Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähtee B kotiin
Mua häiritsee nää jotkut random lyhyet kommentit joissa kirjottaja vaikuttaa siltä että tietää oikeasti asioista jotain enemmän xD
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös vibat, että B on jo kotimatkalla.
K:n kuvissa nyt muu jengi.
Siis miten tuon perusteella voi päätellä Bn olevan kotimatkalla!? Höpöhöpö! Nuohan on voinut vaikka evvk sinne lisätä! Kyllä siellä vielä formulalakanoissa pötkötellään!
Vierailija kirjoitti:
Ei liity nyt yhtään mihinkään, mut mulla tuli pakottava tarve mennä kattomaan vanha video Bojanista, jossa koiranpennut syö sen sormia. 🥹😭😍
Se video on kyllä aika ylittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähtee B kotiin
Mua häiritsee nää jotkut random lyhyet kommentit joissa kirjottaja vaikuttaa siltä että tietää oikeasti asioista jotain enemmän xD
se on se meidän rakas trollinne kuka jakasa yksin puhua XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu.
Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.
Suomi voitti viisut viime perjantaina Tavalla. :) Viisut on nyt läpipelattu.
https://www.tumblr.com/jokaarija/719939403506745344/bojan-and-k%C3%A4%C…
"i mean i think about our summer adventures" 😭😁 kaikkee ne keksii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että K pyytää jossain nettivideossa B:tä tulemaan Suomeen viekkuun katsomaan Salkkareita ei valitettavasti ole mikään tae siitä, että tällaista oikeasti tapahtuu.
Joo, älkää uskoko kaikkea mitä nää sanoo. Valehtelihan Bojankin suorassa livelähetyksessä. Sanoi tulevansa Suomeen, jos Käärijä voittaa viisut. No eipä voittanut ja täällä se vain perhana on.
Suomi voitti viisut viime perjantaina Tavalla. :) Viisut on nyt läpipelattu.
vaikka suomi kaksoseksi viisuissa tuli ollaan ne silti ylpeitä vaikka aluksi oltiin hirveen katkeroituneita
Sloveniaan lähtee aika ikävään aikaan lentoja, mutta eiköhän se bojan selviä vaihtoyhteyksistä.
Tai no joo. Unohdin hetkeksi kenestä on kyse, kyllä se tarttee saattajan jokonitselleen tai matkatavaroilleen. Tai puhelimelleen.
Mä olen miettinyt sellaista, että yrittääkö ne nyt naamatusten selvittää, mitä haluavat toisistaan ja mitä jatkossa. En nyt tarkoita sitä romanttinen/ei-romanttinen jakoa, mutta muutenkin. Jeren kielitaidolla. Olikohan tämä nyt ihan ryhmä ajatus.
Missä on video jossa pojat on baarissa huppelissa?
Vierailija kirjoitti:
Bojan Tsvjeetitsanin on suunnilleen se mitä saan irti tuosta nimen lausumisesta. On kyllä vaikea nimi. Ei muuta ku harjoittelemaan!
Tsvjeetichanin
Tuo jälkimmäinen c ei ole ts vaan sellainen suhuäänne vähän niinkuin cha cha:ssa
Vierailija kirjoitti:
Sloveniaan lähtee aika ikävään aikaan lentoja, mutta eiköhän se bojan selviä vaihtoyhteyksistä.
Tai no joo. Unohdin hetkeksi kenestä on kyse, kyllä se tarttee saattajan jokonitselleen tai matkatavaroilleen. Tai puhelimelleen.
Mä veikkaan että kätevintä on lentää Wieniin ja siitä junalla. Ei oo pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity nyt yhtään mihinkään, mut mulla tuli pakottava tarve mennä kattomaan vanha video Bojanista, jossa koiranpennut syö sen sormia. 🥹😭😍
Ällöä liittää kuolakuvitelmansa koiranpentuihin hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähtee saattajaksi. 🙋 Otan palkatonta, tuli just koeaika täyteen. En ole koskaan käynyt Sloveniassa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.
Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰
Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹
Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.
Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa
Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅
Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?
Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!
Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!
T. Rietas gay
RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......
Olla rakastunut, olla kiinnostunut seksuaalisesti toisesta, rakastaa, pitkä parisuhde ovat aivan eri asioita. Homoskenessä kahden viimeksi mainitun välillä on yhtäläisyysmerkit. Totta kai myös ystäviä rakastetaan, moniin ihmisiin ollaan kiintyneitä jne. Mutta seksi muuttaa muotoaan ja kohdettaan. Näin hyvin lyhyesti sanottuna. Moni kommentoi, että sehän olisi insestistä, jos pitkäaikaista kumppaniaan panisi. Meillä on pitkien parisuhteiden salaisuus pussukassamme!
T. Rietas gay
Putosin jo kärryiltä. 😂 Voisiko vaikka Bojan tulkata?
Vierailija kirjoitti:
Bojan Tsvjeetitsanin on suunnilleen se mitä saan irti tuosta nimen lausumisesta. On kyllä vaikea nimi. Ei muuta ku harjoittelemaan!
Eli Bojan Titanic.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itselläni ollut ihan eri tason hauskaa sekä selvinpäin, että humalassa, omien kavereiden kanssa, kuin puolison. Näin se vaan on. Sitä on ihan erilainen ystäviensä kanssa, tai itse olen, kuin sen oman kumppanin. Onhan sitä nyt vallattomampi ja hulluttelee ihan eri tavalla. Keksii kaikkea hölmöä. Kumppanin kanssa on sitten erityyppistä hauskaa.
Toki parisuhteita ja pariskuntia on niin erilaisia. Mutta näin itselläni (takana pitkä parisuhde).
Siis mä oon mun avomiehen kanssa just tuollainen kuin J&B. Kuvataan toisistamne videoita missä vedetään kaikkea puupääteatteria. Ollaan superrakastuneita näin vielä 15v jälkeenkin. Kyllä tuo on rakkautta noilla pojuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähtee saattajaksi. 🙋 Otan palkatonta, tuli just koeaika täyteen. En ole koskaan käynyt Sloveniassa 😍
Miks mun emoji on mies, vaikka valitsin naisen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sen verran pitkä homma että tarvitset lakisääteisen tuuraajan. Olen täältä jo passi taskussa tulossa.