Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15581/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi käännetty haastattelu (kuvattu kuitenkin ennen tätä Suomen reissua)

Omg, universumilta oli tullut heille viestiä osallistua ESC nyt 😱🤗

Kohdasta 0:54

Me ollaan samoilla taajuuksilla! Uusia manifestointeja taas ilmaan! Pitäskö nyt suoraan mennä siihen parisuhdeilmotukseen!?

anteeksi nyt tunnelman latistaminen, mutta tossa menee kyllä mulla raja, kun tilanne nyt vaan on se, että toinen on jo parisuhteessa ja mitä ilmeisemmin tässä kyseessä on hyvä ystävyys..

Vierailija
15582/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi Miken julkaisemat kuvat ei oo koskaan kovin ihmeellisiä, mitä te ootte mieltä? Räpsii keikoilla miljoona kuvaa ja menee aina monta päivää editoimiseen ja silti niistä ei välity edes fiilis yhtä hyvin kuin fanien kuvista🤔

No juu ei kyllä ole. Kuin ois asunnoista ottanut kuvia

(puhelin kyllä ehdotti että asennoista)

Ja huonolla (siis liian laajalla) kalansilmäkameralla 🥲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15583/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten iloinen ja helpottunutkin olo voi tulla kahden Pöljän denssi videosta 😚

Ja on tää kovaa ajoa, never stop madness ja mennään taas 🚀 Valvoin eilenkin vaikka ei pitänyt. Se oli kuitenkin niin ihanaa, kun sit Matrix taipui siinä yösydännä ja K&B valitsivat toisensa 🥲 (valitsen sinut, bulbasaur, tsädäm) Nyt näpytän samaan aikaan kun olen valtakunnallisessa johdon Teams kokouksessa 🙊 Nyt puhuttava asia ei kylläkään suoraan koske minun tiimejä. Mutta kamalaa olla näin rappiolla. Ruutuaika on aivan räjähtänyt. Silti on elävänä oleva olo, kun näitä kaikkia tunteita elänyt niin vahvasti.

Ole tarkkana, mihin kirjoitat. 😉 Porukka teamsissa saattaisi hämmentyä Käärijä & Bojan aiheisesta Teams-viestistä.

Joo ja sit kantsii olla kanssa tarkkana jos joutuu jakamaan ruutua Teamsissa. Että mitä siellä näkyy. Ettei vaan vahingossa vilahtais tän ketjun otsikko. Nimim. been there done that... ai saakeli :D

Vierailija
15584/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako K ideat tältä palstalta. Pitääkö jutut alkaa salakoodaamaan visummin...?

Ei salakoodata mitään vaan toistetaan parhaita manifestointeja kunnes savumerkit menee perille 😍 Täällä ollaan sentään perehtyneitä asiantuntijoita ja edistetään myös suuremman yleisön ja faniyhteisön mielenliikkeitä aika herkällä tatsilla 💚

Millähän aatteilla jokerit ja Gregor katselee vaikka tuota yöllistä nuuskavideota. Kyllä tuo Bojan pitäisi jotenkin saada jäämään tänne Suomeen, kun kielen opiskelukin on hyvin lähtenyt käyntiin.

Käärijä näyttää vievän kultapojua aivan rappiolle ja yhdessä heidän jutut on ihan hervottomia, joten siinä mielessä ihan hyväkin, että tapaamiset rajoittuu lyhyisiin visiitteihin 🤪

Ne näyttää kyllä ulkonaisesti välillä yhdessä siltä, kuin olisi vanhempi vähän irstas setä ja sitten viaton(?) lapsonen, jota turmellaan. Anteeksi, Jeren kuvailu meni vähän överiksi, mutta tiedätte mitä tarkoitan.

Jep tullut monta kertaa tässä mieleen. 😀 Jere on varsinainen daddy tässä.

Joo just tää!

Slovenialainen kaunis prinssi laitetaan Tavastian rokkiluolassa polvilleen silitettäväksi, sit konttaamaan possujunaan ja hänellä ratsastetaan niskaotteella, panta on kaulassa bäkkärillä ja tarjotaan tanssijan pukua. Vähempikin saa prinssin haukkomaan henkeä pakahduksesta! Mikä kukinta ja värähtely 🌺

Sitten prinssi laitetaan kuuliaisesti odottelemaan kun Daddylla on työkiireitä. Prinssi jo koko pitkän päivän odotellut ja jo väsyttääkin, pikkupäissään tähyää puhelinta ja Jereä..

Lopulta kesäillassa Jere vihdoin saapuu: "Bojan, good puppy, you wait, very good, very good. Now come here! We grazy, we party. Then we go formulalakanat - together.

🔥🔥🔥

Vierailija
15585/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Vierailija
15586/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan samoilla taajuuksilla! Uusia manifestointeja taas ilmaan! Pitäskö nyt suoraan mennä siihen parisuhdeilmotukseen!?

anteeksi nyt tunnelman latistaminen, mutta tossa menee kyllä mulla raja, kun tilanne nyt vaan on se, että toinen on jo parisuhteessa ja mitä ilmeisemmin tässä kyseessä on hyvä ystävyys..

