Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15961/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä kuuluu minulle!!!!!!

Vierailija
15962/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että K on latentti bi.

Tämä on jännä ilmiö, yleensä sytyn isoista, parrakkaista armeijatyylisistä miehekkäistä miehistä. Kumminkin tuo K saa minut ajattelemaan asioita, joita en tänne viitsi kirjoittaa. Ja onhan tuo B myös kuuma, varsinkin Tavastian lavalla, mutta silti vielä makuuni liian nuori poika.

K on jo vanhempi ja hänessä on säteilyä ja karismaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15963/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.

Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.

Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?

En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.

Mitä siellä tarkalleen ollaan  oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3

Lähinnä samoilla linjoilla kun täälläkin. Eli että luultavasti ovat vaan kavereita tai mahdollinen ihastus tulee Bojanin puolelta. Eniten minua on kiinnostanu slovenialaisten kommentit, kun heidän mielestään Bojan on Jeren seurassa tosi erilainen kuin ilman.

*älkää kivittäkö, tämä ei ole minun mielipide, olen vaan viestintuoja*

Ennen viisuja Jokereita ja Bojania pidettiin vähän tylsänä ja särmittömänä bändinä yli 20vuotiaiden joukossa. He olivat nimenomaan "teinien bändi". Mutta tämän Bojan-Jere jutun jälkeen ja sen myötä ehkä Jeren vaikutuksen ansiosta he ovat alkaneet kiinnostaa kaiken ikäisiä. Mielestäni noita heidän näkemyksiään isosta vaikutuksesta Bojaniin myös tukee noi Bojanin omat jutut siitä, miten hän näkee Jeren osana elämäänsä monien vuosienkin jälkeen.

Kiinnostavaa. Onkohan se muuten joku mun valemuisto vai onko Bojan sanonut jossain että hän ei olisi bändikavereidensa kanssa tekemisissä ilman bändiä? Siis ovat ilmeisesti tosi erilaisia persoonia?

Ei ihan noin. Krisistä totesi, että eivät välttämättä ilman bändiä olisi ystäviä, koska ovat niin erilaisia, mutta yhteinen kunnianhimo ja musiikilliset tavoitteet yhdistää.

Nehän on olleet ihan poikasia kun ovat bändin aloittaneet, eli varmasti siis siinä olisi ollut se mahdollinen ajankohta, jolloin eivät olisi ylipäänsä ystävystyneet. Nythän heidänkään keskinäisiä välejä ei voi kyllä ihan pelkästään puhtaan ammatillisina pitää 😁 Kovasti tässä olen etsiskellyt sitä videota, jossa Bojan näyttää melkein laukeavan kun Kris laulaa hänen mikkiinsä.

Vierailija
15964/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla on ihanat ruskeat silmät 🥰

Vierailija
15965/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunko analyysiä kaipasitte tiktok videosta?🤪

Hlllitsevimpana elementtinä videossa on suuri ja hallitseva Syreenipensas taustalla, täydellisessä kukassaan. Tiedättehän että syreeni kasvaa Sloveniassa luonnonvaraisena, mutta täällä pohjoisessa vain istutettuna? Hieman Käärijänvihreää tummemmat lehdet ovat malliltaan sydämenmuotoiset.

Syreenin huumaavan tuoksun on uskottu karkoittavat kaikki pahat henget ympäriltään ja tuoksu auttaa nuoria näkemään asiat oikeassa valossa. Syreeni symboloi rakkauden ensimmäisiä tuntemuksia ja voimakas tuoksu heikentää voimakkaasti todellisuuden tajua, tästä luonnonilmiöstä on selvästi kyse nähtävällä videolla.

Ja entä nuo kaksi hehkuvaa ja loistavan onnellista ja kaunista hahmoa jotka saa

vat sydämen sykkyrälle? "get out now?" Tulevat symbolisesti seinät rikkoen ulos kaapistaan..anteeksi laatikostaan.. Katsokaa kuinka pohjoisen auringon säteet ovat raidoittaneet Bojanin hiuksia.. kuinka onnelliset silmät ja hymyt molemmilla..

Tunnin kiekkopaikka, kuinka elämä on lyhyt ja meillä on vain tämä hetki.

Ja smart park, ihan ripaus kaupallisuutta mukaan ettei mene liian runolliseksi.

Leila

Huumaa alla intohimon syreenin! Jälleen niin asiantuntevaa ja samalla runollista analyysia nobelistiltamme. Kukkien kieli kertoo sen, mihin kieli ei (aamuyöstä eikä K:lla vierailla kielillä muihinkaan vuorokaudenaikoihin) taivu. Mikään ei videossa ollut sattumaa. Kukkien kieli puhuttelee meitä voimallisesti kuin täälläkin mainitut huimausaineet.

