Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva ruusuista fanin kanssa oli uusi mulle:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/719913797259870208/vilmanurmi-lmao-…
Eli Käärijä-crew myöskin ottaa backstagelle kauneimmat fanit. Pääsikö Sampitar backstagelle? Outoa, jos ei.
Eivät varmasti poimi. Tämä on jonkun tuttu tai perhettä, tyttis tai mitä ikinä. Olihan siellä väkeä vaikka kuinka, näkee esim siitä klipistä missä B harjoittelee sitä hyvää iltaa Helsinki
Mä en ole löytänyt tuota harjoitteluklippiä. Miten löytyisi. Kiitos.
Ollut täällä linkki eilen alkuillasta, twitterissä joku jakanut 💚 Pitäisi tallentaa nää aina, mutta kun tää liveseuranta virtaa niin nopeasti eteenpäin 🤭
https://twitter.com/_imtea/status/1667969897131900928?s=61&t=jMNsX7BzVe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂
Vanha sormus, joka ollut useimmiten keskisormessa. Ehkä sillä on nyt sormet turvoksissa.
En viitsi googlata, mutta ainakin ortodoksit (jota B serbitaustaisena ehkä on) tanskalaiset, norjalaiset, latvialaiset, liettualaiset, saksalaiset ja espanjalaiset pitävät vihkisormusta oikeassa nimettömässä. En koskaan päättele mitään ulkomaalaisten sormuksista. Kihlasormukset ovat lähinnä kuriositeetti.
Shippailen aika pitkälti mitä vain, mutta ankeutan sen verran, että avioliiton esteiden tutkintaan menee Suomessa viikko. 🙃
Slovenia on katolinen maa, mutta hekin pitävät vihkisormusta oikeassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Baby odottamassa iltaa ja Jereä 🥹 Voi onneksi Jere sit tuli babyn luokse, otti kiinni ja pisti palloonsa ja vielä pussukankin suuhun 🥰
https://twitter.com/mandaloresc/status/1667923863483609090?cxt=HHwWhMCz…
Eipä ole tuossa kuvassa sitä leveää hymyä mikä näkyy Jeren seurassa. Oli varmaan pitkä päivä odotella🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli ne Miken uudet kuvat 😊
Mielenkiintoista verrata Jessen ja Bojanin halauskuvia 🤔
Repsesin, en ollutkaan taas huomannut Miksen kuvista, että siellä mitään oli. Eli ei kun takaisin katsomaan.
Ni ekana, K halaa joo Jesseä, miten se olikaan voinut mennä minulta ohi? *sarcasm* 😁
Bn kanssa halauksissa niillä on kuvien/videoiden perusteella lantiot usein vastakkain ja kropat tiiviimmin yhdessä. Ja halaukset pitkiä ja niihin "jäädään" olemaan ainakin hetkeksi irroittautumatta tai liikuttamatta kroppia.
Tää Jessen kanssa näyttää kyllä yhden kuvahetken perusteella ihan eriltä, kaukainen sivuhali ja alakropat erillään ja kauempana.
Lisäisin tähän vielä että B tykkää usein pörröttää K:n hiuksia😍
Ajattelin että mulla on rillit likaiset ja muutenkin näkö vähän huono mut Ai muillakin on vaikeuksia saada selvää Miken kuvista. Tavallaan tykkään kun on vanginnut kivoja hetkiä mutta tän laivan kyydissä kasvojen mikroilmeet ja muut on valojen fiilistelyä tai tukan heilahdusta ja erikoista kuvakulmaa tärkeämpiä. Ja miten noin pimeitä. Täytyy laittaa ite joku filtteri päälle niihin ja lisätä valotusta 😅🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby odottamassa iltaa ja Jereä 🥹 Voi onneksi Jere sit tuli babyn luokse, otti kiinni ja pisti palloonsa ja vielä pussukankin suuhun 🥰
https://twitter.com/mandaloresc/status/1667923863483609090?cxt=HHwWhMCz…
Eipä ole tuossa kuvassa sitä leveää hymyä mikä näkyy Jeren seurassa. Oli varmaan pitkä päivä odotella🥰
Niinpä! Siksihän meistä osa olikin huolissaan. Tuossa niin surkean näkönen, otsaki kurtussa.
