Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tällä videolla on tajuttu jotain puutarhailevien palstattarien sielunelämästä ;)
(Carpe Diem kombilaatio Tavastialta ja guilty pleasure -kuvia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat taas vaihdissa! Ei näytä kovin krapulaisiltakaan.
Taitaa olla eiliseltä toi uusin ig ja tiktok, vaatteista päätellen
Mun mielestä Bllä oli eilen puvuntakki siinä denssivideossa, mutta ihan sama. Ihania ovat!
Niin munkin mielestä puvun takki oli.
No se on jo illan tiimellyksissä mennyt hukkaan. Valaistuksen perusteella päättelen, että video on otettu klo 4-6 välillä aamulla.
Voi ei, taasko on jotain kadonnut! Ensin bolero, sitten puhelin, ja eilen oli jo koko Bojankin hukassa ja luultiin että se oli pudonnut Kärtsän autosta jonnekin tien varteen espoolaisperheen löydettäväksi.
Nyt mammat jäljittämään Bojanin kadonnutta takkia! Varmaan onnistuu helposti näillä salapoliisitaidoilla kun pöytäliinoistakin selvittiin 🧐
Älä jaksa. Sama takki pokemonpalloklipissä, ravintolassa ja tossa eurolavaklipissä
Tää on hauska! Mulla sama, välillä pelottaa avata esim viime yönä kun oli huolta onko B vieläkin yksin
https://twitter.com/iluvdjo/status/1668221502729203712?cxt=HHwWgMC9zcen…
Kolmelta tulee trolli, muistatteko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K:n tyttöystävä on kuvannut nuo videot ja oletettavasti myös pyörinyt K:n ja B:n mukana koko B:n Helsingin vierailun ajan, niin minkähän takia B ei vieläkään seuraa häntä Instagramissa? 😅 On kyllä alkanut seuraamaan muuta Käärijän crewtä kokonaisuudessaan ja kaikkia ihan randomeitakin suomalaisia.
K:n pyynnöstä tytsyn suojelua.
Mutta miten se häntä oikein suojelee että B ei ala seuraamaan Instassa? 🤔
Mistä olet saanut päähäsi, ettei hän seuraa häntä? :) jos olet pinttynyt vain johonkin yhteen nimimerkkiin niin selvä
No niin nyt varmaan joku menee selvittelemään kaikki B:n seuraamat ihmiset ja penkoo onko niistä joku tyttis salanimellä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ja Bojanin asut matchaavat tuossa eurolava-hassuttelussa. Molemmilla musta takki, vaalea kauluspaita ja tummat housut. Olikohan tietoinen valinta ja katselivatkohan yhdessä päällepantavaa. Jos näin, niin Bojanin vaatteet lienevät samassa osoitteessa kuin missä Käärijän > nukkuivat saman katon alla 🥹
Olishan se hullua jos ei kärtsä tarjoaisi asuinpaikkaa vaan laittaisi bojanin maksamaan hotellista vierailun ajan.
Miksi oi miksi mulla soi Danny päässä repeatilla....
"Toisien kanssa kun sä tanssit,
niin aina levy silloin soi kauan
ulos kun iltaisin mä odotan sua,
sä aina viivyt niin kauan
Vaan yhdessä kun ollaan,
aika saa kuin siivet selkään,
kaupunkimme kellojen
mä edistävän pelkään"
No toisaalta ihan osuva 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi mulla soi Danny päässä repeatilla....
"Toisien kanssa kun sä tanssit,
niin aina levy silloin soi kauan
ulos kun iltaisin mä odotan sua,
sä aina viivyt niin kauanVaan yhdessä kun ollaan,
aika saa kuin siivet selkään,
kaupunkimme kellojen
mä edistävän pelkään"No toisaalta ihan osuva 🤭
aika osuva kyllä XD
Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas Gay, hammaslääkäri ja Leila:
Odotan uusimmasta videosta/tämän hetkellisestä tilanteesta kommenttianne. 🍿
En tiedä, onko kysymys meikittömyydestä, alkoholista vai mistä, mutta K on kasvoineen, katseineen niin AUKI näissä viimeisimmissä videoissa Bojun kanssa. Se on rakastuneen ihmisen ilme. Kyyninen vanha Pentti Hirvonen herkistyi jo yöllä havainnon äärellä. Samaa näkyy yhteisessä kulissien kaato -videossa. Tämä ei jää tähän. Nyt ovat mannerlaatat lähteneet liikkeelle kahden miehen munaskuissa.
