Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään ymmärrä Bn suun haukkumista. Sekin on maailman täydellisin ja hampaat myös. Jerellähän ei taas oo täydellisin purukalusto.
Mitähän itse selität? Jerellä on hienot hampaat.
Tässä ketjussa fiilistellään, joten kumman tahansa ulkonäön tms haukkuminen hiiteen tästä ketjusta.
T. Ketjun virallinen poliisi gay
En haukkunut Jn hampaita, vaan ajattelin, että kun ne laitetaan vierekkäin, on Bn hampaat täydellisemmät ja silti niitä on täällä arvosteltu. On kuulemma niin limainen suu ja hampaat vinksin vonksin. Anteeksi, mutta ei tuo sinunkaan tyyli kirjoittaa oo mikään mieltä kohottavin!
Mun mielestä kummallakin on omiin silmiin täydellinen hammasrivistö ja aivan ihana säteilevä hymy. Odottaako ihmiset nykyään kaikilta jotain suoraa häikäisevän valkoista laminaattirivistöä, tyyliin CCC tanssijat 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olitte jatkaneet kommentointia yöllä siellä toisessa keskustelussa, niin näin heti aamulla viimeisimmät kommentit <3
Mikäs tää tämmönen toinen paikka on? Joku vihje pliis.
2plussalla puutarhaketju. Siellä jatkot ja myös varaketju jos tälle käy jotain, tai ainakin sinne voisi sitten laittaa ilmoituksen jos joudutaan tekemään uusi tänne.
Kävin siellä aamuyöllä kirjoittamassa, kun heräsin hetkeksi ja olin nähnyt unessa alastoman Bojanin. Oli siinä unessa myös K, kaikenkaikkiaan ihan lyhyt välähdys. Mistähän mulle nyt tuollainen aihe uniin eksyi. En ole aiemmin kummastakaan unta nähnyt🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli ne Miken uudet kuvat 😊
Mielenkiintoista verrata Jessen ja Bojanin halauskuvia 🤔
Repsesin, en ollutkaan taas huomannut Miksen kuvista, että siellä mitään oli. Eli ei kun takaisin katsomaan.
Ni ekana, K halaa joo Jesseä, miten se olikaan voinut mennä minulta ohi? *sarcasm* 😁
Vierailija kirjoitti:
Jeren voi esitellä kenellä vaan. Ei hänessä ole mitään noloa tai hävettävää. Taas pukkaa tämä häpeä-asia rivien välistä, sen voi jo unohtaa.
Mun mummille ei ois kyllä voinut 🤭
Voihan bojanin vanhemmat olla käärijä. Faneja kuin selena vanhemmat ovat
Vierailija kirjoitti:
Miken Tavastia-kuvia, mukana myös kaunis kuva J&B halaamassa:
https://www.instagram.com/p/CtYdN-QNo3T/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mulle ei aukea nämä instajutut. Eli pitää siis olla tili instassa?
Voi maailmankaikkeus, miten epis olet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Oletko alle 35v (yläpeukku) vai yli 35v (alapeukku)?
Yli 40, pitkäaikaistyötön ja syrjääntynyt, ei lapsia eikä miestä enkä muista koska viimeksi joku olisi mua halannut. Varmaan kuulun täällä vähemmistöön. Fiilistelen näitä kahta yhdessä syystä jota en itsekkään täysin ymmärrä. Käärijä valloitti yksinään jo umk:ssa.
🥺🤗💚
Mä oon myös yli 40 ja eronnut pitkästä avioliitosta vasta, toipumisprosessi käynnissä edelleen, aikuiset lapset. Halaamiset täälläkin vähän vähälle jäänyt viime aikoina. Ja kaikki romanttiset hommat. Oli pakko vaan kommentoida, kävi sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään ymmärrä Bn suun haukkumista. Sekin on maailman täydellisin ja hampaat myös. Jerellähän ei taas oo täydellisin purukalusto.
Mitähän itse selität? Jerellä on hienot hampaat.