Kyllä toi Bojan on aika tuiskeessa ollut eilen ku tota denssivideoo kattoo 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miken Tavastia-kuvia, mukana myös kaunis kuva J&B halaamassa:
https://www.instagram.com/p/CtYdN-QNo3T/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mulle ei aukea nämä instajutut. Eli pitää siis olla tili instassa?
Voi maailmankaikkeus, miten epis olet :(
Ei tarvi olla Instassa omaa tiliä, ei mullakaan ole ja joskus noi Insta-linkit ei aukea. Katson kuvat ja stoorit Instanavigation.com sivulta. Kuvia ei näe siellä kovin pitkälle taaksepäin eikä seuraajiakaan näe, kommentteja näkyy jonkin verran, mutta stoorit näkyy sen 24 tuntia mitä muutenkin. Tilin käyttäjänimi pitää vaan tietää, siis esim. paidatonriehuja. Muitakin vastaavia palveluita on, löytyy esim. hakusanoilla insta viewer, story viewer. Ei muuta kuin sinne kuolaa... siis katsomaan ja ihailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Bojan on aika tuiskeessa ollut eilen ku tota denssivideoo kattoo 😅
Olihan se koko päivän tissutellu odotellessaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähtee aina ihan levottomat spekulaatiot kaiken maailman pikku asioista, mutta sormus Bojanin nimettömässä (nuuskavideo) ei sitten kiinnostanutkaan ketään 😂
Etukamera kääntää peilikuvaksi, eli kyseessä oikeen käden nimetön
Voisiko kuvaaja olla nuuskarasian ojentaja? Vaik K:n puhelimella? Meinaan kun se ravintoloitsija kuvasi Bojania, sormus oli vasemmassa ja saman käden rannekkeiden J O kirjaimet oikein päin. Näyttäis tuossa klipissäkin olevan jotain nauhoja samassa sormuskädessä.
https://twitter.com/_imtea/status/1667932952972410880?s=20 Ravintolaklippi
Eikös hän ole K tytsy? Ihan saman näköinen
Vierailija kirjoitti:
specsavers.. 🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repsesin, en ollutkaan taas huomannut Miksen kuvista, että siellä mitään oli. Eli ei kun takaisin katsomaan.
Ni ekana, K halaa joo Jesseä, miten se olikaan voinut mennä minulta ohi? *sarcasm* 😁
Bn kanssa halauksissa niillä on kuvien/videoiden perusteella lantiot usein vastakkain ja kropat tiiviimmin yhdessä. Ja halaukset pitkiä ja niihin "jäädään" olemaan ainakin hetkeksi irroittautumatta tai liikuttamatta kroppia.
Tää Jessen kanssa näyttää kyllä yhden kuvahetken perusteella ihan eriltä, kaukainen sivuhali ja alakropat erillään ja kauempana.
Lisäisin tähän vielä että B tykkää usein pörröttää K:n hiuksia😍
Noniin kehonkieliexpertit ja wannabe kehonkieliexpertit, mitä tää ele meinaa että tykkää porrötellä toisten tukkaa kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään 😅
Oliskin tuon näkönen, niin ei tarvis myrtsiksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/719773998014136320/this-is-so-cute-…
https://twitter.com/asemtipovedal/status/1668165251232038913
Myöskään 9/11-meemi ei kuole: https://twitter.com/guitaristjere/status/1667984396375162882
Onko linkkiä Jesse Käärijä halaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD
Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.
Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.
Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?
En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.
Mitä siellä tarkalleen ollaan oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3
Lähinnä samoilla linjoilla kun täälläkin. Eli että luultavasti ovat vaan kavereita tai mahdollinen ihastus tulee Bojanin puolelta. Eniten minua on kiinnostanu slovenialaisten kommentit, kun heidän mielestään Bojan on Jeren seurassa tosi erilainen kuin ilman.
*älkää kivittäkö, tämä ei ole minun mielipide, olen vaan viestintuoja*
Ennen viisuja Jokereita ja Bojania pidettiin vähän tylsänä ja särmittömänä bändinä yli 20vuotiaiden joukossa. He olivat nimenomaan "teinien bändi". Mutta tämän Bojan-Jere jutun jälkeen ja sen myötä ehkä Jeren vaikutuksen ansiosta he ovat alkaneet kiinnostaa kaiken ikäisiä. Mielestäni noita heidän näkemyksiään isosta vaikutuksesta Bojaniin myös tukee noi Bojanin omat jutut siitä, miten hän näkee Jeren osana elämäänsä monien vuosienkin jälkeen.