nyt muu jengi.
se kuva on perjantai keikkelta mistä satavarma oot bojan on koti matkalla seuraava lento lähtee huomen aamusta vasta hyvin ne kerkee vaikka ja mitä tekemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIrjoitin just ääntämisharjoituksia varten kääntäjään ton sukunimen ja se tarjosi käännökseksi kukkatyttö! Aiemmin oli se kukkakauppias, josta puutarhaketjussa innostuttiin. Kokeilin vielä kääntää englantiin ja sekin oli flower girl. Oih!
Matrix! Vai että flower girl
Kokeilin just ja kukkakauppiasta tarjoaa.
Nyt tarjosi minullekin sitä ensin! Mutta sitten se ehdottaa samaa sanaa niin, että keski-c:n päällä on se väkänen, ja kun sen valitsee, muuttuu kukkatytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne kuvat on sieltä tavastian keikalta, vanhoja siis.
Vierailija kirjoitti:
Tavastialta otetuissa kuvissa. Kai se nyt voi instagramiin posttaa, vaikka b olisi täällä.
No onhan noilla videoilla ihan järjetön katsojamäärä eri alustoilla. Tämä ketju on hyvin pieni osa siitä.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, kuinka moni seuraa tätä ketjua. Onnistuisiko peukutukset tähän?
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.
Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰
Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹
Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.
Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa
Oli, oli. Siellä peitelty mollamaija-Käärijän viereen hengästyttävän piip-session jälkeen ja annettu rakkautta aamuun asti.
Sitä vaan en tajua, että yksimielisesti 100% heteroksi tuomitulla Jerellä on ollut piip-sessio miehen kanssa.
Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan poikaystävä pistetty koneeseen ku K laittanut kuvia. Ehtii taas muutakin.
eikö seurava kone lähe vasta aikasin aamusta ?
Täällä ollaan asiantuntijoita Helsingin ja Ljublijanan välisessä lentoliikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅
Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?
Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!
Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!
T. Rietas gay
RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......
Olla rakastunut, olla kiinnostunut seksuaalisesti toisesta, rakastaa, pitkä parisuhde ovat aivan eri asioita. Homoskenessä kahden viimeksi mainitun välillä on yhtäläisyysmerkit. Totta kai myös ystäviä rakastetaan, moniin ihmisiin ollaan kiintyneitä jne. Mutta seksi muuttaa muotoaan ja kohdettaan. Näin hyvin lyhyesti sanottuna. Moni kommentoi, että sehän olisi insestistä, jos pitkäaikaista kumppaniaan panisi. Meillä on pitkien parisuhteiden salaisuus pussukassamme!
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan poikaystävä pistetty koneeseen ku K laittanut kuvia. Ehtii taas muutakin.
eikö seurava kone lähe vasta aikasin aamusta ?
Täällä ollaan asiantuntijoita Helsingin ja Ljublijanan välisessä lentoliikenteessä.
*Ljubljana
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin vaan tämmönen. Olin pettynyt siihen Alan Walkerin mixaukseen. Niin tylsä.
Samaa mieltä. Heti alkutahdit kuulosti siltä kuin yläasteen musatunneilla garagebandilla tehdyt köpöimmät versiot. Koko ajan oli sellanen olo että ärsyttävästi häiritsee toi ylimääräinen jumputus tätä biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähtee B kotiin
voi vaikka keskiviikkonakin lähtee eikö jostain puhe ollu on viikon suomessa
Vierailija kirjoitti:
Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu.
Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.
Bojan Tsvjeetitsanin on suunnilleen se mitä saan irti tuosta nimen lausumisesta. On kyllä vaikea nimi. Ei muuta ku harjoittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin vaan tämmönen. Olin pettynyt siihen Alan Walkerin mixaukseen. Niin tylsä.
Samaa mieltä. Heti alkutahdit kuulosti siltä kuin yläasteen musatunneilla garagebandilla tehdyt köpöimmät versiot. Koko ajan oli sellanen olo että ärsyttävästi häiritsee toi ylimääräinen jumputus tätä biisiä.
Voi toimia sellasille jotka ei ole alkuperäistä kuullut mutta fanittaa Walkerin musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu.
Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.
jep tämä ite en aluks meinanut uskoo bojan tulisi suomeen tuli se perkule suomeen ja laito palstan ihan sekasin sitten ne postauksen jeren kanssa ainakin toivon niillä on hauskaa kahestaan epäilisin bojan tulee jossain kohtaa uudestaankin suomee
No niinpä tietysti.