Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15921/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtXVOKUtxGt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Käärijän kehitys.

Käärijä komeampi, herkemmän näköinen vaaleahiuksisena.

Olisi tosiaan kiva jos alkaisi siirtyä hiusten värissä vähän luonnollisempaan suuntaan. Ja pois pottatukasta. Kiitos.

No eikä!

Potta on just ihana, ihan paras sillein pörröllään ja sitten sen voi sutia myös eteen hienosti kiiltäväksi, niinkuin Essi osas erityisesti

Vierailija
15922/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kehitys.

Niinpäs onkin, kannattaisi kokeilla taas vaaleampia hiuksia. Musta väri on aika kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15923/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sopii mustat hiukset älyttömän hyvin. Ja Käärijä = pottatukka. 🤔 Mutta varmaan se joskus haluaa vaihtaa hiustyyliä.

Jos nyt eka vaihtaisi vaatetusta niin sitten ehkä ensi vuonna voidaan miettiä hiuksia.

Vierailija
15924/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän noi miettii ku tajuavat et kaikki on tosiaan kuvina ja hidastuksina monta kertaa netissä, se possujuna on ehkä 'pahin' kaikista, vaikka toisaalta itsehän ovat aikaiseksi saaneet. Mut et nolottaako tai kaduttaako. Ja sitten taas K päästi ilmoille sen poikaystävä-jutunkin jo Loverpoolissa, et ei pitäs shippaus sinänsä yllättää.

Onko Bojan/JokerOut kuitenkin ajatellut olevasta ns. vakava bändi ja nyt Käärijän kanssa hommat riistäytynyt ihan käsistä ja koko Bojan ihan turmiolla.

Ei mitään kovin vakavaa pohdintaa tää siis, et ei ole suutahtamisen arvosta kellekkään 😅 Ja mä itsehän rakastan heitä yhdessä ja erikseen ja tää ollut aivan huippu kevät ja tää pitkä viikonloppu heitä shippaillessa.

En näe sitä niin että bojanin hassuttelu on pois joker outin vakavastiotettavuudesta. Pikemminkin hänen viimeaikainen toimintansa on tuonut potkua koko yhtyeeseen enkä usko että mahdollinen bi-leima haittaa.

Oon niin samaa mieltä, tämä sekoilu on vaan saanut fanitkin ihastuksesta sekaisin ja lisää faneja tulee koko ajan. Eihän näitä voi olla rakastamatta! Jos siellä sitten joku tiukkapipo vetää herneen nenään, niin eiköhän se löydä jostain muualta itselleen fanituksen kohteen. En usko, että näiden kohderyhmä pahastuu tämmösestä viihteestä.

Vierailija
15925/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/hirunoka/719922136023711744/i-love-how-bojans-vo…

Ei ole vaan suomi mammojen juttu toi että Bojan yrittää vähän matkia Jereä ;) toivottavasti jatkaa samaa jokereidenkin keikoilla

Se on just herttasta, etenkin kun musta B ei kuitenkaan ihan pysty pull of sitä samaa fiilistä kuin K 😅 mutta se tekeekin siitä niin ekstra söpöä

Vierailija
15926/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

if i asked him 2 + 2 = ? he would say triangle😂

https://twitter.com/jrpyhnn/status/1668175109188730882?t=NM9yMcr5QHXRmh…

Vierailija
15927/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaa nyt tuota yön Ccc Kärtsäriä vaikka Malediivien Kärstäriin! Hän on kuin eri ihminen, pikku poika siihen vanhaan kärttyiseen verrattuna. Hänessä on niin monia puolia ja tää puoli Bojanin kanssa sulattaa sydämet ihan täysin. Tuossa on samaa euforiaa kun siinä Salkkarit peittely vidissä 🥰

Mikä on Salkkarit peittely -video!!! Sellasta en oo nähny tai kuullu vaikka aktiivisesti seilannu toukokuun alkupuolelta heti, kun laivasta kuulin! Onko siitä jstn suomalaisen median haastattelusta (B kainaloon kattoon Salkkareita) videokin?! Linkatkaa tai kertokaa uteliaalle! :D

Vierailija
15928/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.

Mitäköhän asiatonta siinäkin on kun kaikki näkee että pupillit on vähän laajentunut. Pitäiskö leikkiä ettei näe, älytöntä. 😀 Syy nyt voi olla mikä vaan, vaikka Bojanin nähdessään laajenee kun on niin innostunut.

Ihastuneen ja myös seksuaalisesti kiihottuneen pupillit laajenevat halun ja ihastuksen kohteen lähellä. On ihan biologis-fysiologinen tosio.