T. Rietas gay liikuttuneena
Ihanasti sanottu Rietas gay! Ja tuo kulissien kaataminen. Kaikki nuo yön videot. Luen tuota ihan samoin! K ilme tuossa liikuttaa jotenkin tosi paljon. Ja jakaa nyt tuon laatikosta pois tulonkin B:n kanssa, kaiken jo jaetun jälkeen. Et B ei ole nyt tanssija possujuna vaan hänen kanssaan siellä laatikossa ja kaataa seiniä 🥹
Tulevat siis yhdessä ulos laatikosta. ,🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta tulee trolli, muistatteko
tuli ja lähti nyt jo on neljä
https://twitter.com/_imtea/status/1668222514076479488?cxt=HHwWgMCz3bbi2…
Tämä on niin totta
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut mitä kukakin on vetänyt, merkitsin asiattomaksi. Menee liian pitkälle.
Mitäköhän asiatonta siinäkin on kun kaikki näkee että pupillit on vähän laajentunut. Pitäiskö leikkiä ettei näe, älytöntä. 😀 Syy nyt voi olla mikä vaan, vaikka Bojanin nähdessään laajenee kun on niin innostunut.
öö...miten fiktiopalstaa voi "trollata". Faktalla?
Kyllä tämä bojan vielä menettelee.
Mutta kun Suomen missikiertue osuu samaan paikkaan missä Käärijän keikka on, niin siinäpä on naisystävällä nikottelemista.
On niissä misseistä miutama vetävän näköinen pakkaus.
Ja vielä uimapukukierros.
Ettei vaan tule mitään Armi-Danny toisintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 100% varma, että jollain tapaa nämä kaksi ovat ihastuneita/rakastuneita toisiinsa. Ehkä ei sillä tapaa kuin täällä me usein toivotaan, mutta sanoisin, että perus kaverisuhdetta intiimimmällä tavalla. Heidän molempien silmät loistavat toistensa seurassa, eivät pysty pitää näppejänsä erossa toisistaan ja heillä on aina aivan hysteerisen hauskaa yhdessä.
Ehkä sitä mitä heidän välillään on vaikea edes lokeroida tai järjellisesti selittää. Ainoa mitä voi sanoa, niin se on kaunista katseltavaa ja saa ulkopuolisenakin perhosia vatsaan.
Monet on kommentoinut näiden kuvia/videoita tyyliin: "I want to have whatever they are having". Kuvaa hyvin sitä, ettei tarvi määritellä, mutta toi yhteys on maaginen
Ei juma, miettikää kun olisitte töihin olleet lähdössä ja siellä pojat taloyhtiön parkkipaikalla..olisin pyörtynyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://img.ifunny.co/images/fddf112b8427522179aafce8871241ed95529c7f5e…
Tästä meemistä tulee Jere ja Bojan mieleen vastedes
Anteeksi kun luen tätä ketjua jälkijunasta (olin eilen päivällä menossa), ja kommentoin näitä täältä kaukaa "haudan takaa", mutta siis tää twiitti! Ei oo todellista!! (Nalle Puh ja sauman ompelu)
Olen yksin, mutta purskahdin nauramaan pöydälle pitkin pituuttani ylävartalolla, kun tajusin kuvan ja tekstin.
Tää ei ole enää todellista, tän ketjun hauskuus ja parhaus.
Mullakin on tässä taustalla oma "tunteiden vuoristorata -suhdekuvio" vuosien takaa, jota tämä keissi muistuttaa. Siihen liittyi juuri tämän tasoista huumorinauramista pitkin pöytää - porukassa tosin (ihastus mukana), mutta vaikka olin nyt yksin, niin muisto siitä isossaa porukassa mukana olemisesta ja siinä yhdessä nauramisesta heräsi täydellisen elävänä mieleen. Kiitos siitä teille taas!
Tää ketju on kyllä parasta ja hauskinta!
T. Nalle Puhin laittanut
Käärijän ja Bojanin asut matchaavat tuossa eurolava-hassuttelussa. Molemmilla musta takki, vaalea kauluspaita ja tummat housut. Olikohan tietoinen valinta ja katselivatkohan yhdessä päällepantavaa. Jos näin, niin Bojanin vaatteet lienevät samassa osoitteessa kuin missä Käärijän > nukkuivat saman katon alla 🥹