Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi käännetty haastattelu (kuvattu kuitenkin ennen tätä Suomen reissua)
Omg, universumilta oli tullut heille viestiä osallistua ESC nyt 😱🤗
Kohdasta 0:54Kyllä ne perhana lukee tätä palstaa.
Ja k kääntää iltaisin bojanille parhaita paloja kun pötköttelevät formulalakanoissa.
Ja niinku, Kärtsärin enkulla voi tulla ihan mitä vaan ja niitä kuunnellessa prinssillä voi nousta puna poskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olitte jatkaneet kommentointia yöllä siellä toisessa keskustelussa, niin näin heti aamulla viimeisimmät kommentit <3
Mikäs tää tämmönen toinen paikka on? Joku vihje pliis.
Vierailija kirjoitti:
Onko Redditissäkin joku Bojan-saitti (meinasin kirjoittaa että -subi, mutta kuulosti kontekstissa liian härskiltä)?
Käärijällä on dom, anteeksi subreddit. Bojan seikkailee sielläkin. https://www.reddit.com/r/Kaarija/
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt koittanut analysoida tätä että mikä tässsä kuviossa oikein vetoaa ihmisiin. Ja oon tullu siihen tulokseen että se on se kun näihin kahteen pystyy projisoimaan niin paljon omia haaveitaan. Nuoruudesta, vapaudesta, ihastumisesta, ystävyydestä... kaikki mahanpohjatunteet. Jos tästä oikeasti kehittyisi vaikka jokin vakava parisuhde niin ei se varmaan jaksaisi kiinnostaa samalla lailla koska tää koukuttavuus perustuu tosi paljon siihen jännäämiseen ja spekulointiin. ("Iik, nyt se teki noin, mitä se tarkoitti?")
Bojaniin tai Käärijään ihastuneet pystyy kuvittelemaan itsensä siihen toisen paikalle ja osa sitten taas vain yleisesti fiilistelee esim omaa nuoruuttaan heidän kauttaan.Täytyy myös pitää järki päässä ja muistaa että he on samalla kuitenkin ihan todellisia ihmisiä joilla on oikeus myös yksityisyyteen ja omiin tunteisiinsa. Se fantasia mikä heistä on luotu ei varmasti kaikilta osin vastaa todellisuutta. Mutta tavallaan he itse osallistuu leikkiin julkaisemallaan sisällöllä ja lavashowlla.
Itsekin mietin, etten ole oikein hurahtamiseen taipuvaa tyyppiä. Sitten muistin SKAMin kolmoskauden, se herätti näitä ihan samoja fiiliksiä.
Warnermusiclive ig:ssa lisää Miken kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olitte jatkaneet kommentointia yöllä siellä toisessa keskustelussa, niin näin heti aamulla viimeisimmät kommentit <3
Mikäs tää tämmönen toinen paikka on? Joku vihje pliis.
2plussalla puutarhaketju. Siellä jatkot ja myös varaketju jos tälle käy jotain, tai ainakin sinne voisi sitten laittaa ilmoituksen jos joudutaan tekemään uusi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen Kärtsän 'babyboo' -videossa taaskin naisen äänen sanomassa 'me ollaan autossa ' ja siis melkein nauratti et ei voi olla totta, onko se yks pilannut tänkin 😅
Mäkin kuuntelin et voi nyt perkele onkos eräs taaaas kerran taustalla muistuttelemassa itsestään
Ilmeisesti ei käy päivätöissä enää jos pystyy aina yötä myöden mukana hengaamaan.
Joo mietin kans olisiko nyt maanantai työpäivä ja pojilla kahden kesken aikaa. Mut tod näk täytyy vahtia heitä. Biisileiri olisi kyllä niin hyvä veto, musan tekoon ei kai sentään voi lähteä mukaan
Se taisi olla Seiska joka sanoi jossainkohti että se on töissä jossain tyylii päiväkodissa tai koulussa eli hänellähän voi olla nyt lähes koko kesä vapaata.
Jos on lastenohjaaja, niin ei se missään koulussa ole töissä, vaan päiväkodissa tietojen mukaan.Pidemmän päälle tuollainen jatkuva kyylääminen voi kyllä alkaa tympimään, jos ei saa olla hetkeäkään rauhassa.
Jos ne on seurustellut vuoden ja muuttaneet yhteen keväällä, nehän on vielä ensihuumavaiheessa ja haluavatkin olla koko ajan yhdessä - myös Kärtsä gf:n kanssa. Olisiko mahdollista , että ei vihattaisi yksityishenkilöä internetissä siitä, että hän tukee miehensä uraa?
Ollaan kuitenkin aikuisia eikä mitään kaukoihastusta harjoittelevia teinejä.
