Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15661/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuva ruusuista fanin kanssa oli uusi mulle:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/719913797259870208/vilmanurmi-lmao-…

Olenko ainoa joka kuvitteli baby sealin tuohon keskelle ihanaan perhekuvaan 💚

Vierailija
15662/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15663/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijä-crew myöskin ottaa backstagelle kauneimmat fanit. Pääsikö Sampitar backstagelle? Outoa, jos ei.

Metsään menee, tää tyttö on Käärijätiimin jäsenen sukulainen. Vain läheiset pääsi bäkkärille, ei fanit.

Vierailija
15664/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin ihanan lähekkäin tossa denssivideossa 💚 Toi Bojanin "kyllä" tulee ihan suoraan Kärden suuhun. Ja Kärde nauraa et kattokaa mitä tää mun baby jo osaa.

Miten voi tämmönen pöllö klippi olla niin ihana.

Käärijä kauluspaidassa on söpö, mun shippauskuvitelmissa ajattelen että laittoi Bojani varten sen päälle🥰

Vierailija
15665/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂

Etukamera kääntää peilikuvaksi, eli kyseessä oikeen käden nimetön

Vierailija
15666/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sormus, joka ollut useimmiten keskisormessa. Ehkä sillä on nyt sormet turvoksissa.

Vierailija
15667/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin ihanan lähekkäin tossa denssivideossa 💚 Toi Bojanin "kyllä" tulee ihan suoraan Kärden suuhun. Ja Kärde nauraa et kattokaa mitä tää mun baby jo osaa.

Käärijä kauluspaidassa on söpö, mun shippauskuvitelmissa ajattelen että laittoi Bojani varten sen päälle🥰

Just hetki sitten kesken työpäivän hymyilin samaa. Sellainen date night valinta 🥰

Vierailija
15668/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benkku postasi että lenkillä "käärijä-kengät" jalassa. Onkohan ollut mukana bilettämässä. Mun mielikuvissa on liehunut siellä mukana ja sen yhden klipin vähän nasaali ääni oli ihan kuin Benkun.

Vierailija
15669/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rankka päivä edessä ainakin B:lla noitten bileiltojen jälkeen. Mä kuvittelen vaan et K ollu eilen selvempi ja raahannu lopulta pikku känniläisensä kämpilleen ja B käyny vähän kuumana siinä tilassa, kun loputkin estot on poissa, ja K vaan koittanut saada sitä nukkuun päänsä selväks. B höpöttänyt suomeksi, sloveniaksi ja enkuksi (ja välillä italiaksi pari sanaa) miten rakastaa Suomea ja K:a ja haluaa hänet tässä ja nyt ... ja eikö voitas rakastella ...

Ja lopulta ku B sulkee suunsa ja nätit silmänsä ja retkottaa lähes tiedottomana selällään K:n sängyssä (tietysti niitten helvatin formulalakanoiddn päällä), yläkroppa jo paljaana vaatteista, kädet hassusti pään sivulla koukussa .. K katselee sitä ja miettii miten kaunis B on, miten täydellinen... Ja et voi pojat, siinä se nyt olis ...

Mutta päättää odottaa aamuun, ja jos B on edelleen samaa mieltä asioista aamulla, niin sitten. K on kyllä valmis ...

Vierailija
15670/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benkku postasi että lenkillä "käärijä-kengät" jalassa. Onkohan ollut mukana bilettämässä. Mun mielikuvissa on liehunut siellä mukana ja sen yhden klipin vähän nasaali ääni oli ihan kuin Benkun.

Sitten Bojanille olisi vihdoin konkreettisesti selvinnyt who is Benjamin😂 (viitaten siihen Liverpoolin ravintolaliveen)

Vierailija
15671/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:llä näytti olevan niin hauskaa ettei k:ta tarvittu mihinkään :D

Vierailija
15672/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne on menneet eilen kihloihin siinä Ääniwallin ja baarissa käynnin välillä. 😂

Vierailija
15673/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten iloinen ja helpottunutkin olo voi tulla kahden Pöljän denssi videosta 😚

Ja on tää kovaa ajoa, never stop madness ja mennään taas 🚀 Valvoin eilenkin vaikka ei pitänyt. Se oli kuitenkin niin ihanaa, kun sit Matrix taipui siinä yösydännä ja K&B valitsivat toisensa 🥲 (valitsen sinut, bulbasaur, tsädäm) Nyt näpytän samaan aikaan kun olen valtakunnallisessa johdon Teams kokouksessa 🙊 Nyt puhuttava asia ei kylläkään suoraan koske minun tiimejä. Mutta kamalaa olla näin rappiolla. Ruutuaika on aivan räjähtänyt. Silti on elävänä oleva olo, kun näitä kaikkia tunteita elänyt niin vahvasti.