Pilkettä silmäkulmaan sullekin! Ei tää oo niin vakavaa! Ite en usko tähän matrix- juttuun, mutta laitoin tuon parisuhdemanifestointiviestin, ku onhan tää niin kivaa! Nautitaan elämästä ja pidetään haudkaa! Mulle tässä on nimenomaan kyse tästä!🥰

Vierailija
15587/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kertokaa Bojanista edes joku huono puoli 😂 En muuten pääse tästä hulluudesta eroon koskaan

Vierailija
15588/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis kertokaa Bojanista edes joku huono puoli 😂 En muuten pääse tästä hulluudesta eroon koskaan

Se ei oo mikään ateneum-tason piirtäjä, mutta ihan kohtuullinen kuitenki siinäkin.

Vierailija
15589/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako K ideat tältä palstalta. Pitääkö jutut alkaa salakoodaamaan visummin...?

Ei salakoodata mitään vaan toistetaan parhaita manifestointeja kunnes savumerkit menee perille 😍 Täällä ollaan sentään perehtyneitä asiantuntijoita ja edistetään myös suuremman yleisön ja faniyhteisön mielenliikkeitä aika herkällä tatsilla 💚

Millähän aatteilla jokerit ja Gregor katselee vaikka tuota yöllistä nuuskavideota. Kyllä tuo Bojan pitäisi jotenkin saada jäämään tänne Suomeen, kun kielen opiskelukin on hyvin lähtenyt käyntiin.

Mä taas mietin että mitä Bojanin lääkärivanhemmat vastaa ja mitä kuvamateriaalia he näyttää kun alan konferenssissa heiltä kysytään mitä poika on puuhaillut viisujen jälkeen 🤭

No tää Bojanin Suomen visiitti on Sloveniassa uutisoitu mediassa, et eiköhän vanhempien kollegat ole nähneet jo kaiken tarvittavan 😂

Linkkiä tähän?

Vierailija
15590/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi Miken julkaisemat kuvat ei oo koskaan kovin ihmeellisiä, mitä te ootte mieltä? Räpsii keikoilla miljoona kuvaa ja menee aina monta päivää editoimiseen ja silti niistä ei välity edes fiilis yhtä hyvin kuin fanien kuvista🤔

Kyllä ne mun mielestä on hyviä. Oon itse asiassa monta kertaa tässä kevään aikana ajatellut niitä katsoessani, että onpa taitavia kuvia, eikä siis pelkästään teknisesti vaan myös tunnelmaltaan.

Vierailija
15591/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse puoliammattikuvaaja (ts. olen saanut rahaa erinäisistä kuvauskeikoista, mutta teen niitä harvakseltaan, kuvaan myös keikkoja joskin en rahasta) ja monilla ammattikuvaajilla on IMO tapana keskittyä liikaa taiteellisuuteen ja esim. kuvataan laajoja skenejä silloin kun pitäisi olla lähikuva. Eräissä häissä kuvasin huvikseni ja hääparikin tykkäsi kuvistani enemmän kuin maksetun hääkuvaajan, kun riisin- ja kimpunheittelyissä yms oli laajoja kuvakulmia, joihin ilmeet, tunteet ja intiimiys hukkuivat. Sama homma nyt.

Vierailija
15592/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä näyttää vievän kultapojua aivan rappiolle ja yhdessä heidän jutut on ihan hervottomia, joten siinä mielessä ihan hyväkin, että tapaamiset rajoittuu lyhyisiin visiitteihin 🤪

Ne näyttää kyllä ulkonaisesti välillä yhdessä siltä, kuin olisi vanhempi vähän irstas setä ja sitten viaton(?) lapsonen, jota turmellaan. Anteeksi, Jeren kuvailu meni vähän överiksi, mutta tiedätte mitä tarkoitan.

Joo just tää!

Slovenialainen kaunis prinssi laitetaan Tavastian rokkiluolassa polvilleen silitettäväksi, sit konttaamaan possujunaan ja hänellä ratsastetaan niskaotteella, panta on kaulassa bäkkärillä ja tarjotaan tanssijan pukua. Vähempikin saa prinssin haukkomaan henkeä pakahduksesta! Mikä kukinta ja värähtely 🌺

Sitten prinssi laitetaan kuuliaisesti odottelemaan kun Daddylla on työkiireitä. Prinssi jo koko pitkän päivän odotellut ja jo väsyttääkin, pikkupäissään tähyää puhelinta ja Jereä..

Lopulta kesäillassa Jere vihdoin saapuu: "Bojan, good puppy, you wait, very good, very good. Now come here! We grazy, we party. Then we go formulalakanat - together.

Tämän kiihkeän kokonaisuuden kruunaa Bojanin kiinnostus Jeren pussukoihin. Hellä mutta määrätietoinen ote pussukasta ja kohti avointa puppysuuta...

