Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.
Mitäköhän asiatonta siinäkin on kun kaikki näkee että pupillit on vähän laajentunut. Pitäiskö leikkiä ettei näe, älytöntä. 😀 Syy nyt voi olla mikä vaan, vaikka Bojanin nähdessään laajenee kun on niin innostunut.
Pupillit voi näyttää laajentuneelta ihan valon määrän mukaansin, mulla ainakin hämärässä ihan ilman että olen mitään ottanut.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtXVOKUtxGt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Käärijän kehitys.
Käärijä komeampi, herkemmän näköinen vaaleahiuksisena.
Jerellä ei taida ensi viikolla olla keikkoja, miten olisi pieni Slovenian loma ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tää uusi postaus naurattaa mua niin paljon😂
https://www.tumblr.com/rbf451/719920172061835264/paidatonriehuja-on-tik…
Siis tää B&J yhteinen somekontentti on niin parasta 😂😍🥵. Voisin laittaa kuukausitilauksen sisään, jos tälle olis oma kanava. Erikseen jutut on mulle olleet usein vähän meh.
Joo mäkin. Tosin nyt kuvittelen mielessäni ihan muunlaista sisältöä, kun mitä on tähän mennessä nähty...
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko mitä Bojan on pistäny tohon samaan videoon omassa ig? "Mom, can we have chachacha? No, we have chachacha at home. Chachacha at home: "
Avatkaa joku tätä:D liittyykö tää johonkin meemiin tuo lausahdus? Tää ei ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Ei juma, miettikää kun olisitte töihin olleet lähdössä ja siellä pojat taloyhtiön parkkipaikalla..olisin pyörtynyt..
Samaa mietin..Sit ois mukana joku haiseva banaani lohenruotoroskispussi mun tuurilla
Mitähän noi miettii ku tajuavat et kaikki on tosiaan kuvina ja hidastuksina monta kertaa netissä, se possujuna on ehkä 'pahin' kaikista, vaikka toisaalta itsehän ovat aikaiseksi saaneet. Mut et nolottaako tai kaduttaako. Ja sitten taas K päästi ilmoille sen poikaystävä-jutunkin jo Loverpoolissa, et ei pitäs shippaus sinänsä yllättää.
Onko Bojan/JokerOut kuitenkin ajatellut olevasta ns. vakava bändi ja nyt Käärijän kanssa hommat riistäytynyt ihan käsistä ja koko Bojan ihan turmiolla.
Ei mitään kovin vakavaa pohdintaa tää siis, et ei ole suutahtamisen arvosta kellekkään 😅 Ja mä itsehän rakastan heitä yhdessä ja erikseen ja tää ollut aivan huippu kevät ja tää pitkä viikonloppu heitä shippaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.
Mitäköhän asiatonta siinäkin on kun kaikki näkee että pupillit on vähän laajentunut. Pitäiskö leikkiä ettei näe, älytöntä. 😀 Syy nyt voi olla mikä vaan, vaikka Bojanin nähdessään laajenee kun on niin innostunut.
Pupillit voi näyttää laajentuneelta ihan valon määrän mukaansin, mulla ainakin hämärässä ihan ilman että olen mitään ottanut.
Siis aamen. Menee aivan liian pitkälle koko homma kun lähdetään tällaisia pohtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko mitä Bojan on pistäny tohon samaan videoon omassa ig? "Mom, can we have chachacha? No, we have chachacha at home. Chachacha at home: "
Avatkaa joku tätä:D liittyykö tää johonkin meemiin tuo lausahdus? Tää ei ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän noi miettii ku tajuavat et kaikki on tosiaan kuvina ja hidastuksina monta kertaa netissä, se possujuna on ehkä 'pahin' kaikista, vaikka toisaalta itsehän ovat aikaiseksi saaneet. Mut et nolottaako tai kaduttaako. Ja sitten taas K päästi ilmoille sen poikaystävä-jutunkin jo Loverpoolissa, et ei pitäs shippaus sinänsä yllättää.
Onko Bojan/JokerOut kuitenkin ajatellut olevasta ns. vakava bändi ja nyt Käärijän kanssa hommat riistäytynyt ihan käsistä ja koko Bojan ihan turmiolla.
Ei mitään kovin vakavaa pohdintaa tää siis, et ei ole suutahtamisen arvosta kellekkään 😅 Ja mä itsehän rakastan heitä yhdessä ja erikseen ja tää ollut aivan huippu kevät ja tää pitkä viikonloppu heitä shippaillessa.
En näe sitä niin että bojanin hassuttelu on pois joker outin vakavastiotettavuudesta. Pikemminkin hänen viimeaikainen toimintansa on tuonut potkua koko yhtyeeseen enkä usko että mahdollinen bi-leima haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistason vitsi et "oikea" cha-cha-cha on niin hieno veto ja esitys ja nää teki tämmösen köyhän miehen version. Ei sen kummempaa. Vähä ku lapset sanos et käydään hakeen Mäkkäristä hampurilaiset ja äiti sanoo et ei ku tehdään itse kotona....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kehitys.
Olisi tosiaan kiva jos alkaisi siirtyä hiusten värissä vähän luonnollisempaan suuntaan. Ja pois pottatukasta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kehitys.
ootko nähny sen vaalean kuvan missä joku 17v ? Huh mikä tyttöjenhurmaajasilmä(Warnerin "Onnea äideille" Instakuva)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kehitys.
Olisi tosiaan kiva jos alkaisi siirtyä hiusten värissä vähän luonnollisempaan suuntaan. Ja pois pottatukasta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kehitys.
Se tukka taaksepäin laitettuna on kyllä niin hyvännäköinen! Huh 🔥
Vierailija kirjoitti:
Näkisin että JO on siinä mielessä vakava bändi että haluavat itse tehdä musiikkinsa ja en näe heitä heittämässä vitsejä biisien välissä kuten Käärijä tai roudaamassa lavalle vesileluja. Mutta minusta he ovat selvästi muuttaneet tyyliään seksuaalisempaan ja aikuisempaan suuntaan. Eli ei vain söpöä ja iloista vaan myös vaarallista ja dramaattista. Eli siihen nähden en näe että tämä sekoilu Käärijän kanssa olisi jotenkin ristiriidassa JO:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mene pois.
T. Rietas gay
https://www.tumblr.com/hirunoka/719922136023711744/i-love-how-bojans-vo…
Ei ole vaan suomi mammojen juttu toi että Bojan yrittää vähän matkia Jereä ;) toivottavasti jatkaa samaa jokereidenkin keikoilla
Mun mielestä sopii mustat hiukset älyttömän hyvin. Ja Käärijä = pottatukka. 🤔 Mutta varmaan se joskus haluaa vaihtaa hiustyyliä.
Tiettyjen viestien poisto kielii siitä mikä tässä oli asiatonta spekulaatiota. Ps. Ei tuota edes huomaa.