Ole tarkkana, mihin kirjoitat. 😉 Porukka teamsissa saattaisi hämmentyä Käärijä & Bojan aiheisesta Teams-viestistä.

Joo ja sit kantsii olla kanssa tarkkana jos joutuu jakamaan ruutua Teamsissa. Että mitä siellä näkyy. Ettei vaan vahingossa vilahtais tän ketjun otsikko. Nimim. been there done that... ai saakeli :D

Etätöissä voi onneksi käyttää omaa konetta tän ketjun seuraamiseen. :D

Vierailija
15674/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Käärijä-crew myöskin ottaa backstagelle kauneimmat fanit. Pääsikö Sampitar backstagelle? Outoa, jos ei.

Eivät varmasti poimi. Tämä on jonkun tuttu tai perhettä, tyttis tai mitä ikinä. Olihan siellä väkeä vaikka kuinka, näkee esim siitä klipistä missä B harjoittelee sitä hyvää iltaa Helsinki

Mä en ole löytänyt tuota harjoitteluklippiä. Miten löytyisi. Kiitos.

Vierailija
15675/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sormus, joka ollut useimmiten keskisormessa. Ehkä sillä on nyt sormet turvoksissa.

Tiesitte varmaan että muissa maissa on eri käytäntöjä. Esim. saksassa kihlasormus on oikeassa nimettömässä,

Vierailija
15676/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, mä ajattelin niin ihan oikeasti. Et on suunnitellut jo ennalta näin odottaessaan Bojania ja kyseistä 🥰 iltaa. 

Vähän parempaa Seppälää päälle (oltiin Mic Macki jätkii)

Vierailija
15677/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby odottamassa iltaa ja Jereä 🥹 Voi onneksi Jere sit tuli babyn luokse, otti kiinni ja pisti palloonsa ja vielä pussukankin suuhun 🥰

https://twitter.com/mandaloresc/status/1667923863483609090?cxt=HHwWhMCz…

Vierailija
15678/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi googlata, mutta ainakin ortodoksit (jota B serbitaustaisena ehkä on) tanskalaiset, norjalaiset, latvialaiset, liettualaiset, saksalaiset ja espanjalaiset pitävät vihkisormusta oikeassa nimettömässä. En koskaan päättele mitään ulkomaalaisten sormuksista. Kihlasormukset ovat lähinnä kuriositeetti.

Shippailen aika pitkälti mitä vain, mutta ankeutan sen verran, että avioliiton esteiden tutkintaan menee Suomessa viikko. 🙃

Vierailija
15679/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmasti poimi. Tämä on jonkun tuttu tai perhettä, tyttis tai mitä ikinä. Olihan siellä väkeä vaikka kuinka, näkee esim siitä klipistä missä B harjoittelee sitä hyvää iltaa Helsinki

Mä en ole löytänyt tuota harjoitteluklippiä. Miten löytyisi. Kiitos.

Ollut täällä linkki eilen alkuillasta, twitterissä joku jakanut 💚 Pitäisi tallentaa nää aina, mutta kun tää liveseuranta virtaa niin nopeasti eteenpäin 🤭

Vierailija
15680/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etukamera kääntää peilikuvaksi, eli kyseessä oikeen käden nimetön

Voisiko kuvaaja olla nuuskarasian ojentaja? Vaik K:n puhelimella? Meinaan kun se ravintoloitsija kuvasi Bojania, sormus oli vasemmassa ja saman käden rannekkeiden J O kirjaimet oikein päin. Näyttäis tuossa klipissäkin olevan jotain nauhoja samassa sormuskädessä.

Ketju on lukittu.