Voitteko pysyä ketjun aiheessa, vai haluatteko että tää ketju katoaa bittiavaruuteen? Ihan jonninjoutavaa muutenkin jauhaa tässä ketjussa pääaiheen ulkopuolelta. Perustakaa gf-jutuille oma ketju. Uskon puhuvani 99% valtuutuksella niiden äänillä jotka tässä ketjussa kirjoittaa. Tyttisjutut ja muu ankeutus pois.
Yritän mennä päiväksi pois, kun on loma ja hieno keli ulkona (jos pystyn). Voisko joku briiffata mulle illalla, mitä on tapahtunut. Meen nyt istuttaa tomaatit ulos.
Bojanilla on muuten todella pitkät kädet, tulee hyvin esille hihattomissa paidoissa. Olisi varmasti lahjakas myös koripallossa. Hyvät halailukädet nyös 🙂
Näättekö saman kuin minä, babyllä SIINTÄÄ VIIKSET!
Olisko vähän kuumaa, jos molemmilla olisi ne ohuet ylähuuliviikset, millaiset Jerellä oli yhdessä vaiheessa! Oooolalaa! Mut ei pensseleitä.
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään ymmärrä Bn suun haukkumista. Sekin on maailman täydellisin ja hampaat myös. Jerellähän ei taas oo täydellisin purukalusto.
Mitähän itse selität? Jerellä on hienot hampaat.
Tässä ketjussa fiilistellään, joten kumman tahansa ulkonäön tms haukkuminen hiiteen tästä ketjusta.
T. Ketjun virallinen poliisi gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD
Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.
Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.
Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?
En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.
Mitä siellä tarkalleen ollaan oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3
Vierailija kirjoitti:
Tyttis on mukana, koska Käärijällä ei muuten olisi kirjaimellisesti ollenkaan aikaa hänelle. Ehkä ottanut lomaa töistä.
Mukana missä?
Vierailija kirjoitti:
Tyttis on mukana, koska Käärijällä ei muuten olisi kirjaimellisesti ollenkaan aikaa hänelle. Ehkä ottanut lomaa töistä.
mee muualle ankeutamasta
Vierailija kirjoitti:
Pliis kertokaa Bojanista edes joku huono puoli 😂 En muuten pääse tästä hulluudesta eroon koskaan
Saat varmaan jonkin hetken odottaa vastausta. Ne jutut nuoruuden ku ipäisyydestäkään eivät tainneet pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään ymmärrä Bn suun haukkumista. Sekin on maailman täydellisin ja hampaat myös. Jerellähän ei taas oo täydellisin purukalusto.
Mitähän itse selität? Jerellä on hienot hampaat.
Tässä ketjussa fiilistellään, joten kumman tahansa ulkonäön tms haukkuminen hiiteen tästä ketjusta.
T. Ketjun virallinen poliisi gay
En haukkunut Jn hampaita, vaan ajattelin, että kun ne laitetaan vierekkäin, on Bn hampaat täydellisemmät ja silti niitä on täällä arvosteltu. On kuulemma niin limainen suu ja hampaat vinksin vonksin. Anteeksi, mutta ei tuo sinunkaan tyyli kirjoittaa oo mikään mieltä kohottavin!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tämä on kuumin klippi K:sta.
https://vm.tiktok.com/ZGJQUu155/
Ilman Bojania? Are you kidding us?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD
Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.
Saas nähdä muuttuvatko kärtsärin postaukset kiukkuisemmiksi, kun puppy on poistunut maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä muuttuvatko kärtsärin postaukset kiukkuisemmiksi, kun puppy on poistunut maasta.
ainakin niissä on paljon kynsiä
Oon nyt koittanut analysoida tätä että mikä tässsä kuviossa oikein vetoaa ihmisiin. Ja oon tullu siihen tulokseen että se on se kun näihin kahteen pystyy projisoimaan niin paljon omia haaveitaan. Nuoruudesta, vapaudesta, ihastumisesta, ystävyydestä... kaikki mahanpohjatunteet. Jos tästä oikeasti kehittyisi vaikka jokin vakava parisuhde niin ei se varmaan jaksaisi kiinnostaa samalla lailla koska tää koukuttavuus perustuu tosi paljon siihen jännäämiseen ja spekulointiin. ("Iik, nyt se teki noin, mitä se tarkoitti?")
Bojaniin tai Käärijään ihastuneet pystyy kuvittelemaan itsensä siihen toisen paikalle ja osa sitten taas vain yleisesti fiilistelee esim omaa nuoruuttaan heidän kauttaan.
Täytyy myös pitää järki päässä ja muistaa että he on samalla kuitenkin ihan todellisia ihmisiä joilla on oikeus myös yksityisyyteen ja omiin tunteisiinsa. Se fantasia mikä heistä on luotu ei varmasti kaikilta osin vastaa todellisuutta. Mutta tavallaan he itse osallistuu leikkiin julkaisemallaan sisällöllä ja lavashowlla.