Kiitos Leila

T. Ihaillen, Rietas gay

Vierailija
15966/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei muuten oo seurannut uusia randomeja suomalaisia Instassa sen jälkeen kun sai Käärijän takaisin. :)

Aww hän oli pitkästynyt ja yksinäinen koko lauantain. Räpläs luuria uskaltamatta kuitenkaan olinpaikkaansa paljastaa. Ja sit piti viimein laittaa se Vallila- klippi stooriin, kun kuuli et Kärtsy tulossa kotiin päin, et löytää hänet ... Ja löysihän se! Lucky us.

Vierailija
15967/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi lehdet ei ole näistä pullollaan juttuja, edelleenkään! Kun muuten jatkuvasti painetaan juttuja ulos Kärtsästä. Molemmat niin kuvauksellisiakin vielä niin sopisivat iltapäivälehtien kansiin.

Varsinkin, kun katsoo millaiset uutiset ylittävät uutiskynnyksen.

Esim. kaikki nämä Suomalaisista.  Joku julkkis parkkeerannut väärin pysäköintiruutuun, toinen liikkunut uuden rakkaan kanssa lähikaupassa, yksi käynyt laivaristeilyllä, joku kulkenut kadulla merkkilaukku kädessä, joku kaahannut ökyautolla jne...Nyt, kun olisi hieman erilaista uutisoitavaa, niin mitään ei kirjoiteta.Jopa Sloveniassa kirjoittivat, vaikka ei kohdistunut sinne kokonaan.

Vierailija
15968/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää tyypit on maailman onnellisimpia kun saavat olla yhdessä! Ilmeet Tavastialla kun Bojan lauloi Carpe Diem ja piteli käsiään Käärijän ympärillä K kädet Bojanin kädessä kiinni ja kaikki muut Hki kuvat kun ovat yhdessä. Apua!

Vierailija
15969/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on ihanat ruskeat silmät 🥰

Ja Jerellä isot ja siniset 😘

Vierailija
15970/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että K on latentti bi.

Tämä on jännä ilmiö, yleensä sytyn isoista, parrakkaista armeijatyylisistä miehekkäistä miehistä. Kumminkin tuo K saa minut ajattelemaan asioita, joita en tänne viitsi kirjoittaa. Ja onhan tuo B myös kuuma, varsinkin Tavastian lavalla, mutta silti vielä makuuni liian nuori poika.

K on jo vanhempi ja hänessä on säteilyä ja karismaa.

Enemmänkin K on vain niin sinut itsensä kanssa ja itsevarma että uskaltaa heittäytyä ja heittää vaikka ja millaista läppää ilman nolostumista kenen kanssa vain. Siihen vielä lisäyksenä, että näyttää tunteitaan suht helposti niin on aika säteilevä yhdistelmä. Mulle siis sopisi enemmän kuin hyvin, että olisikin bi, mutta mikään ei siihen kyllä hänessä viittaa, vaikuttaa ihan umpiheterolta noin yleisesti.  

Vierailija
15971/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei muuten oo seurannut uusia randomeja suomalaisia Instassa sen jälkeen kun sai Käärijän takaisin. :)

Eihän sitä nyt tarvi osoittaa mieltä kun Jere on huomioimassa

Vierailija
15972/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut olla paikalla kärpäsenä katossa siinä vaiheessa, kun ovat keksineet noi eurolavat. Siinä on varmaan riittänyt kikatusta kerrakseen jo suunnitteluvaiheessa.

Vierailija
15973/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi lehdet ei ole näistä pullollaan juttuja, edelleenkään! Kun muuten jatkuvasti painetaan juttuja ulos Kärtsästä. Molemmat niin kuvauksellisiakin vielä niin sopisivat iltapäivälehtien kansiin.

Esim. kaikki nämä Suomalaisista.  Joku julkkis parkkeerannut väärin pysäköintiruutuun, toinen liikkunut uuden rakkaan kanssa lähikaupassa, yksi käynyt laivaristeilyllä, joku kulkenut kadulla merkkilaukku kädessä, joku kaahannut ökyautolla jne...Nyt, kun olisi hieman erilaista uutisoitavaa, niin mitään ei kirjoiteta.Jopa Sloveniassa kirjoittivat, vaikka ei kohdistunut sinne kokonaan.

Odotellaan torstain Seiskaa (en siis oikeasti odota tai lue), siellä voi hyvinkin jotain juttua olla...