Vierailija
15593/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten iloinen ja helpottunutkin olo voi tulla kahden Pöljän denssi videosta 😚

Ja on tää kovaa ajoa, never stop madness ja mennään taas 🚀 Valvoin eilenkin vaikka ei pitänyt. Se oli kuitenkin niin ihanaa, kun sit Matrix taipui siinä yösydännä ja K&B valitsivat toisensa 🥲 (valitsen sinut, bulbasaur, tsädäm) Nyt näpytän samaan aikaan kun olen valtakunnallisessa johdon Teams kokouksessa 🙊 Nyt puhuttava asia ei kylläkään suoraan koske minun tiimejä. Mutta kamalaa olla näin rappiolla. Ruutuaika on aivan räjähtänyt. Silti on elävänä oleva olo, kun näitä kaikkia tunteita elänyt niin vahvasti.

Ole tarkkana, mihin kirjoitat. 😉 Porukka teamsissa saattaisi hämmentyä Käärijä & Bojan aiheisesta Teams-viestistä.

Joo ja sit kantsii olla kanssa tarkkana jos joutuu jakamaan ruutua Teamsissa. Että mitä siellä näkyy. Ettei vaan vahingossa vilahtais tän ketjun otsikko. Nimim. been there done that... ai saakeli :D

Voi luoja, älkää yllyttäkö 😂 Se on kyllä paha kun joku yllättäen kysyy jotakin, omat ajatukset ihan toisaalla ja suusta tulee punastunutta änkytysyä Jerestä ja Bojanista. Oon vielä menossa keikallekin tällä viikolla, saa nähdä mitä tästä vielä tulee 🙊

Vierailija
15594/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just tää!

Kuolen joka kerta tuolle "we go formulalakanat"

😂😂😂😂😂😂🙃🙃

Vierailija
15595/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne perhana lukee tätä palstaa.

Ja k kääntää iltaisin bojanille parhaita paloja kun pötköttelevät formulalakanoissa.

Vierailija
15596/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just tää!

Tämän kiihkeän kokonaisuuden kruunaa Bojanin kiinnostus Jeren pussukoihin. Hellä mutta määrätietoinen ote pussukasta ja kohti avointa puppysuuta...

Tätä olinkin tulossa sanomaan.

T. Rietas gay

Vierailija
15597/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Oletko alle 35v (yläpeukku) vai yli 35v (alapeukku)?

Yli 40, pitkäaikaistyötön ja syrjääntynyt, ei lapsia eikä miestä enkä muista koska viimeksi joku olisi mua halannut. Varmaan kuulun täällä vähemmistöön. Fiilistelen näitä kahta yhdessä syystä jota en itsekkään täysin ymmärrä. Käärijä valloitti yksinään jo umk:ssa.

B:ssä on jotain sydämeenkäyvää ja se nuoruus ja joku sisäinen valo tulee niin läpi hänestä, että ihan kuin katsoisi omaan itseensä, siihen nuoreen sisinpään joka meissä vielä kaikissa elää. Toiveisiin, mahdollisuuksiin. K on todella valloittava yksin, ja yhdessä nämä kaksi muodostavat jonkun ihan maagisen symbioosin jossa on helppo nähdä heijastumia omista unelmista ja sisimmästä. Olen itse naimisissa ja lapsia on mutta elämä on aivan erilaista kuin mitä kuvittelin. Nämä tunteet ja heijastumat on just nyt mun pelastusrengas todellisuudesta ja ihan viiltää se riemu ja haikeus mitä nää kaksi yhdessä aiheuttaa.

Vierailija
15598/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.

Vierailija
15599/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin Suomi seikkailut mainittu noin 8:10 eteenpäin 😂 toikin on ilmeisesti irlantilainen viisu fani

Vierailija
15600/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Oletko alle 35v (yläpeukku) vai yli 35v (alapeukku)?

Yli 40, pitkäaikaistyötön ja syrjääntynyt, ei lapsia eikä miestä enkä muista koska viimeksi joku olisi mua halannut. Varmaan kuulun täällä vähemmistöön. Fiilistelen näitä kahta yhdessä syystä jota en itsekkään täysin ymmärrä. Käärijä valloitti yksinään jo umk:ssa.

B:ssä on jotain sydämeenkäyvää ja se nuoruus ja joku sisäinen valo tulee niin läpi hänestä, että ihan kuin katsoisi omaan itseensä, siihen nuoreen sisinpään joka meissä vielä kaikissa elää. Toiveisiin, mahdollisuuksiin. K on todella valloittava yksin, ja yhdessä nämä kaksi muodostavat jonkun ihan maagisen symbioosin jossa on helppo nähdä heijastumia omista unelmista ja sisimmästä. Olen itse naimisissa ja lapsia on mutta elämä on aivan erilaista kuin mitä kuvittelin. Nämä tunteet ja heijastumat on just nyt mun pelastusrengas todellisuudesta ja ihan viiltää se riemu ja haikeus mitä nää kaksi yhdessä aiheuttaa.

Se on just näin 😭 Ihanasti kirjoitettu, kiitos!

Ketju on lukittu.