Tässä ketjussa fiilistellään, joten kumman tahansa ulkonäön tms haukkuminen hiiteen tästä ketjusta.
T. Ketjun virallinen poliisi gay
En haukkunut Jn hampaita, vaan ajattelin, että kun ne laitetaan vierekkäin, on Bn hampaat täydellisemmät ja silti niitä on täällä arvosteltu. On kuulemma niin limainen suu ja hampaat vinksin vonksin. Anteeksi, mutta ei tuo sinunkaan tyyli kirjoittaa oo mikään mieltä kohottavin!
Mun mielestä kummallakin on omiin silmiin täydellinen hammasrivistö ja aivan ihana säteilevä hymy. Odottaako ihmiset nykyään kaikilta jotain suoraa häikäisevän valkoista laminaattirivistöä, tyyliin CCC tanssijat 😁
Edelleen, niin minustakin! Siksi ihmettelenkin Bn hampaiden haukkumista. Enkä edelleenkään moiti Jn hampaita!
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on muuten todella pitkät kädet, tulee hyvin esille hihattomissa paidoissa. Olisi varmasti lahjakas myös koripallossa. Hyvät halailukädet nyös 🙂
Sillä on joo pitkät raajat ja aluksi luulinkin et olis pitkä ja hontelo mut onkin alle 180 ja ihan kiva pakkaus kaikin puolin 🤗😛Just sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on muuten todella pitkät kädet, tulee hyvin esille hihattomissa paidoissa. Olisi varmasti lahjakas myös koripallossa. Hyvät halailukädet nyös 🙂
Sillä on joo pitkät raajat ja aluksi luulinkin et olis pitkä ja hontelo mut onkin alle 180 ja ihan kiva pakkaus kaikin puolin 🤗😛Just sopiva.
Minun silmään aivan täykky!🥰🔥💥
Tämä kuva ruusuista fanin kanssa oli uusi mulle:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/719913797259870208/vilmanurmi-lmao-…
Vierailija kirjoitti:
Eli Käärijä-crew myöskin ottaa backstagelle kauneimmat fanit. Pääsikö Sampitar backstagelle? Outoa, jos ei.
Ihana ajatus että ovat jossakin Suomen kesässä ehkä vielä yhdessä just nyt. Formula lakanoissa tai aamusaunassa tai ihan missä 🥲
Yhdessä ovat vaan niin super ihania, iloisia, auki, kaikki virtaa vrs ilman toisiaan
Bojan normally
Bojan on Finland
https://twitter.com/Pinsku95/status/1668162938681671682?t=WtIOQnEAsXRvJ…
Ne on niin ihanan lähekkäin tossa denssivideossa 💚 Toi Bojanin "kyllä" tulee ihan suoraan Kärden suuhun. Ja Kärde nauraa et kattokaa mitä tää mun baby jo osaa.
Miten voi tämmönen pöllö klippi olla niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Käärijä-crew myöskin ottaa backstagelle kauneimmat fanit. Pääsikö Sampitar backstagelle? Outoa, jos ei.
Eivät varmasti poimi. Tämä on jonkun tuttu tai perhettä, tyttis tai mitä ikinä. Olihan siellä väkeä vaikka kuinka, näkee esim siitä klipistä missä B harjoittelee sitä hyvää iltaa Helsinki
Suloista fanitaidetta!
https://www.tumblr.com/catlizzard/719877655192813568/i-was-in-a-silly-g…
Vierailija kirjoitti:
Bojan normally
Bojan on Finlandhttps://twitter.com/Pinsku95/status/1668162938681671682?t=WtIOQnEAsXRvJ…
Tietääkö joku, miten tässäkin tapauksessa saisi linkattua vain yhden kommentin, ilman noita seuraavia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD
Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.
Saas nähdä muuttuvatko kärtsärin postaukset kiukkuisemmiksi, kun puppy on poistunut maasta.
samaa itekin pelkään et postaukset on niin kiukusta et o_o
Ääh, pelkään jo tulevaa.