Vierailija
15974/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Helsingin keskustassa kun oli aikaa sitten sovittu meno (asun Helsingissä, mutta en käy keskustassa kuin pari kertaa vuodessa) ja kyllä piti katsoa terasseja yms tarkasti jos siellä olisikin vaikka joku Bojan. :P Tuli stalkkeri olo, vaikka tein ihan normaalin reittini ja ainoastaan olin silmät vähän tarkempana.

Vierailija
15975/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.

Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.

Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?

En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.

Mitä siellä tarkalleen ollaan  oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3

Lähinnä samoilla linjoilla kun täälläkin. Eli että luultavasti ovat vaan kavereita tai mahdollinen ihastus tulee Bojanin puolelta. Eniten minua on kiinnostanu slovenialaisten kommentit, kun heidän mielestään Bojan on Jeren seurassa tosi erilainen kuin ilman.

*älkää kivittäkö, tämä ei ole minun mielipide, olen vaan viestintuoja*

Ennen viisuja Jokereita ja Bojania pidettiin vähän tylsänä ja särmittömänä bändinä yli 20vuotiaiden joukossa. He olivat nimenomaan "teinien bändi". Mutta tämän Bojan-Jere jutun jälkeen ja sen myötä ehkä Jeren vaikutuksen ansiosta he ovat alkaneet kiinnostaa kaiken ikäisiä. Mielestäni noita heidän näkemyksiään isosta vaikutuksesta Bojaniin myös tukee noi Bojanin omat jutut siitä, miten hän näkee Jeren osana elämäänsä monien vuosienkin jälkeen.

Kiinnostavaa. Onkohan se muuten joku mun valemuisto vai onko Bojan sanonut jossain että hän ei olisi bändikavereidensa kanssa tekemisissä ilman bändiä? Siis ovat ilmeisesti tosi erilaisia persoonia?

Ei ihan noin. Krisistä totesi, että eivät välttämättä ilman bändiä olisi ystäviä, koska ovat niin erilaisia, mutta yhteinen kunnianhimo ja musiikilliset tavoitteet yhdistää.

Nehän on olleet ihan poikasia kun ovat bändin aloittaneet, eli varmasti siis siinä olisi ollut se mahdollinen ajankohta, jolloin eivät olisi ylipäänsä ystävystyneet. Nythän heidänkään keskinäisiä välejä ei voi kyllä ihan pelkästään puhtaan ammatillisina pitää 😁 Kovasti tässä olen etsiskellyt sitä videota, jossa Bojan näyttää melkein laukeavan kun Kris laulaa hänen mikkiinsä.

Minäkin olen ymmärtänyt että ovat sanoneet että eivät varmaankaan olisi ikinä tutustuneet ilman bändiä koska ovat kiinnostuneita niin eri asioista, mutta nyt siis tietenkin ovat hyviä ystäviä.

Vierailija
15976/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Warnerilta on tullut tiukka ohjeistus... Nyt taataan K:lle privaattiaikaa. Ja mainostus leviää somessa kuin kulo. Tässä on ehkä tiukempi linja kuin heteroseiskan kanssa.

Vierailija
15977/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen seuratut tyypit eivät ole ihan randomeita, vaan ilm. Wallissa kohdattua Suomen kermaa: toimittaja/influensseri ja Esa Saarisen poika. Joka on, no öööh Esa Saarisen poika.

Vierailija
15978/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kyllä Warnerilta pysty lehdistöä määräilemään.. eikä pidä pystyäkään. Ehkä toimittajat ei tajua vaan nyt mitään. Ja tietysti parempi noille kun saavat olla vähän enemmän rauhassa.

Vierailija
15979/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Warnerilta on tullut tiukka ohjeistus... Nyt taataan K:lle privaattiaikaa. Ja mainostus leviää somessa kuin kulo. Tässä on ehkä tiukempi linja kuin heteroseiskan kanssa.

Warner tiukasti ohjeistanut Kärtsää tekemään kännisen chachacha-videon aamuyöllä taloyhtiön parkkipaikan kuormalavojen keskellä feat.slovenialainen poikabändin laulaja. Ja jakamaan sen noin puolelle miljoonalle someseuraajalle😂

Vierailija
15980/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt taas täysin spekulaatiota mutta alkaakohan jossain vaiheessa K tympiä kun hänellä on kannoilla noin super innokas puppy fanipoika? Itse seurustelin kerran itteäni nuoremman kanssa ja se jäikin siihen yhteen kertaan. Palo pinna kun toinen oli kokemattomuutensa takia kokoajan niin innokas.

Ketju on lukittu.