T. Rietas gay

Vierailija
15929/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sopii mustat hiukset älyttömän hyvin. Ja Käärijä = pottatukka. 🤔 Mutta varmaan se joskus haluaa vaihtaa hiustyyliä.

Jos nyt eka vaihtaisi vaatetusta niin sitten ehkä ensi vuonna voidaan miettiä hiuksia.

Mutta hei ihanaa, että tässä alati muuttuvassa maailman tilanteessa meillä on jotain pysyvää. Kun vihreä bolero vilahtaa, tunnen oloni turvalliseksi 😉

Vierailija
15930/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs uskotte että tänään vielä tapahtuu? Hiljaista kotona hengaamista ja ei kuvia, uudet bileet ja yöllä humalaisia päivityksiä vai Helsingin kiertelyä, terasseja ja fanikuvia?

Vierailija
15931/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.

Mene pois.

T. Rietas gay

Anna palaa, Rietsu!

Vierailija
15932/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkälainen tukka, vaatetus tai vaatteettomuus :) kunhan itse tykkää ja kokee olonsa hyväksi.

Mun lempparilookki on kuitenkin ollut se vatsan paljastava nahkapusakka, musta pottatukka ja tumma silmämeikki<3

Vierailija
15933/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan suomi mammojen juttu toi että Bojan yrittää vähän matkia Jereä ;) toivottavasti jatkaa samaa jokereidenkin keikoilla

Se on just herttasta, etenkin kun musta B ei kuitenkaan ihan pysty pull of sitä samaa fiilistä kuin K 😅 mutta se tekeekin siitä niin ekstra söpöä

Joo, tulee sellainen fiilis että puppy siinä yrittää leikkiä pahista mutta onhan se silti aika kuuma vaikka samalla söpö 😍

Vierailija
15934/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kehitys.

Niinpäs onkin, kannattaisi kokeilla taas vaaleampia hiuksia. Musta väri on aika kova.

Tuohon on valittu huono kuvapari, tuo vaalea tyyli ei 99% vanhoissa kuvissa näytä hyvältä, eikä tummana noin kalpealta.

Oikeasti Käärijää pukee tumma pörhöpotta liiankin hyvin ......

Vierailija
15935/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs uskotte että tänään vielä tapahtuu? Hiljaista kotona hengaamista ja ei kuvia, uudet bileet ja yöllä humalaisia päivityksiä vai Helsingin kiertelyä, terasseja ja fanikuvia?

Seuraava on joku vihjaus studiolta. Luultavasti huumorilla höystetty.

Vierailija
15936/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se joka on aiemminkin kommentoinut tänne, että olen asunut pohjois Italiassa ja mieheni on italialainen. Ja jos Bojanin sukulaiset on yhtään samanlaisia (konservatiivisia) kuin mieheni perhe on niin en ihmettele yhtään, jos B tuntee olonsa Jeren seurassa noin rentoutuneeksi ja vähän kapinalliseksi. En siis tiedä mitään B sukulaisista, mistäs sen tietää jos he ovatkin super avoimia. Ihan vaan tällasena ajatuksena heitin kun tiedän vähän paremmin minkälaista ilmapiiriä siellä päin Eurooppaa on tänne pohjoiseen verrattuna.

Haluatko avata tarkemmin tai esimerkkejä mitä meinaat liittyen konservatiivisuuteen?

Vierailija
15937/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkälainen tukka, vaatetus tai vaatteettomuus :) kunhan itse tykkää ja kokee olonsa hyväksi.

Mun lempparilookki on kuitenkin ollut se vatsan paljastava nahkapusakka, musta pottatukka ja tumma silmämeikki<3

Musta se nahkapusakka on aika törkee.....

Vierailija
15938/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei ihanaa, että tässä alati muuttuvassa maailman tilanteessa meillä on jotain pysyvää. Kun vihreä bolero vilahtaa, tunnen oloni turvalliseksi 😉

Tämä. Mun verenpaine on jo turhan korkealla, en kestä liikaa kaikkea kerralla.

Vierailija
15939/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitä studioo olisin veikannut mut mahtaako siitä tulla mitään tällä kertaa. Liveä edelleen toivon kovasti! Ja mitä vaan matskua tottakai.

Varmaan siellä pikkuhiljaa on päästy formulalakanoista iltapäiväisen aamusaunan ja myöhäisen brunssin myötä liikkeelle ....

Et eiku odotetaan. Taas.

Vierailija
15940/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tulee sellainen fiilis että puppy siinä yrittää leikkiä pahista mutta onhan se silti aika kuuma vaikka samalla söpö 😍

Ja kun lopussa alkaa puppya itseäänkin naurattaa 😍😍😍😍

Ketju on lukittu.