Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtXVOKUtxGt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Käärijän kehitys.
Käärijä komeampi, herkemmän näköinen vaaleahiuksisena.
Olisi tosiaan kiva jos alkaisi siirtyä hiusten värissä vähän luonnollisempaan suuntaan. Ja pois pottatukasta. Kiitos.
Pottatukka on megakuuma, kun se on föönattu tollai tuuheaksi. Mut ei niin, että se on vedetty päätä myöten länään. Ps. Jerellä ihanat housut siinä kaap..laatikosta ulostulo -videossa! Boleron vois jo lahjoittaa jonnekin musiikkimuseoon. Siitä tulee vielä historiallisen ikoninen museoesine. Tai voihan sen antaa Bojanille lahjaksi.
Mä näin Twitterissä sattumalta jonkun Käärijän haastattelun jollekin Puolan radiolle ja siinä se haastattelija taas kysyy yhtä asiaa joka jäi euroviisuista mieleen.. no arvata saattaa mikä oli Käärijän vastaus leveän hymyn kera(oli siis kuvaakin siinä). Tää varmaan ollutkin täällä mutta ite nähnyt vaan sen Maikkarin (?)vastaavan.
Bojanista jää varmaan ihana raikas tuoksu tyynyliinaan. Jere ei enää ikinä pese formulalakanoita, kun niistä voi nuuhkia Bojanin posken tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹
Voihan heterokaveritkin vähän telmiä ja pureskella toisiaan. Noiden kavereiden käytöksestä päätellen en olisi yhtään yllättynyt.
Telmiä joo, mutta pureskella? Miehet etenkin?
Mä aina mietin just noita tuoksuja itse, ja tuoksut merkitsee paljon, ja oon sellane haisteli ja muutenkin, ja kun ajattelee K:a ja B:a halaamassa niin miettii just et miten ihanalta ne tuoksuu toistensa nenään. Toivottavasti siis hyvälle ainakin 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Twitterissä sattumalta jonkun Käärijän haastattelun jollekin Puolan radiolle ja siinä se haastattelija taas kysyy yhtä asiaa joka jäi euroviisuista mieleen.. no arvata saattaa mikä oli Käärijän vastaus leveän hymyn kera(oli siis kuvaakin siinä). Tää varmaan ollutkin täällä mutta ite nähnyt vaan sen Maikkarin (?)vastaavan.
Joo, vastaus tuli tosi reippaasti. Minusta se haastattelijakin oli vähän huvittunut.
Vierailija kirjoitti:
saman haastatelun itekin katsoin heti hymy naamalla sano bojan mietin vaan jotain tossa vaikka kavereita olisivatkin XD
Tiktokissa tiedetään, että eilinen karaokebaari oli Ihku Helsingissä. Fani oli nähnyt pojat ja selfiet otettu. Mukavia olivat.
IG liveä täällä odotellaan kuumeisesti. Kukaan muu samoilla fiiliksillä? Onnistuuko vinkit universumin suuntaan tällä kertaa? Ehkä jos meitä olisi tarpeeksi monta samoilla toiveilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIrjoitin just ääntämisharjoituksia varten kääntäjään ton sukunimen ja se tarjosi käännökseksi kukkatyttö! Aiemmin oli se kukkakauppias, josta puutarhaketjussa innostuttiin. Kokeilin vielä kääntää englantiin ja sekin oli flower girl. Oih!
Matrix! Vai että flower girl
Kokeilin just ja kukkakauppiasta tarjoaa.
Oiskohan poikaystävä pistetty koneeseen ku K laittanut kuvia. Ehtii taas muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan poikaystävä pistetty koneeseen ku K laittanut kuvia. Ehtii taas muutakin.
eikö seurava kone lähe vasta aikasin aamusta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.
Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰
Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹
Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.
Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa
Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅
Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?
Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!
Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!
T. Rietas gay
RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa tiedetään, että eilinen karaokebaari oli Ihku Helsingissä. Fani oli nähnyt pojat ja selfiet otettu. Mukavia olivat.
JAahas, sitä on siis jossain vaiheessa siirrytty ääniwallista pidempien aukiolojen äärelle. Ihku taitaa olla peräti viiteen asti auki, eli kun valon perusteella pohdittiin mihin aikaan tuore ccc-esitys on kuvattu, on ihan perusteltua olettaa että siellä on riekuttu vielä valomerkin jälkeenkin ja sitten lähdetty niillä tosi tuoreilla silmillä kohti hyviä ideoita. Luultavasti formulalakanoissa on nukuttu pitkälle iltapäivään. Näinköhän kunto kestää lähteä radalle vielä tänäänkin?
Tähän väliin vaan tämmönen. Olin pettynyt siihen Alan Walkerin mixaukseen. Niin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Managerin entinen työpaikka siis.
Mulla myös vibat, että B on jo kotimatkalla.
K:n kuvissa nyt muu jengi.
EI varmasti kaikki olekaan yhtä vihkiytyneitä csi-tason pöytäliinatutkijoita kuin me täällä 😄 käärijän tyttöystävää on kyllä arvuuteltu ainakin viisujen (eli bojanin) jälkeen pitkin tiktokkia, twitteriä, redditiä ja varmaan muitakin someja. Kyllä siellä on monenlaista salapoliisityötä tehty ja ilmeisesti jotain selvinnytkin, koska ainakin redditissä jotkut keskustelut on sittemmin piilotettu. Minusta tämä aihe ei ole niinkään tyttöystävää koskeva vaan nimenomaan bojania, koska instassa seuraamiset ovat julkisia, ja monessa somessa ne seuraamistiedot tietyllä tavalla kuuluvat siihen profiiliin. Ihan vertailun vuoksi esimerkiksi facebookissa on aika yleistäkin piilottaa kaverit ja seuraamiset vierailta, eikä siellä yleisesti ottaen ole tapana kauheasti käydä vieraitten profiileja katselemassa, kun taas twitterissä on ihan tavallista kurkata toisen profiilia ennen kommentointia, ja sen perusteella tehdään hyvinkin paljon ennakko-oletuksia. Seurattujen katsominen ei siis ole välttämättä mitään erityistä stalkkaamista vaan ihan kulloisenkin somen normaalin toiminnan hyödyntämistä. Toki se tässä nyt välillä on sitäkin, mutta ei siis siltikään verrattavissa just johonkin lentokentälle menemiseen ja pöytäliinojen vertailuun.